Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Výhodný obchod - 4. kapitola

Sraz Ostrava!!! 21


Výhodný obchod - 4. kapitolaNo a takto sa zoznámia Bella a Edward... beer

Zoznámenie

Bella:

Jasper mi otvoril dvere luxusne vyzerajúceho auta. Nastúpila som a skoro skríkla od ľaku. Vedľa mňa niekto sedel. A nebol to hocikto. Dnes mi už druhý chlap vyrazil dych.

„Zdravím. Ja som Emmett,“ široko sa usmial svalovec.

„Aha,“ vyšlo zo mňa. Stále som oboch, zjavne bratov, predychávala. Takže ani toto nie je môj dočasný majiteľ...

„Neboj sa, Bella, je neškodný,“ upokojoval ma Jasper, zatiaľ čo štartoval. Prikývla som, hoci som nevedela no čo. Bola som trošku zmätená. Celé to je nejaké divné. Na čo sa akože zoznamujem s jeho bratmi? Je veľmi malá pravdepodobnosť, že ich ešte niekedy stretnem.

Nechcela som byť drzá alebo nezdvorilá, ale naozaj som sa chcela opýtať, že čo tu vlastne robia. Edward Cullen to mohol pokojne preložiť. Síce neviem, ako by ma kontaktoval, ale to je jedno...

Nakoniec plachosť prevýšila zvedavosť a ja som sa neopýtala. Nakoniec ticho prelomil svalovec vedľa mňa.

„Takže, Bella,“ skonštatoval, ako by hodnotil, či sa moje meno ku mne hodí. Zistila som, že som jeho meno nejako prepočula. Uprene ma sledoval, možno nechápal, že tu sedím. „Ako sa máš?“

Práve sa ma opýtal tú najmenej pravdepodobnú otázku, čo som čakala. Myslela som, že sa opýta niečo v zmysle, že čo chcem od jeho brata. Alebo tak...

„Dobre, ďakujem,“ zaklamala som jemne, na čo si Jasper odfrkol. Akoby vedel, že mi je nevoľno, som nervózna a riadne zmätená. Mala som pocit, že Jasper šoféruje príliš pomaly. Možno naschvál zdržoval. Začínam byť paranoidná...

„Tak inak,“ ozval sa znova svalovec, keď videl, že viac tú vetu rozvíjať nebudem. „Prečo to robíš?“ opýtal sa priamo. Jasper sa okamžite otočil a šokovane na neho hľadel. A ja som rozmýšľala, či sa moje telo rozhodlo povracať sa alebo neviem čo...

Výnimočne celá bledá som sa naivne opýtala: „O čom to hovoríš?“ Nádejala som sa, že nemyslíme na to isté. Aj keď som podvedome tušila, že o tom obaja vedia, veď je to len na internete. Bola som v rozpakoch z toho, že som sa stretla s jeho blízkymi. Nečakala som to. A už vôbec nie to, že ma budú v podstate vypočúvať.

„Veď vieš,“ zaškeril sa. On si zo mňa uťahuje. A vlastne sa ani nečudujem. Som úplne na smiech.

„To nie je tvoja vec,“ povedala som nakoniec chladne, pozerajúc na sedadlo predo mnou. Nemienila som s niekým, koho nepoznám rozoberať moje dôvody. Zrazu som sa cítila previnilo, za tón, ktorým som to povedala. Mala som nutkanie sa ospravedlniť.

„Prepáč, nechcela som byť nepríjemná. Len...“ Akými slovami by som to ospravedlnila? Napadlo mi, že to obrátim na žart. „Učili ma nerozprávať sa s cudzími.“

Obaja spolu sediaci sa začali smiať, až sa aj mne roztiahli ústa do úsmevu.

„Páčiš sa mi,“ zhodnotil Emmett, keď sa dosmial. Polichotená som sa znova začervenala. Znovu sa už nepýtal, za čo som mu bola vďačná.

Bola som dosť nesvoja. Netušila som, že sa stretnem s rodinou Edwarda Cullena, ktorý si zaplatil, aby sa mohol so mnou vyspať. Už chýba len to, aby ma predstavil rodičom.

Ako asi vyzerá? Možno majú krásu v rodine a ja budem opäť šokovať moje pľúca, keď im zabudnem dodávať kyslík. No, aj tak neviem, či bude jeho vzhľad ovplyvňovať nadchádzajúce udalosti. No, možno trošku...

„Sme tu,“ prehovoril Jasper. Uvedomujú si vôbec, že sa práve viezli v aute so štetkou?

Opäť mi pozorne otvoril dvere a ja som vystúpila pred prepychovou bytovkou samých drahých bytov. Ani ma to neprekvapuje. Musí byť riadne bohatý. A asi aj celá jeho rodina, pomyslela som si, keď som si poobzerala, čo majú Jasper s bratom oblečené. Toto oblečenie rozhodne nevyzeralo zo sekáča...

