Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 9. kapitola

Bella and Jacob


Vášeň - 9. kapitolaO niečo kratšia kapitolka, taká oddychová. V ďalšej už pôjdu Cullenovci do školy. Príjemné čítanie a veľmi ďakujem všetkým, ktorí ma plne podporujú v písaní. Dúfam, že budete pokračovať. xD

9. kapitola

Edward:

Mal som v úmysle ju poriadne trápiť, spôsobiť jej také vzrušenie, aké ešte nikdy nezažila. Najskôr som ju bozkával na pery, jemne sme sa oťukávali. Cítil som, že jej to nestačilo. Jej ruka putovala k môjmu opasku. Pobavene som sa zasmial, chytil som jej ruky a dal jej ich nad hlavu. Pevne chytila vankúš a vlnila sa podo mnou.

Perami som prešiel k jej krku a jazykom prechádzal po tepne, kde sa búrila krv pod náporom vzrušenia. Jemne som chytil pokožku medzi zuby, nahlas vzdychla. Prsty mi zaplietla do vlasov, no ja som ich jej znova dal za hlavu. Nesúhlasne zavrčala.

Rukou som pomaly skĺzol po jej tričku až som sa dostal k jeho lemu. Prstami som zablúdil pod tričko a prechádzal po jej plochom brušku, ktoré sa neposedne dvíhalo. Prešiel som vyšiel a na chvíľu som zamrzol od vzrušenia, vzpínajúca sa Bella pod mojím telom nemala na sebe vôbec podprsenku. Chytil som jej tričko medzi prsty a trhol látkou, hodil som ho do kúta.

Posunul som sa nižšie, jazykom som oblizol jej bruško. Moja láska netrpezlivo čakala a prehýbala sa podo mnou.  Každé moje pohladenie v nej spúšťalo túžbu a vzrušenie.

Prsia sa jej naliali a bradavky neprehliadnuteľne vztýčili. Jednou rukou som obkresľoval bujné tvary jej poprsia, vyvádzali ma z miery. Jemne som stlačil jej ženské krivky, sklonil som sa a oblizol jej bradavku a jemne som ju chytil medzi zuby. Bella hlasno zastonala, ako som bol rád, že máme zvukotesné steny a ja môžem naplno počúvať jej zvuky vzrušenia.

Druhou rukou som nenápadne skĺzol dolu, rozopol som jej gombík a trhol rifľami. Odleteli na zem a mne sa naskytol pohľad na jej štíhle, krásne stehná. Mala na sebe už len jednu časť oblečenia, a to čipkované nohavičky. Moja túžba po jej tele ešte viac vzrástla, čo pocítili moje nohavice. Strhol som z nej aj nohavičky, nahlas zastonala a netrpezlivo na prehýbala v panve. Rozkročila nohy, aby som sa k nej mohol ľahšie dostať. Moje prsty skĺzli k jej najvzrušenejšej časti tela. Pocítil som vlhkosť a teplo. Prešiel som jej po klitorise, nahlas zakričala a jej ruky vyleteli k môjmu tričku, ktoré zo mňa strhla. Prekvapene som sa začudoval nad jej silou. Netrpezlivo mi pozerala do očí.

„Pokračuj,“ vzdychla.

Kľakol som si na kolená a ešte viac jej roztiahol nohy a jazykom ochutnal jej vlhké lono, ktoré na mňa priam kričalo.

„Edward,“ zakričala a prudko sa prehla.

Pokračoval som vo svojom trápení a jej bezmocné telo sa prehýbalo pred prichádzajúcim orgazmom. Odtiahol som sa od jej lona, Bella zúfalo zaskučala a mračila sa na mňa. Vedel som, že ešte nikdy nič také silné nezažila. Na nič som nečakal, vyzliekol som si tričko. Bella zo mňa ťahala nohavice s boxerkami naraz.

