Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Za lásku sa bojuje, Bella! 2. kapitola - Kto?

50/50


Za lásku sa bojuje, Bella! 2. kapitola - Kto?Kde nakoniec pôjde Bella?

 

Keďže už  bola takmer noc, musela som sa rozhodovať rýchlo, kam pôjdem. Naspäť sa vrátiť nemienim, ku Jacobovi... ani nápad. Jediná možnosť teda zostávala moja mama. Ale tá je dosť ďaleko, a cestu by som ešte dnes nezvládla. Je to však jediné možné riešenie. Unavená ani tak nie som, tak by som to mohla zvládnuť ešte dnes

 

Stále ma však bolelo to, že som opustila Edwarda. Nie, ono to nebolelo, iba trhalo srdce na kúsočky.

Z premýšľania ma však vytrhlo to, že som na ceste zbadala postavu, ktorá bola hneď predo mnou.

Prudko som zastavila. Bolo to tesne pri nej. Svietil mesiac, takže som zbadala, že sa trblieta. Snažila som sa prísť na to, kto by to bol, no na nikoho s takou postavou som si nespomínala. Možnože niekto z Volterry, ale vrátili sme sa len teraz, takže na sto percent nás ešte nemohli prísť skontrolovať. Nás... povzdychla som si.

Rozhodla som sa teda vyjsť von. Aj tak už nemám prečo žiť, tak to takto risknem. Otvorila som dvere a podišla ku autu, no nik tam nestál. Kto to bol, čo ak ma predsa chce len zabiť. Je to upír! To viem. Ale tento naisto nebude „vegetarián“, a nič mu nebude brániť v tom, aby som skončila ako jeho večera.

Začula som nejaké kroky za mnou a hneď som sa s hlasným výdychom otočila, no nik. Prečo sa to so mnou zahráva?! V ruke som pre každý prípad kŕčovito zvierala mobil... pre istotu.

Ale teraz by bolo smiešne volať Edwardovi alebo Alice. Nikto by po mňa tak či tak neprišiel.

Čo teraz?

Rozhodla som sa, že musím hneď teraz odísť, inak vážne skončím ako potrava pre upírov.

Ale čo ak tu predsa len je? Mohla by som ho poprosiť, aby ma premenil, nie? Tak by som sa vrátila ku Cullenovcom. Len či by mi to nejako odpustili. A v to pochybujem.

 

Cesta mi ubehla dosť rýchlo. Párkrát som sa stavia natankovať a kúpiť si niečo najesť, a to bolo všetko. Mame som nevolala, lebo poznám, že kľúče sú pod odkvapom.

 

Zastavila som pred našim domom v Phoenixe. Vystúpila som z auta a nasala vzduch môjho rodného mesta, ktoré milujem! Od šťastia som sa až zatočila. Konečne doma!

 

Hneď som zavolala mame, ktorá my sľúbila, že hneď ako to bude možné príde.

 

Takto sme tu bývali niekoľko týždňov. Mame som sa snažila vysvetli, prečo som vlastne odišla. Väčšinou som len strašne klamala a pokúšala sa tejto téme vyhnúť. Pochopila!

Mesiace sa vliekli, a ja som musela nastúpiť do školy. Zas to isté, čo aj vo Forkse. ibaže tu som poznala aspoň niekoho.

Akurát som si robila nejaké cvičenie, keď som začula klopanie na dvere.

„Ďalej,“ zakričala som.

„Ahoj, Bells,“ pozdravila ma mama a prisadla si ku mne na posteľ. „Vieš, volal mi otec,“ povzdychla si a začala. „Chcel by, aby si k nemu prišla. Zas. A že by bol veľmi rád,“ dodala.

„Mami, nechcem sa tam už vrátiť. Forks... mi vždy pripomína to, čo som tam prežila a spomienky. Dúfam, že ma chápeš, mami,“ povedala som a po prvý raz sa jej zahľadela do očí.

„Belli, chápem ťa.“ Ešte ma objala a dodala: „Dole máš obed!“

„Ďakujem, hneď som tam. Len sa musím niečo doučiť.“

Postavila sa a zavrela mi dvere na mojej izbe. Povzdychla som si a pobrala sa za ňou. Ona si zatiaľ prisadla na pohovku ku Philovi a spolu pozerali nejaký, podľa hudby, romantický film. Ja som si prihriala jedlo a posadila sa na jednu zo štyroch stoličiek pri štvorcovom stole.

Začula som rázne klopanie na dvere.

„Idem!“ ozvala som sa a v momente sa postavila. Otvorila som dvere a...

Stál v nich niekto pekne vysoký. Podľa oblečenia som usúdila, že tu je buď na skok, alebo veľmi krátko.

„Ahoj!“ pozdravil ma.

„Ahoj, kto ste?“ spýtala som sa a snažila sa ho identifikovať. Bol mi trošku povedomý, ale nielen on, ale aj to, čo mal na sebe oblečené. Ďalej mi tu nesedel jeho prízvuk. Taký... neviem si spomenúť aký.

Zrazu podvihol hlavu a ja som konečne zbadala jeho tvár!

„Ehm...“ chcela som niečo povedať, no umlčal ma zdvihnutím ruky.

 


 

 

Čo myslíte, kto to bol? :D




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Za lásku sa bojuje, Bella! 2. kapitola - Kto?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!