Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zachráňte naše deti! - 1. kapitola


Zachráňte naše deti! - 1. kapitolaZ letného tábora išli na jeden výlet. Deň pred tým hlásili veľkú búrku. Keď išli, vyliali sa korytá riek. V tom autobuse išla aj ona. Teresa. Jej matka pozná jedno veľké tajomstvo. Požiada niekoho o pomoc, aby zachránili tie deti. Keď ju niekto zachránil, zaľúbila sa doňho. Preňho obetuje všetko, čo jej bolo drahé. Všetko bolo ako v rozprávke, až na jeden deň, keď...

Raz jeden deň, hlásili v rádiu veľkú búrku. Bolo to ako naschvál, lebo zajtra sme mali ísť z letného tábora na jeden výlet. Pomyslela som si, že hádam ten výlet nezrušia kvôli jednej búrke.

V noci začala veľká búrka. Mali pravdu. Ale ráno sme aj tak išli. Rieky boli obrovské. Na ceste bolo asi päť centimetrov vody. Keď sme boli o niekoľko kilometrov od tábora, išli sme po jednej ceste kde bola blízko rieka. Išli sme a zrazu sme prešli po niečom ostrom. Prepichlo sa koleso. Autobus sa prevrátil a spadli sme do tej rieky. Rýchlo sme všetci opustili autobus. Autobus sa ponoril na dno rieky a nás všetkých, odnášal prúd rieky.

Asi po nejakých desiatich minútach, jedno auto, ktoré išli okolo, zbadalo jedno dievča, ktoré bolo so mnou v autobuse. Zavolali policajtov aj hasičov a po nejakej chvíli prišli. A neprišli sami, prišli aj novinári. Prišiel aj vrtuľník ktorý nás mal hľadať. V rieke bol prevrátený strom a zachytili sme sa oň. Pre hasičov to bolo riskantné, ísť nás tam zachrániť.

Zatiaľ medzitým, v správach, už boli správy o nás. Moja mama to videla. Nedávala veľkú nádej nikomu, kto nás prišiel zachrániť. Lenže o niekom vedela. A preto sa vybrala rýchlo za nimi.

Mne a všetkým ostatným už ubúdali sily. Nevedela som, koľko ešte vydržím, držať sa o ten strom.

Moja mama zatiaľ išla do jedného mesta. Tam sa asi skrývalo to jej tajomstvo, no moja babička o tom tiež vedela. To mesto bolo blízko od toho miesta, kde sme všetci bojovali o svoje životy. To mesto sa volá Volterra. Moju mamu tam poznali. Prišla ich požiadať aby nás zachránili. Poslali tam troch Aleca, Felixa a Demetriho. Oni traja nás mali zachrániť. Neboli obyčajný ľudia, ale boli to upíry. Nemali to ťažké, nás nájsť, lebo ten Demetri bol stopár.

Ešte stále som sa držala o ten strom ale... bola som v rieke už iba ja. Nikto iný tam už nebol, iba ja. Myslela som si, že všetci to vzdali a zomreli. Už som sa púšťala, keď ma niekto schmatol za ruku a vytiahol ma na breh. Bol to Demetri.

Moji kamaráti a ostatný boli v poriadku. Moja mama prišla a silno ma objala. Povedala, že sa veľmi bála, že ma už nikdy neuvidí. Moja babička tu prišla s mamou. Zobrali ma na jeden hrad, vôbec neviem prečo sme boli práve tu. Tam mi jedna veľmi pekná žena, dala jej oblečenie, aby som sa prezliekla a osprchovala sa v jej kúpeľni. Po chvíli som vyšla zo sprchy. Mama ma zavolala aby som si sadla a začala mi všetko vysvetľovať, kto sú tí, čo nás zachránili. Keď mi to dopovedala neverila som tomu. Mojej mame, boli za niečo dlžný. Nechcela mi to povedať za čo, nechcela o tom hovoriť. Moja babka o tom vedela tiež a povedala, že sa ich nemusím báť, že mi neublížia.

Verila som im všetkým, pretože, keby nám chceli ublížiť, nezachránili by nás. Nechali ma tam samú, aby som si odpočinula. Za chvíľu niekto zaklopal na dvere. Išla som otvoriť. Otvorila som a bol tam ten, čo ma zachránil, Demetri. Aspoň tak to hovorila mama. Je veľmi pekný. Vyzeral asi tak na dvadsať rokov.

„Si v poriadku?“

„Áno, som.“

„Myslím, že tvoja mama ti už všetko povedala a vysvetlila.“

„Áno. A hovorila, že ste jej boli niečo dlžní?“ opýtala som sa opatrne, lebo som si ním nebola dosť istá.

„Áno, mali sme nejaký dlh. Nesmieme o tom nikto hovoriť. Nepýtaj sa to nikoho.“

„Ty sa voláš Demetri, však?“ Len prikývol. Zavolala ma tá žena, čo som bola v jej izbe, aby som išla za ňou.

„A ty sa ako voláš?“ opýtal sa my rýchlo Demetri.

„Som Teresa. Teresa Boyerová.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zachráňte naše deti! - 1. kapitola:

 1
10.12.2016 [15:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jana
31.05.2013 [21:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Mell
31.05.2013 [19:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!