Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vyvolená zlem 8

Soutěž Twilight kresba - By krupja


Vyvolená zlem 8Tak je tu další dílek, po kterém tak nesmyslně pídíte. Je delší a proto vám s radostí nechávám pokračování tohoto nesmyslu, který je přeplněný chtivou Bellou a odmítavým Edwardem. Komentáře, kritiku, je mi záhadou, co se Vám tolik na tom líbí- snad mi ji někdy někdo osvětlí.

8. Pojď sem... Edwarde

 

Bella:

Koukala jsem ven z okna.Na ulici se tlačilo milion lidí a muži nenápadně po očku nakukovali sem nahoru. ,,Dany, proč tak nakukují sem nahoru?‘‘ zeptala jsem se naoko překvapeně. Ten se se zájmem podíval ke mě a pokřiveně usmál.

,,Taky bys zírala nahoru, kdyby tam stál nahý muž, zlatíčko.‘‘ S úsměvem ke mě došel a zatáhl závěsy. Skousla jsem si spodní ret, když jsem si všimla, co má na sobě. Jen krásný, zelený ručník.... ,,Ne, nekoukej na mě tak, Bello, opovaž se- ne!‘‘ rozkřikl se na mě, když si všiml mého pohledu. Se zavrněním jako kočka jsem šla za ním, protože on začal couvat. Zbývaly mu už jen tři dny. Ups-vlastně mě zbývalo tolik dní.

,,Pojď sem...‘‘ ukazováčkem jsem mu naznačila, aby přišel blíž, ale on místo toho stále dělal kroky zpět.

,,Bell, ne, prosím, Alice mě zabije.‘‘Byla to jen čistá živočišná touha, jak jinak... neměla bych šanci ho milovat. Na to byl až moc velký kamarád.

,,Já tě uchráním.‘‘

,,Ne- vždyť-ne- zabije...‘‘ vydechoval,  když narazil zády o zeď a vyděšeně na mě zíral.

,,Nic se nestane...‘‘ přitiskla jsem se na něj a sjela po jeho těle dolů a zpátky nahoru. Jasně jsem cítila jeho vzrušení. Bylo k nevydržení. Otočila jsem se k němu zády a zadečkem sjela po jeho těle a pak už to nevydržel. Začala jsem se usmívat, když mě hrubě otočil k sobě a vrhl se zuřivě na mé rty. Drtil je svými. Znesvěcoval!

Chytl mě za ramena a odstrčil od něho. Spadla jsem přímo na postel a hned ho očima hledala. Viděla jsem, jak celý rozzlobený, rozžhavený ke mě došel a natáhla se na loktě. Chytla jsem ho za krk, přitáhla si ho a zlostně ho kousala do rtu. Dany mě chytl za krk, jako kdyby mě chtěl zabít. Nebyl by to pro něj problém. Zaryla jsem nehty do jeho krku a druhou z něj strhla ručník. Škrábala jsem ho, kousala, bylo to až nebezpečné na to, že jsem stále nedotčená... tedy svým způsobem.

Sjel rty na mé tělo a všude zanechával horkou, vlhkou stopu po svém jazyku a otisky zubů. Roztáhl mi hrubě nohy od sebe a přibližoval prsty k mému lůnu, když se rozrazily dveře.

Kurva! Chtěla jsem zaklít.

Alice hned přiskočila k Danymu a odtrhla ho ode mne. Přirazila ho ke zdi a já se vyděsila. Panebože? Co je ona zač!

,,Pitomče! Co sis myslel, že děláš?‘‘

,,Vojedu jí! Vypadni Alice, nebo se přidej!‘‘ zařval a já se pousmála. Jsem to ale ďáblice.

,,Za to se jí už nedotkneš! Nebo tě vykastruju! Nedotkneš se jí dokud bude panna! Nemáš chodit v ručníku, když víš, že je rozžhavená jak sopka! Kruci! Jseš vážně vůl!‘‘ Pustila ho a Dany sjel z popraskané zdi na zem. Alice se celá rozzuřená podívala na mě.

,,Ty, obleč se! Když nemůžete dodržet ani tohle, najdu ti sama nějakýho! Děcka!‘‘ křičela a hodila po mě triko. ,,Hned Bello! Co jsem říkala!‘‘okřikla mě a zabíjela pohledem. Cítila jsem v sobě ale touhy, že nebylo možné to zastavit. Bylo to mnohem silnější než já. Nechávala jsem se jí ovládat a bylo mi šuma fuk, co se stane...

Ďábel hluboko ve mě se budil.

