Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 6. kapitola - Pravda, tá je krutá...

dsd


Za lásku sa bojuje, Bella! 6. kapitola - Pravda, tá je krutá...Riley s Bellou budú mať rozhovor o svojej minulosti.

Vstala som a namierila si to ku dverám.

„Ahoj, Bella!“ pozdravil ma Riley. Na tvári mal úsmev. Jednou rukou sa opieral o stenu.

„Ahoj, čo potrebuješ?“ spýtala som a nadvihla jedno obočie.

„Tak som si myslel, že budeš chcieť verziu toho príbehu odo mňa. Ale ako vidím... tak ťa to vôbec nezaujímam. Prepáč, že som rušil,“ povedal chladne, no s nádejou v hlase. Úsmev mu z pier zmizol.  Otočil sa a ku mne doľahla jeho úžasná vôňa. Na chvíľu mi zatemnila myslenie, no hneď som sa spamätala.

„Riley!“ skríkla som. „Chcela by som to počuť aj od teba,“ priznala som sa. Možno to bude zaujímavejšie a o trošku dlhšie, než to, čo som počula od Ara a Felixa s Demetrim.

„To som rád. Oni ti predsa len niečo zatajili,“ dodal s úsmevom na perách. Tak to bude nielen dlhšie, ale aj zaujímavejšie!

Vošla som do izby a on ma nasledoval. Sadli sme si na posteľ. Chcela som, aby to bolo čo najďalej, no on si vybral miesto asi meter odo mňa. Dúfam, že Aro neklamal s tou jeho schopnosťou.

„Tak, kde chceš, aby som začal?“ spýtal sa.

„Nooo,“ zamyslela som sa. „Povedz mi všetko o tvojom živote. Všetko!“ ešte raz som zdôraznila to slovo. Hneď to pochopil, to som bola rada. A prečo som to vlastne povedala? Dôvod je ľahký... nechcú, aby som sa pre nich zbytočne trápila.

„Tak dobre. Ale nie je to nič zvláštne,“ upozornil.

„Povedala som, že chcem počuť všetko!“

„Fajn. Všetko sa to začalo, keď som bol normálny devätnásťročný chalan. Kamarát mal oslavu, a tak ma na ňu aj pozval. Zabávali sme sa, ale ja som nebol pod vplyvom alkoholu. No keď som sa vracal domov, našla ma Victoria a premenila ma. Tak som sa dostal ku jej malej armáde. Bol som v nej jej pravá ruka. Vedel som o úplne všetkom, na čo sa chystala.

No od začiatku sa mi nezdalo to s tebou. Proste som to nemohol urobiť!

Tak som od nej ušiel a našli ma Cullenovci.. bolo to v lese. Edward mi povedal, že sa ku ním môžem na určitú dobu pripojiť, ak sa však ako novorodený budem držať na uzde. Ja som vedel o tom dare, a preto to nebol problém. Pri Victorii som však pil krv neustále.

U Cullenovcov som si privykol na zvieraciu krv. Tá mi dodá aspoň trošku sily a stačí mi na prežitie.

Kým som tam býval, všetci mi vraveli, ako veľmi im chýbaš. Hlavne Alice a Edward. On tam väčšinou chodil ako bez duše, a to si mu spôsobila asi ty,“ pozrel na mňa kútikom oka.

„Pokračuj,“ povedala som úplne vyrovnane. Prekvapene sa na mňa pozrel.

„Bella, túto časť môžem preskočiť,“ dodal. Ja však chcem počuť úplne všetko a nezaujíma ma, že mi spôsobí akúkoľvek bolesť.

„Riley!“ naliehala som.

„Dobre, dobre,“ povzdychol si. „Chcel som ťa vyhľadať a pozhovárať sa s tebou. Ale viem, že to je úplná blbosť, keďže ho už nemiluješ. Myslel som si, že by si konečne dostala rozum a šla späť za ním. Keď ťa Felix uniesol, vzdal som to a prišiel tu, do Volterry.

Za ten čas som nemal jedinú príležitosť pozhovárať sa s tebou. Chcel som, no nedarilo sa mi. A prepáč mi za to v lese. Nechcel som ťa vyľakať.

Tak si, prosím, premysli tieto moje slová. Niežeby mi vadilo, že s ním nie si, ale videl som na vlastné oči to trápenie.“ Zhlboka som sa nadýchla.

„Takže ma ešte stále miluje?“ spýtala som sa. On len prikývol, ale ja som sa zamračila. Nechcela som, aby mi na ňu akokoľvek odpovedal. „Ale ja jeho nie!“ zašepkala som, no počul to. Bola by som rada, keby to už konečne pochopil a nevravel mi o ňom nič. Síce som sa tvárila, že mi to nič nerobí, no v kúte mojej mysle stále sedí moje lepšie, krajšie ja a kričí. Kričí, lebo mu odopieram to, po čom tak túži... po Edwardovej láske. Po jeho objatí, po bozku.

Ale ja ho nemienim počúvať. Ublížil mi a ani sa za to nijako neospravedlnil. Nepovedal mi to slovíčko, ktoré som od neho chcela počuť, a pritom ja som mu to hovorila stále. Odišiel a ja som ho priviedla späť, no keď sok odchádzala, nijako ma neprinútil ostať, proste mu na mne už nezáležalo, tak prečo sa kvôli nemu trápiť. Bola a som pre neho len obyčajný človek. Má Tanyu, tá ho miluje. On ju, myslím, že tiež, tak čo riešiť?

