Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vrať mi mé tělo! 20. kapitola


Vrať mi mé tělo! 20. kapitolaHrozně moc jsem chtěla udělat ještě malý pohyb hlavou, abych jej mohla políbit, ale naštěstí jsem se zarazila. Kdyby se mi někdy poštěstilo a on by mě políbil, chci být ve svém těle.

Hezké počtení vám přejí kajka007 a eMCullen

Rose:

Pohled jsem měla upřený na Emmetta a snažila se mu jím říct, jak moc ho miluji a jak moc je mi líto toho, co jim teď řeknu. Podívala jsem se na Edwarda, asi jsem u něj hledala nějakou záchranu, ale jeho pohled byl stále stejně nekompromisní. Hlubokým nádechem a výdechem jsem potlačila vzlyk, který se mi dral z hrdla.

„Bello, je mi to vážně hrozně moc líto,“ řekla jsem hned na začátek. Ona jen nakrčila obočí a kývla hlavou. „Emmette…“ Znova jsem se podívala do jeho upřímných topazových očí a věděla, že bych stejně nemohla žít s tím, kdybych mu neřekla pravdu.

„Tak, Bello nebo Rose… Sakra,“ zanadával Carlisle a několik párů překvapených očí se na něj stočilo. „Prostě pokračuj,“ řekl nevrlým, ale zaujatým tónem a díval se při tom na mě. Skousla jsem si ret a kývla hlavou.

„Dobře, dobře…“ bolestně jsem přivřela víčka. „Včera… včera večer jsem šla k Jessice na tu párty. A trošku, nebo možná trochu víc jsem to přehnala s džusem s vodkou,“ soukala jsem ze sebe opatrně a na prst si začala namotávat pramínek kaštanových vlasů.

„Kolik lidí mě vidělo opilou?“ vypískla Bella a udělala krok ke mně. Edward ji ale položil ruce na ramena a posadil ji zpátky na gauč.

„To… to fakt netuším. Větší problém je, že jsemseránoneprobudilasama,“ zamlela jsem co nejrychleji a nejtišeji.

„Co?“ ozvalo se několik hlasů unisono. To si říkají upíři?

„Prostě… Ráno jsem se vzbudila v pokoji někde v Jessičiném domě a… a vedle mě ležel,“ na chvilku jsem zaváhala.

„Kdo?“ Tentokrát ty hlasy byly dva – Bella a Emmett.

„Newton,“ vydechla jsem a trošku se přikrčila.

„Mike?“ vyjekla Bella a vykulila oči. Na Emmetta jsem se radši nepodívala.

„Jo, Mike… Poslouchej, je mi to hrozně moc líto. Opila jsem se a vůbec jsem netušila, co dělám. Nic si nepamatuju,“ záporně jsem zatřepala hlavou a bolestně stáhla obočí.

„Počkej…Ty, ty ses v mém těle vyspala s Mikem?!“ zakřičela, jako by jí až teď došlo, co jim tady celou domu vykládám. „A jsi si jistá, že jsi to udělala?“ řekla nakonec zoufale a podívala se na Edwarda, který stál vedle ní.

„No…“ odkašlala jsem si, protože na tuhle otázku jsme neznala stoprocentní odpověď.

„Bohužel,“ odpověděl za mě Edward. „Newton je z ní cítit na kilometry,“ odfrkl si zhnuseně.

„Och-můj-bože! Přišla jsem o panenství s tím oplzlým idiotem a ještě jsem u toho ani nebyla?!“

Přesně takhle jsem si její reakci představila. „O-omlouvám se,“ zopakovala jsem a setřela si slzy, co mi stékaly po tvářích.

„Zeptala bych se tě, na co jsi při tom myslela, ale můžu si odpovědět sama. Ty jsi nemyslela, ostatně jako vždycky, co?“ Bella už nekřičela, obličejem byla natisknutá na Edwardovu hruď a nechápavě kývala hlavou ze strany na stranu.

„Rose, zklamala jsi nás.“ Esmeniny slova bodaly jako tisíce jehel, co se vám zabodávají do chodidla. Nemohla jsem se na ni podívat, místo toho jsem pohledem vyhledala Emmetta, který seděl na opačné straně než Bella a díval se na mě. Nebo možná spíš skrze mě.

„Emmette?“ zašeptala jsem opatrně a udělala k němu krok. Konečně se mi podíval do očí a mně se okamžitě udělalo nevolno. Jeho oči byly úplně chladné.

„Čekal bych od tebe cokoliv, opravdu… Ale že mě podvedeš, to bych nikdy neřekl, to mi věř,“ řekl zklamaně. „Kdybys mi postupně trhala všechny končetiny a házela je ho ohně, bylo by mi líp.“

Každým jeho slovem jsem měla pocit, že někdo zabodává nůž do mé hrudi hlouběji a hlouběji.

„Lásko, já –“

„Neříkej mi tak, prosím,“ přerušil mě a najednou už v pokoji nebyl. Viděla jsem jen rozmazanou šmouhu, který se táhla dveřmi ven.

„Já jsem to věděla,“ řekla Alice a výherně se podívala na Jaspera. Překvapeně jsem se na ni podívala.

„Alice?“ oslovila jsem ji. Nutně jsem potřebovala vědět, jestli se na mě taky zlobí nebo ne.

„Ano, Rose?“ zeptala se klidně. Jen jsem se na ni usmála a ona chápavě přikývla.

„Já už půjdu, musím nějak vysvětlit Charliemu Bellinu noční nepřítomnost.“ Nikdo krom Alice na mou poznámku nereagoval.

