Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 7. kapitola

Eclipse - Riley


Vášeň - 7. kapitolaEmmett má stále poznámky o minulej noci Belly a Edwarda, no Bella mu to oplatí. Ako? A bude rozlúčka s Forks.

6. kapitola

Edward:

Môj anjel mi ležal na prsiach a spokojne oddychovala. Už prešlo trinásť hodín po našom neuveriteľnom sexe plnom vášne a silnej túžby. Bola vyčerpaná, ale na tvári sa jej mihal jemný úsmev. Po tvári jej tiekla kvapka potu, tak som jej z chrbta odokryl prikrývku. Ľadovou rukou som jej nežne prechádzal po nahom chrbte. Takmer celým telom ležala na mne a ja som si to ohromne užíval, jej prsia sa dotýkali mojej hrude, čo ma až príliš vzrušovalo. Najradšej by som s ňou ostal v posteli nastálo a čas by sme trávili len milovaním. Presne tak to bolo na medových týždňoch.

Zrazu sa pohla, tak som ju prestal hladiť.

Nesúhlasne zavrčala a zamračila sa. Potichu som sa zasmial jej reakcii a pokračoval v hladení jej hebkého tela. Spokojne zavrnela ako mačka.

„Dobré ránko,“ zašepkal som a pobozkal ju do vlasov.

„Som strašne unavená. Koľko je hodín?“ pýtala sa ešte v polospánku. Tak nerád som ju budil. Kto by predsa chcel budiť anjela?

„Jedna hodina poobede. A Alice sem o chvíľu vlietne, má naplánované, že ideme všetci oslavovať do jedného baru do Port Angeles,“ oznámil som jej a sústredene pozoroval jej zmučený výraz.

„Čo ideme oslavovať?“

„Náš odchod z Forksu.“

„Hmmm!“

Popreťahovala sa a ľahla si vedľa mňa. No, medzitým sa jej prikrývka zošmykla z tela a mne sa naskytol pohľad na jej krásne nahé telo. Mojim telom automaticky prebehlo vzrušenie a môj malý Edík, samozrejme, ihneď reagoval. Môj anjel sa s pobaveným výrazom pozrel na môj rozkrok. Vzrušene sa usmiala.

Ospravedlňujúco sa na ňu usmial. „Nemôžem za to, že máš také krásne telo a po včerajšku sa to absolútne nečuduj.“

„Páčilo sa ti to?“ spýtala sa a trochu sa začervenala.

„Počula si ma vôbec včera, ako som reagoval na tvoje dotyky?“

Zamračila sa. „Keď už sme u toho, počuli to všetci?“

„Áno,“ povedal som opatrne.

„Preboha, to budú zasa poznámky!“ povzdychla si.

Prevalil som sa na ňu a ruky si dal pozdĺž jej hlavy.

„Vieš, Emmett vymýšľal pár prezývok, ktoré ti dá. Tiež som nad tým rozmýšľal a pár som vymyslel,“ mrkol som sa ňu a jej sa zastavil dych. Rukami ma hladila po chrbte a blažene mi pozerala do očí.

„A aké?“

Sklonil som sa ešte bližšie k nej a šepkal jej do ucha. „Sexuálna bohyňa, najdokonalejšia milenka...“ Z rozprávania ma vytrhli jej pery. Rukou mi veľmi pomaly prechádzala po chrbte, až sa dostala na môj zadok a stisla ho. Spokojne sa usmiala.

Už som to nemohol vydržať. Prudko som do nej vnikol, prehla sa v panve a nahlas zastonala. Pozrel som sa, či som jej neublížil, ale ona mala slastne zatvorené oči a prudko dýchala. Panvou do mňa narážala, čím mi naznačila, že mám pokračovať. Moje vzrušenie bolo neuveriteľné. Stále som do nej rýchlejšie narážal a ona sa podo mnou prehýbala. Po chvíli som vykríkol jej meno silným orgazmom. Párkrát som prirazil, aby aj moja láska cítila všetky tie pocity. Poslednýkrát sa prehla a nahlas oddychovala. Vystúpil som z nej a zvalil sa vedľa nej.

„Uvedomuješ si, že sme obaja závislí od sexu?“ pýtala sa stále vzrušeným hlasom.

Zasmial som. „Neviem ako tebe, ale mne to vôbec nevadí, práve naopak.“

Sladko sa usmiala.