„Riley, vieš čo musím urobiť? Musím na neho zabudnúť. Ublížil mi.“

„Ty si ale divná,“ zasmial sa.

„To teda som!“ súhlasila som.

„Ale! Ešte si to aj prizná!“ skríkol so smiechom a hodil do mňa jeden z vankúšov. Ja som mu ho hodila späť. A tak sa začala menšia vankúšová vojna.... len s troma vankúšmi.

„To by aj stačilo!“ povedala som a všetky vankúše som mu zabavila. Musela som sa zasmiať na jeho výraze, pretože vyzeral ako dieťa, ktorému práve vzali lízanku.

„Bella, ja by som zas chcel počuť ten tvoj príbeh. Veľa o tebe totiž neviem,“ poprosil ma a ja som hneď súhlasila.

„Bývala som vo Pheonixe s matkou a Prhilom. Moji rodičia sa totiž hneď po mojom narodení rozviedli. Rozhodla som sa, že pôjdem navštíviť aj otca do Forksu. Neviem ani, kedy mi niečo také zišlo na um, no šla som tam. Chvíľu mi ale trvalo, než som si zvykla na to počasie...

Potom som spoznala Edwarda a jeho rodinu.“ Ukončila som to dosť rýchlo.

„A mohol by som vedieť ešte niečo viac? Vieš, ja som ti o mne povedal všetko.“ Pozrela som sa mu do očí. „Prosím,“ dodal.

„Keď ma James skoro zabil, tak ma opustil,“ nadýchla som sa a pokračovala: „Vtedy sa mi úplne zrútil svet. Chodila som ako bez duše. Otec ma už chcel poslať späť za mamou. Vtedy som sa rozhodla navštíviť môjho kamaráta – Jacoba -  z rezervácie La Push.. Chodievala som k nemu každý deň a život sa mi hneď zdal byť krajší. Ale stále som v kútiku duše dúfala, že sa Edward vráti. Potom nastal zlom, lebo ma istý čas úplne ignoroval. Nedvíhal mobil, telefón, vôbec nebol doma. Vedela som, že sa niečo stalo.

Znova mi bolo istý čas úplne nanič. Rozhodla som sa nájsť čistinku, kde ma kedysi vzal Edward, a to sa mi aj podarilo. Tam som stretla Laurenta, jedného z Victoriineho klanu nomádov. Chcel ma zabiť, no zrazu sa tam objavili obrovské psy a zabili ho. Nevedela som, o čo ide, ale v jedom z nich som spoznala Jacoba. Vtedy sa neovládol a zasvätil ma do svojho tajomstva. Je vlkolak,“ povzdychla som si.

„Téééda, Bella. Ty máš teda šťastie na kamarátov – beštie a podivné stvorenia,“ zasmial sa. Umlčala som ho svojim pohľadom. Zdvihol ruky v obrannom geste a pokynul mi, aby som pokračovala.

„Potom som už nič nezniesla a rozhodla som sa skočiť z útesu.“ To o tých víziách, že vidím Edwarda, som pre istotu vynechala. Isto by mu zišlo na um, že fakt nie som v poriadku. „Zachránil ma, ale Alice videla, že som skočila, a tak sa to nejako dostalo až k Edwardovi. Myslel si, že som mŕtva, a tak šiel za tu do Volterry požiadať  to, aby ho zabili. Potom po mňa prišla Alice a vysvetlila mi to. Spolu sme sa ho vybrali zachrániť, čo sa aj podarilo. Vrátili sme sa a potom som ho opustila, lebo som si uvedomila, že pre neho nezaujímam absolútne nič, keďže bol proti tomu, aby ma premenili. Ale nebolo to len kvôli tomu. A už o tom, prosím, nechcem hovoriť. Na túto časť života by som chcela zabudnúť.“

„Jasné, som rád, že si mi to povedala,“ usmial sa.

„Vadilo by ti, keby som teraz šla do sprchy? Lebo som úplne unavená a chce sa mi spať.“

„Nie. A máš tu vôbec vybavenú kúpeľňu hygienickými potrebami? Lebo ja vôbec,“ zasmial sa. Nadvihla som jedno obočie. Tak toto som si nestihla pozrieť.

„Hneď sa na to idem pozrieť,“ uistila som ho. Postavila som sa a vošla do kúpeľne, a ako som si všila, nebolo tam úplne nič.

„Nič tu nie je,“ zakričala som mu späť.

„Hm,“ ozvalo sa spoza môjho chrbta. „To nie je fér! Chcú, aby sme tu bývali, no nič nám nezariadia. Myslím, že aj šatník máš vybielený,“ zasmial sa.

„Áno,“ uznala som.

„Navrhujem, aby sme zajtra šli vykúpiť obchody!“ vyhlásil.

„Príma sa!“ súhlasila som. Ale obchody z duše nenávidím, no bude treba kúpiť nutné veci na prežitie. A povedala som si, že musím začať odznova!

„Ďakujem. Teraz pôjdem za Felixom a poviem mu, nech ti zoženie nejaké oblečenie,“ povedal a ja som chcela protestovať, no dodal: „Žiadne protestovanie!“

„Tak fajn,“ povedala som porazenecky.

„O chvíľu som späť.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 6. kapitola - Pravda, tá je krutá...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!