Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Věřím - 24. kapitola

natáčení


Věřím - 24. kapitolaObřad nakonec proběhl až do konce. Ale Charlotte ani Séan se své pomsty nevzdávají, jen si počkají na lepší chvíli. Dokáží to Edward s Bellou ustát? A vydrží Belle její nově nabytá odvaha? Příjemné počtení předposledního dílku vám přejí Marketik a ZabZa

Obřad byl dokončen bez dalších vyrušení. Ve chvíli, kdy si vyměňovali prsteny, třásl se Edward snad víc než Bella. Prsty se jim chvěly, když brali do dlaní ruku toho druhého, oboje chladné, jen každé jiným způsobem.

Když byli vybídnuti, aby si dali první manželský polibek, zaváhali. Podívali se do očí, upřeně, nevnímajíc okolí, a hledali tam to, v co doufali, že tam najdou. Strach. Obavy. Rozechvělost. Ale hlavně lásku. Na jedné straně náhle objevenou, na druhé konečně naplněnou.

Políbili se. Zlehka, opatrně, aby nenarušili pouto, které se mezi nimi právě utvořilo, ten čerstvý novorozený cit, který se teprve učil chodit na rozklepaných nožkách. Přitom nepouštěli své ruce, spojené podobnými prsteny.

Několik lidí v prvních řadách nesměle zatleskalo, bylo to ale jako plesknutí do tmy. Protože i když se právě odehrálo něco, na co se lepší vrstva Londýna těšila už několik dní, vše bylo poskvrněno Charlottiným výstupem.

 

---------------

 

Bylo po všem. Obřad skončil a my byli konečně svoji. Ona byla moje. Anděl bez křídel, stojící vedle mě, který v sobě objevil sílu vzdoru a dokázal tak šokovat nejen mě, ale všechny okolo.

Už dlouho jsem věděl, že ji miluji. Teď to bylo ale o tolik intenzivnější, silnější než já sám! Ten cit mě trhal na kusy, ale příjemně, bezbolestně a mě v duchu napadlo, že poprvé za celý tenhle život zatracence si nepřeji zemřít.

Chtěl jsem žít. S ní a pro ni. Pro její úsměv, její oči, teplo a vůni jejího těla.

Ale stále tu byla Charlotte.

Obrátil jsem se čelem k lidem a pohledem zalétl až ke dveřím. Už tam ale nebyla ani ona, ani Séan. S náhlým návalem úzkosti jsem Belle stiskl ruku a přitáhl si ji blíž k sobě, vědom si toho, že to, že je nevidím, nevěstí nic dobrého.

Ten pohyb jsem spíš vycítil, než viděl. Stačil jsem ještě Bellu postrčit za sebe a pak už jsem v jediném bolestivém záblesku skončil na chladné mramorové podlaze s Séanovýmy lokty zabořenými v hrudi.

Snažil jsem se ho ze sebe skopnout, ale podařilo se mi ho jen posunout víc ke straně. To mu však nezabránilo v tom, aby mi zalomil hlavu tak, až mi bolestivě zapraskalo v lebce.

Tak mi ale odhalil ještě jednu věc, mnohem horší než mou vlastní bolest – Charlotte, ležící takřka celým tělem na vyděšené Belle.

 

---------------

 

Všechno se stalo tak hrozně rychle, že Bella ani nepostřehla, co se vlastně stalo. Cítila, že je Edward neklidný, věděla i proč. Než se ale stačila na cokoliv připravit, Charlotte jí podkopla nohy pod koleny a složila ji k zemi. Pak ji ve vteřině zalehla tak, že se nemohla ani pohnout a tváře tak měly jen pár centimetrů od sebe.

„Tak ty jsi ta jeho květinka,“ zašeptala skrz přivřené čelisti a tvrdě jí přejela dlouhým chladným prstem po tváři. „Ccc… Lidská, hezká, plná krve, jasně. Ale jinak na nic. Ach, proč si z tebe jen neudělal mazlíčka na krmení?“

„Cože?“ vydechla Bella přiškrceným hlasem, vyděšená vlastní neschopností se pohnout.

Charlotte se pokřiveně, krutě usmála. „Udělala bych to sama, ale tím bych mu jen udělala radost. Myslím si však, že Séan si s tebou pohraje rád.“

Bella nechápala, o čem to mluví, ale došlo jí jedno – že tahle žena je stejná jako Edward a Séan. Nebyla člověkem, ne skutečným, smrtelným krvácejícím tvorem jako ona. Byla stejným démonem – ale oproti Edwardovi ona byla skutečně zlým démonem.

„Zabije tě,“ hlesla Bella z posledních sil, než jí Charlotte svou vahou nevytlačila z plic zbytky vzduchu…

 

---------------

 

Skrz jekot lidí, kteří se po nastalém zmatku chtěli dostat z kostela ven a v panice nebyli schopni uvolnit dveře, neslyšel Edward nic z toho, co Charlotte šeptala Belle. Když však viděl, jak ji pod sebou dusí, smrtonosné zuby příliš blízko jejího hrdla… Ne!

Séan se právě nadechoval a otevřel ústa, že mě zase počastuje některou ze svých průpovídek, ale já už mu nedal šanci. Vztek ve mně vzkypěl takovou silou, že jsem se i přes jeho sílu a váhu dokázal překulit a tím ho ze sebe shodit.

Nikdy jsem nebyl vyloženě rváč stejně jako třeba on. Každé zbytečné násilí, které nebylo potřebné k ukojení mého hladu, se mi příčilo.

Teď se ve mně ale probudilo zvíře, ukryté dodnes hluboko uvnitř mě. Skopl jsem ho na zem, otočil na břicho a rukama pevně uchopil Séanův krk, to vše v jediné sekundě. Pak jsem trhl tak prudce, až mi jeho hlava zůstala v rukou a tělo se bezvládně s tupým žuchnutím svezlo na podlahu.

Odhodil jsem hlavu na podlahu o notný kus dál, k nohám konsternovaných mužů Swanových, otce a bratra Belly. Ti se jako jediní ze všech lidí nesnažili dostat ven, ale také netušili co dělat, takže jen stáli a civěli na to, co se kolem nich dělo.

Charlotte byla natolik pohroužena do šeptání slůvek, že si mě všimla až ve chvíli, kdy jsem ji ze strany srazil z Belly a zalehl ji.

Prudce rozevřela oči. Nečekala to. Nečekala .

„Séan je mrtvý,“ sykl jsem, zlostí bez sebe. „A ty půjdeš za ním, ženuško. A tahle noční můra konečně skončí.“

Pak jsem utrhl hlavu i jí a nenechal ji říct už jediné zlostné slovo.

 

Zbavil jsem tenhle svět dvou nádorů na jeho krásném těle a naopak zachránil anděla…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Věřím - 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!