Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » You are my princess, forever 3. kapitola

gsgljvbdvnm


You are my princess, forever 3. kapitolaJak jsem slíbila. Dnes nás čeká bouřka. Hezké čtení, Rebekah.

3. kapitola

Bylo něco kolem půlnoci a já seděla na posteli a silně jsem si tiskla polštář k obličeji. Byla totiž bouřka a já už odmala jsem se bouřky strašně bála. A tady ještě ke všemu jsou všude kolem stromy. V hlavě mi běhaly samé katastrofické scénáře, jako například, že blesk uhodí do jednoho ze stromů a ten spadne přímo na dům. Pokoj osvítil blesk a krátce nato se ozval silný hrom.

Vyskočila jsem z postele a rozběhla se k vypínači, abych rozsvítila světlo. Nic se ale nestalo. Nejspíš nefunguje proud. Otevřela jsem dveře a vyšla na chodbu. Prošla jsem kolem Edwardova pokoje a odolávala nutkání vejít dovnitř. Sešla jsem schody a šla do kuchyně. Kolem mě byla strašná tma a já byla ráda, že jsem vůbec trefila do kuchyně.

„Nemůžeš spát?” trhla jsem sebou a prudce se otočila. Přede mnou stál Edward. Měl na sobě jen kalhoty od pyžama a já si mohla prohlédnout jeho dokonale vypracovanou hruď.

„Tohle už mi, prosím, nedělej. Strašně jsem se lekla. A ano, nemůžu spát,” pokárala jsem ho. Omluvně se na mě podíval a usmál se.

„Promiň, také jsem nemohl spát a nechtěl jsem tě vylekat,” omluvil se a já přikývla a usmála se.

„Pokusím se najít nějaké svíčky, nefunguje totiž proud,” řekla jsem a začala prohledávat kuchyň.

„Pomůžu ti.”

Prohledávala jsem jednu skříňku za druhou, ale svíčky nikde nebyly. Natáhla jsem ruku k poslední skříňce, ale tenhle nápad měl i Edward, takže se naše ruce dotkly a já ucítila, jak chladnou má pokožku. Podívala jsem se mu do očí. Sledoval mě s tak něžným a láskyplným úsměvem.

„Máš chladné ruce. Je ti zima?” zeptala jsem se ho překvapeně. Prudce trhl rukou a jeho obličej byl najednou zamračený.

„Ne, je to vrozené. Mám chladnou kůži už od dětství,” řekl ne moc přesvědčivě, ale teď jsem se tím nechtěla zabývat.

Znovu jsem natáhla ruku ke skříňce a otevřela ji. Byly tam. Velké i menší, bílé i barevné, dokonce tam byly i čajové svíčky. Pár jsem jich vytáhla a s radostí v očích jsem se podívala na Edwarda.

„Jsou tu!” řekla jsem nadšeně.

„Skvěle,” usmál se a klekl si ke skříňce. Vytáhl z ní další svíčky a velký zapalovač.

„Bum,” ozval se hrom a já nadskočila a upustila svíčky na zem. Nevím, jak se to stalo, ale najednou mě Edward objímal a tiskl k sobě a já ho jako klíště držela kolem krku. Obličej měl přitisknutý k mé hlavě a tiše mě uklidňoval.

„Už je to dobré, držím tě,” uklidňoval mě. Neochotně jsem ho pustila, protože mi to bylo hloupé, a o krok od něj ucouvla.

„Nechce se mi spát, co kdybychom ty svíčky zapálili v obýváku a sedli si tam?” navrhla jsem nejistě.

„To je dobrý nápad,” řekl a sebral ty svíčky, co mi upadly. Podal mi je do ruky a já znovu pocítila ten chlad. Chytil mě kolem pasu a já se na něj překvapeně podívala.

„To aby ses nebála,” vysvětlil a usmál se. S úsměvem jsem zakroutila hlavou a Edward mě vedl do obývacího pokoje.