Nikdo:

Ta Alice. Ach. Stala se mou nejoblíbenější... Mrška malá přesně věděla, kdy zasáhnout a tak vše vycházelo podle plánu. Stála v minisukni, ležérně a svůdně opřená o zeď a čekala na světce.

Edward se stále potlukoval městem, hledajíc Bellu. Doufal, že stále žije. Ne, on to věděl. Něco hluboko v něm ho nutilo tomu bezmyšlenkovitě věřit. Každá žena i muž, kteří okolo něj šli se lehce vyděsili toho hrbu. Kdo by ne. Hrb na zádech mladého muže. Viděl Alici už z dálky. Bylo až překvapivé, jak dobře věděl, že ona ho dovede k Belle. Sebevědomě se k ní rozešel a stoupl si naproti mladé, nadpřirozeně krásné upírce.

,,Kde je Bella?‘‘ vyhrkl a Alice se vševědoucně usmála.

,,Najdi si ji.‘‘ Věděla, že už je jen pod nadvládou jejího chtíče a až poruší poslední z dvou přikázání bude už jen jejich. Zabít a zesmilnit.

,,Je uvnitř?‘‘ vykulil na ni oči, protože si všiml, co je to za budovu.

,,Venku ještě nestojí, ne?‘‘ Edward se na ni podíval. Nezdálo se, že by mu Alice lhala, ale přesto jí nechtěl věřit.

,,Pojď tedy se mnou,‘‘ pousmál se a opatrně se narovnal. Jeho křídla se jemně zatřepotala, ale nikdo to neviděl. Alice se zase usmála.

Vzala Edwarda za ruku a vedla dovnitř. Každá dívka se o něj smyslně otřela a očekávala, že vzbudí jeho touhu, jeho mužnost, ale nic se nestalo. Stále věřil, že tam uvidí tu nevinnou, krásnou Bell, ale když došel k jejímu pokoji, když stanul před jejími dveřmi, už si nebyl tak jist.

,,Copak, ztratils kuráž?‘‘

,,Ty radši mlč, jsi stejně prokletá, jako tvůj pán a stejně prolezlá lží, špínou, jako tohle místo. Jak se sem dostala?‘‘

,,Našla jsem ji. Nechápu ale proč tě zajímá někdo, kdo byl jako bezdomovec nalezen na ulici.‘‘

,,Na ulici?‘‘

,,Jo...‘‘ Edwardův tvrdý výraz najednou zněžněl.

,,Děkuju...‘‘

,,Tak jdi dovnitř. Ale dávej pozor... Bella je trošku... sexuchtivá, posledních pár dnů se hodně změnila. Touží po tom víc než po jídle.‘‘ Nechápal to. Co? ,,Nejspíš se na tebe vrhne a znásilní tě. Jen tak tak se mi dařilo ji od Danyho odtrhnout.‘‘

,,Dany je kdo?‘‘ zeptal se. Alice se na něj tajemně podívala a pousmála.

,,Její nevlastní bratr...‘‘

Pomalu otevřel dveře a nevěřícně zíral na tu krásnou, ale nebezpečnou dívku... Měla na sobě jen jednoduché, dlouhé mužské  tričko a její oči byly téměř šílené. Hned jak uviděla Edwarda, skočila mu okolo krku a přisála se na jeho rty. Byl tak překvapený tím, co se dělo, že stál jak solný sloup. Obmotala hned okolo něj nohy a plenila jeho ústa.

,,Jako kdybych mu to neříkala,‘‘ zamumlala si pro sebe Alice a zmizela za dveřmi. Bella z něj spustila nohy a táhla k posteli. Prudce ho s sebou stáhla na ni a lápala zuřivě po dechu, mezitím,co se na něj tiskla.

,,Bello? Co...‘‘ snažil se Edward ze sebe vydat, ale zase se vrhla na jeho rty. Přetočila ho pod sebe a rychle prsty šátrala po kalhotách.

,,Prosím, prosím, už to nevydržím...‘‘ mumlala a strhla z něj kalhoty. On ji tvrdě přetočil pod sebe, ve stejnou chvíli, co z něj strhla košili a překvapeně vydechla. Přestala se snažit líbat ho a hypnotizovaná zírala na svázanou nádheru na jeho zádech.

Přecházela fascinovaně po jeho vypracované hrudi, která byla stažená řemeny a uvolnila je. Kůže pomalu sklouzla dolů a její ruce objely jeho hruď. Prsty nevěřícně sjela na jeho křídla a přejela po prvním pírku. Nadšeně vydechla a zase se přibližovala k jeho rtům. ,,Bell, co se ti stalo?‘‘ šeptal smutně. Pokusil se zvednout, ale síla, o níž Bella nevěděla, že jí disponuje, byla mocná. Strhla ho na sebe a roztáhla stehna od sebe, aby ho objala zase nohama.