„Musím ísť do sprchy,“ vstala a ja som sledoval jej nahé telo, ako kráča do kúpeľne. Och, bola taká nádherná a dokonalá!

Chvíľu som počúval tečúcu vodu, ťahalo ma to k nej, ale vedel som, že ak by som ju videl znova nahú, asi by som sa neudržal. A nechcem, aby bola dnes večer unavená, už teraz ma chcela Alice zastreliť. Bella zastavila vodu a ja som čakal, kedy ju uvidím.

Tak v tomto mi veľmi nepomohla. Mala na sebe len uterák, z ktorého som videl kúsok jej krásneho zadočku a na vrchu jej zasa odhaľoval skoro celé prsia. Postavila sa ku skrini a vyberala, čo si oblečie. Už som nemohol. Vyskočil som za ňou a zozadu ju objal okolo pása. Otočila sa ku mne.

„Včera si bola naozaj úžasná,“ polichotil som jej, ale nenechal som ju dopovedať a vrhol som sa na jej lačné pery. Najskôr sme sa len ochutnávali, no keď pootvorila ústa, môj jazyk túžil po stretnutí s jej. Zubami som jej opatrne prešiel po spodnej pere, slastne zavzdychala. Chytil som kraj jej uteráka a trhol ním nadol, až spadol na zem.

Vtom som počul, ako moja malá sestrička nadáva. Doriti, o pár sekúnd nám vletí do izby! Vedel som, že ju mám od seba odtiahnuť a zakryť, ale nemohol som pustiť jej pery.

Vtom Alice rozrazila dvere. „Tak, a už dosť!“

Bella sa zľakla a rýchlo sa zakryla. Vtom za nami prišiel aj Emmett. Preboha!

„Čaute, vy sexuálni maniaci!“ pozdravil a rozrehotal sa. Strašne vtipné. Začal si prezerať moju lásku, ktorá bola pod prikrývkou nahá.

Čo by sa asi tak stalo, keby som z nich strhol tú deku? Rozmýšľal Emmett.

„Utrhol by som ti hlavu,“ zavrčal som naňho. Alice stále nad nami stála a čakala.

„Fajn, Alice, už vstávame, len ma nechaj sa obliecť,“ povzdychla si Bella.

Rýchlo sme sa obliekli a išli do kuchyne. Esme pripravila Belle obed. Emmett na nás stále hádzal poznámky.

„Braček, nevedel som, že si taká sexuálna mašina, a to nehovorím o Belle,“ a zasa vybuchol do smiechu.

„Debil. Ja nemôžem za to, že nám závidíš. S Rose si toho asi veľa neužijete, čo?“ provokoval som ho. Nič nepovedal a sadol si oproti moje lásky.

„Čo potrebuješ, Emmett?“ opýtala sa ho potichu.

„Čo hovoríš tak potichu, Bells. V noci si nebola príliš ticho,“ rozrehotal sa. Zavrčal som naňho. Bella sa postavila, prešla okolo Emmetta a zozadu mu vyliala plný tanier rajčinovej polievky na hlavu.

Rozosmial som sa.

Emmett bol celý červený a z jeho výrazu som nemohol. Bella sa rýchlo rozbehla hore schodmi a zatvorila sa v našej izbe.

„Tak toto jej nedarujem,“ zavrčal. Prišla za nami Esme a nahnevane sledovala Emmetta.

„Okamžite to poupratuj, Emmett Cullen!“ nadávala mu.

„Prečo, ja som...“ obhajoval sa, ale Esme ho nenechala dopovedať.

„Ihneď!“ zavrčala naňho.

Stále som sa na ňom rehotal a vybehol hore za mojím anjelom. Bolo zamknuté.

„Bella, otvor mi, to som ja.“

Počul som, ako pricupitala k dverám a odomkla. Vtiahla ma dovnútra a rýchlo zamkla. Chytila ma za košeľu a oprela o dvere. Náruživo sa prisala k mojím perám, pevne som ju chytil za boky a pomaly jej vyhŕňal tričko.

Edward, už aj prestaň! Kričala na mňa Alice v myšlienkach. No ja som ďalej bozkával plné pery mojej lásky. Aj tak sa sem Alice nedostane, keďže som opretý o dvere. Belline netrpezlivé prsty sa dostali pod moje tričko.

