Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Večná láska - 4. kapitola

Alien


Večná láska - 4. kapitola4. pokračovanie. Ako Nessie prijme Jaka? Pomeria sa, alebo ho Nessie odkopne?

Jacob

No, a už je to vonku. Po dlhých šiestich rokoch som jej to konečne povedal. Nereagovala tak, ako som si myslel. Podľa mňa by mohla byť aspoň trošku šťastnejšia. No ale čo už. Nemohol som nad tým však priveľa rozmýšľať, lebo Edward na mňa pozeral tým najvražednejším pohľadom, aký som kedy videl. Síce som s Bellou a Edwardom viedol ‚rozhovor’, vôbec si nepamätám, čo som im hovoril. Zrazu Bella povedala niečo v zmysle (keďže som bol mimo):

„Ona ťa má rada, dokonca ťa miluje. Možno viac ako ty ju." Nechápavo som sa vtedy na ňu pozrel. Lenže Edward povedal zas niečo v zmysle (keďže som bol ešte viac mimo): 

„Dúfam, že s ňou nechodíš." (Skrátená verzia, lebo to bol monológ hodný Shakespeara.) Tak som mu povedal, že nie a išiel som sa prebehnúť. V hlave sa mi premietali všetky krásne okamihy s mojou Renesmee... Ako som sa jej prvýkrát pozrel do očí... ako povedala prvýkrát moje meno... ako sme spolu vystrájali... aká bola natešená, keď som ju pred pár dňami zobral von... aký bol náš prvý bozk... ako divne na mňa pozerala cez slzy dnes... Z myšlienok ma ale zase raz vyrušila moja extra super geniálna svorka.

Ty si jej to povedal?! opýtali sa trojhlasne Seth, Embry a Quil. V duchu som počul, ako Leah prevracia oči.

A čo iné som mal robiť, keď sa Bella prekecla? 

Asi ti nič iné neostávalo, povedal Seth.

Aj tak je lepšie, že si jej to povedal. Ver mi, viem, o čom hovorím, pomyslel si Quil. Jasné, ty už to máš za sebou.

Jake, myslíš, že ti to odpustí? pomyslel si Embry. Ten ma nechápe, ešte stále nie je k nikomu pripútaný.

Nechajte ho na pokoji, prekvapivo sa ma zastala Leah. Nestihol som im ale odpovedať, lebo od chalúpky-nechalúpky, kde bývala moja princezná, sa ozval jej krásny hlások.

Jacob!" zakričala.

Držte sa čo najďalej odo mňa, povedal som svorke a išiel som sa premeniť. Oproti tomu, ako vyzerala, keď utiekla do svojej izby, vyzerala úplne super. 

„Jake, prepáč mi to moje správanie, Len... som z toho bola hrozne zmätená. Nechcela som ti ublížiť," povedala prosebným hláskom a pozrela na mňa s ospravedlňujúcim pohľadom.

„Nessie, ty si mi neublížila. A ak tak veľmi chceš, aby som ti odpustil, musíš si to niečím odčiniť." Usmial som sa na ňu. Ona na mňa tiež.

„A ako?" zatvárila sa mierne nechápavo.

„Ukáž, ako veľmi ma ľúbiš, aby sme mali proti tvojim rodičom nejakú muníciu."

Zasmiala sa, ale potom zvážnela a začala ma bozkávať. Najprv pomaly, opatrne, ale neskôr to zrýchlila a ja som sa ocitol akoby niekde inde. Aj keď bola o dosť vyššia od Belly, stále bola pre mňa nízka, a tak som ju jemne zdvihol zo zeme a ona si okolo mojich bokov ovinula nohy. Bolo nádherné cítiť jej jazyk v mojich ústach, jej telo na mojom a jej vlasy na pleciach, kde ma jemne šteklili. Boli by sme tam stáli hádam aj dva dni, keby som za mnou nezapočul troch ľudí. (Kto to asi môže byť?) Spustil som ju na zem, ospravedlňujúco som na ňu pozrel a otočil som sa k tým trom magorom. Ako je možné, že som ich ešte nezabil? Seth, Embry a Quil tam len tak stáli a uškŕňali sa. 

„Nehovoril som vám, že sa máte od nás držať čo najďalej?" zavrčal som. Ale oni ma vôbec nevnímali. Oni sa totiž bavili s Renesmee.

„To si sa naňho nevydržala dlho hnevať," povedal Embry. Zachichotala sa.

„Naňho sa nedá dlho hnevať." Pozrela na mňa. 

„Ako vidím, udobrovanie vám ide ako po masle," zasmial sa Seth. Zase sa zasmiala a teraz sa aj začervenala. 

„Choďte preč!" povedal som im. Vtedy sa od chalúpky ozvalo:

„Renesmee, okamžite domov!" 

„Nessie, zlatko, poď, lebo ocko má polovražednú náladu!" Zase sa zasmiala, tentoraz na svojich rodičoch.

„Poď, nech to už máme čím skôr z krku," povedal som jej a pozrel jej do očí.

„Ale musíme byť opatrní, keď im to povieme." Aj ona sa mi pohľadom zavŕtala do očí. Moja Nessie. Konečne je moja, konečne som sa dočkal. Naše sentimentálne pohľady prerušilo pokašliavanie zo strany mojich kamošov a vrčanie zo strany Nessiinho otca. Tak sme sa chytili za ruky a išli v ústrety svojmu osudu.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Večná láska - 4. kapitola:

 1
2. Nessienka admin
10.08.2012 [19:07]

NessienkaAhoj. V článku som ti opravila tieto chyby:

*Za prvými úvodzovkami sa medzera nepíše
*Chýbajúce čiarky
*Preklepy
*Caps Lockom sa nepíše, na zvýraznenie používaj radšej kurzívu
*Priamu reč

Nabudúce buď, prosím, pozornejšia. Ďakujem.

02.08.2012 [15:04]

EmieleeAhoj! Článok ti budem musieť vrátiť, pretože všetky emotions v názve článku nie sú povolené. A tiež nie je dobré meniť si názov poviedky, pretože sa môže stať, že tvoji čitatelia už danú poviedku nenájdu pod názvom, na aký boli zvyknutí. Oprav si názov článku a potom zaškrtni: "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!