Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomenutá duše 10. kapitola

honeymoon


Zapomenutá duše 10. kapitola Ahojky, našla jsem můzu, ale nevím na jak dlouho takže sem vám rychle sepsala další dílek ke kterému mě popichovala MyLS takže si to užite =D vaše misppule =*

10. kapitola

Zdržíš se dlouho?“ ptal se Aro zvědavě.

„Moc dlouho ne,“ usmál se Edward.

„Ach ano,“ zdálo se mi to, nebo Aro posmutněl?  Že by se do Edwarda zamiloval, tak to pr ten je můj ať si najde někoho jiného! Edward je můj.

„Jane tě zavede do pokoje,“ kývnul k malé upírce, která se na Edwarda dívala vražedným pohledem. Ten její pohled mě docela děsil, nejradši bych jí kopla do zadní části těla, ale copak můžu?

„Ale jistě,“ arogantně se usmála, jak já bych jí tak strašně ráda skočila po krku, ale akorát bych  padla na podlahu, zatím co  ta upírka vedla Edwarda do pokoje, já se vydala prozkoumat terén, šla jsem chodbou, která vedla ani nevím přesně kam na jejíchž zdech visely prapodivné obrazy.

Vydala jsme se tou chodbou dál a prošla  masivními dřevěnými dveřmi, to co jsem uviděla mě ohromilo a překvapilo zároveň, byla to zahrada všude kolem byly rozkvetlé květiny a poletovali motýli.

Byla to nádhera, vypadalo to tu jako v pohádce, nedalo se tomu uvěřit, stála jsem tam  a s otevřenou pusou zírala na tu nádheru.

Vydala jsem se vpřed a sedla si na lavičku pozorovala jsem tu nádheru kolem a napadla mě dokonalá pomsta Jane.

 

No, když jsem obarvila Tanyu na modro, tak proč bych nemohla obarvit Jane na svítivě růžovou, nebo nějakou jinou barvu.

V očích se mi nebezpečně zablýsklo, vstala jsem a běžela najít Edwarda, zkusila jsem asi patery dveře, než jsem ho našla a nakonec se to povedlo.

Seděl v křesle a pohledem propaloval dveře, kdyby to šlo byla by v nich díra.

„Dělej! Vstávej!“ křikla jsem na něho v myšlenkách a mávala před ním rukama.

 

Podíval se na mě se zdviženým obočím, ale nijak to nekomentoval, asi si myslel že jsem psychicky labilní.

„Dělej! Musíme něco nutně koupit!“ naštvala jsem se a čapla ho za ruku, ale to co se stalo mě překvapilo, moje ruka tou jeho neprolétla skrz, ale zůstala v té jeho, překvapeně jsme se podívala na naše propletené ruce.

Edward si mě překvapeně prohlížel, ucukla jsem kdybych mohla byla bych červená až za ušima.

„Tak půjdeme?“ zeptala jsme se a pohledem propalovala podlahu, on se jen usmál vstal a vydal se chodbou ven, do pokoje vběhla myš? „ co tu dělaj myši?“ ptala jsme se sama sebe šeptem a nevěřícně kroutila hlavou.

Po chvíli se ve dveřích objevila Edwardova hlava.

„Můžeme,“ poslal mi v myšlenkách a krásně se usmál.

Vydala jsme se za ním, vyšli jsme ven a já uviděla oblohu na které byly stovky, ne tisíce hvězd, no bylo jich prostě hodně. Byla jsem jimi okouzlená, skoro čtyřicet let jsme neviděla nebe v noci.

Edward se usmál a vydal se vpřed. Párkrát jsem zamrkala, abych zahnala myšlenky na nebe a rozběhla jsem se za ním.

„Kam teď?“ zeptal se mě v myšlenkách a usmál se.

„Tam!“ ukázala jsme a vydala se k obchodu s domácími potřebami.

„Co tam?“ nechápal.

„Chci pár upírům ve Volteře zpestřit existenci.“ Usmála jsem se a vešla dovnitř.

 

Prodavačka si pořád prohlížela Edwarda, co s tím pořád mají, já vím je hezký, ale to ho musí pořád očumovat.

Byla jsem naštvaná, Edward se za mnou pořád pochechtával.

Jemu  snad dělá dobře, že žárlím! Otočila jsme se k němu a chtěla se ho zeptat co má za problém, ale uviděla jsem šicí potřeby, barvu na vlasy růžovou a zelenou.

Edwarde?“ ptala jsem se pochybovačně v myšlenkách.

Budu doufat, že mi ty barvy koupí, nerada bych kradla.

„Ano?“ ptal se v myšlenkách.

„Koupil by si mi to?“ ukázala jsem na barvy na vlasy a šicí potřeby.

„K čemu ti to bude?“ nechápal.

„Prosím,“ udělala jsem psí kukuč.

„Stejně nechápu k čemu ti to bude,“ brbral v myšlenkách a dával ty věci do košíku.

Prodavačka na něj pořád koukala nejradši bych jí do oka nejradši píchla připínáček.

Konečně jsme z toho obchodu pryč.

Šli jsme zpátky do hradu, nebylo to tady tak špatný, ale pořád courali po chodbách.

Člověk by tu neusnul, procházela jsme se chodbou, když jsem uslyšela dětský pláč zpoza masivních dřevěných dveří.

Prošla jsem jimi skrz a uviděla malou holčičku, seděla v rohu místnosti a tiše plakala.

Sedla jsem si naproti ní a pozorovala ji.

Ručičkami si utřela slzy a vykulila na mě očíčka.

„Pšt.“ Dala jsem si prst ke rtům, „nechci ti ublížit,“ poslala jsem jí v myšlenkách. Ona jen přikývla a nic na to neřekla.

„Nebolí tě něco?“ strachovala jsem se, ani nevím, kde se to ve mně vzalo, ale toužila jsem té holčičce pomoct.

Odmítavě zakroutila hlavou, uslyšela jsem Edwardovy myšlenky, sháněl mě.

„Já už musím jít, ale zase přijdu ano?“ ptala jsme se té holčičky v myšlenkách. Kývla, jako že rozumí.

„Jak se vlastně jmenuješ?“ ptala jsem se v myšlenkách  „Carine, a ty?“pípla.

„Isabella,“ usmála jsem se, „takže já se ještě za tebou přijdu podívat.“

Usmála jsem se  a přenesla se k Edwardovi.

„Sháněl jsi se po mě?“ usmála jsem se na něj.

„Ano, hledal jsem tě kde jsi byla?“ a jej co teď, musím něco vymyslet.

„Jen tak se projít, zalhala jsem.

„Pojď, něco ti ukážu,“řekl  a šel chodbou ven.Došli jsme nakonec chodby, kde byly dveře z javorového dřeva, zdá se mi to nebo, jsou ty samý dveře? Otevřel je a mě se naskytl pohled na něco úžasného.

9. kapitola   shrnutí  11. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomenutá duše 10. kapitola :

 1
02.04.2015 [11:28]

Darkness01Bezvadná kapitolka, hned jdu na další Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!