Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Začínam odznova - Prológ

4.wendy-Book


Začínam odznova - PrológČo keby Úsvit dopadol celkom inak? Čo keby Jacob odišiel? A aké by to malo následky na ostatných? Je to z pohľadu Jacoba.

Rýchlo som vyšiel z toho sídla pijavíc a schoval som sa za pichľavé, ale husté kríky, aby som sa mohol nerušene premeniť do svojej druhej podoby. Bol som tak veľmi znechutený, že som sa za sebou ani neobzrel. A načo by som sa mal? Spomienky na toto mať nepotrebujem. Vlastne ich ani mať nechcem. Bol som pevne rozhodnutý opustiť Forks a začať úplne odznova. Ešte ani neviem kam pôjdem, ale čím ďalej odtiaľto, tým lepšie. Pravdepodobne sa však usadím niekde v okolí západnej Kanady, možno Aljašky. Neviem či natrvalo, ale aj tak... a tá diaľka by mala stačiť. A vtom mi niečo napadlo. 

Rozlúčil som sa vôbec s Billym? Asi sa neráta to mrzuté "čau" ráno vo dverách, však? Ale vždy je na tom lepšie ako Bella. S tou som sa vôbec nerozlúčil a asi to bola veľká chyba. Tú už možno nikdy neuvidím. Ten malý zmrd, ktorého nosí pod srdcom a Bella ho všemožne s tou odpornou blondínkou (ktorej nezáleží na tom, či Bella prežije, chce iba dieťa) ochraňuje, z nej cicia všetok život a krv. Presne ako jeho hnusný otec. Ak by Bella ten pôrod prežila, už nikdy by to nebola moja Bella. Tá krehká cukrová bábika s ružovými lícami, splašeným srdcom a oboma nohami ľavými.

Počkať.. povedal som moja Bella? Áno, povedal som to, lenže to nebola pravda. Bella nikdy moja nebola a ani nebude. To nikomu, preboha, nenapadlo, aký by bol jej život jednoduchý a správny ak by si vybrala mňa? Ak ten "dokonalý Edward" naozaj tvrdil pravdu, že by bol radšej, ak by si Bella vybrala mňa, prečo sa sem vôbec vrátil? Aha, lebo spustil tie svoje romantické kecy o pravej láske a o mukách spôsobených oddelením. Veď on je silný, zvládol by to a Bella sa z toho tiež pomaly dostávala. Ona bola do mňa dokonca zamilovaná! Všetko by bolo tak dokonalé, že by to ani nebolo skutočné.

Ja by som ju nenútil rozhodovať sa medzi pitím krvi a normálnym, ľudským životom. Charlie by bol šťastný. Billy by bol šťastný. Všetci by sme boli šťastní. Boli by sme šťastní ako Sam a Emily. Mali by sme krásnu svadbu, krajšiu ako mali oni, a presťahovali by sme sa niekam kde svieti slnko. Na rozdiel od tej pijavice, ja by som sa nemusel skrývať, keď je vonku pekne a svieti slnko. Dal by som jej deti a vzdal by som sa aj premeny na vlka len aby bola šťastná. Spolu by sme v pokoji a mieri zostarli. Tak by to bolo správne. Tak to aj malo byť.  Lenže ona mala možnosť voľby a  musela si vybrať zle!

Bolo mi jasné, že ona chce jeho a nie mňa a ja s tým už nič nenarobím.. Ale nájdem ešte niekedy niekoho koho budem milovať rovnako alebo aspoň podobne ako ju? Nebolo by proste lepšie už navždy zostať niekde zalezený v jaskyni ako vlk a vôbec nevychádzať?

Jacob, vzmuž sa! Kašli na ňu, chce Edwarda. Chápeš? Kto ma takto oberá o jediné, čo mi zostalo? Teda o jediné, čo som si myslel, že mi zostalo? O súkromie? Kto iný než Seth. Odkiaľ sa tu vzal? Nikdy nemal ani jednu babu a on sa mi tu opovažuje radiť so vzťahmi? Aj by som na neho skočil aký je drzý, ale uvedomil som si, že možno má predsa len pravdu. Naozaj by som mal na ňu vo vlastnom záujme kašľať. Veď sa iba zbytočne trápim. Už to bola minulosť. Túto časť môjho života som nechal za sebou a rozbehol som sa ešte rýchlejšie.

 


Tak, čo si o tom myslíte? Je to celkom krátke, ale to kvôli tomu, či sa to dá vôbec čítať a je to úvod. Má zmysel pokračovať? Snažila som sa dať veľký dôraz na myšlienky a pocity Jacoba. Budúce diely by boli aj trošku akčnejšie. Napadlo mi to asi o polnoci a rozhodla som sa to sem napísať. Budem vďačná za komentáre. Hlavne dobré, ale aj tie kritické prehryznem. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Začínam odznova - Prológ:

 1
3.
Smazat | Upravit | 26.12.2011 [20:42]

Celkom zaujímavý nápad, rozhodne si ešte prečítam pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Hejly
26.12.2011 [20:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BlackStar admin
25.12.2011 [15:29]

BlackStarAhoj,
prepáč, ale článok ti musím vrátiť. Máš iba okolo 450 slov, no minimálna hranica je 500. Tak tam, prosím, niečo doplň do 500, prezri si text, pretože ta máš chyby a potom opäť zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!