„Odvezu tě,“ řekla a shovívavě se usmála na Jazze, který její počínání nesouhlasně pozoroval.

„Až se vrátí Emmett, vyřiďte mu, prosím, že bych s ním ráda mluvila.“ Alice mě chytla za ruku a vedla mě pryč. Ještě jsem zaslechla, jak si Edward odfrkl a něco jedovatě zamumlal.

„Nic neříkej, posrala jsem to,“ vyhrkla jsem, když jsme nasedly do auta a Alice sešlápla plyn.

„Nechtěla jsme nic říkat, Rose. Jsi moje sestra a nechci tě soudit. A neboj, ostatní to taky brzo přejde,“ pohladila mě po ruce, kterou jsem měla složenou v klíně.

„Je mi jedno, kdy to přejde ostatní,“ zavzlykala jsem. „Já chci, aby mi Emmett odpustil, nebo aby na mě křičel a pak mi odpustil… Já nevím, Al…“

Porsche zastavilo a Alice se ke mně nahnula, aby mě mohla obejmout. Pevně jsem ji stiskla a hlavu jí položila na rameno.

„Jsem ten nejhorší člověk, jakého jsem kdy poznala,“ zamumlala jsem a slzami jí pomalu začala máčet halenku.

„No tak,“ řekla rázně a odtáhla mě od sebe. Potom můj obličej chytila mezi dlaně a palce mi setřela slzy. „Nikoho jsi nezabila, nikoho jsi nezranila a lituješ toho, co jsi udělala,“ povzbudivě se usmála. „Teď jsi opravdu jen člověk a lidi a dokonce i upíři dělají chyby, dobře?“ ujistila se a já poslušně kývla hlavou.

Alice se spokojeně usmála a zase se rozjela.

„A co mám vůbec říct Charliemu?“ fňukla jsem.

„Že jsi u mě přespala. Tvůj táta přece neví, kde jsi byla, ne?“

„Asi ne,“ vydechla jsem a otočila hlavu na druhou stranu.

Bella:

Nemohla jsem uvěřit tomu, co Rose právě vypustila z pusy. Na chvíli jsem si myslela, že to mám být jen další pomsta, že mě chce jen vyděsit, ale Edwardův vážný a omluvný pohled smazal všechy mé naděje.

Když odešla, oddechla jsem si, bála jsem se totiž, že bych jí mohla utrhnout hlavu. A to by vzhledem k tomu, že bych vlastně utrhla hlavu svou, nebylo nejšťastnější.

„Bello, Bello, pšš,“ zašeptal mi Edward do ucha. Zvedla jsem k němu oči a na chvilku na incident před tím zapomněla. Takhle blízko jeho nádherným očím jsem ještě nikdy nebyla.

Hrozně moc jsem chtěla udělat ještě malý pohyb hlavou, abych jej mohla políbit, ale naštěstí jsem se zarazila. Kdyby se mi někdy poštěstilo a on by mě políbil, chci být ve svém těle.

„Je mi to líto,“ řekl lítostivě a pohladil mě po tváři.

„Mně taky,“ povzdychla jsem si. „Nechápu, jak mi to mohla udělat,“ nechápavě jsem zavrtěla hlavou. 


Tak lidi! Jsou tu druhé kulatiny. :)

Upřímně se vám moc omlouvám, jestli povídka ztratila na kvalitě, ale má hlava nějak není schppna produkovat smysluplné myšlenky a vtipy už vůbec ne. 

Nicméně hrozně moc děkujeme za komentáře, těší nás pořád stejně, nebojte. :)

A co si myslíte o reakcích? Byly přiměřené? 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vrať mi mé tělo! 20. kapitola:

 1 2 3   Další »
28. Eleonor
07.11.2012 [20:23]

Právě jsem to zhltla od prvního dílku až sem. Krása moc se těším na dalšé :d Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Noelle
22.10.2012 [18:50]

Noelle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Lulu
17.10.2012 [20:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.10.2012 [16:35]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. jane
04.10.2012 [21:05]

pěkné :D

23. PCullen
04.10.2012 [19:46]

Kapitola byla velmi dobrá, ale máš pravdu že ne tak jak předchozí, ale to není nic tak hrozného! ;-) Další kapitoly budou zase tak dobré jako ty předchozí. Emoticon
Teď přejdeme k rozboru kapitoly. Myslím si, že jak Bella tak Emmett reagovali trochu jinak než by měli byli poměrně klidní v mezích této situace. Bella se děsila toho že jí spolužáci viděli opilou a pak její zděšení vzrostlo když se dozvěděla o Mikeovi přesto se mi zdála taková ani nevím až moc rozumná potom co se to dozvěděla. :-/ Emmett mě pro změnu překvapil tím že nevyváděl jenom prohodil pár slov a zmizel. Zato mě velmi překvapili Carlisle a Esme svou reakcí. Carlisle ztratil nervy a vyletěl :-D a Esme byla chováním Rose zklamaná. Alice jako poslední záchrana sestru podržela a zdá se mi že jako jediná jí teď bude oporou. Emoticon
Takže super kapitola!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doufám, že pokračování bude brzo! :-) Emoticon Emoticon

04.10.2012 [18:13]

NessieCullenBlack Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Domik
03.10.2012 [20:51]

Domikmoc se těším na další díl!

20. reneesmecarliecullen
03.10.2012 [16:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.10.2012 [16:33]

TheBabu1998 Emoticon Emoticon Emoticon taky bych nechtěla bejt v těle někoho jinýho ... chudák Emmett .. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!