Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Wedding paradise - 9. kapitola


Wedding paradise - 9. kapitolaTahle kapitola je napsaná z Alicina pohledu. Můžu vám slíbit, že ji čeká rozhovor s Jessicou. A co se tam stane? Je to spíš taková oddechová kapitola, tak nečekejte žádné zvraty. Ale budu moc ráda za každý komentář nebo smajlík. =)

9. kapitola

 

Alice:

Ještě pořád jsem vstřebavála nové informace, které jsem se právě dozvěděla. Hlavní byla ta, že Jessica je těhotná a otcem není Edward. Kdo tedy?

Pořád mi vrtalo hlavou, proč jsem nic neviděla. Neviděla jsem ani Edwarda, když utekl, nevěděla jsem, kam běží. A teď jsem neviděla ani Jessicu. Netušila jsem, co se to se mnou děje.

Jasper, který stál vedle mě, viděl, jaké pocity ze mě plynou. Objal mě a něžně políbil do vlasů. Věděla jsem, že ať se stane cokoli, tak právě on bude vždy stát při mně.

Na tohle teď ale nebyl čas. Pak si promluvím s Carlislem o tom, že jsem nic neviděla, on mi určitě nějak poradí. Teď jsem si musela promluvit s Jessicou. Tohle bylo poprvé, kdy jsem nevěděla, co mám dělat. Nikdy mě ještě nikdo takhle nevyvedl z míry, ale musím to překousnout.

Přisedla jsem si za Jessicou na pohovku, na které pořád ještě seděla od doby, kdy Edward opět utekl. Jednou rukou jsem ji objala kolem ramen a ona mi položila svou tvář na rameno. Střelila jsem pohledem k Jasperovi a on se na mě jen povzbudivě usmál.

„Musíme si promluvit, Jessico,“ oznámila jsem jí odměřeně a odtáhla ji od sebe.

Uslzenýma očima se na mě podívala a jen přikývla.

Zvedla jsem se a kývla na Jessicu, aby si také stoupla a šla za mnou. Chtěla jsem ji vzít ke mně do pokoje. Nevěděla, že ji stejně všichni uslyší, ale chtěla jsem jí prozatím nechat alespoň malou iluzi o tom, kdo jsme.

Zabouchla jsem za námi dveře a pro změnu jsme se posadily na pohovku v mém pokoji.

„Tak to vyklop,“ vybídla jsem ji.

Jednou částí mozku jsem poslouchala Jessicu, druhou jsem sledovala Edwarda, nebo se ho spíš pokoušela najít, ale bez úspěchu. A poslední částí jsem sledovala všechny ostatní. Těm jsem ale nevěnovala tolik pozornosti. Ovšem nesměla jsem zapomenout na Bellu, která si u mě také svou část získala.

Na moje požádání ovšem Jessica nereagovala, nebo nevěděla jak. Vybídla jsem ji znovu, teď už konkrétnější otázkou.

„Kdy se to stalo?“

Sklopila uslzené oči k zemi.

„Nevím to přesně. Asi necelý měsíc,“ vzlykala.

Měsíc?!“ vykřikla jsem. Ona to před námi skrývala měsíc? Přede mnou? A Edwardem? To není možné. Jak je možné, že si nikdo z nás ničeho nevšiml?

Trochu jsem se zklidnila a dívala se na Jessicu. Vypadala opravdu smutně a také že se každou chvílí zhroutí. Vydechla jsem a ptala se dál.

„Jak dlouho to víš?“

„Zítra to bude týden.“ Další šok a další otázka. Proč si ničeho nevšiml Jasper? Copak ona vůbec nebyla šťastná, když se to dozvěděla? Musel poznat její náhlou změnu nálady, i když musím přiznat, že u ní to bylo poslední dobou opravdu těžké. Pořád se radovala z toho, že se bude vdávat.

„Fajn... A teď ta nejdůležitější otázka. Kdo?“ V krku se mi udělal knedlík, který jsem nemohla spolknout, ať jsem chtěla sebevíc. Uši jsem měla nastražené jako rys. Slyšela jsem, jak někde v hloubi lesa se třepotají křídla ptáků. Ale Jessicu jsem neslyšela.

Podívala jsem se na ni, ale ona pořád upírala pohled do země. Rukou jsem jí zamávala před nosem, aby se probrala. Rychle zamrkala a pohlédla mi do očí.

„Já - já nemůžu.“

„Proč? Bojíš se, co by Edward udělal?“ vyhrkla jsem. Ani netušila, co by byl Edward schopen udělat.

