Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zamatový plášť - 5. kapitola

Victoria- bábika


Zamatový plášť - 5. kapitola „Demetri, nemám záujem sa s tebou o tom dlhšie baviť, prestaň, inak ťa zničím,“ zašepkala mu do ucha pre zmenu ona.
„Spamätaj sa konečne! Nič preňho neznamenáš.“ V tom  momente mu Bella odtrhla hlavu a s hlbokým povzdychom ju odhodila k Giane.

 

Bella nás už čakala a nervózne poklepkávala nechtami po recepčnom pulte, za ktorým sa usmievala Giana – ľudská recepčná.

„Ideš s nami v tomto?“ Emmett sa zaškeril a ukázal znechutene na jej dlhý čierny plášť.

„Plním kráľovský rozkaz, čiže áno, máš s tým nejaký problém?“ opýtala sa ho tvrdo.

„Nie, len sa ti bude zle utekať,“ usmial sa na ňu sladko Emmett a Rosalie po ňom zavrčala.

„Myslíš?“ Nadvihla obočie. „Giana, povedz Arovi, že si požičiam plášť,“ povedala recepčnej a milo sa na ňu usmiala. 

„Jasné, Bell,“ tiež sa usmiala a z jej myšlienok mi bolo hneď jasné, že ju mala zo všetkých v hrade najradšej.

„Tak, Emmett, chceš si ho vyskúšať?“ Zobrala si do ruky plášť, ktorý jej podávala Giana a opatrne ho rozložila vo vzduchu.
„Môžem?“ Emmett sa žiarivo zaškeril a stočil prosebný pohľad na svoju manželku.

„Pokiaľ to bude iba nezáväzné vypožičanie a nie hneď vstúpenie do gardy, pokojne,“ prehodila a kývla hlavou smerom k Belle.

„Neboj sa, na to, aby mohol nosiť právoplatne tento plášť, by ho čakala ešte dlhá cesta,“ zasmiala sa.

„Ako to  myslíš?“ chcel hneď vedieť Emmett a už sa súkal do tmavého plášťu, podobnému tomu, čo mala na sebe Bella.

„Giana, všimla si si na niekom z kráľovskej gardy tento čierny zamatový plášť?“ mrkla na ňu sprisahanecky Bella a odrazu vyzerala omnoho mladšie.

„Nie,“ zachichúňala sa recepčná.

„Čo to znamená?“ Emmett sa nedal a pohľadom blúdil ku mne a Carlisleovi.

„Garda má určitú hierarchiu,“ vysvetlila Giana a dych sa jej zrýchlil. „Najnižšie postavení členovia nosia svetlo-sivé plášte a tí najvyššie postavení majú najtmavšie plášte, avšak...“ Giana sa obdivne pozrela na Bellu a jej plášť. Líca jej zahoreli červenou farbou.

„Avšak...?“ Emmett na ňu netrpezlivo pozeral.  Ľudia sú hrozne spomalení, pomyslel si.

„Avšak, plášť, ktorý nosí Bella, najčernejší a najzamatovejší plášť, je iba jeden,“ šepla a srdce jej splašene bilo. Je dokonalá, omámene sa pozerala na Bellu, ktorá sa momentálne široko usmievala.

„A čo musíš urobiť, aby si takýto plášť získala, Giana?“ sladko sa na recepčnú Bella usmiala a zrejme si vôbec neuvedomovala, čo tieto jej úsmevy s úbohou ľudskou ženou robia, obzvlášť, keď ju priťahovalo rovnaké pohlavie.

„Prebojovať sa od najsvetlejšieho k najtmavšiemu.“ Srdce jej vynechalo jeden úder a Bella po nej v momente strelila ustarostený pohľad.

„Gi, si v poriadku?“ šepla vydesene a rýchlo sa k nej priblížila. Opatrne sa dotkla jej ruky a čakala, kým jej srdce znovu hlasno buchne. Až potom si vydýchla a znovu sa na Gianu krásne usmiala.

„Ja...“ zakoktala a celá sčervenela. „Áno, prepáč,“ hlasno prehltla a Bella jej okamžite podala pohár vody.

„Vrátim sa o pár dní, tak sa snaž to tu nejako prežiť,“ prepaľovala ju Bella starostlivým pohľadom. Ešte chcela niečo povedať, no v tej chvíli sa vynoril spoza rohu Demetri a keď strelil pohľadom po Giane, slastne mľasol. Myšlienky boli jasné, hneď by si na nej pochutnal.

„Demetri,“ zavrčala Bella na gardistu. „Čo tu robíš? Už si sa postaral o toho upíra?“ opýtala sa chladne a Gianu si stiahla za chrbát, tá skoro omdlela, keď sa jej nežne dotkla.