„Kufor ti prinesiem neskôr,“ ponúkol sa Jasper a zamieril k domu. Veď prečo nie?

Vrátnik nás úctivo pozdravil a privolal nám výťah. S oboma som nastúpila a mala som chuť sa začať smiať. Prišlo mi to vtipné a zároveň trápne.

Stáli sme vedľa seba, ja medzi nimi. Nikto nič nehovoril, ale aj tak som mala pocit, že spolu komunikujú. Možno to bolo nejaké súrodenecké puto, či ako to nazvať...

Vyviezli sme sa na najvyššie poschodie. Bola som celá napätá. Teraz sa s ním stretnem, teraz to príde. Žalostne som si uvedomila, že vôbec nie som pripravená na hocičo, čo ma čaká.

„Neboj sa, náš brat nehryzie,“ zasmial sa čiernovlasí svalovec. Bolo by trápne, keby ho poprosím, aby mi zopakoval svoje meno?

Jasper zaklopal na jedny dvere. Netrvalo dlho a otvorila nám útla čiernovláska. Podľa jej výzoru a farby očí som hádala, že je asi ich sestra, ale Jasper to vyvrátil, keď sa k nej sklonil, aby ju pobozkal na pozdrav.

„Vitaj.“ Pozrela sa na mňa. Bola veľmi priateľská. „Volám sa Alice.“

„Bella,“ odpovedala som automaticky. Všetci si boli tak veľmi podobní a zároveň boli úplne iní.

„Ahoj, Emmett,“ pozdravila aj ďalšieho hosťa. Takže sa volá Emmett. Divné meno, také som ešte u nikoho nepočula. Iba jej kývol, vyzeral, že sa na niečo strašne sústreďuje.

Alice nás viedla cez dlhú chodbu. Tento byt musel mať poriadnu hodnotu. Bol veľmi pekne zariadený, isto na tom pracovalo mnoho ľudí.

Prišli sme do obývačky, kde pri okne stále ešte jedna postava. To bude on.

„Edward. Rád by som ti predstavil Isabellu,“ prehovoril ten Emmett povýšenecky. „Bella, toto je Edward Cullen.“

Menovaný sa počas predstavovania otočil a kráčal k nám. Ak mi Jasper a Emmett prišli nádherní, tak jeho som nedokázala pomenovať. Vyzeral tak... Dokonale. Nikto predsa nie je dokonalý, ale on zjavne áno... Pozrela som mu do očí, chcela som, aby boli tak nádherné ako jeho bratov. Neboli, mal čierne oči. Napriek svojej kráse pôsobil desivo.

Jeho vzhľad mi vyrážal dych, ale nebola som jediná, kto nedýchal. Edward vyzeral, že zadržiava dych. Mračil sa a vyzeral, že sa aj hnevá.

„Čo to má znamenať?“ opýtal sa hlbokým hlasom. Až mi prebehli zimomriavky po chrbte. Narážal na to, že tu boli jeho súrodenci? No aj mne to prišlo zvláštne, ale hádam sa to o chvíľu utrasie.

„Čo že ste spravili?“ zavrčal. Skutočne zavrčal? Z očí mu šľahali blesky. Na čo reagoval? Veď nikto nič nepovedal.

„Edward, upokoj sa. Správaš sa nevychovane,“ Emmett sa doslova pučil od smiechu, zatiaľ čo Alice vyzerala mierne utrápene.

„Tak toto ste celé dni plánovali?“ kričal a zatínal päste. Vyzeral, že sa ledva drží. Čo sa to tu deje? Trošku mi to nedávalo zmysel. On nevedel, že mám prísť?


Čo myslíte, ako asi dopadne toto stretnutie? 


  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výhodný obchod - 4. kapitola:

 1 2   Další »
13. emam
22.05.2014 [12:36]

emamUmíš ale čenáře napínat Emoticon

12. Dommy1
18.05.2014 [22:23]

Ale no tak v tom najlepšom to skončíš Emoticon prosím rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. :D
17.05.2014 [18:37]

oh, chudinka Bella Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Seb
17.05.2014 [7:15]

Kapitola se mi moc líbila, píšeš suprově. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. PCullen
16.05.2014 [20:29]

Kapitola se mi velice líbila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
To se nám Edward, ale skvěle představil. Emoticon
Těším se na pokračování!

16.05.2014 [18:12]

MaryAlice525Užasná kapitola Emoticon Emoticon teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 16.05.2014 [15:26]

Krásná kapitola!!!! Chci další!!!

6. E.C.M.
16.05.2014 [15:19]

Hlavně doufám, že Edward nezdrhne, to by byl srab! Když si to přečetl u sourozenců v hlavě, co na něho přichystali, tak by mohl natruc s Bellou strávit večer, třeba při "romantické večeři" :-D

5. JanicQaSwan
16.05.2014 [13:32]

Krásááááááá rychle další Emoticon

4. bara
16.05.2014 [12:37]

super tesim se na dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!