Doslova po milimetroch som do nej vnikal. Keď som dosiahol samé dno, obaja sme naraz zastonali. Tlačiac na jej boky, som si ju stále silnejšie bral. Intenzita našej vášne bola neprekonateľná. Neovládateľná túžba, ktorá mnou prechádzala, ma nútila ďalej pokračovať. Výkriky nášho prichádzajúceho vyvrcholenia sa nám drali cez pery a navzájom sa dopĺňali. Stále rýchlejšie som prirážal, prvýkrát za svoju existenciu som pocítil únavu. Bella to využila a prevalila sa na mňa, pričom som sa z nej vyšmykol. Bella na mňa dosadla a začala sa hýbať. Držal som ju za zadoček, aby som jej pomohol. Cítil som sa ako v extáze, už som sa blížil k tomu najkrajšiemu. Bella zo mňa vykĺzla a prudko dosadla. Obidvaja sme vykríkli a prehli sa pod náporom najmohutnejšieho orgazmu, aký sme kedy zažili. Môj vyčerpaný anjel na mňa padol, stále som bol v nej a aj pri tých najmenších pohyboch som pociťoval ďalšie prichádzajúce vzrušenie. V tej chvíli som sa neudržal a prevalil sa na ňu. Silno som do nej začal prirážať, Bella sa podo mnou ešte viac prehýbala a obaja sme pri každom príraze nahlas stonali ako o život. Poslednýkrát som prirazil a znova sme vykríkli pri ešte väčšom orgazme. Obaja sme sa triasli, vykĺzol som z mojej totálne vyčerpanej lásky a zvalil sa vedľa nej. Pritúlil som si ju na hruď a pobozkal ju do vlasov.

„Tak toto bolo...,“ vzdychla Bella a ja som to dopovedal.

„Neuveriteľné, nádherné. Prvýkrát za sto rokov sa cítim totálne unavený a zničený.“ Bella sa jemne zasmiala.

„Ďakujem,“ zašepkala a ja som počul jej pravidelné oddychovanie. Prikryl som ju dekou a pod ňou som jej prechádzal po chrbte. To ticho bolo úžasné, myšlienky som síce počul, ale inak nič viac, len Bellin pokojný dych.

Zobudila sa až poobede. Najskôr sa usmiala a až potom otvorila oči. Ľahla si vedľa mňa, aby mi videla do tváre.

„Dobré ránko, Šípková Ruženka,“ povedal som nežne a pobozkal ju na noštek.

„Dobré, vyciciavač energie?“ jemne sa zachichotala.

„Čo, prosím?“ nechápal som.

„Po včerajšej noci som totálne vyčerpaná,“ objasnila mi.

„Prepáč, nechcel som ťa tak veľmi unaviť.“

Šibalsky sa usmiala. „To je v poriadku, mne sa páči takýto spôsob vyčerpávania môjho tela. Včera si bol úžasný,“ zašepkala poslednú vetu a jemne sa začervenala. Položil som jej ruku na líce.

„To len vďaka tebe začínam spoznávať druhú stránku svojej osobnosti.“

Zasmiala sa. „Myslíš najdokonalejší manžel a milenec v jednom?“ mrkla na mňa.

Len som zakrútil hlavou a pobozkal ju na pery. Na nič nečakala a vrhla sa na moje pery. No, vtom jej zaškvŕkalo v žalúdku. Odtiahol som sa, nesúhlasne si ma pritiahla k sebe.

„Si hladná, idem ti urobiť niečo na jedlo,“ posledný krát som ju pobozkal na pery, obliekol som si len tepláky a vybehol do kuchyne. Carlisle držal v náručí Esme a pozerali nejaký film. Usmiali sa na mňa.

„Aká bola noc?“ spýtal sa ma Carlisle.

„Úžasná a nikým nerušená,“ spokojne som sa usmial a premietal som si včerajšiu noc.

