Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vždy je kapka naděje - 11. kapitola


Vždy je kapka naděje - 11. kapitolaPo delší době přidávám další díl, který nese název 'Budu čekat', je trochu kratší, ale snad vám to nebude vadit... Přeji příjemné čtení - Crystal ps: očekávám móc komentářů :D

Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní... 

‚Je  šťastná, víc jsi nechtěl. To je hlavní, že je šťastná!‘ tvrdil jeden hlásek v mé hlavě.

Ten hlásek měl pravdu, hlavní je to, že je šťastná. Je dobře, že je Bella s někým, kdo ji dokáže udělat šťastnou. Ale proč zrovna on?! To už by byl lepší Jacob.
Vždy bych pro Bellu chtěl, aby byla s člověkem. S někým normálním, s někým kdo by ji nedokázal ublížit tak, jako já. Ale proč zrovna on?!

‚Je šťastná, to je hlavní! Je šťastná a má se dobře… Měl bych být taky šťastný, když je šťastná ona. Tak proč nejsem?! Tak proč mám chuť vraždit? Proč mám chuť najít ho a roztrhat ho na kusy, proč…‘ křičel jsem na sebe v myšlenkách.

Šílenou rychlostí jsem se blížil k domu, někdo by si pomyslel, že mi na plynovém pedálu leží cihla.

‚Možná bych se měl nějak uklidnit… lidi zhluboka dýchají. Tím si zklidňují tep, ale jak se mám sakra uklidnit já, když si tep zklidnit nemůžu?! Když žádný tep nemám!‘ ptal jsem se sám sebe a zahnul na příjezdovou cestu k domu.

Ještě ani nedozněl hukot motoru a já už byl v domě.
Jsi v pořádku Edwarde?‘ ptal se mě v myšlenkách Jasper, ale já místo normální slušné odpovědi jen zavrčel, vběhl do pokoje a prásknul za sebou dveřmi tak silně až se vysypalo sklo.
Po pár sekundách jsem uslyšel utíkat Jaspera pryč od domu – nápor mích emocí zřejmě jaksi nezvládl.

‚Jak jsem to mohl dopustit, aby skončila s někým jako je on! Proč jsem jen nepřijel dřív...‘

Pomalu jsem se sesunul a opřel se o zeď, rukama objal kolena a na ně položil hlavu. 

‚Mohl jsem tu být, měl jsem tu být… Být tu pro ni. Celý život, teda jestli se to tak dá nazvat, jsem toužil po jediném. Celou svou existencí jsem si přál být s ní, moct ji udělat šťastnou.‘

‚Já tu pro ni budu vždy, budu čekat v povzdálí. Budu tam čekat do té doby, než se projeví Mikova povaha, než přestane mít o Bellu zájem. Já mám spoustu času…
Budu čekat tak dlouho dokud s ním bude Bella šťastná. Protože já mám na čekání věčnost‘

Hodiny utíkaly a mě už se zdálo, že je dost hodin na to, abychom se mohli vydat do školy.
První den ve škole… při té představě jsem se otřásl.
Už to vidím  před očima, jakmile vystoupíme z aut celé parkoviště ztichne a poté se začne rozléhat šepot, všechny oči visí jen na nás, v celého parkoviště se ozývají vzdechy… možná že někdo zkolabuje jako v Port Angels.
Odevšad se ozývají myšlenky o tom jak jsme neuvěřitelně krásní a dokonalý, některý myšlenky budou dosti odporné až úchylné.
Brr… znovu jsem se otřásl.

Pomalu jsem sešel ze schodů a namířil si to do garáže.  Odemykal jsem auto a Alice s Jasper už stála za mnou. Rychle jsem nastoupili, vyjeli a celou cestu nikdo z nás nepromluvil ani slovo.

‚ To bude zase zážitek… minimálně dva týdny se budu cítit jako atrakce. Všichni na mě budou zírat jak na zvířátko v zoo.‘ myslel si Jasper, vlastně na nás všechny budou zírat jak na zvířátka v zoo!
Ach ano… první den ve škole byl vždy nejhorší.

Pomalu jsem zahnul na parkoviště, zaparkoval a pak jsme vystoupili.
Stalo se to co se dalo čekat, téměř všechny hlavy se otočily na nás, bylo ticho a šlyšet byly pouze myšlenky.

‚Ale, ale. že by přijel někdo nový? Wow. Ti vypadají tak… Ach. Abych tady nezačala slintat. Mmm… ten černovlasej by stál za hřích.‘  myslela si jedna blondýna.

‚Ta bloncka, ach. To je kost… jestli ještě nikoho nemá… možná.‘ ale podívejme, myšlenky Mika Newtona. Neměl by je spíš směřovat k jeho lásce v nemocnici? A místo toho tady očumuje Rose, možná bych na něj mohl poslat Emmeta.

Snažil jsem se ignorovat myšlenky ostatních a ostatní už vyrazili do školy.

 

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vždy je kapka naděje - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!