Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za svitu luny - VII. kapitola - NENÍ KREV JAKO KREV

5.Evvelyn-Rosalie


Za svitu luny - VII. kapitola - NENÍ KREV JAKO KREVTady je další kapitolka... Doufám, že se bude líbit Těším se na komentíky :-* PS: Vím, že některým z vás se moc nelíbí co jsem provedla s Esme, ale jinak to prostě nešlo. Mnohé povídky co jsem tady četla se točí kolem Edwarda a Bells, já jsem si ale zamilovala jinou postavu... ;-D

 

NENÍ KREV JAKO KREV

 

„Omluv mě prosím na okamžik." zvedla se a chtěla se mu postavit za záda. Sledoval pohledem co jde dělat. „Doktore, ráda bych se oblékla," zamračila se na něho. „Ohh," rychle se otočil , kdyby mohl asi by zčervenal. Po chvilce si opět přisedla k němu. Sledovala diamatové odlesky jeho kůže. „Dneska se asi do města nevydáš co?" „To zjevně ne," zkontroloval vzduch, nerad by se tady setkal s člověkem. „Nemusíš se obávat, pro lidi je přístup sem poněkud složitější, moc jich sem nechodí."

Všiml si rozdílu v jejím srdečním rytmu, který se zrychlil, zaposlouchal se do něj. „Jsi opravdu velice zajímavá. Takto se k nerozeznání podobáš člověku, nebýt té tvé vůně." „No jo ani vlka bys nepoznal nebýt jejich..." „Pachu," doplnil a nakrčil nos. Luně uniklo ušklíbnutí. „Víš, to že se dokážeme změnit na člověka nám zůstalo z dávných dob, kdy byli vlci našimi nepřáteli. Bylo to pro naši ochranu před nimi." „Je zajímavé pozorovat tvé rodiče jako pár, do teď jsem se o křížení druhů nedozvěděl, ostatně mezi vlky a upíry by to šlo těžko." „A nás už je hodně málo," pokrčila rameny.

Carlisle se v její přítomnosti cítil velice dobře. Konečně po dlouhé době nenesl tíhu ztráty a výčitek. V jeho mrtvém těle jako by se opět probudil život, a to měl v plánu s ním skoncovat. Po několika měsících ucítil záchvěv vzrušení a chuť znovu oběvovat nepoznané, obzvláště s takovým nádherným objektem zájmu. Probouzel se v něm vědec a badatel. Zvědavost vystřídala netečnost. Zhluboka se nadechl, snažil se analizovat její vůni. Připadalo mu to neuvěřitelné, ale cítil z její krve ... „Stříbro," podivil se. „Ano, copak sis nevšiml, že nemáš žízeň po mé krvi i když ti tak voním?" zeptala se alibisticky. Zvedl jedno obočí a podíval se na ní. „Jsi velice vnímavá." „Dobře se mi v tobě čte," kontatovala, když nebyl s ní prožila několi vizí, ve kterých ho lépe poznala.

Nastavila mu zápěstí. „Kousni." Při tomhle slově tiše zavrčel. „Ne, nechci ti ublížit." Zasmála se tomu. „Myslím, že to by se nestalo. Buď by si mou kůži ani neprokousl nebo bych ublížila já tobě, nemám v žilách krev ale stříbrný roztok, dáli se to tak říci. Když už mě má zabít vlkodlak, tak ho aspoň vezmu s sebou, účinější zbraň než stříbro na ně neznám." „Já ano, můj jed, a právě ten by ti mohl ublížit." „Aha, tak to by chtělo zjistit. Pojď," chytila ho za ruku... byla tak studená, ale opět jí pálela jako když se setkali na fakultě. Cítila jak ten dotek projel celým jejím tělem. I jeho tělem projel její žár. O několik vteřin později stáli v jejím druhém pokoji - v její plně vybavené lékařské laboratoři. „Myslím, že mi něco uniklo," zarazil se Carlisle. „Specializuji se hlavně na chirugii MD. Cullene," její usměv ho oslňoval. „Jsi samé překvapení." „Já vím," uličnicky se usmála, protože věděla, že to není vše co tají.