No vtom zmizli jej pery, rovnako ako jej telo. Otvoril som oči. Alice držala Bellu za tričko a vrčala na mňa.

„To už stačilo, Bella, musím ťa obliecť, o dve hodiny odchádzame,“ rozkazovala jej.

„Alice, budem oblečená o dve minúty,“ protirečila jej Bella a prevrátila oči.

„Ja by som skôr povedala, že pri tomto nadržancovi budeš vyzlečená o dve sekundy, takže ideš so mnou,“ ťahala ju von z izby a ja som na ňu vrčal.

„Upokoj sa, Edward.“

Bella sa na mňa ospravedlňujúco pozrela a zmizla v Alicinej izby.

Bella:

Alice ma práve líčila celou svojou výbavou kozmetičky. Po neuveriteľne dlhej hodine skončila. Na rad prišlo oblečenie.

Ťahala ma do svojho obrovského šatníka a podala mi jedny v čiernom obale, úplne nové. S úsmevom mi ich podala.

„Vďaka,“ povedala som znudene.

„Ďakuj až ich uvidíš.“

Rozopla som ich a pozrela sa na ne. Boli to čierne úzke minišaty tesne pod zadok s veľkým výstrihom. Pod prsiami bola veľká čierna mačka. Keď som si ich obliekla, Alice ma nadšene pozorovala a poskakovala.

„Perfektné,“ zatlieskala si a obliekla sa aj ona. Dala si zelené šaty podobné tým mojím.

Keď bolo šesť hodín, Alice mi dovolila vyjsť z jej izby.

Dolu po schodoch som išla veľmi opatrne, lebo som mala vysoké čierne lodičky. Emmett, Jasper a môj anjel stáli pod schodmi a čakali na svoje polovičky.

Edward na mňa vyvalil oči, hneď mu stmavli.

„Edward, môžeš sa, prosím, ovládať?“ poprosil ho Jasper zúfalým tónom.

„Myslíš, že sa to dá?“

Edward ku mne podišiel a chytil ma okolo pásu. „Vyzeráš dokonale,“ zašepkal mi do ucha a prešiel po ňom zubami.

„Preboha!“ zavrčal Jasper. Musel veľmi dobre cítiť to vzrušenie medzi nami.

„Emmett, tie červené vlasy ti išli lepšie,“ rýpla som si doňho. Edward s Jasperom sa rozosmiali. Alice s dokonalou Rosalie sa o chvíľu pridali k nám a vyšli sme von. Ja som išla s Edwardom a ostatní išli spolu.

„Toto mi robí Alice snáď naschvál,“ povzdychol si. Všimla som si, ako si ma podrobne prezerá a rukou mi prechádzal po obnaženom stehne. Prechádzali mnou neuveriteľné pocity. Edward mal na sebe čierne rifle a tesné tričko rovnakej farby. Vyzeral naozaj sexi.

O chvíľu sme stáli pred barom v Port Angeles. Pred dverami stál obrovský vyhadzovač, aby sa ho človek bál. Edward ma chytil okolo pásu, ale nemohla som necítiť, ako sa jeho ruka posúva nižšie na môj zadok. Tomu hrôzostrašnému vyhadzovači dal do ruky dosť peňazí a vošli sme dovnútra. Nahlas tam hrali rýchle pesničky, bolo tam naozaj veľmi veľa ľudí. Vyzeralo to tu celkom slušne.

Alice na nás už čakala u jedného stola v rohu. Tmu osvetľovalo množstvo farebných svetielok. Nikde som nevidela Rosalie s Emmettom. Sadli sme si oproti Alice a Jasperovi.

„Tak, čo hovoríš, Bells?“ pýtal sa ma Jasper.

„Je to tu úžasné.“

„Chceš si ísť zatancovať?“ spýtal sa ma Edward. Nadvihla som obočie.

„Nie, vďaka.“

„Ale, no tak,“ presvedčoval ma a rukou mi prechádzal vyššie po stehne.

„Nie.“

Vtom sa pri nás vynoril Emmett s Rosalie. V rukách mal až štyri poháre neviem čoho. Sadli si oproti nám.

„Na čo ti to je?“ opýtala som sa ho.

„Pre teba, sestrička,“ vyceril zuby.