Tolik toužila po slasti a rozkoši, že ji to zaslepilo. ,,Chci tě, chci tě...‘‘ šeptala dokolečka jako pomatená. Edwardův klid vyprchal. Už nebyl tak mírumilovný. Přiklincoval jí jednou paží k posteli a druhou od sebe odděloval její zaháknuté nohy za jeho pasem.

Vybuchl jako nenávist sama a prudce rozevřel křídla. Zavrčel a všiml si strachu v jejích očích. Strachu ďábla v nich. ,,Kdy!‘‘ vrčel dál. Všiml si, jak se její tvář měnila. Začínala se vracet snad?

,,Edwarde?‘‘ vydechla překvapeně. Z oka jí vyjela slza a zírala do tváře anděla. Všimla si jeho křídel a oněměla.

,,Ne, Bello, prosím, nevšímej si toho, co se ti stalo? Kdy jsi sem přišla? Je to už měsíc? Bell, mluv se mnou! Prosím!‘‘ Sjela pohledem po jeho vypracované hrudi až k rozepnutým kalhotám. Nějak jí nedávalo smysl, proč by ji chtěl Anděl znásilnit, ale pak jí došlo, že to bylo naopak.

,,Křídla, Edward, křídla, anděl... sex...‘‘ Edward si smutně povzdychl. ,,Ne, já tě nechci znásilnit Bello, mluv prosím se mnou, co se ti stalo?‘‘ Najednou někdo prudce vrazil do dveří. Dany.

,,Kurva! Co se tu děje?‘‘ vykřikl. ,,Co tu dělá opeřenec? Kuchaři! Alice!‘‘ Chvíli si prohlížel překvapenou dvojici, až sjel k Belliným roztaženým nohám a Edwardovým rozepnutým kalhotám. ,,Co? Ty mi ji chceš vojet? Ne! Okamžitě z ní slez kuře! Jinak!‘‘ Natáhl před sebe ruku v pěst. Edwarda to už naštvalo. Belliny nohy se ale silněji okolo něj semkly.

,,Nikam nejde Dany, on tu bude,‘‘ oznámila mu klidně.

,,Cože?‘‘ vyhrkli oba.

,,Promiň Dany, ale on bude první... líbí se mi- ty můžeš-‘‘

,,Hej, počkej, br, klidni se, ty chceš nejdřív šukat nějakýho pitomce s křídlama?‘‘

,,Přesně,‘‘ přikývla.

Dany chvíli zaraženě stál ve dveřích. Jako kdyby se rozmýšlel. Přeskakoval pohledem na Edwarda a střídavě na polonahou Bellu, když se usmál a nasadil klidný výraz. ,,To chci v tom případě teda vidět.‘‘

Edward se od Belly odtrhl a nasraně na ně zíral. ,,To jste se oba pomátli? Co to má znamenat?‘‘

,,Já ti řeknu, co to kurva znamená,‘‘ stoupla si Bella a zavrněla. Věděla, že Alice by nemohla od ní odtrhnout dva nadržence. ,,Tohle znamená, že budete oba znásilněni pannou. To je nářez, co?‘‘  Dany se na ni potěšeně podíval- Edward... překvapeně.

,,Ne, Bello, tohle nejsi ty, nejsi...‘‘ šeptal pro sebe Edward a sledoval, jak se k nim nebezpečně a smyslně blíží. ,,Posedl tě... něco tě posedlo lásko...‘‘

,,Moje kočička...‘‘ zasmál se Dany.

,,Ne, Dany, jdi zpět,‘‘ zastavil ho Edward.

,,Cože? Ne!‘‘

,,Je posedlá ďáblem, pitomče! Odejdi!‘‘

,,Nevojedeš ji!‘‘ Edward se na něho zazubil.

,,Vypadám na to?‘‘ Ironicky zatřepal křídly, když se na něj Bella natiskla. Dany se zasmál a šel za dveře.

,,Konečně sami,“ vydechla a přejela po jeho mužství.

,,Jsi tak nečestná, proč Bell? Kam se poděla tvá sladká cudnost?‘‘

,,Přestaň mluvit jako světec,‘‘ prosila. Chtěla už rozepnout zip, ale místo toho ji zachytili jeho paže.

,,Bell, já tě miluju, ale proč? Kam stále spěcháš? Proč se necháváš ovládat svou touhou?‘‘

,,A čím jiným? Nic jinýho mi nezbylo.‘‘  Vzala jeho ruce do svých a dala si je na stehna.

