Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Výhodný obchod - 7. kapitola

the break dawn


Výhodný obchod - 7. kapitolaZ minulosti sa vynorí jeden starý známy... beer

Sebastian Bover

Edward:

Hanbil som sa, že jeden úbohý človek naplno zamestnáva moju myseľ. Prečo som ju mal neustále v hlave? Bolo to jej tichou mysľou? Tajomnosťou? Odvahou? Krásou? Alebo vôňou? Takto by som tu mohol byť celé hodiny a premýšľať nad tým, čo všetko ma na nej ohromuje.

Mohlo ma obyčajné ľudské dievča takto poblázniť? Nedokázal som sa zbaviť tej omamnej vône. Presviedčal som sám seba, že som nebol pripravený cítiť niečo tak unikátne, preto som reagoval tak prehnane.

Túžil som ju znovu vidieť, znovu cítiť... A zároveň som vedel, že to je nemožné. Je len človek, má vlastný život a nemôžem jej ho narúšať, lebo som...

Lebo som čo?

To je dobrá otázka. Aspoň keby bola odpoveď ľahká.

Neďaleko som začul myšlienky Alice a Jaspera. Nech len prídu. Mám s nimi ešte pár nedoriešených vecí.

Ani som sa nepohol, čakal som, kým sa dostanú ku mne. Dám im šancu mi to vysvetliť bez toho, aby som robil nátlak.

„Edward, mali by sme sa porozprávať,“ povedala Alice bez pozdravu. Mal som chuť na ňu zavrčať, že ešte nie som pokojný, ale bol som zvedavý, čo chce, tak som nijako nereagoval a čakal. „Ten žartík s Bellou bol prepracovaný a boli sme si istí, že sa nikomu nič nestane. Malo to skončiť tak, že budeš zahanbený ako ešte nikdy, Isabella by dostala peniaze a všetci by boli spokojní.“

„Tak to je tá vízia, čo si videla?“ ozval som sa napokon. Prikývla, ale neukázala mi ju ako obyčajne pri takýchto rozhovoroch. Už dopredu rozmýšľala nad tým, čo všetko mi chce povedať...

Čakal som, že Alice to trošku viac rozvinie, ona si myslela, že budem v tejto dobe riadne besnieť. A Jasper dával pozor, či nebude musieť svoju ženu predo mnou chrániť. Ani jeden z nich sa ku slovu nemal, tak som pokračoval ja.

„Ani na sekundu ste nezaváhali, že sa môže niečo stať?“

„Bola som si istá, ale niekto sa rozhodol nerešpektovať moje vízie,“ povedala vážne, ale nakoniec to obrátila na žart, aby odľahčila situáciu. To jej nevyšlo až tak dobre.

Hneval som sa na všetkých. Nie za to, že si chceli zo mňa vystreliť, dobre, aj za to, ale hneval som sa hlavne kvôli tomu, že ohrozili to dievča. Pri myšlienke na ňu sa mi okamžite vybavila tá vôňa...

„A to je ďalšia vec, ktorú musíme prebrať,“ ozval sa Jasper ako reakciu na to, čo som nepovedal. Začínam mať pocit, že nie len ja čítam myšlienky.

„Ako ďalšia? To, o čom sme sa ešte nedorozprávali, je akože už uzavreté?“ opýtal som sa sarkasticky. „Ako je do toho zapletená Rosalie?“

„Rose s tým nemá nič spoločné. Nevedela, čo chystáme. Emmett sa šiel k nej schovať, takže je poriadne naštvaná, že sme ju obišli.“ No, nezávidím Jasperovi, že cíti všetko, čo Rosalie... Hoci, ja nie som na to o nič lepšie, keď počujem jej myšlienky. „A už sa môžeme venovať dôležitejším veciam?“

„A to je čo?“ opýtal som sa naštvane.

„Bella.“ Pri započutí jej mena som spozornel. „To je presne to, o čom hovorím,“ zaškeril sa Jasper.

„Čo je s ňou? Peniaze predsa dostala, tak čo ešte riešite?“ Snažil som sa znieť nezúčastnene. Jasperove myšlienky jasne hovorili, že nemám šancu ho oklamať.