„Ne, ale... Alice, já ti to nemůžu říct, ani nikomu jinému. Nemáš tušení, jak se cítím. Strašně se stydím za to, co jsem udělala, ale už se stalo. Nikdy jsem to nechtěla přiznat, ale Edwardovi lhát nebudu,“ řinula ze sebe. „Neboj se, viděla jsem, jak se díval na Bellu, a možná právě proto jsem to řekla teď. Nevím, co jsem si myslela. Jak by to dítě taky mohlo být Edwada, když...“ odmlčela se a po tváři jí stékala slzy.

Nedokázala jsem se vžít do její situace, ale musela se cítit opravdu hrozně. Myslela jsem si, že jsem si toho všimla jenom já, že se Edward po očku kouká na Bellu. Nebo ne já, ale v žádném případě jsem netušila, že i Jessica.

Rozhodla jsem se, že už se dál na nic vyptávat nebudu. Až se mi bude chtít svěřit, tak to udělá. Třeba ne hned, ale vím, že udělá.

Objala jsem ji a odešla. Sešla jsem ze schodů do obývacího pokoje, kde čekala Rosalie a Esmé s Carlislem. Emmett s Jasperem běželi za Edwardem.

Jen jsem zakroutila hlavou. Všem to jako odpověď stačilo. Na nic jiného už se nezeptali a já jim byla vděčná. Teď jsem na Jessicu nechtěla ani pomyslet.

 

Asi po deseti minutách do dveří vtrhl Emmett a za patami měl Jaspera. Jako mluvčí byl vybraný Jazz. Ten spustil a všichni jsme ho poslouchali s nastraženýma ušima.

Při tom všem jsem na ně úplně zapomněla a trošku mě překvapilo, že nikde nevidím Edwarda. On se s nimi opravdu nevrátil? Už zase utekl?

Jasper vycítil zmatek, který mnou probíhal, tak začal vysvětlovat.

„Běželi jsme za ním, ale on na nás nechtěl počkat. Však víte, jak je rychlý. Neměli jsme šanci ho doběhnout. Dlouho jsme na něj volali a nakonec přece jen počkal,“ vysvětloval.

„Nejspíš mu došlo, že za ním budeme běžet tak dlouho, dokud se nezastaví,“ přerušil ho Emmett a všichni jsme ho zpražili pohledem.

Jasper pokračoval a konečně se dostal k tomu, na co jsme všichni čekali.

„Určitě jste si všimli, jak se díval na Bellu...“ pokračoval Jasper.

„To nešlo přehlédnout,“ poznamenal sarkasticky Emmett. Opět. Moc mi nechybělo a málem jsem mu skočila po krku. Ovládla jsem se, jen se mi z hrudi vydralo zavrčení.

„Řekl nám, že Jessicu má rád i přes to, co udělala. Ale Bellu miluje a prý nikdy nepřestal,“ odmlčel se. „Požádal nás, abychom ho nechali o samotě. A jak vidíte, tak jsme tak i udělali. Ani nevíte, jak se cítil. To nejde ani popsat. Byla to směs všech citů, které jsem kdy zažil. Nic a zároveň všechno. Slíbil, že se vrátí, ale myslím, že v nejbližší době to asi nebude,“ ukončil Jasper svůj proslov a posadil se vedle mě.

„Dobře,“ vložil se do toho Carlisle. „Necháme ho o samotě, ale musíme se rozhodnout - co svatba a hlavně co Jessica. Nemyslím, že jí můžeme říct, kdo jsme, ale musíme si tedy vymyslet něco, proč Edward utekl a proč se pravděpodobně svatba ruší.“

„Myslím, že to ani nebude třeba. Příjde na to sama,“ podělila se o svůj názor Rosalie. Čišel z ní vztek, ale musím přiznat, že má pravdu a zřejmě jsem nebyla jediná.

„Ale, Rose...“ okřikla ji tiše Esmé. „I když musím přiznat, že máš pravdu.“

Skvěle. Tak jen abych si ve stručnosti shrnula celou situaci. Jessica je těhotná s někým, o kom nechce, abychom věděli. Edward utekl kvůli Belle, kterou miluje. A Bella odjela kvůli Edwardovi. Proč teda...

Z přemýšlení mě vytrhl Carlisleův hlas. Určitě říkal ještě něco, ale opravdu jsem neměla tušení co. Až moc jsem byla zabraná ve vlastních myšlenkách, ale otázka od něj zněla naprosto jasně.

„Kdo to řekne Jessice?“ A očima se krátce zastavil na každém z nás.


 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Wedding paradise - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!