Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vše není tak, jak to vypadá 2. kapitola


Vše není tak, jak to vypadá 2. kapitolaAhojda, tak je tu druhá kapitolka, díky ostruzince, která ví, jak na mě.
Pěkné počtení, přeje Ponorka Misppule =*

 

Poslechla jsem jeho příkaz, není normální abych poslouchala rozkazy, vždy jsem byla panovačná.

Přistáli jsem a já vystoupila vlezla jsem do haly a uviděla malou dívku, měla dlouhé černé vlasy po ramena a usměv od ucha k uchu.

Šla jsem k ní.

Vy jste Isabella Swan?" ptala se.

Ano to jsem já."

Aro chtěl, aby mi zůstalo staré příjmení, prý proto, abych nebyla nápadná.

„Pojďte se mnou," usmála se, automaticky jsem se rozešla za ní.

Namířila si to k červenému ferari a černému audi.

Měla jsem vám předat toto," ukázala na červené ferari.

Brada mi spadla dolů, já vím, měla bych být zvyklá na luxus, Aro s bratry pro mě chtěli vždy jen to nejlepší.

S tichým díky jsem si převzala klíčky od auta a nasedla na místo řidiče.

„Pojeďte za mnou ukážu vám váš dům."

Pronesla a sedla si do auta, vyjela a já se pomalu rozjela, na můj vkus jela až moc pomalu.

Jeli jsme po silnici a potom zabočily na lesní cestu, dojeli jsme k nádhernému domu, celé horní patro měl prosklené.

Dívka mi předala klíčky a odjela pryč.

Pomalu jsem se rozešla k domu, strčila jsem klíč do zámku a odemkla.

Vešla jsem dovnitř a žasla nad tou nádherou, na proti chodbě na zdi vyselo zrcadlo přes celou stěnu.

Vešla jsem do obývaku, uprostřed zdi byl krb a před ním velká oranžová pohovka s větším proskleným stolečkem, u zdi byli skříně, šla jsem do prvního patra.

Tam byla dlouhá chodba plná soch a obrazů, na proti byly dveře z javorového dřeva.

Pomalu jsem k nim došla, a to co jsem uviděla mě překvapilo, byl to luxusní pokoj, u zdi bylo křeslo, vedle něj obrovská skříň.

No jo, Jane a ta její nakupovací mánie, zítra jdu do školy.

Musím si koupit nějaké oblečení a baťoh, šla jsem do garáže a tam byly tři auta.

Z věšáčku jsem si vzala jedny klíče a zmáčkla odemykání a vydala se k jeepu.

Nastoupila jsem a vyjela z garáže, ta se za mnou automaticky zamkla, jela jsem po lesní cestě a dojela do města, no jestli by se téhle malé vesničce dalo říkat město.

Zaparkovala jsem, nasadila si brýle a šla se rozhlédnout po okolí.

Našla jsem malou kavárničku, vlezla jsem dovnitř sedla si daleko od lidí.

Začínala jsem mít hlad a hledala něco na zabavení, hrála jsem si s jídelním lístkem, nebo co to bylo.

„Přeje te si," ptala s servírka, která si mě konečně všimla.

„Ano, dám si nugátového croisanta a kafe," řekla jsem a vykouzlila na tváři usměv

„Jistě," řekla a přejela mě pohledem, asi si myslela, že jsem nějaká filmová hvězda.

Ani se jí nedivím, potkat v tomhle zapadákově někoho jako já není tak časté.

Otevřely se dveře a v nich stál kluk, zadek měl docela hezký, ale nic pro mě já takový slaďouše nerada.

Usmál se a zamířil si to ke mě, dlaň jsem si dala na tvář a opřela jsem se o ni.

Dělala jsem že tu nejsem, ale jaksi to nezabralo "bože proč jen nemůžu být neviditelná!" křičela jsem v duchu.

„Ahoj," řekl, když došel k mému stolu.

Nazdar," řekla jsem otráveně a doufala že ho to odradí a vypadne, voněl docela dobře. „No tak, sakra Bello, na co myslíš!" křičela jsem na sebe v mysli.

„Můžu?" ptal se a ukázal na židli.

„Jestli chceš žít, tak si sem nesedej!" křičelo na něj moje svědomí.

„Jistě," procedila jsem skrz zuby.

Jsem Chris," představil se a natáhl ke mě ruku, tím gestem rozvířil vzduch kolem a jeho vůně mě udeřila do nosu.

Přišla jsem servírka s mojí svačinou.

„Díky," křečovitě jsem se usmála.

Ona jen kývla a  já se pustila do croisanta, byl opravdu dobrý, ale nejlepší na něm byl ten nugát.

Mňam, mlsně jsem se olízla.

„Ty tu příšernost hodláš jíst?" ptal se Chris.

Jo máš problém?" nechápala jsem.

„Ani ne, jen víš kolik je v tom tuku budeš tlustá!" podíval se na mě se zdviženým obočím.

„A co?" nechápala jsem, co mu je vůbec do toho, já ani ztloustnout nemůžu.

„Zaplatím!" křikla jsem k servírce, ona jen kývla a doplazila se ke mě.

Zaplatila jsem a rychle šla do auta nastartovala jsem a jela směr Seatl.

Dojela jsem na místo určení a zaparkovala před velkým obchodním střediskem.

„To by bylo něco pro Jane," pomyslela jsem si a vešla dovnitř, všude byly tyče, na kterých vyseli tuny oblečení.

Koupila jsem si pět kalhot a deset triček, tři bundy, sedm mikin, troje boty na podpatku, pět tenisek.

Ještě nějaké spodní prádlo a šla k pokladně, zaplatila jsem a šla do papírnictví.

Díky bohu za kreditku, koupila jsem si hnědou tašku přes rameno s kapsičkama a pár sešitů. 

Vyšla jsem ven a jela domů, uklidila jsem všechny věci a udělala si puding.

Bylo už deset hodin a tak jsem si šla lehnout.

Ráno jsem vstala, urovnala jsem si vrabčí hnízdo na hlavě, trošku jsem se namalovala a vyčistila zuby.

Vzala jsem si jablko na snídani a nasedla do svého audi.

(--  shrnutí − −)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vše není tak, jak to vypadá 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!