„Prestaň s tým, Alice ma zabije, keď sa ňu teraz vrhnem, lebo si skúša nové šaty,“ zavrčal Jasper, keď vo mne vycítil vzrušenie a túžbu. Uštipačne som sa naňho usmial a premýšľal nad mojou láskou ďalej. Jasper zaskučal, vtom ho nebolo, lebo letel za Alice, ktorá ho ihneď vykopla z izby. Nahlas som sa rozosmial. Carlisle sa ku mne pridal, Esme ho hneď ukľudnila, ešte viac som vybuchol od smiechu.

Edward, nerád to priznávam, ale všetci Cullenovskí chlapi sú pod papučou, poslal mi v myšlienkach. Veľmi dobre som vedel, že sme schopní sa v úplne všetkom podriadiť naším polovičkám.

„Čo je tu také smiešne?“ spýtal sa môj anjel, keď schádzala so schodov.

„Nič dôležité,“ pevne som ju objal a rukami skĺzol k jej pevnému zadočku a stisol ho, mala na sebe len minikraťase a moje dlhé tričko. Bella sa zachvela. Jasper znova zaskučal, teraz mal tie pocity dvojnásobne.

„Urobil som ti palacinky,“ posadil som ju na stoličku.

„Kedy nastupujeme do školy?“ pýtala sa ma.

„Už v pondelok, našťastie máme všetky prednášky spolu, takže...,“ vypustil som slová a namiesto nich som sa na ňu usmial. Srdce sa jej prudko rozbúchalo.

„Aha, takže v preklade, nebudem sa môcť sústrediť na výklad učiteľa, ale na tvoje ruky?“ zdvihla obočie.

„Presne tak.“ Bella pokrútila hlavou a pokračovala v jedení.

„Kde je Emmett, už som polhodiny hore a ešte žiadne poznámky?“ čudovala sa Bella.

Vtom ako na povel vlietol do kuchyne Emmett a prehodil si Bellu cez rameno.

„Okamžite ma daj dolu,“ kričala a ja som naňho zavrčal. Emmett sa s ňou rozbehol preč, no než som bol pri ňom, Bella bola v bazéne a nahnevane pozerala na môjho brata, ktorý sa rehotal na kraji. Bella bola celá mokrá, bola zlatá.

Skočil som na Emmetta, skôr akoby stihol zareagovať, a tiež som ho zhodil do bazéna. No, on ma chytil za tričko, tak som letel s ním. Tepláky sa mi nechutne lepili na nohy, vtom ma Emmett stiahol za nohu pod vodu. Postavili sme sa na dno bazéna a naháňali sa ako škôlkari. Naskytol sa mi pohľad na Belline obnažené nohy, chytil som ju za členok a stiahol dolu. Nahlas zvýskla, vynoril som sa k nej. Chcel som ju pobozkať, ale Emmett na nás prskal vodu. Až teraz sme si všimli, ako na kraji bazéna stojí naša rodina, a prezerali si nás, akoby sme prišli z dajakého ústavu. Všetci  traja sme sa nahlas rozrehotali.

 

8. kapitola - 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 9. kapitola:

 1
05.10.2011 [19:36]

kikuskaBože, to bolo tak úžasné. Táto poviedka je ako odreagovanie. Každá jedna kapitola mi skvelo padne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [11:48]

selena257No tak to je svätá pravda WhiteTie Emoticon

24.09.2011 [10:17]

WhiteTieOpět mi nezbývá nic jiného, než souhlasit se SiReeN. Povedlo se ti to, moc. Emoticon

31.08.2011 [3:22]

SiReeNAby nebyl unavený a zničený. Emoticon Jsem zvědavá, jak to bude zvládat ve škole. Jestli Bella nebude častěji v nějakém kumbále, než ve třídě. Emoticon Emoticon
Jinak, ta poznámka o všech Cullenových chlapech jako o podpantoflácích mě dostala. Emoticon (U téhle povídky se směju nějak často. :D Je to zkrátka takové uvolněné, že si nemůžu pomoct. Emoticon )

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!