Pokládala jsem svíčky na různá místa v obývacím pokoji. Edward mi podal zapalovač, abych je i zapálila. Ve chvíli byl celý obývací pokoj krásně osvícený svíčkami. Byl to krásný pohled. Sedli jsme si na pohovku a začali si povídat.

„Tak ty se bojíš bouřky?” zeptal se pobaveně a já se na něj zamračila.

„Nesměj se mi, jsem princezna,” řekla jsem na oko uraženě, ale on mě prokoukl a zasmál se.

„Ooo, tak to se omlouvám, madam,” zavtipkoval a oba jsme se začali hlasitě smát.

Dívala jsem se mu do očí a on do těch mých. Měl krásné zlaté oči.

„Máš krásné oči. Víš to?” zalichotil mi. Zasmála jsem se.

„Víš, že jsem ti zrovna chtěla říct to samé?” řekla jsem se smíchem a trochu se zastyděla. Sklopila jsem pohled a dívala se na naše ruce, které byly jen kousek od sebe. Zvedl svou pravou ruku a něžně mě chytl za bradu a zvedl mi hlavu. Díval se mi do očí a já se neubránila pohledu na jeho rty. Asi pochopil, co chci.

Pomalu se ke mně přibližoval a já cítila, jak se mi nedočkavostí chvěje celé tělo. Přitiskl své rty na ty mé a lehce je políbil. Mírně se odtáhl, ale to se mi nelíbilo. Chytla jsem ho za krkem a přitiskla zpátky ke svým rtům. Líbali jsme se vášnivě a dravě. Hladil mě po zádech a já ho jemně na zátylku tahala za vlasy. Zase se odtáhl a já nesouhlasně zamručela. Tiše se zasmál a pohladil mě po tváři. Dlouhou chvíli jsme se na sebe beze slov dívali a smáli se. Začalo se mi chtít spát. Schoulila jsem se Edwardovi do náruče. Hladil mě po vlasech a broukal nějakou ukolébavku, kterou prý složil. Krátce na to jsem usnula.

Probudil mě Edwardův hlas, který mi ihned vykouzlil úsměv na tváři.

„Dobré ráno, Růženko,” zašeptal mi do vlasů a vtiskl mi tam polibek.

„Dobré ráno.” Vstala jsem a natáhla se pro polibek.

„Máš hlad?” ptal se mě.

„Jo.”

„Udělám ti vajíčka, ano?” navrhl a já souhlasně přikývla.

Šla jsem se obléct, a protože je venku zima, vzala jsem si černý huňatý svetr, kalhoty s potiskem, bílé tričko, šedivou šálu a šedivé vysoké boty.

Seběhla jsem schody a ucítila vůni vajíček a slaniny.

„Jdeš akorát,” řekl a nandal vajíčka na talíř.

„Hmm, díky. Ty nebudeš jíst?” zeptala jsem se překvapeně.

„Ne, když jsi byla nahoře, snědl jsem toast,” odpověděl.

„Škoda, mohli jsme se najíst spolu. Tak třeba zítra.” Jen přikývl a usmál se.

„Napadlo mě, že bychom se mohli jít projít,” navrhla jsem po chvíli.

„Jo, to je dobrý nápad.”


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek You are my princess, forever 3. kapitola:

 1
6. zuzka
21.08.2013 [21:24]

kedy bude dalsia kapitola?????? strasne sa tesim Emoticon

5. Michy 1612
21.08.2013 [2:42]

pekná kapitola , poviedka a zaujala :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.08.2013 [21:32]

JohnnaPěkné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale taky mi to přišlo až moc rychlé. Emoticon Jiank ještě nechápu proč ji chytal - pustila svíčky, nepadala, ne? Emoticon Jinak pokračuj, je to dobré a doufám, že nadále i bude! Emoticon Emoticon

3. LuciaCullen2
20.08.2013 [20:11]

to je pekne ale az na to ,ze to podla bolo az prilis rychle. Ale inak sa mi tato kapitola pacila. (Prepacte za makcene ale pisala som to na telefone)

2. bara
20.08.2013 [18:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.08.2013 [16:19]

jesikatauzasny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!