Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 37. kapitola

Bella


Zakletá Popelka 37. kapitolaNásleduje nejdůležitější část Edwardova plánu. A to přimět Bellu tančit.

37. kapitola

 

Tady je opět ukázka z filmu tance, který tančí Edward, a jak probíhá celý večer.

(Je to španělsky, či co, ale to snad nevadí, hlavní je ten tanec.)

 

Najednou se rozsvítil jeden reflektor, který svítil na Edwarda, který byl k publiku zády se sklopenou hlavou a vedle něj byl stojan na mikrofon, na kterém měl pověšený klobouk. Vzal si ho a začala hrát hudba.

Postupně se rozsvěcovaly všechny reflektory a osvítily tanečníky a kapelu, co stáli za ním. Začali tančit stejně na písničku, pro většinu neznámou, ale pro Bellu známou.

 

It's become so hard, (Stalo se pro mě tak těžké,)

for me to be surprised. (být něčím překvapený.)

But you're bringin back the real me, (Ale ty mi vracíš mé pravé já,)

no judgement in your eyes. (tvé oči mě nesoudí.)

It's the way you make me feel, (Díky tobě pocit mám,)

like I'm finally somethig real. (že tímhle světem nejdu sám.)

 

The words are hard to find, (Je těžké najít slova,)

but I'll get it right this time. (ale tentokrát to zvládnu.)

Just come and taky my hand, (Jen přijď a dej mi ruku,)

let me lift you up. (dovol mi tě pozvednout.)

Take away my fear, (Sejmi ze mě obavy,)

and make me strong enough. (udělej mě silnějším.)

When I dance with you, (Když s tebou tancuju,)

it's how I speak the truth. (v tu chvíli mluvím pravdu.)

It's just classic when we met, (Když jsme se potkali,)

and you made me move. (stal jsem se novým člověkem.)

 

Pozn. aut. : Opět, překlad v závorce je z filmu.

 

Bella celou dobu, co zpíval, měla pocit, že zpívá jen pro ni. Tuhle píseň složili spolu. Pozorovala ho s dojetím a zároveň s překvapením. Edward většinou koukal na ni, což jí více dokazovalo, že k ní mluví.

„Počkejte! Prosím, počkejte chvíli!“ začal Edward křičet, když dozpíval. Kapela ztichla, tanečníci přestali tančit a publikum ztichlo. Všichni čekali, co bude dělat, když pozastavil koncert.

„Tak počkejte! Chci, aby to bylo perfektní. A to nebude, dokud tady vedle mě nebude stát jedna mimořádná osoba,“ řekl a v sále se strhl velký randál. Viktorie se začala radovat a zvedat ruku, stejně tak Clover, která doufala, ač marně, a stejně tak každý jiný.

„Bello, jsi tady?“ zeptal se a v místnosti opět zavládlo ticho. Clover se ptala svého okolí, jestli opravdu řekl Bellino jméno. Nic se však nedělo. Bella se neozývala a bylo trapné ticho. Viktorie se začala radovat.

Alice s Jasperem se podívali na místo, kde Bella ještě před chvíli stála, ale nebyla tam. Rozhlédli se po místnosti a hledali ji pohledem, ale neviděli ji. Zkoušeli ji však hledat dál.

„Bello, jsi tu? Vím, že ano, tak pojď sem ke mně,“ řekl, ale opět se nic nestalo. Publikum začalo být neklidné, ale stále vládlo trapné ticho, které narušoval jen Edwardův skoro zoufalý hlas.

„Bello, no tak. Vím, že jsi tu, tak pojď,“ řekl, ale pořád nic. Edward se podíval na Jaspera, který stál vzdálen s Alicí, a doufal, že pochopí jeho prosící pohled. Jasper to naštěstí pochopil. Stoupl si trochu výše, než byl a přiložil si ruce k puse a začal křičet.

„Bella! Bella! Bella!“ křičel pořád dokola. Přidávali se k němu postupně ostatní, až hrála i kapela do rytmu a všichni vykřikovali Bellino jméno. Edward se usmál, přiložil k puse mikrofon a vykřikoval taky. A pak ji uviděl.

„Hej, Bello!“ zakřičel kousek pod pódium, kde Bella zrovna byla. Zkoušela se nepozorovaně dostat pryč, ale nepovedlo se jí to. Bella se automaticky otočila za zvukem svého jména a střetla se s Edwardovým pohledem. Všechno ztichlo a čekali, co bude dál.

„Zatancuj si se mnou,“ řekl Edward a při tom koukal Belle do očí. Bella ho sledovala stejným pohledem, jaký měla tehdy, když opouštěla tělocvičnu v den plesu. Byla nešťastná. Chtěla vyběhnout nahoru a padnout mu do náruče, ale měla svoji hrdost, po otci.