,,Ne, nedělej to...‘‘ šeptal dál. Sunula jeho ruce výš a výš po svých stehnech. Na bříšku udělala jeho prsty pár kroužků. Její kůže se zachvěla a posunula ještě výš poutníky jejím tělem. Tričko se jí postupně, pomalu vyhrnovalo a ona slastně zavzdychala. Edward fascinovaně sledoval, jak si sama působí s jeho pomocí rozkoš. Jednou svou rukou donutila jeho, aby stisklo její ňadro a druhou ruku sunula dolů... a dolů... a dolů...

To, že neměla žádné kraťásky ani kalhotky ‘mírně‘ Edwarda vzrušilo. Obě jejich těla se chvěla touhou, ale rozdíl mezi ním a jí byl rozpoznatelný. On to dokázal v sobě zadusit, ukojit pomocí jednoduchých myšlenek na jiné věci. Ona ne. Spíš naopak. Hluboce se oddávala tomu pocitu a dychtila ho ukojit.

Přitiskla si jeho ruku ke svému klínu a vypjala se před ním. Jeho fascinace jí byla překvapivá. Tedy- jak pro koho. Nikdo není dokonalý. Stejně jako lidé i andělé podléhají svému tělu. Sice je to složitější než u lidí, ale přesto... Edward podléhal...

Přiblížil se k jejímu hrdlu a jemně se přitiskl rty k němu a laskal. Bella okamžitě zasténala. Zavrtěla se a jeho prsty se začaly instinktivně pohybovat na jejím pahorku lásky. ,,Obejmi mě křídly, Edwade,‘‘ zašeptala a zaklonila hlavu. Edward přejel jazykem po jejím krku a vypnul křídla do výšky, délky a majestátnosti. Odtrhl se od její šíje a oba se dívali na to, jak opatrně a pomalu se jí snaží s tou nádherou obejmout. Ta křídla jsou těžká. Bílá téměř jako její pleť... jemná a něžná jako její laskavý pohled... Objal jí křídly a pevně přitiskl ke své hrudi.

,,Já si tě nevezmu Bell... ne takhle. Ne tímhle způsobem. Nechci, ještě ne...‘‘

,,Proč? To se ti nelíbím?‘‘ šeptala a konečky prstů jezdila po jeho paži.

,,Naopak, má Lásko, ale myslím, že teď ještě nejsi připravená.‘‘

,,Já nebo ty? Mezi tím je rozdíl.‘‘

,,Ty...‘‘ zašeptal jednoduše.

,,Proč si to myslíš?‘‘

,,Sladká jako poupě růže, jsi stále krásná, mladá, nezkušeností přeplněná a já nechci být ten, který to změní... já chci jen, abys mě milovala. Abych věděl, že mé nekonečné city jsou opětované i bez fyzického naplnění, chápeš lásko? Tolik toužím po tom, abych si tě teď, přímo tady vzal. Abych nechal naše těla splynout, ale nemůžu. Nemůžu, protože to by bylo nepoctivé, nečestné.. sprosté. Až příjde čas, až příjde ta chvíle, podlehnu ti, ale teď nemůžu.‘‘

,,Proč?‘‘

,,Protože... tohle je teprve podruhé, co se setkáváme a přesto oba k tomu druhému cítíme to stejné, že?‘‘

,,Miluju tě.‘‘

,,Miluju tě...‘‘

Jemně ji políbil a odtáhl se od ní.

Alice se za dveřma potutleně usmívala. Vše viděla, vše slyšela, takže věděla, jak na tom oba jsou. S lehkým úsměvem zašla do svého pokoje a podívala se na svou tvář v odrazu zrcadla. Ve stejnou chvíli si všimla malého plamene, který najednou vyšlehl do výšky a z něj vyšel...

,,Ahoj, Alice, zlatíčko.‘‘

,,Můj pane,‘‘ usmála se samolibě a on se k ní okamžitě přiblížil a políbil.

,,Kdepak jsou ty dvě hrdličky?‘‘

,,Poslouchejte pořádně můj pane... musím uznat, že ten okřídlený svatoušek má opravdu velké sebeovládání... váš syn toho dvakrát nejvíce nevydržel.‘‘

,,Dany je tu přece jen na čistou, sladkou práci? Však?‘‘

,,Myslela jsem, že on má být později Belliným manželem, ale jak se zdá, upustil jste od tradic, pročpak?‘‘

,,Zdá se, že ten nahoře má jiný plán, ale stejně tomu nerozumím, vždyť jsme se dohodli na tom, že to stejně díky ní všechno skončí a my si konečně odpočineme. Stále se mi to ale snaží překazit... požitkář...Tohle je jedna z nejhorších her, které nás kdy napadly...‘‘



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vyvolená zlem 8:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!