„Len si daj,“ posmeľoval ma Emm, ale videla som jeho namyslený výraz.

Prekvapene som pozerala na plné poháre.

„Však to nedokážeš všetko vypiť?“ provokoval. Edward zavrčal na Emma, počula som to aj cez ten hluk. Emmett ma opovrhovane pozoroval.

Zobrala som do ruky prvý pohár a napila sa. Bolo to hnusné, určite nejaký silný alkohol. Ale premohla som sa a celé to vypila. Trochu sa mi zatočila hlava.

„Nemusíš to piť, zlatko,“ šepkal mi Edward. No ja som stále videla ten Emmov samoľúby výraz. Naliala som do seba ostatné tri plné poháre. Cítila som, ako sa mi do hlavu dostal alkohol. Smiala som sa na každej hovadine. Všetci ma pobavene pozorovali, až na Edwarda, mračil sa. Postavila som sa a chytila Edwarda za ruku.

„Poď tancovať,“ zakričala som naňho trochu nahlas. Motali sa mi nohy, vôbec som si neuvedomovala, čo robím. Vytiahla som prekvapeného Edwarda na parket. Vášnivo som tancovala okolo jeho stuhnutého tela. Všetci sa na nás pozerali. Vrhla som sa na Edwarda a vášnivo ho bozkávala. Rukou som skĺzla dolu a dotkla som sa jeho vzrušenia.

Edward zmeravel, ale pobavene ma pozoroval. „Bella, si opitá.“

„J...jasné,“ koktala som.

„Vieš čo, som strašne smädná,“ dopotkýnala som sa k baru, vypila som ďalšie tri poháre ani neviem akého alkoholu, napriek Edwardovmu presvedčovaniu. Totálne opitá a zmätená som išla za ostatnými. Emmett sa na mne rehotal.

„N...ne..nnnnesmej sa,“ ani som nevedela, že niečo rozprávam. Točila sa mi hlava a bezdôvodne sa smiala. Po chvíli som okolo seba nikoho nerozpoznávala.

Edward:

Bella bola totálne na mol. Pri tanci sa okolo mňa divoko ovíjala, myslím, že nevedela ani čo robí. Alkohol jej pridával na sebavedomí. Musel som sa ovládať, aby som neskočil po všetkých chlapoch, čo si ju predstavovali v posteli. Už mala v sebe štyri vodky, becherovku a fernet.

Práve sme sedeli za stolom. Všetci sa na nej zabávali, hlavne Emmett, ktorý to nemohol vydržať a skoro za zvíjal od smiechu na zemi. Všetkému sa smiala, keď sa zrazu na mňa ostražito pozrela, ale mala totálne opitý pohľad.

„Teba odniekiaľ poznám,“ povedala mi a usmievala sa. Emmett s Jasperom sa zasa rozrehotali.

„To je tvoj manžel,“ povedal jej Emm.

„Vážne? Nevedela som, že mám takého sexi man... manžela,“ plietol sa jej jazyk. Vtom ma chytila za pozadie a stisla.

„Pekný zadok,“ povedala mi.

Emmett už totálne nemohol, pridala sa k nemu aj Alice s Rosalie. Nemohol som to vydržať a začal sa tiež smiať. Moja „nevinná“ Bella si na mňa obkročmo sadla a jazykom mi prenikala do úst. No, vtom sa odtiahla a chytila si ústa. Odskočila od stola a niekam utekala, ani nevedela kam. Pribehol som k nej a bežal s ňom na záchod, kde sa už skláňala nad jedným.

Vtom si sadla na zem, bola nejaká zmätená. Chytil som jej tvár do dlaní, oči mala zvláštne zúžené. Zrazu ich zatvorila a už sa neprebrala.

 

6. kapitola - 8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 7. kapitola:

 1
04.10.2011 [20:19]

kikuskaPreboha, čo sa jej stalo? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [11:19]

selena257Výborné Emoticon

24.09.2011 [9:17]

WhiteTieKam ty na to chodíš... Emoticon Opilá Bella je "hustá". Emoticon Emoticon

31.08.2011 [3:13]

SiReeNZávislí? Tak to na ně perfektně sedí. Emoticon
Opilá Bella, wauu. Emoticon Ten jejich rozhovor neměl chybu. Emoticon (Tebe odněkud znám. // Je to tvůj manžel. Emoticon Emoticon)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!