„Tancovat s tebou? Ne, dík,“ odsekla mu nahlas, aby to všichni slyšeli. Z publika se ozvaly překvapené reakce a lidé čekali, jak na to Edward zareaguje. Byl trochu raněný, ale byl připraven Bellu dostat na pódium.

„Možná to nevíš, ale jsi ta nejúžasnější tanečnice, co znám,“ řekl a svůj pohled upřel na ni. Bella se překvapeně nadechla. To bylo poprvé, co jí tohle řekl. Ozvaly se dojaté reakce. Bella byla taky dojatá, ale jen chvíli.

„I když jsem ji naučil všechno, co umí,“ řekl Edward s pohledem do publika a se zvednutým koutkem. Věděl, že to není pravda, nebo napůl nebyla, ale provokoval. Znal Bellu a věděl, že si to nenechá líbit. Musel Belle navrhnout výzvu, kterou by neodmítla.

Bella pokývala hlavou a sklonila ji, aby měla čas a našla vhodnou odpověď, kterou by ho dostala. A našla ji. Znovu hlavu zvedla a podívala se do Edwardova usměvavého obličeje a jiskřících očí.

„To je zvláštní. Protože jsi říkal, že jsi nevěděl, proč tancuješ, dokud jsi nepotkal mě,“ řekla mu a publikum reagovalo překvapeně. Edward se hraně urazil, ale věděl, že má vyhráno. Už nebyl daleko od svého cíle.

„Ne, je to tak. Je to pravda. Tak proč nejdeš nahoru a nepřipomeneš mi to znova?“ zeptal se jí. Už měl vyhráno a věděl to. Tohle byla výzva, kterou Bella odmítnout nemůže, aspoň si to myslel.

Bella se zhluboka nadechla a rozešla se směrem ke schodišti. Všichni začali tleskat. Edward se vítězce usmál. Viktorie se začala mračit. Bella vyšla schody a byla přímo naproti Edwardovi.

„Dámy a pánové, slečna Isabella Swanová,“ řekl a všichni zatleskali. Bella si sundala koženou bundu a dala ji někomu za sebou. Byla to jedna tanečnice.

„Asi ti radši půjdu z cesty,“ řekla a trochu odcouval. Bella rychle pozvedla koutek úst a byla připravena mu to nandat.

„Dobrá, do toho. Mohla by ta kapela začít hrát?“ řekla a ukázala na kapelu, která okamžitě začala hrát. Bella do jejich rytmu začala tančit Edwardovy kroky. Když skončila, podívala se na Edwarda.

„Páni. To bylo dobrý. Co to bylo?“ zeptal se jí. Nevěděl, že to jsou jeho kroky. Bella se zákeřně usmála a dala jednu ruku v bok.

„To, milý Edwarde, jsi byl ty,“ řekla a ozvaly se překvapené reakce publika. Edward nahodil na vteřinu zmatený a nechápavý výraz, ale pak se vzpamatoval a koukl na Bellu, která se vítězně usmívala.

„Je to trochu jinak. Chceš to naučit?“ zeptal se jí Edward. Bella se hrdelně zasmála, čímž asi všechny překvapila a hlavně zmátla.

„Ne, to bys to musel umět líp,“ řekla sebevědomě a všechny překvapila. Edward se na ni podíval nechápavě. Měl schovaný ještě jeden trumf, který hodlal teď vytáhnout.

„Zlatíčko, já ty kroky vymyslel,“ řekl a tím Bellu trochu zahnal do kouta, ale Bella se nedala. Naklonila se hrudníkem dopředu, aby ji Edward slyšel, přes hluk diváků.

„Dokaž to, tím svým pravým já,“ řekla mu, pohodila mu límečkem saka, otočila se a trochu poodešla. Edward si už začínal myslet, že ho chce políbit. To Bella chtěla, ale ovládla se. Pro tuto chvíli z něj byl její nepřítel.

„Děkuju. Bude to mý pravý já,“ řekl Edward a zatančil to, co Bella. Bella ho pozorovala se založenýma rukama a povýšeným pohledem, ale v duchu tála radostí. Když Edward skončil, postavili se naproti sobě, jako protivníci, kterými byli v tuto chvíli.

„Tak, zkus být lepší,“ řekl Edward a to byla pro Bellu další výzva. Edward to věděl, proto to řekl, jinak by Bellu nedonutil tančit. Bella byla připravená mu ukázat, že se mu v tančení vyrovná, ne-li ho překoná.

