Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Začít znova 4.kapitola


Tak a další díleček, ještě netuším jak ta povídka bude dlouhá ale doufám že se vám líbí.

Otevřela jsem dveře a všichni seděli v kuchyni a otočili se na nás, jediná Alice se usmála. Všem jsem Lucase představila až na Edwarda a Tanyu. Všichni ho mile uvítali. Stále se na mě usmíval a já po dlouhé době se taky smála. Esme mi poradila kde ho mám ubytovat, tak jsem ho vedla do jeho pokoje. Vypadal, že je velice překvapený co tu viděl.

„Na co myslíš“ zeptala jsem se ho, protože to ticho už začalo být trapné.

"Myslím na to, jak jsi krásná Bell“ Bell hmm tak mi ještě nikdo neřekl, nebylo to nepříjemné ba naopak. Líbilo se mi, jak mi lichotí tak jsem se na něj usmála. Poté mi došlo, že Edward čte jeho myšlenky.

Dotkl se mi ruky, a řekl „máš velmi zajímavý dar Bell“ dar? Jaký dar, nevěděla jsem, že nějaký mám.

„Mám nějaký dar? Ano, a jaký“ zajímalo mě jaký mam dar, byla jsem zvědavá.

„Ano máš, štít“ o tom jsem nikdy neslyšela „pak ti vysvětlím jak ho používat“. Hmm alespoň někdo měl o mě zájem, nechtěla jsem si s ním nic začít, chtěla jsem ho pouze jako kamaráda, nikdy nebudu nikoho milovat víc než Edwarda, a byl by zázrak kdyby jsem se ještě někdy dokázala zamilovat.Stále se na mě usmíval a pak se mě zeptal, jestli nemám chuť se projít, souhlasila jsem a ze zdola jsem slyšela zavrčení, Edwardovo. On ho slyšel také a pohlédl na mě, jen jsem zakroutila hlavou.  On má co vrčet, já mu nesedím na klíně jako Tanya jemu tak ať mlčí, chci zkusit znovu žít jako on. Vyběhli jsme z domu a Alice se k nám přidala a Emmett taky. Šli jsme do lesa lovit, když jsme se vrátily byl už večer. Alice a Emmett celou dobu básnili jak je Lucas úžasný. Emmett o tom že je s ním sranda a Alice o tom že je milý. Potěšilo mě to a ostatní taky až na Edwarda.

Lucas se někam vypařil a já jsem se šla projít k řece. Sedla jsem si tam na ten kámen jako minule ale někdo šel za mnou. Edward, nevím, co ode mě chtěl. Klekl si naproti mně a chtěl něco říct, ale vypadal jako by ho ta slova dusila.

„Bells on není tak dobrý jak vypadá, něco mi na něm nesedí“ zbláznil se, sám si někoho našel a mě tu radí s kým mým být?

„ Edwarde nech ho být nic ti neudělal a odejdi prosím, čeká tam na tebe Tanya“ pohlédl na mě umučeným výrazem, to mě zabolelo ale co jsem mohla dělat, on si to tak zvolil, byla to jeho volba a ne moje tak ať se do mě neplete, opustil mě tak ať už mě nechá a jde za ní, prosím. Podíval se na mě.

„Bells, záleží mi na tobě, miluju tě, nedělej mi to“ co mu proboha dělám to on mě ubližuje, to on.

„Edwarde, to ty jsi mě opustil a začal nový život s někým jiným, proč mě nenecháš. Svoje jsem ti řekla už před tím, a tím co teď děláš mi ještě víc ubližuješ, nechápeš to. Prosím běž za Tanyou, a mě nech“. Bolelo mě to, co jsem řekla a asi to bylo na mě vidět, protože se přisunul blíž a objal mě, Chtěla jsem ho odstrčit, ale on se nenechal. Políbil mě. Líbal mě celou dobu, líbal mě na rtech, na krku a já líbala jeho. Byl to tak krásný pocit a přitom to bolelo, už mi totiž nepatřil, už byl zadaný a ne můj.

„EDWARDE“ někdo volal od baráku, Tanya její hlas jsem poznala moc dobře. Odtrhla jsem se od Edwarda a podívala jsem se na něj. Díval se mi do očí, ale stále mě nepouštěl, jen těžce oddechoval. Byla jsem jen na okamžik skutečně šťastná, ale už je to pryč. Pohladila jsem ho po tváři a usmála jsem se na něj svým dlouho nacvičovaným umělým úsměvem, poznal to.  Usmál se na mě, ale ne předstíraným úsměvem ale láskyplným. Vstal, a když jsem se chtěla zvednout, vzal mě do náruče. Vyděšeně jsem se na něj podívala.

