Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 9. kapitola - Bolestivé rozhodovanie

Let the time decide


Za lásku sa bojuje, Bella! 9. kapitola - Bolestivé rozhodovanieČo nakoniec spraví Riley? Odolá Bellinej krvi?

A keďže toto je môj stý článok, rozhodla som sa, že nebude žiaden vražedný koniec.

Platí tiež, čo aj pri minulej kapitole - pod 10 komentárov nepokračujem. Prajem vám príjemné čítanie.

Vaša Pink

 

Riley:

Vošiel som do izby. Do nosa mi udrel Felixov pach. Čo ten tu robil?! Bellino srdce bilo ako o život. Ten zvuk šiel z kúpeľne.

Zrazu sa celou izbou ozval výkrik. Bellin výkrik! Neváhal som ani minútu a vtrhol do kúpeľne. Zacítil som jej čerstvú krv! Bola silná...

„Felix!“ zavrčal som. Zaťal som zuby a stisol pery do rovnej linky. Jej krv ma veľmi lákala. Všade tu bola jej sladká vôňa.

„Áno?“ otočil sa ku mne. To ale nemal robiť. Schytil som ho pod krk a pritlačil ku stene. On mal však väčšiu silu, a tak ma od seba odhodil. Pristál som na zemi hneď vedľa Belly. Felix zmizol... potom si to s ním vybavím teraz tu je Bella. Musím jej pomôcť!

Snažil som sa nedýchať, ale hrdlo ma aj po love veľmi pálilo. Neublížim jej, nezabijem ju...

Všade dookola bola jej sladká, teplá krv.

Sakra, Riley, spamätaj sa! Miluješ ju!

Vzal som jej hlavu do mojich rúk. Bola v bezvedomí. Bodaj by nie, keď jej ten sviniar Felix podrezal žily na ruke! Znova som si sám pre seba zavrčal.

Musím ju premeniť, lebo to neprežije. Stratila už veľa krvi. Snáď to Arovi nebude vadiť. Priblížil som sa k jej krku. Srdce jej pomaly bilo, ale stále tu bola tá vôňa! Neudržal som sa a prehryzol jej jemnú pokožku na krku. V ústach sa mi nahromadila jej krv a s ňou aj môj upírí jed. Zavrel som oči... počkal som, kým sa jej môj jed dostane do žíl. Bella nijako nereagovala! Odtiahol som sa od nej a vzal som ju na ruky.

Preniesol som ju do postele. Tam som ju prikryl perinou. Nič sa nedialo. Vôbec nič... čo mám robiť?! Pozrel som sa na jej ruku, z ktorej ešte stále tiekla krv. Edward mi kedysi spomínal, že ak jej rany obliznem, tak sa rýchlo zahoja a krv neprejde na povrch.

Urobil som to a neveril vlastným očiam. Vážne sa tak aj stalo. Srdce jej pomaly, ale isto, prestávalo byť. Pohladil som ju po tvári.

„Bella! Prosím, musíš žiť! Nesmieš ma opustiť, milujem ťa!“

Váhavo som sa na ňu pozrel, no rozhodol som sa konať. Priložil som svoje ruky na jej hrudník. Začal som s masírovaním jej srdca.

„Bella! Bojuj! Kvôli mne! Prosím!“ vravel som stále dookola.

Zrazu jej srdce naskočilo do normálu. Povzdychol som si. Myslím, že jedno uhryznutie nebude stačiť! Ruky sa mi triasli, no predsa som si vzal tú jej a aj tam jej presekol zubami pokožku.

Odtiahol som sa, lebo Bella vykríkla. Žije! Bude upír!

Srdce jej začalo pomaly, ale isto zrýchľovať svoju rýchlosť. Povzdychol som si a posadil sa do kresla vedľa postele. Nechal som svoju myseľ, nech to spracuje.

Schytil som Bellinu ruku. Vedel som, kedy ju niečo zabolelo, lebo zaťala zuby a stisla mi ruku. Prečo nekričí, veď je to prirodzené! Čo ak som niečo spravil zle? Čo ak som tam mal ten jed nechať ešte dlhšie? Čo ak namiesto toho zomrie, a nestane sa upírom?! Niečo muselo byť nesprávne, ale čo?

Nádych, výdych. Zbytočne stresujem!

Pozoroval som Bellu. Pri každom jej strhnutí som sa zľakol. Sklonil som hlavu a uvažoval, čo potom.

Bude ešte Bella so mnou? Zostane vo Volterre? Vráti sa k Edwardovi? A čo Aro? vie už o tomto incidente?

Rozhodol som sa nezaoberať týmito otázkami. Všetko sa časom určite vyrieši. Teraz by bolo načase ísť upratať kúpeľňu. Tam zostala hotová spúšť!

Vzal som si utierku a vybral sa to tam poumývať. Zas tá omamná vôňa...

Vypustil som krvavú vodu z vane. Keby to tu niekto videl, iste by si pomyslel, že tu býva Bátorička. Nad tou predstavou som za zasmial. Bathory in Volturi

Potom som sa pustil do umývania podlahy. Všade kvapky krvi, dokonca aj omietka. Ten Felix za to všetko ešte zaplatí!

Po chvíli bola kúpeľňa ako nová.

Zrazu Belline srdce vynechalo jeden úder. Potom som začul, ako sa tlkot pomaly stráca.

V momente som stál pri nej.

„Riley!“ zašepkala.

„Nie, Bella! Nemôžeš ma opustiť, milujem ťa!“ kričal som. Znova som jej začal masírovať srdce. No tak, naskoč! Prosím! Prečo nebojuje? Je jej to jedno?

Rozhodol som, že ju ešte raz uhryznem. Možno to pomôže. Nie, musí to pomôcť! Naklonil som sa k jej krku. Srdce jej bilo už len veľmi sťažka.

Pobozkal som ju a následne moje zuby znova preťali tú jej hebkú pokožku. Zatvoril som oči a prial si, nech to vyjde. Bella bude v poriadku...

Po minúte som sa narovnal a znova začal s masírovaním. Naskočí, naskočí, naskočí... – opakoval som sa dookola.

Naskočilo! Bol som úplne vyčerpaný. Neviem, z čoho by to mohlo byť, ale asi po prvýkrát za upírsky život som sa cítil unavene.

Posadil som sa do kresla a pozoroval Bellu. Je nádherná! Krásna! Múdra! A to hlavné... milujem tu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 9. kapitola - Bolestivé rozhodovanie:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!