„Nechcela peniaze,“ povedala Alice pochmúrne. Z nejakého neznámeho dôvodu to dievča nebolo ľahostajné nikomu z nás.

„No a?“ nechápal som. „Tak má svoju hrdosť a peniaze si nevzala, čo je na tom divné?“

„Edward, Bella potrebuje peniaze. Jednou z možností je, že zavolá tomu, čo dal najviac peňazí hneď po teba, teda, hneď po nás, tak to skončí zle.“ Už len tá myšlienka, že by to skúsila znovu sa mi priečila.

„Čo myslíš tým zle?“

„Hneď po nás je Sebastian Bover,“ odpovedal mi Jasper.

„Bover?“ Tak ma to šokovalo, až som zalapal po vzduchu. To nie je možné. Po toľkých rokoch... „To nemôžeme dovoliť. Alice, čo si videla?“

„Nič. Ešte sa nerozhodla. Ale aj toto je eventualita,“ povedala Alice potichu. Bola úplne bezradná, že nevie, čo sa bude diať.

„Takúto alternatívu nemôžem dopustiť. Stretnutie so Sebastianom neprežije. A už vôbec nie v takejto veci,“ zavrčal som. Bol som taký naštvaný, že sa nám do života znova priplietol Bover! Že sa pletie do Isabellinho života!

„Carlisle,“ ozval sa Jasper do mobilu, keď ho zodvihol. Zvonenie som akosi prepočul.

„Ahoj, Jasper. Museli sme sa s Esme vrátiť skôr, doma vám to vysvetlíme. Mohol by si ráno priviesť auto na letisko?“ opýtal sa náš otec pokojne. Samozrejme, ešte nevedel, že Bover je späť.

„Prídeme pre vás,“ súhlasil Jasper a položil.

„Celkom sa hodí, že prídu. Hoci, správy z domova ich veľmi nepotešia,“ zhodnotila Alice. Mala pravdu. Na dva dni vypadnú a toľko sa toho stane.

„Poďme domov.“ Rozbehol som sa, ale myšlienky Alice ma zastavili.

Keďže sa situácia vyvíja takto... Asi by som mala byť k tebe úplne úprimná, Edward, oznámila mi Alice. Bol som nedočkavý zistiť o akú úprimnosť ide.

„Predsa len som niečo videla. Ešte pred tým, než ste sa zoznámili, som vás videla spolu.“  Vyvalil som na ňu oči. Ja a človek? Ja s Bellou? „No a potom som mala víziu ako si sám a trápiš sa. Som z toho strašne zmätená...“ Jasper ju pevnejšie objal. Samozrejme, väčšinu už vedel, ale miestami bol aj on zaskočený.

No so mnou sa to rovnať nedalo. Ja som bol úplne mimo. Alice videla, že som s Bellou. Že sme pár. Bolo by to vôbec možné? Mohol by byť upír s človekom?

•••

„Carlisle, Esme,“ pozdravil som rodičov, keď ráno dorazili. Esme ma pevne objala. Bola rada, že je opäť doma. A zároveň ľutovala, že nemohli ostať až do nedele a museli sa vrátiť v sobotu.

„Ako to, že ste doma?“ opýtala sa Rosalie prekvapene. Práve dorazila aj s Emmettom. Boli na love. Môjho brata som sa snažil ignorovať.

„Počasie. Nejaké tornádo. Museli evakuovať polovicu mesta, aby sme si udržali nenápadnosť, tak bolo potrebné, aby sme odišli aj my,“ vysvetlil Carlisle a objal Esme. Obaja by tam chceli ostať, ale bolo by to príliš podozrivé.

„A ako to zatiaľ vyzeralo tu?“ spýtala sa Esme starostlivo.

Pohľadom som prešiel po súrodencoch a čakal, kým niekto začne s rozprávkou. Nakoniec sa toho ujala Alice.

Zatiaľ sa chválila len tým žartom. Po celú dobu, čo rozprávala, nik neprehovoril. Carlisle pozorne počúval, zatiaľ čo jeho myseľ spracovávala, ale asi si to potreboval povedať nahlas.