„Ani nevíš, jak moc tě miluju,nenechám si tě vzít můj anděly“ chtěla jsem být šťastná, byť jen na chvilku. Nechala jsem ho a on se rozeběhl. Doběhl se mnou na tu naši louku a tam mě položil do trávy. Ležela jsem v trávě a on si lehl ke mně.  Opíral se o loket a druhou rukou mě hladil po tváři. Pomalu přejížděl prstama po mém nosu a pak přešel na rty. Objížděl tvar mých rtů. Zavřela jsem oči a nechala jsem se zaplavit štěstím a láskou. Začal mě líbat, nejdřív opatrně jako bych byla stále člověk a pak vášnivěji. Oplácela jsem mu jeho polibky. Zajela mu rukou do vlasů a on mi rukou podepřel záda a přitáhl si mě blíž. Ležel na mě a stále mě líbal. Zajela jsem rukou pod jeho košili a hladila jsem mu záda. Pomalu mi stáhl tričko a já jemu košili. Byl to krásný pocit. Naše první milování jsem si sice představovala jinak, ale byla jsem ráda, že tam byl se mnou. Vjel do mě neuvěřitelný pocit. Pocit vzrušení, chtěla jsem ho, jako jsem chtěla jeho lásku. Když se to stalo, byl to tak neuvěřitelně krásný pocit, že jsem měla pocit, že omdlím.

Leželi jsme vedle sebe v trávě a on mě hladil po vlasech. Zapomněla jsem na všechny problémy a byla tak neuvěřitelně šťastná že kdyby mi bilo srdce tak by mi vyskočilo štěstím z hrudi. Jen jsme tam tak leželi a poslouchali dech toho druhého. Pak to přišlo, ničeho nic jako rána z nebes. Uslyšela jsem zase Tanyu, stále hledala Edwarda. Rychle jsem si vzala oblečení a oblékla se. Edward už byl oblečený, a když jsem chtěla odejít chytl mě za ruku.

„ Prosím nechoď“ nechtěla jsem odejít ale jinak to ani nešlo.

„ Musím, vrať se k ní, a zapomeň na to, co se stalo, bylo to krásný, ale zapomeň na to, miluju tě“ a už jsem běžela pryč. Chtěla jsem brečet, ale nešlo to. Doběhla jsem do domu a běžela jsem nahoru d svého pokoje.  Alice tam už seděla a čekala na mě.

„Chtěla jsem ti to říct, ale vy už jste byly na té louce, mrzí mě to Bells, ani nevíš jak moc“ zhroutila jsem se na zem a chtěla křičet, ale nechtěla jsem upozornit a svou bolest. Alice si ke mně přisedla a objala mě.

„Esme“ volala a Esme byla během chvilky u nás. Seděli tam vedle mě a obě mě utěšovali. Alice mezitím všechno Esme vysvětlila. Prosila jsem je ať mě zabijí ale nechtěli to udělat.

Alice mezitím zavolala Jaspera, ať se mi alespoň trošku pokusí zlepšit náladu. Snažil se, ale cítil až moc bolesti že mu to nešlo. Chudák musel kvůli mně taky dost trpět. Raději odešel a Esme zavolala Carlisla aby mi něco dal.Carlisle přišel s nějakýma prášky  že po tom asi spadnu na nějaký čas do hlubokého spánku ale pak že to bude lepší. Dal mi jen dva prášky a já se na něj zamračila a on mi dal další dva a pak řekl, že mi jich už víc dát nesmí. Alice volala Charliemu, že jsem něco chytla a že nepůjdu nějaký čas do školy. Skočil na to. Šla jsem zrovna dolů do obýváku, kouknout se co se tam děje když vstoupil Edward a já omdlela. Celý vystrašený ke mně přiběhl a začal se mnou třást. Carlisle mu všechno vysvětlil a on mě odnesl do postele. Celou dobu seděl u mě. Když jsem se probudila už tam nebyl. Vstala jsem a byla jsem jako omámená. Seděla vedle mě Esme a usmála se na mě. Cítila jsem se líp, tak jsem šla do koupelny se osprchovat. Dala jsem si horkou sprchu a pak se oblékla. Šla jsem zpátky do pokoje a stál tam Lucas. Usmál se na mě takovým prohnaným úsměvem, až jsem se ho lekla. Přišel ke mně a chytl mě za ruce. Nemohla jsem se mu bránit. Měl neuvěřitelnou sílu.

V pokoji se objevil další upír a pak ještě jeden.Chytli mě za ruce a za nohy, chtěla jsem křičet, ale v domě nikdo nebyl. Někam mě táhly, nevím kam. Dotáhli mě do nějaké jeskyně a tam na ně čekalo asi 10 dalších upírů. Hodili mě do nějakého kouta, a tam mě hlídali. Přišel ke mně Lucas.

„Tak milá Bell, ty mi teď pomůžeš. Máš dar štítu a já tě potřebuju, abych zabil jednu upírku. Díky tvému štítu nám její schopnost nic neudělá“.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Začít znova 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!