Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zachránce - 6. kapitola


tak další kapitolka s názvem Nemocnice .. díky vám mooc za ty úžasné komentáře moc člověka nakopnou a já se musím pochlubit, že včera jsem psala asi do 23.00 a mám zatím 12 kapitol (které bohužel musím přepsat) .. jinak tady je ten vytoužený Edwardův pohled:)

Edward:

„Co tě bolí, Bells?" zeptal jsem se Belly vyplašeně. ‚Žebra ..' neměla ani sílu to vyslovit a omdlela.

Vzal jsem jí opatrně do náručí a chtěl ji vzít do nemocnice za Carlislem.

‚Co se jí stalo?' ozval se mi v hlavě Mike Newton.

‚To jí udělal Cullen?' slyšel jsem Angelu Weberovou.

‚Cullen jí nese! Bože, Bella se má!' hlas Jessicy Stanleyové. Bella měla první den ve škole pravdu - už několikrát jsem Jessica odmítl, ale ona to nevzdávala.

Opatrně jsem Bellu položil na zadní sedadlo mého Volva jel směrem k nemocnici. Carlisle mě dnes naštěstí službu. Za pár minut už jsem nečsl Bellu k němu do kanceláře.

‚Co se stalo, Edwarde?' zeptal se mě Carlisle v duchu.

„Nevím, omdlela a myslela na bolest v žebrech." odpověděl jsem mu  nahlas.

„Fajn, podívám se na to." odpověděl mi Carlisle taky nahlas a začal ji vyšetřovat. ‚Má zlomená 2 žebra, 1 nalomené .. omdlela bolestí.' diagnostikoval si v duchu Carlisle a já při těch slovech sebou trhl. To jí udělal ten zmetek Tomas! Začínal jsem vidět rudě a vzteky sevřel pěsti.

„Bude muset na operaci, abych jí ta žebra napravil." oznámil mi Carlisle a zatelefonoval kolegům. Během 5 minut už mou Bellu vezli na sál. ‚Počkej u mě.' poslal mi myšlenku Carlisle a už tam nebyl.

V hlavě se mi začaly rojit představy, jak co nejvíc ublížit Tomovi. Zbít ho, což by vzhledem k mé síle nebyl problém.. Pak bych mu zlámal každou kost v těle aspoň dvakrát. Vysál krev až do poslední kapičky, tělo roztrhal na malé kousíčky a ty pak zadupal do země. Tu zem bych zasolil, aby na ní nic nerostlo. A každých pár let bych se ujišťoval, že tam opravdu nic zeleného není.

Z těchto nádherných představ ně vytrhl příchozí Carlisle se smutným výrazem.

„Je .." nedokázal jsem ani vyslovit myšlenku, že je Bella mrtvá.

„Ne, žije. Probere se tak do půl hodiny." řekl mi rychle a já si oddychl.

„Ale vypadá dost špatně. Museli ji umýt a při tom se smyl make up. Má modřiny na obličeji a pak taky na rukou a nohou." vyjmenovával mi Carlisle všechny Belliny poranění. Ihned jsem si vzpomenul na monokla, kterého měla druhý den ve škole a který se snažila zamaskovat. Zavrčel jsem při té vzpomínce.

„Řekl bych, že Bella je oběť domácího násilí. Vše tomu nasvědčuje. Nevím, jestli mám volat rodiče a oznámit jim, že tu Bella leží."

„Hm. Zavolej tam." přikázal jsem mu a myslel na způsob, jak nenápadně Toma zavraždit.

„Fajn." řekl Carlisle a už volal. Z telefonu jsem slyšel hlas Belliny matky, která velmi špatně hrála roli milující matky, která má starost o svou dceru. Zase jsem zavrčel a Carlisle zavěsil.

„Budou tu za 2 hodiny." oznámil mi. Za 2 hodiny! On nich z domu je to do nemocnice ani ne 15 minut!

„Jdu za Bellou." řekl jsem otci a už jsem byl na chodbě, když jsem ještě slyšel jeho myšlenku ‚Pokoj 213.'

Vešel jsem do pokoje a zamířil k její posteli. Bože. Jak jí to jen mohli udělat? Takovému nádhernému stvoření? Dostal jsem vztek a zase jsem se začal zabývat plánem na vraždu. Z přemýšlení mě vytrhlo zvonění mobilu. SMS od Alice: Opovaz se, Edwarde Cullene!

Tiše jsem se zasmál a znovu se zaměřil na Bellu. Měla modrou nemocniční košilku, vlasy rozprostřené jako hnědá svatozář a byla přikryta bílým povlečením. Dokonalá. Ale obličej jí hyzdily nažloutlé modřiny a kolem hrudi měla krunýř.

Přistoupil jsem k ní a stiskl jemně její studenou ruku. ‚Edward' dolétla ke mně její myšlenka a pak se usmála. Pohladil jsem jí po obličeji a ona začala otevírat oči.

 

Bella:

Kolem mě byla jen černočerná tma. Byla snad noc bez hvězd? Tady ve Forks byly přece hvězdy každou noc vidět!

V tom se mě dotklo něco studeného a hebkého. ‚Edward' vzpomněla jsem si na svého strážného anděla, usmála se a začala pomalu otevírat oči. Opravdu stál nade mnou anděl. Jsem v nebi?

„Edwarde.." zachroptěla jsem.

„Bells, neboj se. Jsi v nemocnici." odpověděl mi.

„Co se stalo?" zmateně jsem se rozhlížela kolem.

„Omdlela jsi. Zase." usmál se. „Měla jsi zlomená žebra." dodal už bez úsměvu a propaloval mě očima. Zavřela jsem ty své a snažila se nemyslet na včerejšek. Nedařilo se mi to. Pod víčky se mi přehrála celá včerejší hádka. Edwardův stisk zesílil.

„A jak jsem se sem dostala?" snažila jsem se změnit směr konverzace.

Usmál se - pochopil můj únik. „ Jako tvůj ochránce jsem tě sem dovezl. Dlužíš mi další dolar." zasmál se a já s ním. Moc mi to nešlo, měla jsem krunýř a žebra stále bolela.

„Můžu to dát později šek?" smála jsem se opatrně.

„Pokud bude krytý.." zase jsme se smáli a já si připadala opravdu jako v nebi. ‚Jen završit kouzelný okamžik polibkem..' myslela jsem si stále vesele. Edward si to zdá se taky myslel, protože mě jemně políbil. Jenže na čelo. Nespokojeně jsem zamručela a za tričko si ho stáhla níž a políbila ho na rty. Konečně!Jeho rty byly tak tvrdé a studené, ale nádherně hebké.

Dveře se otevřely a v nic stál doktor s mými rodiči. Ovšem doktor byl čelem ke mně a rodiče zády ke mně, a tak neměli možnost vidět Edwarda, jak skáče z okna ven.

„Isabello! Co jsi mi to, dítě, prováděla? Víš jakou jsem měla starost?" hrála matka komedii a tom jen přitakával.

Byli u mě asi minutu a za tu dobu se bavili jen s doktorem Cullenem. jen co odešli, už byl Edward zpět.

„Ta dnešní lekce piana asi odpadla, co?" usmál se na mě a pohladil mou ruku.

„Asi jo. Škoda." řekla jsem smutně.

„Příště." slíbil mi ještě Edward než jsem usnula.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zachránce - 6. kapitola:

 1
27.12.2016 [20:16]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!