„Tak schválne, či som to celé pochopil,“ prehovoril konečne. „Takže Jasper s Alice a Emmettom kúpili na internete dievča, s ktorým si sa mal vyspať a potom jej dať za to peniaze, áno?“ Prikývol som. Prišlo mu to ako hlúposť. Mal pravdu, vôbec to nie je normálne. „Ale mal to byť len žart, ktorý sa nepodaril. Ty si sa skoro neovládol a ona utiekla.“

„Áno, presne tak,“ súhlasil som. Carlisle znova spracovával všetky informácie.

„Myslela som, že ste zodpovednejší,“ ozvala sa Esme. Bola sklamaná zo správania mojich súrodencov.

„O zodpovednosti sa môžeme porozprávať neskôr,“ pokračoval som namiesto Alice. „Teraz máme naliehavejší problém.“

Emmett s Rosalie tiež spozorneli. O tejto drobnosti nevedeli ani oni, keďže neboli doma.

„Sebastian Bover.“ Tieto dve slová spôsobili úplnú zmenu atmosféry. Také napätie tu dlho nepanovalo. „Je späť.“

„Ako späť?“ zisťoval Carlisle už trocha nepokojne. Dokonca aj Carlislea znepokojovala jeho prítomnosť. A to už je čo povedať.

„Urobil to, čo Emmett, len s menej peniazmi. Takže Bella, to dievča, ho bude možno kontaktovať, aby sa nakoniec dostala k peniazom,“ povzdychol som si.

„Nás sa to netýka,“ upozornila všetkých Rosalie. „To, že bude neďaleko ešte neznamená, že s ním musíme prísť do kontaktu-“

„Mňa sa to týka,“ skočil som jej do reči skôr, než som si rozmyslel, čo poviem. Znova nastalo hrobové ticho. Nechcel som reagovať na otázku, čo Esme nevyslovila, tak som pokračoval. „To je jedno. Nemôžeme dovoliť, aby Sebastian ublížil nevinnému človeku. Alebo si nepamätáte, prečo sme museli odísť z Anglicka?“

Zbytočná otázka. Už len pri jeho mene si všetci spomenuli na masaker, ktorý sme museli riešiť. Celá rodina sa opäť preniesla do hrôz spred 30 rokov. Okrem Alice. Tá bola v budúcnosti.

Podvedome som tušil, čo uvidí. Bella sa už rozhodla.



Kapitola nie je dlhá, ale je rovnako podstatná ako ostatné...
O Sebastianovi ste sa veľa nedozvedeli ale všetko má svoj čas. ;)
A ďakujem za komentáre k predchádzajúcim kapitolám, veľmi ma potešili. :)

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výhodný obchod - 7. kapitola:

 1 2   Další »
11. Kala
04.08.2014 [18:37]

KalaPlánuješ, prosím, pokračování... Emoticon Emoticon Emoticon


10. PCullen
12.06.2014 [17:46]

Pěkný! Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další díl.

9. Seb
10.06.2014 [20:35]

Zase jsem si hezky početla.Děkuji. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. kubajz
09.06.2014 [23:36]

Emoticon Emoticon Emoticon rychle další prosím

7. Dommy1
09.06.2014 [18:34]

Úplne super som zvedavá ako presvedčia Bellu. Nemôžem sa dočkať na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2014 [17:41]

ZoebelleArgh!!!! Jaktože jsi to zakončila takhle? Emoticon Zase budu muset čekat na další kapitolu! Emoticon Jsi zlá, zlá, zlá Emoticon Tohle mi dělat nesmíš!

Každopádně se těším na další tvé dílo :D

5. E.C.M.
09.06.2014 [16:30]

Hej, takže Sebastián ... To se divím, že ho Volturiovi nezabili, když způsobil takový masakr. Emoticon A taky, proč by to měli řešit Cullenovi? Nó, sem zvědavá, jak Edward dokáže dostat Bellu k sobě, když se ho to tak strašně týká. Emoticon

4. Alissa
09.06.2014 [15:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon TwŠím sa na ďalšiu kapitolu, táto sa mi veľmi páčila. Emoticon

3. lilith
09.06.2014 [12:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS.
09.06.2014 [8:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!