Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomenutá duše 19. kapitola

With book


Zapomenutá duše 19. kapitolaDalší dílek - psala ho CullenLily, takže všechna čest a chvála jí! :D
Podlehne konečně Edward?

19. kapitola by CullenLily

Bella:

 

A políbila jsem ho na tvář...

Cítila jsem, jak se zachvěl. Proto jsem ho políbila ještě jednou, pro tentokrát na rty, se vší něžností a láskou, kterou jsem mu jen mohla dát.

„Bello..." zašeptal mezi polibky.

Moje ruce se opět samovolně zapletly do jeho hebkých vlasů.

Nikdy jsem nedokázala pochopit, jak mi můžou jeho ledové ruce rozpoutávat v těle oheň. Přesto se to zase dělo. Ve rtech se mi vařila krev, tělo ovládala touha, stejně jako pokaždé, když mě líbal, když se mě dotýkal.

Edward sklouzl svými rty k mému krku. Jemně jimi přejížděl přes tepnu a vdechoval mou vůni. Jeho ledový dech mě šimral a zároveň ve mně vyvolával docela neznámé pocity. Chtěla jsem víc...

„Edwarde..." vydechla jsem vzrušeně. Slabě se zachichotal. Musel vědět, jak jsem z něho vedle.

„Ano, lásko?" zašeptal jen tak. Přejel mi mráz po zádech, srdce se ještě zběsileji roztlouklo.

„Miluj se se mnou..." zaprosila jsem.

Rázem ztuhl.

„To nejde, Bello, je to -" Nemohla jsem ho nechat mě odmítnout. Naléhavě jsem přitiskla svoje rty k těm jeho. Edwardova kořeněná vůně mě opět obstoupila.

Netušila jsem, jestli to zavinila jeho omamující přítomnost, či aroma, ale zamotala se mi hlava.

„Prosím, neříkej mi, že je to nebezpečné... Já vím, že to dokážeš, Edwarde. Tak tě prosím, neodmítej mě. Potřebuju tě!" šeptala jsem zoufale, čelo si opírajíc o to Edwardovo. Jeho čelist se sepjala, oči zavřely.

„Prosím!"

Ani nevím jak, ale najednou už jsem nestála na pevné zemi. Edward mě zuřivě líbal, ochutnával moje rty, o kterých vždy říkával, že chutnají po jahodách. Ležela jsem na posteli, ruce jsem měla zapletené v Edwardových vlasech. Nohy jsem obtočila okolo jeho pasu. Možná jsem podvědomě doufala, že ho tím k sobě víc připoutám.

Rty jsem sjela na jeho krk.

„Děkuju..." Cítila jsem, že kdyby mě odmítl, kdyby se se mnou odmítl milovat, nesnesla bych to. Jeho přítomnost byla v tu chvíli nutností. Věděla jsem s naprostou jistotou, že kdybych ho měla v tuto chvíli ztratit, moje srdce by puklo. Přestala bych žít. Přestala bych existovat. Jeho odmítnutí by znamenalo nejen psychickou, ale i fyzickou bolest.

Pohlédla jsem mu do očí.

Byly černé. Toužil po mně.

Rukou mi zajel pod tričko. Jemně prsty klouzal po mojí kůži a všude, kde jsem pocítila jeho dotyk, mi naskočila husí kůže.

Vzdychla jsem.

To jako by ho rozproudilo. Zaslechla jsem jen nepříjemný zvuk trhající se látky - byla jsem bez halenky. Edward si lačně prohlížel mé téměř nahé tělo. Bylo vidět, jak se kochá. Zčervenala jsem.

A pak se s až s neuvěřitelně pomalým, pokušitelským tempem přiblížil rty k mému bříšku. Políbil ho. Jemně, spíš jako by se jen otřel. A pokračoval dál, stále výš.

„Bude to moc nebezpečné..." zašeptal mi u ucha. Jeho rty mě lechtaly. „... ale jak už jsem několikrát řekl, s tebou zvládnu všechno."

Ani jsem nepostřehla, jak jsme se zbavili našeho oblečení, ale najednou jsme byli oba nazí a tak, jak nás Bůh stvořil. Oba nás ovládala touha po tom druhém. Divoce jsme se líbali. Jemně hladili, a občas naše vzdechy protnuly milostné vyznání.

Nedokázala jsem to vydržet.

Edwarde, prosím. Udělej to..."

On jen zajel svou rukou pod má záda. Prohnula jsem se, jak mi lehce přejížděl prsty po páteři. Cítila jsem, jak mým tělem prochází záchvěvy vzrušení, jako by do mě šel proud.

A pak...

Naše těla se spojila.

Vykřikla jsem slastí. Pocit, který mnou v té chvíli projel, byl neskutečný. Jako bych v tu chvíli nemohla dělat nic jiného. Jako bych nemohla dýchat, jako bych se nemohla hýbat. Jen se soustředit na tu euforii.

Pocítila jsem Edwardovy rty na mém krku. Byla jsem jako omámená, když se ve mně začal pomalu pohybovat. Chtěla jsem víc, ale přesto jsem věděla, že jsem celá.

Edward vzrušeně vzdychl.

Měla jsem pocit, jako by mi v žilách kolovalo jen čisté vzrušení. A potom jsem začala běsnit. Jako by se mi v jednu chvíli začaly stahovat všechny svaly na těle. V podbřišku jsem cítila motýly. A věděla jsem, že za několik okamžiků to přijde.

Přišlo...

Dotkla jsem se hvězd.

Pocit, o kterém jsem několikrát četla, o kterém jsem slyšela. V tu chvíli jsem ho zažila poprvé. S mým osobním andělem. S Edwardem.

Ten mi právě ležel na prsou. A i když to nepotřeboval, zhluboka oddechoval. Jednou rukou se zapíral o pelest, aby mě neumačkal. V ten moment jsem byla nejšťastnější bytost na světě.

Miluju tě," zašeptala jsem. ,,Strašně moc tě miluju!" Od radosti se mi chtělo smát. Objala jsem ho. Byla jsem si jistá, že normálního lidského muže bych tím umačkala, ale jeho, Edwarda, jsem k sobě prostě jen tiskla.

Zasmál se, hlas prosycený úlevou.

Jsi v pořádku?" zeptal se mě.

Nikdy mi nebylo líp. Jsem hrozně šťastná. Dokázal jsi to. Miluju tě."

Otočil si mě k sobě, abych mu ležela na hrudníku. Zadíval se mi do očí.

Taky tě miluju."

I přes tíhu toho krásného okamžiku, jsem po prvních tónech mé ukolébavky z Edwardových rtů usnula.

Tento dílek psala CullenLily



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomenutá duše 19. kapitola:

 1
1. Alis
08.05.2017 [21:50]

Nadherne jen je to cele dost chaotické a nejak jsenm nepochopila to peklo ale jinak se mi to moc libilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!