Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí duše - 4. kapitola

Bill Condon - větší


Vlčí duše - 4. kapitolaCharlie už je zase sama. Kdo k ní přijde s tím, že je stejně důležitá jako ostatní? Hezké čtení přejí Pegas99 a Kacennnka.

Edward


Charlie

„Charlie, pohni! Za chvíli k nám přijedou ti Cleawaterovi... Jacob bude zuřit, když tam nebudeš, a Alice bude zuřit, když tam budeš, cituji: „V těch neforemných hadrech, kterým říkáš oblečení." A to nechceme." Usmál se. Tiše běžel vedle mě podle mého tempa. Bylo mi jasné, že ho zdržuji, ale rychleji jsem běžet prostě nedokázala.

„Jo, to nechceme," opakovala jsem zadýchaně a nutila jsem svoje nohy k větší rychlosti. Občas jsem měla mindráky - nikdy jsem nebyla tak nádherná jako Rose. Nikdy jsem nebyla tak chytrá jako Carlisle. Nikdy jsem nebyla tak rychlá jako Edward. A nikdy jsem nezažila takovou lásku jako maminka a tatínek. Připadala jsem si ošizená...

„Prosím tě, stůj..." řekl, a ani nebyl zadýchaný. Popadl mě do náruče a rychle se se mnou rozběhl. Za pět minut jsme rozsmátí vbíhali do obývacího pokoje, který byl plný různých lidí. Největší mezi nimi byl samozřejmě strýček Emm, ale nejmenší nebyla tetička Alice - byl to jakýsi indián, který žívě debatoval s Alex. To mi zapálilo. Okamžitě mi došlo, že vlkodlaci už přijeli.

„Sethe!" vykřikla jsem a běžela jsem se přivítat. Ten mě jen objal, rychle a zdvořile se zeptal, jak se mám, a odpověděl na mojí otázku - potom se vrátil zpátky za Alex. Povzdechla jsem si. Chvíli jsem stála uprostřed davu lidí, kde si mě nikdo nevšímal - všichni se bavili mezi sebou a rodiče jsem nikde neviděla - a připadala jsem si zbytečná.

Chvíli jsem se litovala, ale potom rychle padlo rozhodnutí - tiše jsem se plížila pryč z místnosti. Šla jsem do kuchyně, protože ta byla nejblíže. Tiše jsem vytáhla židli a posadila jsem se na ni.  Nepřipadala jsem si odstrčená, to ne. Věděla jsem, že mě celá moje rodina ze srdce miluje. Že by se po mně každému členovi alspoň trošku stýskalo. Já jsem si připadala nedoceněná. Nechápala jsem, co jsem udělala, aby mě Alex nesnášela. Bylo to to, že jsem se s ní až moc zoufale snažila přátelit? Nebo to bylo tím, že jsem byla chytrá... nesnesitelně. Sama jsem svou chytrost nenáviděla, a tak co ti ostatní? Jediné, co z toho jásali, byli Edward, Carlisle a rodiče. Milovala jsem je, všechny, ale bylo mi jasné, že daleko víc než oni mě.

Samozřejmě, že se za mnou brzy ozvaly kroky. K mému podivení to nebyl Alec, kdo si ke mně sedal, ale byl to Edward. Po Alecovi můj nejoblíbenější člen Cullenova klanu.

„Co tu děláš? Proč nejsi s ostatními vlky?" zeptal se a pohladil mě po ruce, která ležela na stole - povzbudivé gesto.

„Nechci kazit rodinné štěstí. Zvláštní, že pokaždé, když zmizím, tak za mnou nejde nikdo z mojí rodiny, ale z té tvojí," zašeptala jsem. Najednou na mě dopadla všechna ta samota mého života. Rodiče do sebe byli otištění a mně připadalo, že mají čas jen sami na sebe. Ostatní vlci se chovali, jako puberťáci a nějakou holku, která je o patnáct let mladší než oni, se vůbec nestarali. A Alex? Ta se ke mně chovala jako k nějákému nábytku, který tu nechce, ale toleruje ho. Občas si do něj kopne... ale za to jsem si mohla sama. Neměla jsem být takový šprt...

„Char, to přece není pravda. Všichni vlkodlaci tě přece milují. A nejsi šprt, jsi jen přirozeně inteligentní," chlácholil mě.

„Edwarde, mám tě ráda," zašeptala jsem znova a vyskočila jsem ze své židle a šla jsem si mu sednout na klín. Tak jako když jsem byla malé dětsko. Nikdy mi nedošlo, že by to mohl být můj pradědeček.

Edward vyprskl.

„Brr, pradědeček. Řekneš to slovo nahlas a urazím se. Vypadám tak snad?" zeptal se se smíchem. Pousmála jsem se - o to mu šlo.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí duše - 4. kapitola:

 1
27.06.2011 [9:48]

anndulinkakrása, rychle pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

4. Leli
25.06.2011 [22:36]

krásná kapitolka, prosííím, rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.06.2011 [16:14]

Sundancedalší, další a tak bych mohla pokračovat, dokud by tu nebyl, ale já nebudu a budu jen trpělivě čekat na tu nejepší povídku světa :D a já nelžu :P Emoticon

23.06.2011 [15:03]

belacullenkrásná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon až mi bylo Charlie líto.... rychle další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Moncat
23.06.2011 [14:15]

dokonalý rychle další šupky

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!