Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov 1. kapitola

Eclipse


Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov 1. kapitola„Vie príliš mnoho," zašepkal Marcus. Striaslo mnou.

„Áno, škoda. Felix?" obrátil sa na neho Aro. Zrazu ma Alec schytil za pažu a donútil ma otočiť sa ku Demetrimu, Felixovi a Alice. Edward zavrčal a hodil sa na neho. Felix ho zdrapil za krk a hodil do vzduchu. Vystrašene som sa na nich pozerala. Felix sa pre mňa opäť natiahol, no zase ho chytil Edward. Zbehlo sa to strašne rýchlo. Felix prehodil Edwarda cez prázdny priestor a on dopadol na kamenné dlaždice, ktoré sa s rachotom rozbili. A zrazu stál Felix za mnou. Zdrapil ma za vlasy a donútil ma nakloniť hlavu nabok. Od bolesti som vykríkla, na čo Edward zavrčal. Cítila som, ako si Felix pritisol pery k môjmu hrdlu. Zachvela som sa, skrútilo mi žalúdok. Snažila som sa mu vytrhnúť, no beznádejne. Cítila som jeho nepríjemne chladný dych na mojom krku. Žalostne som sa pozrela na Edwarda, ktorý sa chystal znova zaútočiť.

„Dosť!" vykríkla som. Už som sa nemohla pozerať na to, ako Edward trpí. Zrazu sa prestal metať. Jeho oči spočinuli na mne. Aro sa na mňa spýtavo pozrel.

„Pokračuj, Jane," povedal jej. Obrátila sa na mňa. Striaslo ma, keď sa na mňa milo usmiala. Čakala som na bolesť, hocičo. Nič som necítila. Po chvíli jej úsmev zmizol s tváre, taraz sa na mňa pozerala nahnevane.

„Fascinujúce! Úžasné. Čo s tebou urobíme?" pýtal sa Aro skôr seba než mňa.

„Veľmi dobre vieš, čo treba urobiť," zavrčal Caius. Vystrašene som na nich pozerala.

„Vie príliš mnoho," zašepkal Marcus. Striaslo mnou.

„Áno, škoda. Felix?" obrátil sa na neho Aro. Zrazu ma Alec schytil za pažu a donútil ma otočiť sa ku Demetrimu, Felixovi a Alice. Edward zavrčal a hodil sa na neho. Felix ho zdrapil za krk a hodil do vzduchu. Vystrašene som sa na nich pozerala. Felix sa pre mňa opäť natiahol, no zase ho chytil Edward. Zbehlo sa to strašne rýchlo. Felix prehodil Edwarda cez prázdny priestor a on dopadol na kamenné dlaždice, ktoré sa s rachotom rozbili. A zrazu stál Felix za mnou. Zdrapil ma za vlasy a donútil ma nakloniť hlavu nabok. Od bolesti som vykríkla, na čo Edward zavrčal. Cítila som, ako si Felix pritisol pery k môjmu hrdlu. Zachvela som sa, skrútilo mi žalúdok. Snažila som sa mu vytrhnúť, no beznádejne. Cítila som jeho nepríjemne chladný dych na mojom krku. Žalostne som sa pozrela na Edwarda, ktorý sa chystal znova zaútočiť.

„Nie," zachripela som, no ďalej som sa snažila vytrhnúť rukám, ktoré ma držali. Bolo mi už naozaj nevoľno. Edward sa chystal skočiť, no ja som vedela, že keby to urobil, okmažite by som bola mŕtva. Aspoň som pokrútila hlavou, načo ma Felix ešte silnejšie zdrapil za vlasy, až sa zdalo, že mi ich vytrhne z korienkov.

„Vzdaj sa, Edward, inak zomrie!" povedal mi za hlavou Felix. Na krku som cítila jeho dych.

„Edward, nie..." nestihla som dopovedať, pretože Felix mi druhou rukou zapchal ústa. Z očí sa mi spustili slzy, omámene som čakala, čo bude ďalej. V duchu som sa modlila, aby Edward neustúpil. Na mne nezáleží. Snažila som sa vrhnúť chladným rukám, čo ma držali. Edward sa zastavil. Utrápene na mňa pozrel a narovnal sa. Ach, nie. Nie!

„Výborne. Felix, pusti ju," prikázal Aro. Felix ma pustil. Okamžite som sa mu vytrhla a bežala ku Edwardovi. Utrápene na mňa pozeral.

„Edward, ja..." Hodila som sa mu okolo krku. Pritiahol si ma k sebe a palcom mi utrel zvyšok mojich sĺz.

„Edward, pustím ťa odtiaľto. Aj Alice, hoci by som jej úžasné nadanie rád využil. Ale mám podmienku - Bella tu ostane. Len tak sa o nás ľudia nedozvedia." Prekvapene som sa na neho pozrela. Celá tvár mi horela.

„Nie. Ja ťa neopustím!" vykríkla som.

„Vtom prípade zomrieš," usmial sa na mňa Aro.

„Bella, neboj sa. Ja si na teba počkám," pošepol mi Edward. Postavila som sa na špičky a pobozkala ho. Pritisol si ma k sebe, ako keby ma už nikdy nechcel pustiť. Odtiahla som sa od neho a mlčky sledovala, ako vychádza dlhou chodbou.

„Budem ťa čakať," zakričal na mňa Edward. Po lícach mi stekali horúce slzy. Je mi jasné, že ho veľmi dlho neuvidím.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturiovci - Ako mohol dopadnúť Nov 1. kapitola:

 1 2   Další »
11. AmyQa
14.01.2014 [14:06]

Jé ! Bella zůstane ve Volteře Emoticon Ale co bude dál ? Emoticon Emoticon Emoticon

10. Ceola
03.01.2013 [11:12]

Super :) No jsem zvědavá jak to bude dál :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. miška
16.09.2012 [20:15]

Domča? Nečítaj to :-D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.09.2012 [18:43]

dominikabellaSuper to je ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.08.2012 [21:48]

VictoriaJamesLaurentdakujeem

04.06.2012 [15:37]

LolianaHmmm, bolo tu už takýchto dosť,som zvedavá, ako sa tvoj príbeh vyvinie. Píš ďalej, teším sa na ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon

5. Sal333
04.06.2012 [15:03]

Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [14:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2012 [12:48]

ada1987zaujímavé

2. martty555
04.06.2012 [10:23]

rýchlo pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!