„Jo, uvidíme, kdo je lepší. Zahrajte něco pořádného,“ poručila Bella kapele a znovu začala tančit.

„Dobrý. A co tohle?“ Edward začal tančit kroky, co vymysleli spolu, když uklízeli u Belly doma. Bella to poznala, ale nic to s ní neudělalo. Navázala na jeho kroky a tančila si po svém. Na ni navázal Edward, na něj zase Bella.

„A co tohle?“ zeptal se jí a začal tančit jako kuře. Přesně tohle tančila Bella v tom videu, co pustili na oslavě jejích sester. Bella se zasmála, plácla do něj, ale tančila si dál po svém. Po chvíli už tančili spolu. Skvěle se doplňovali, jako by byli jeden. Všichni to tak viděli.

Edward si ji přitáhl k sobě a Bella se vzdala. Levou nohou se mu zahákla za levou nohu a pravou zvedla do vzduchu. To byla ta samá pozice, kterou měli kdysi v tangu ve škole, když se oficiálně viděli poprvé.

Edward trochu poodstoupil a nechal Belle trochu prostoru, aby ukázala své taneční umění. Hudba hrála a Bella tančila do jejího rytmu. Edward si vzal mikrofon, přiložil ho k ústům a začal zpívat.

 

 

You're the new classic!

You're the new P.Y.T!

Stands for paid, young,

takin' on the world from the driver's seat.

 

Bella se zastavila a koukala na Edwarda. Znala ta slova a věděla, jaká budou následovat. Složila to, pomohla to Edwardovi dokončit.

„Tak pojď, Bello. Bez tebe to nejde,“ řekl a čekal, co Bella udělá. Bella se otočila a od někoho si vzala mikrofon. Edward se usmál a začal zpívat dál. Bella se k němu nakonec přidala.

  

Pozn. aut. : Zeleně označená slova zpívá Edward, červená Bella a oranžová oba.

 

You look so classic, fantastic,

when you're on that floor.

Bring the beat back once more,

and let me see you do that.

 

Tryin' to do it right.

Theres no rehearsal, it's your life.

You're doing this crazy dance,

cause you're making these crazy plans.

 

Trust this is, not a test.

You put in work, to be the best.

It's a classic take on a brand new game,

before the needle drops, they will know your name.

 

You're the new classic!

You're the new P.Y.T!

Stands for paid, young, and tryin´

everything just to touch your dreams.

 

You look so classic, fantastic,

now you're on this floor.

Bring the beat back once more,

and let me see you do that.

 

You're the new classic!

You're the new P.Y.T!

Stands for paid, young, and you

take chance to belive in me!

 

You the new classic, fantastic,

now you own this floor.

Bring the beat back once more,

and watch us while we do that.

 

Když skončili, ozval se obrovský potlesk. Edward s Bellou byli skoro tělo na tělo, hrudníky se skoro dotýkaly. Oba dýchali jako po běhu a dívali si do očí. Bella se postavila normálně a rozhlédla se po publiku.

Její pohled se střetl s Viktoriiným, který byl zlostný a výsměšný. Belle na mysli vyplul obraz jí a Edward tu noc u něj doma. Bylo jí do breku. Rychle se otočila a zmizela z pódia. Pod schody ji začali objímat ostatní tanečníci a říkali, jak se jim to líbilo.

Edward se chvíli díval nechápavě za Bellou, ale pak se podíval do publika a viděl Viktorii. Došlo mu, co se stalo. Potichu zavrčel, ale nikdo to neslyšel, ani nemohl.

„Děkujeme. Teď pozor! Dáme porotě trochu času na rozmyšlenou a už za pět minut jsem zpátky se jménem vítěze,“ řekl Edward a odešel z pódia. Bella se na něj otočila, protože k němu byla zády a trochu ustoupila, aby mohl projít, ale on se zastavil před ní.

„Bello, byla jsi úžasná,“ řekl jí Edward okouzleně a fascinovaně. Bylo mu tak dobře, když tam tančili. I Belle. Na pódiu po Edwardově boku se cítila tak krásně a živě, jako by tam bylo její místo.

„To ty taky,“ řekla mu smutně a znovu se podívala do publika, kde už Viktorii neviděla. Edwardovi došlo, kam a na koho se dívá. Musel se očistit. Teď, nebo nikdy.

„Ne, Bello, ne. Mezi mnou a Viktorií vážně nic není a nikdy už nebude. Byla to léčka. Nastražily to tvé nevlastní sestry. Zabil bych je všechny tři za všechno, co ti kdy udělaly, ale nejsem vrah. Věř mi, prosím. A ať už udělají cokoli, my máme být spolu. Patříme k sobě, jako Romeo a Julie. Miluju tě, Bello, to se už nikdy nezmění,“ řekl a doufal, že to bude dobré.

