Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Weather in my soul 23

5


Weather in my soul 23Jejda, omlovám se za tu délku, ale škola a to všechno a říkala jsem si, že je pořád lepší dát sem něco, než nic.
Za ten sarkasmus se také omlouvám, ale prostě se mi tam chtěl dát. Jinak, Bella nazývá Ara raději upírem, než jménem, protože se jí dosti protiví. To je tak vše. angb

Trochu víc rudých očí

Sešli jsme z uličky do, nebudete mi věřit, ale vypadalo to skutečně jak kanál. První šla zase Jane a za ní já s upírem z každé strany. Bylo to jak v nějakém hororu, moje boty klapaly o zem, všude ticho, studená vlhká chodba a tři upíři. Jane ani náhodou nevypadala roztomile. Červené oči jí zářily jak dva reflektory.
No, nevím, co se ode mě v takovou chvíli očekávalo, ani nevím, co by bylo vhodné, ale možná to nevyjde, možná zemřu, padne se mnou Alice, tak se prostě budu chovat jako já, do poslední vteřiny.
Takže, vytáhla jsem z kapsy mobil, sluchátka a pustila si co nejhlasitěji nějaké metalové písničky, moje oblíbené. Hned se mi šlo trochu lépe, nepřipadala jsem si tak sama. Hudba  hrála a uklidňovala mě a my jsme zatím došli k výtahu, fakt. Zničeho nic, na konci staré chodby byl výtah. A to docela luxusní.

Dva velcí upíři se mnou vešli první, za nimi Jane, zmáčkla tlačítko s nějakým číslem a výtah v zápětí zastavil, málem jsem nepostřehla, že se rozjel.

Vystoupili jsme v recepci, kde seděla, podržte se, lidská žena. Asi má až moc ráda adrenalin, nebo je prostě psychopat a sebevrah. Skvělá recepční!

Vešli jsme do obrovského sálu se třemi trůny a tam seděli ti hnusní zákonodárci, i když nevím, jestli jsou větší upíři oni, nebo normální poslanci, ti z nás zase nechutným způsobem cucají peníze.
Za tu boční myšlenku se omlouvám, ale každý k smrti vyděšený člověk reaguje jinak, já mám v hlavě hloupé myšlenky.
„Bella, Bella k nám přišla, jsi opravdu rozkošná,“ ozval se přede mnou rádoby sladký hlásek.
„Oh, Aro, netěší mě.“ Maminka mě učila býti upřímnou.
„To je ale smutné, asi Tě budeme muset zabít, víš o nás až moc a jestli se k tomu stavíš takhle.“ A rozhodil ruce v gestu naznačujícím nevědomost. Nevědomost způsobu pomoci mně.
„Nezabijete mě.“
„Jak působivé, jsi sebevědomé a odvážné děvče, ale od smrti Ti to nepomůže.“
„Jsem pro Vás až příliš drahocenná. Umím věci, o kterých byste mohli jenom snít.“
„Ale Tobě je to očividně jedno. Jen tím talentem mrháš.“ Teď už musím přistoupit k Alicinu plánu.
„Nemrhám, ale jestli brzy přestanu být člověkem, chci ještě něco zažít, jsem mladá, chci více poznat, jaké je to být člověkem a možná, jaké je to být dospělou.“
„A myslíš si, že Ti dáme tolik času. Mladá a tak naivní.“ Uměle se zasmál, pár upírů v sále zavrčelo, ale na to nehleděl, stále mluvil jen ON.
„Vím, že to nepomůže, až moc dobře, ale mohla bys mi podat ruku?“ vím, že je to dětinské, můžu být mrtvá, ještě, než si to uvědomím, ale přece jen, není příjemné mít všechny upíry v místnosti za zády.
„Ne, jen jestli přijdete.“ Teď už zavrčeli všichni upíři a to otevřeně, přímo na mě.
„Ale jistě, drahá. Stačí říct, už jsi přišla na to, že i když v moc velké výhodě nejsi, můžeš si klást jisté podmínky.“ Upír došel lidskou chůzí až ke mně.
„Jako třeba délku mého lidského života?“ musela jsem se zeptat rovnou.
„Chytrá holka, ale nejsem si jistý.“ Jeho dva bratři se hned napřímili, chtěli se s Arem poradit, ale on je zarazil.
„Klidně bratři, ještě není třeba.“ Natáhl svou ruku dlaní nahoru a tak jsem mu tam vložila tu svou, nepříjemně zpocenou a horkou dlaň.
„Aaah,“ Aro vydechl a vypadal přesně jako nějaký podivný úchyl.
„Bello, ty si opravdu můžeš klást podmínky.“ Upíři zavrčeli, opět všichni.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Weather in my soul 23:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!