„Samozrejme, bol som rýchli, tak ako si povedala.“ Tváril sa spokojne a už sa nemohol dočkať, kedy Bella opustí areál hradu, aby sa mohol s Gianou pohrať.

„Fajn, tak teraz ti dám ešte jeden rozkaz.“ Jemne pohladila Gianu za svojim chrbtom po ruke, v ktorej držala pohár s vodou. „Ani sa jej nedotkneš!“ Z toho hlasu sa Demetri zachvel a moja rodina mala tiež na mále.

„Bella...“ Demetri znel vyplašene, túto veliteľkinu stránku poznal až príliš dobre.

„Moje slovo je rozkaz,“ pripomenula mu a on prikývol. Bella sa prudko otočila k recepčnej a chytila ju za ramená. „Neublíži ti, o chvíľu sa vrátim,“ šepla jej a Giane poskočilo srdce radosťou.

„Keby si ju aspoň premenila a potom jej vysexovala mozog z hlavy, takto sa nemôžem ani zabaviť,“ zamrmlal si Demetri a už-už sa otáčal na odchod, no nepočítal, že ho Bella schmatne pod krkom a pritlačí ku kamennej stene.

„Už mám toho dosť, ty aj Jane ma pekne vytáčate,“ zavrieskala mu do tváre. „Keby Aro tak nelipol na veciach, už dávno by som sa o vás postarala,“ zasyčala a Demetri na ňu šokovane vyvalil oči.

„Na veciach?“ opýtal sa pridusene.

„A čo si myslíš, že si? Obyčajná vec, ktorou Aro len manipuluje vo svoj prospech,“ hovorila rýchlo a v očiach jej šľahali blesky.

„Ty si ale to isté,“ zavrčal Demetri a silno ju odsotil, aj keď ho pevne zvierala pod krkom.

„Ale aspoň sa netvárim, že o tom neviem,“ sykla a už bola na nohách.

„Bell...“ Giana vyvaľovala oči rovnako ako celá moja rodina.

„Keď o tom vieš, tak prečo neodídeš?“ Demetri sa nakrčil do bojového postoja a odhadoval, kedy zaútočí. Častokrát spolu trénovali a vedel odhadnúť Belline nasledujúce kroky.

„Ty vieš prečo!“ prskla naštvane a skočila po ňom. So sebou cez neho prevalila aj svoj štít a už som si nemohol prečítať, o čom tí dvaja hovorili.

„Povedz mu to a odíď,“ vrčal jej do ucha, keď mu držala svalnaté ruky pevne za chrbtom.

„Demetri, nemám záujem sa s tebou o tom dlhšie baviť, prestaň, inak ťa zničím,“ zašepkala mu do ucha pre zmenu ona.

„Spamätaj sa konečne! Nič preňho neznamenáš.“ V tom  momente mu Bella odtrhla hlavu a s hlbokým povzdychom ju odhodila k Giane.

„Zavolaj Felixa, určite sa oňho rád postará,“ nakrčila nos a odvrátila hlavu od Demetriho roztrhaného tela.

„Sss-sa-samozrejme.“ Giana hypnotizovala pohľadom Demetriho hlavu, na ktorej žiarivo svietili krvavé otvorené oči.

„Gi, ja...“ Bella sa k nej chcela priblížiť, no keď Giane oblial telo strach a sípavo sa nadýchla, spustila ruky pozdĺž tela a viac sa k nej nepriblížila. „Zavolám ho sama,“ zašomrala a vytiahla z plášťa malý mobil. „Felix, to som ja,“ povedala ticho a hlas mala odrazu unavený. „Demetri.“ To bolo všetko, iba meno a hneď mobil zaklapla. Akoby to bol úplne bežný telefonát.

„Tak to bolo niečo,“ zatlieskal Emmett pobavene a tým nás všetkých prebral z tranzu. „Naučíš ma to?“ opýtal sa horlivo a Bella znechutene prevrátila oči.

„Poďme, kým to zistí Aro,“ povedala a bleskovo sa otočila na odchod. Plášť za ňou len zavial a už jej nebolo.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zamatový plášť - 5. kapitola :

 1
6. Petronela webmaster
26.02.2018 [13:32]

PetronelaTakže Bella má nějaký důvod, proč ve Volteře zůstává, ale pro nás je ještě pořád tajemstvím stejně jako pro Cullenovi. Co to však bylo s Giannou? Bella se k ní chovala tak kamarádsky a ochranitelsky... Jsem z toho vážně zmatená

02.03.2017 [19:20]

MaryNightsongChcem, chcem, chcem pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Dommy1
23.02.2017 [16:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Klea
22.02.2017 [21:55]

Paráda Emoticon deň je hneď krajší. Chúďatko Giana.

2. Seb
22.02.2017 [20:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. betuška
21.02.2017 [20:55]

Emoticon páčilo sa mi ako mu urvala hlavu Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!