Bella se na chvíli zamyslela. Tu noc tam slyšela čtyři srdce, místo dvou. A pak jí to došlo. Byly tam i Tanya a Jessica. A ty růže… Edward přece ví, že má nejraději rudé růže, tak proč by jí posílal růžové? A ten vzkaz nebyl jeho písmem. Dřív si toho nevšimla.

Cítila se tak trapně. Zničila svůj pohádkový vztah kvůli rozmaru svých nepřítelkyň a sokyň. Věřila iluzi, která se nestala. Věřila lidem, kteří ji nesnáší a schválně jí lhali. Ach, bylo jí tak trapně.

Podívala se na Alici a Jaspera, kteří souhlasně přikývli. Už neměla žádný důvod mu nevěřit a myslet si opak. Pokud mu věřili oni, tak neměla důvod nevěřit. Byla hloupá, že si to neuvědomila dřív.

Bella se neovládla, přistoupila k němu blíž a políbila ho. Chytila ho jednou rukou za krkem a přitáhla si ho blíž. Edward byl šokovaný její reakcí, ale chytil ji kolem pasu a polibek jí vrátil. Bella se však rychle odtáhla.

„Věřím ti a omlouvám se za všechno. Musela jsem ti způsobit hodně bolesti, ale ani nevíš, jak jsem trpěla já. Miluju tě, strašně moc,“ řekla a po tváři jí stekla jediná slza štěstí. Edward ji setřel a usmál se.

„Nemusíš se omlouvat, asi bych se zachoval stejně. Ale teď jsme opět spolu a už nás nic nerozdělí,“ řekl a chytal se jí znovu políbit, ale nad hlavou se mu objevilo něco bílého, co ho donutilo vzhlédnout.

Oba vzhlédli a viděli jednoho z porotců, který mu s úsměvem podával obálku se jménem vítěze. Edward si ji vzal a Bellu pustil. Bella nesouhlasně zamručela, ale věděla, že to je nevyhnutelné.

„Musím jít,“ řekl Edward smutně, ale v duchu skákal radostí až do nebes. Má Bellu zpátky, co víc by si mohl přát?

„Běž. Neboj, nikam ti neuteču, už nikdy,“ řekla Bella, ještě jednou ho políbila na tvář a postrčila ho ke schodům. Edward se usmál a vyběhl schody.

„Jste tady všichni? Ne, ne, neslyším vás. Přidejte!“ řekl Edward a ozval se veliký jekot publika. Edward nastavil jejich směrem mikrofon, aby ječeli ještě víc.

„Všichni, co jste dnes přišli, všichni tanečníci, moc vám děkuju, tancovali jste skvěle, byli jste úžasní. Ale vítěz je jenom jeden. Jeho jméno mám v ruce.“ Edward zvedl obálku a všichni znovu začali výskat.

„Vítězem soutěže je…,“ řekl a otevřel obálku.


Tohle by mohla být předposlední kapitola, ale moje fantazie sahá dál, než jen sem. Počet vašich kometářů rozhodne, zda to skončí, nebo zda to bude pokračovat. Je to jen na Vás. CC


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 37. kapitola:

 1
10. AliceCullen2
01.07.2013 [18:00]

JAsne čo váhaš chcem vedieť ako to dopadne z tou kliadbou tak čo najrychlejšie dopisuj prosim. To sa nedá popísať ako sa tešim na ďalšie časti. Emoticon Emoticon chcem aby si pokračovala maš môj hlas.... vlastne sto... tisíc... desat tisic len pokračuj som napäta čo z tou kliadbou a bola by som sklamana keby si to nedokončila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon no jedna vec mi vadila a to tá ,že si tam davala až priliš veľa z filmu ale to je oproti dokonalosti len 0,1 percent zle čo na tom nezaleži Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.03.2013 [15:45]

Viky123Pokračuj, je to dokonalé !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. prettygirl17
18.03.2013 [13:46]

Pokračovat ;)

17.03.2013 [14:36]

FireElf Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. linati
17.03.2013 [10:09]

Udělej to delší je to hezký i když je to občas přesně podle filmu takže se ani neopovažuj napsat jenom jednu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ajda
17.03.2013 [8:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Proooč??? To jsi tam nemohla doplnit to jméno ? :D Jinak supeer kapitola :) Emoticon Emoticon

4. karol
16.03.2013 [23:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
16.03.2013 [22:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
16.03.2013 [22:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.03.2013 [22:01]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!