Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí oči - 1. kapitola

sraz


Vlčí oči - 1. kapitolaVlk a dívka, Edward a Bella. A Cullenovi...
Malou Bellu kdysi zlatoocí vlci strhli z houpačky. Od té doby´- bůhví proč - vlci Bellu fascinují, hlavně jeden rudohnědý, který malé Belle kdysi pomohl. Vlastně jí zachránil život. Ale nejsou to jen tak obyčejní vlci, jedná se o vlkodlaky. Edward, rudohnědý vlk, se do Belly zamiluje a v lidské podobě se scházejí. Avšak doba, kdy bude Edward člověkem, se nenávratně zkracuje, čeká ho období života, kdy již bude vlkem navždy. Dokážou Bella s Edwardem přelstít osud a najít k sobě cestu kolem bílé vlčice Rosalie?

Na přání Deedee a hrstky dalších lidí, kteří v komentářích řekli, že by bylo dobré, aby mé drabble Akt vlčí byla kapitolová povídka, takže jsem se rozhodla udělat vám radost a opravdu vytvořit na toto téma kapitolovou povídku. Přináším vám tedy kapitolu číslo jedna.


Nebránila se, když jí bílá vlčice stáhla z houpačky a vlekla ji do lesa. Nekřičela, nezavírala oči. Jen plakala.
To malé, asi pětileté děvče s kaštanově hnědými vlasy a s krásnýma hnědýma očima, se bálo. Nic víc, jen se bálo a plakalo. 
Zrzavě hnědý vlk seskočil z kopečku mokré hlíny, postavil se před bílou vlčici a zavrčel. 
Ta se na něj podívala, jako by chtěla říci: Jdi mi z cesty, Edwarde. Nemusíš ji chránit. Jenže on ji chránit musel. Byla tak malá, tak slabá a tak děsivě, křehce bezmocná. Nedokázal snést představu, že by jí jeho sestra ublížila. To zkrátka nešlo. 
Otočil se a rozběhl se o kousek dál za vlkem, který vypadal, jako by jeho srst byla ze zlata. V mysli si velice silně představil, jak bílá vlčice trhá bezbrannou dívku na kusy.
Zlatý vlk vycenil zuby a rozběhl se tam, kde cítil pach lidské dívky – a vlčice. 
Bílá vlčice provinile stáhla ocas a sklopila uši, nechala dívku, aby se zvedla a utekla. Potom se proměnila. Byla nahá, ale jinak vypadala úžasně. Ne, že takhle by nevypadala úžasně. 
Vlnité blond vlasy měla dlouhé až po pas a její zlaté oči pozorovaly zlatého vlka. Ten se nyní také proměnil. Vůbec mu nevadilo, že je před tou dívkou nahý.
„Co jsi, sakra, zamýšlela, Rosalie?“ zasykl. „My lidem pomáháme, neubližujeme jim!“
„Jenže…“
„Ne, Rose. Je jedno, co si o té dívce myslíš.“
Teď se proměnil i rudohnědý vlk. „Carlisle? Ona ji kousla.“
Blonďatý, Carlisle, se podíval na Edwarda, potom na Rosalii. „Je to tak?“ Neodpověděla.
„Tak je to pravda?!“ zakřičel na ni.
„Ano. Ano, kousla jsem ji. Zabila bych ji, kdybste mě nezastavili.“
„To je mi víc než jasné.“  
Rosalie se na něj jen podívala a protáhla se kolem nahého těla Carlislea. Není divu, že se trochu začervenala, přeci jen byla sama nahá. Carlisle však zůstal v klidu. 
„Jdi do domu,“ řekl jí a Rose se rozběhla lesem – vlčí rychlost a smysly se v Rosalii drží z celé smečky nejdéle, když je člověk – do Carlisleova domu, kde vlastně bydlí celá smečka, když zrovna nejsou vlci.
Edward se díval za jejím mizejícím, bledým tělem, ale nic víc neřekl. Když zbývající členové smečky viděli, že někteří jsou již lidé, také se proměnili. Jasper vzal Alici kolem pasu. 
„Co se stalo?“ zeptal se.
Carlisle se na něj podíval. 
„Rosalie kousla tu lidskou dívku. Tu z houpačky.“
„Ona prostě nechce, abych chránil někoho, kdo nepatří do smečky. Kdo není vlk,“ dodal Edward.
„Teď už ano, když jí kousla.“
„Nejsem si tím tak jistý. Když chceš, aby se oběť proměnila, musíš jí protrhnout kůži, ne? To Rose neudělala. Jen kousla.“
„V tom případě je ta dívka v pořádku. V bezpečí. A my také.“
„Nikdy nebude v bezpečí, pokud se ji Rose chystá zabít.“
„Zabráníme jí v tom. Nebo mi snad nevěříš, Edwarde?“ Jen přikývl, jako že věří.
Carlisle se se slovy „tak vidíš“ otočil a šel směrem k domu. Edward šel za ním, Emmett, Rosaliin přítel, se společně se ženou Carlislea, Esmé, vydali v jejich stopách. Alice a Jasper šli poslední.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí oči - 1. kapitola:

 1
04.04.2017 [20:46]

Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2011 [16:22]

Sundancemrazení, to by poznal i slepí. Mě tedy víc sedí, když je vlkem jacob a ne Edward, ale nevim. Možná dál číst budu. Uvidím...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!