Zakousla se do ruky a nechala pár kapek její „krve" kápnout na pozorovací sklíčko, pak to šoupla pod mikroskop. „Je mi jasné, že na to myslíš od chvíle, kdy si objevil mé opeřené tajemství." „Od první chvíle ne, až o několik minut později, když jsem se nemohl injekcí s morfiem dostat přes tvou pokožku." Luna se rozchechtala. „Chtěla bych u toho vidět tvůj zklamaný výraz." „No opravdu jsem byl trochu zklamaný." nedočkavě se podíval pod profi mikroskop, jeho oči sice viděli hodně, ale ne všechno. „Opravdu zajímavé, jsou tam i krevní částice ale místo plasmy stříbro. Nechápu jak tvé tělo funguje? Ale to už k tomu asi patří." „jako bych já věděla jak funguje to tvoje. A teď bych tě ráda poprosila o tvůj jed." poskytl jí potřebný vzorek, i ona se s nedočkavostí malého dítěte vrhla k mikroskopu. „Paráda," nechávala se unést vzrušením.

Smíchala vzorky dohromady. Pozorovali co se bude dít. Nic. Jed se v její „krvi" rozpustil na neškodné částečky. „Vidíš? Už si kousneš? V rámci vědeckého výzkumu samozřejmě... chci vědět nakolik je má kůže odolná. Zdráhal se ale nakonec podlehl jejímu naléhání. Jeho zuby po její kůži sjeli jako by narazily do žuly. Zanechaly pár šrámů, ale do hloubky se nedostali, během chvilky se škrábance zacelily. „Málem jsme si na tobě vylámal zuby," přiznal nevrle. „Takže vlci jsou vybaveni nejlepšími z braněmi, přesto, že jsou zranitelnější než my." „Zajímavé zjištění."

Zabrali se do hovoru, tentokrát vědeckého. Samozřejmě s krví vlkodlaků už měli oba dva své zkušenosti. Natolik se zabrali do hovoru, že zapomněli na běh času. Nejednou se při hovoru „náhodně" dotkl jeden druhého. Ale až když Lunu osvítily měsíční paprsky a ona se přeměnila do okřídlené krásky si uvědomili kolik času spolu tráví. Ani jednomu z nich to však nevadilo. „Co tvé křídlo?" vzpoměl si najednou Carlisle. „Jako nové," usmála se na něho.

V její hlavě se ozval bratrův otrávený hlas: „Budete tady smrdět ještě dlouho," slyšela jeho vnitřní zavrčení a musela se tomu smát. Carlisle opět nechápal. „Přestaň být protivný, už jsme na odchodu." „A vracet se nemusíte, pěkně blbě se to větrá." „Jestli ti to vadí, tak můžeš vypadnout ty." „Oškubu tě jako slepici jestli do pěti minut nezmizíte." „Nedržkuj pse." „Slepičí polévka...mňam." „Hajzle," Luna se natolik zabrala do hádky z bratrem, že to vykřikla nahlas. „Prosim?" zeptal se vyděšeně. „Nechala jsem se unést hádkou s bratrem, je otravné když mi leze do hlavy. Začíná být nervózní, blíží se uplněk. Bude lepší když půjdeme." „Leze ti do hlavy?" „Když chceme, můžeme k sobě promlouvat, pokud něco chce tak ho slyším a naopak, ale sám od sebe se k mým myšlenkám a vzpomínkám nedostane, musím ho k nim pustit." „To je velice šikovné to by se mi taky líbilo. Edward se mi v mysli mohl přehrabovat jak chtěl," poprvé před ní promluvil o své rodině. S údivem shledal, že bez bolesti. Bylo by možné, že by se z té hrozné ztráty vzpamatoval. Luna mu hodně pomáhala, plně zaměstnávala jeho mozek.

Luna si uvědomila, že se právě pohybují na tenkém ledě. Věděla přesně o koho jde, celou jeho rodinu znala, ze svých vizí, z jeho promítaných vzpomínek. Nevěděla jak na tuhle větu má zareagovat. Nejraději by to všechno přešla bez povšimnutí, ale tím by na sebe jen upozornila, jejím bystrým smyslům, by tahle věta neunikla. A Carlisle už věděl, že mezi její největší neduhy patří zvědavost. „Edward?" zeptala se tedy trochu nejistě v očekávání jeho reakce.

"Promluvíme si venku."

 

Předchozí díl LÉČBA

Další díl NOČNÍ MŮRA - EDWARD CULLEN



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za svitu luny - VII. kapitola - NENÍ KREV JAKO KREV:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!