Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vem si mou duši, bez tebe stejně žádná není! 2. kapitola


Kapitola druhá. Rozkoukání. Děkuji za podporu a tato kapitola už trochu přibližuje život, který bude Bella žít s Volturiovi. Alice se tam též mihne. Pls, další komentíky, kritiku.

 

 

Kapitola druhá. Rozkoukání.

Bella:

Do Volterry jsme dorazili něco po sedmé hodině večer. Na hradě se mi dostalo vřelého uvítání, především od Ara. Aro je jedním ze tří hlavních členů (zakladatelů) Volterry. Cestou do mého přiděleného pokoje, jsem si všimla malého salónku s knihovnou a s klavírem. Jane si zřejmě všimla mého zájmu, vysvětlila mi, že když budu chtít, mohu si zahrát a nebo si cokoli půjčit. Po mé aklimatizaci se mám prý dostavit do trůního sálu.

Edward: V tom samém okamžiku.

Pořád tomu nemůžu uvěřit, asi vidím, slyším, cítím špatně. Muselo se mi něco porouchat v mysli nebo co. Potřebuju se pořádně rozkoukat. Bella by přeci nic takového neudělala, to prostě není možné. Radši půjdu na lov, nebo se už asi zblázním a vyskočil jsem z mého francouzského okna.

Bella:

V trůním sále, se to jen hemžilo různými upíry, za chvíli mě zpozoroval Aro a už byl u mne. Na to si budu muset zvyknout. Je až neobvyklé, jak ladně se pohybuje, jak jsou jeho oči zamlžené leč stále karmínové a jakou má papírovou pleť, jen se jí dotknout... Z těchto úvah mě probudil jeho hlas a já se mu konečně začala věnovat. Mluvil o neuvěřitelném štěstí, že se jeho garda nacházela zrovna v tom lese kde já, jako kdybych nevěděla, že se o mě dozvěděli díky Victorii.

Když jsem se rozkoukala, uviděla jsem Victorii, která stála uprostřed sálu.

Co ta tady dělá? zeptala jsem se mírně zvýšeným hlasem.

No, to je tak, řekl Aro, „to není tak jednoduché, ona prostě už k nám patří.“

Cože!“ vykřikla jsem a všichni se na mě otočili. Heleme se naše Viki byla ve vzduchu.

Ups... pardon.“ To se mi povedlo. „Já nerada...“

„Ale to nic, drahá Isabella je tu nová, milý přátelé, nenechte se rušit!“ řekl Aro po tom mém incidentu.

„Omluvte mě, ale radši půjdu do své komnaty.“ Chtěla jsem se vymluvit z dalších trapných věcí, způsobených mou vinou.

„Jistě, již máš žízeň, po tak dlouhé cestě, postarám se, aby ti někdo donesl pití přímo do tvé komnaty,“ prohlásil a naznačil rukou ke dveřím Aro. Na nic jsem nečekala a šla směrem, kterým ukazoval. Už vůbec nevím, na čem mi záleží, ale jedno vím určitě, už se nemám čeho bát s takovouto mocí. (Následoval krutý smích.) Do mé komnaty vstoupil sluha s pitím, které postavil na stůl.

Ještě, než stačil odejít, zeptala jsem se: „Co je v tom?“ načež odpověděl „Krev z pumy, má paní.“ A odešel.

,Hurá už vypadl,' pomyslela jsem si a vypila obsah sklenice na jeden nádech. Ááách taková úleva po tak dlouhém uvítání.

Edward:

Lov mě nijak neuspokojil. Co to se mnou je? Teď musím domů za svou rodinou, která mne jisto, jistě nenávidí. Bello, prosím, vratíš se mi někdy?

Alice:

Edwarde, Edwarde, proč jsi mě neposlechl. Já mám svou vinu na tom všem též, neměla jsem pořádat tu oslavu.

„Edwarde, vrať se domů!“ zakřičela jsem směrem k lesu, protože přicházela další vize tentokrát ne jen o Belle, ale o celé mé rodině, mé upíří rodině.

 

 


Doufám že jsem vás nezklamala je to opravdu krátká kapitolka. Mockrát vám děkuji za podporu!!!

Váš Misacek.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vem si mou duši, bez tebe stejně žádná není! 2. kapitola:

 1
09.07.2011 [12:35]

misacekUž zase píšu Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!