Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 6. kapitola

Sraz Ostrava!!! 28


Vášeň - 6. kapitolaKapitolka je od 18+, tak asi viete, o čom to je. V týchto témach som ešte len začiatočník, tak to berte, prosím, na vedomie. Budem rada za všetky komenty, či kritiku. Vďaka

6. kapitola

Bella:

Vrhol sa na moje pery a ja som nemala dosť sily sa brániť, ale ani som nechcela skončiť. Jeho čierne oči mi naznačovali jasnú túžbu a vášeň. Síce som hrala pred ním, že to v pohode vydržím, ale dalo mi to dosť námahy. Už sa nikdy nebudem o nič podobné vsádzať, aj keď ten Edwardov zmučený výraz mi stál za to. Je príjemné vedieť, že túži po mojom tele rovnako ako ja po ňom.

Pootvoril ústa, jazykom mi jemnučko prešiel po spodnej pere a hneď na to hornej pere. Zachvela som sa od vzrušenia. Nemohla som to vydržať, hladne som sa mu vrhla na ústa. Naše jazyky sa divoko preplietali, začal mi dochádzať dych, ale nechcela som opustiť jeho pery. Cítila som ako sa mu kútiky úst zdvihli, jazykom mi prechádza po sánke až na krk. Nevynechal ani jedno miestočko, spínala som sa pod jeho bozkami. Prsty som mala zapletené v jeho strapatých vlasoch a tlačila som ho k sebe.

Nepáčilo sa mi, že som zasa dole. Chcela som mu spôsobovať rovnaké vzrušenie. Zaprela som sa o jeho hruď, pochopil a prevalil ma na seba. Jemnými prstami prechádzal po chrbte, po mojej obnaženej pokožke pod košieľkou. Jeho dotyky ma priam elektrizovali, akoby som ich cítila aj znútra, bolo to neuveriteľne intenzívne. Sklonila som sa k jeho anjelskej tvári.

Najskôr som ho pobozkala na čelo, pomaly som postupovala po nose, až som sa dostala k jeho perám. Chcela som mu spôsobovať neuveriteľnú slasť. Už sa naťahoval, že ma pobozká, ale ja som sa mierne odtiahla. Zmučene na mňa pozeral. Cítila som jeho sladký dych na svojich perách, ale mala som v pláne ho poriadne mučiť. Toto je len začiatok.

Perami som pomaličky krúžila po jeho lícach, po kútikoch úst, ale nikdy som sa nedotkla jeho pier. Ústami som prešla ponad jeho pery na krk.

„Bells,“ vzdychol zúfalo.

Usmiala som sa. Zubami som mu prešla po mramorovej pokožke jeho krku. Slastne si vzdychol. Už išiel naťahovať ruky k mojej tvári, ale zastavila som ho. Chytila som ho za zápästia a dala som mu ich za hlavu.

„Nehýb sa,“ prikázala som mu.

Nesúhlasne zamručal. Mal taký zúfalý pohľad, že som ho musela pobozkať. Sklonila som sa nad jeho pery, prsty som si zaplietla do jeho vlasov. Zatvoril oči a čakal. Nežne som sa dotkla jeho pier, moje dokonalé ovládanie sa ihneď zrútilo. Prisala som sa na jeho pery, zúfalo som vnikla do jeho úst jazykom. Jeho plné, vláčne pery sa o tie moje vášnivo obtierali. Zubami som jemne zhryzla jeho spodnú peru.

„Bella,“ zavzdychal.

Jeho ruka sa pomaly presúvala z môjho chrbta na zadoček. Jemne ho hladil, keď som sa išla rozopnúť gombíky jeho košele, pevne mi ho stisol. Prešla mnou ďalšia silná túžba po jeho tele. Čo najpomalšie som rozopínala jeho košeľu, cítila som aký je netrpezlivý. Stále pevne zvieral môj zadoček a nahlas dýchal. Vyzliekla som mu košeľu, a tak sa mi naskytol pohľad na jeho dokonalú hruď. Perami som prešla som oboch vypracovaných prsiach. Zastavila som sa pri jeho bradavke, najskôr som ju oblizla. Nahlas zastonal, keď som ju nežne zhryzla. To isté som urobila aj s druhou, prehýbal sa podo mnou a snažil sa potlačiť svoje vzrušenie. Prstami som klesala po jeho bruchu, jazykom som  prešla po jeho svaloch až k podbrušku. Tam som ho pobozkala.

Rukou som prešla po jeho vypukline v nohaviciach.

„Ach,“ zastonal.

Rozopla som mu opasok, zips a stiahla mu nohavice. Od jeho pokladu ma delili len boxerky, ktoré boli príliš napäté. Stiahla som aj tie a naskytol sa mi pohľad na jeho vztýčený penis. Od vzrušenia sa mi zatočila hlava. Prešla som po jeho vzrušení a zovrela ho v dlani. Nahlas zastonal a prehol sa pod mojím dotykom. Nahmatala som vrchol jeho údu, prudko vydýchol. No, to už som ležala pod ním.

Edward:

Prešla mnou mohutná vlna vzrušenia. Stiahol som ju pod seba. Chytil som jej ruky a pevne ich zovrel nad jej hlavou. Sklonil som sa k jej tvári.

„Tak, a teraz sa zahrám ja, ty môj malý diablik,“ zašepkal som a vrhol sa na jej pery. Jazykom som vošiel do jej úst, nahlas vzdychala a prehýbala sa, ale to ešte nevedela, čo ju čaká. Nestačilo mi to, ale rozhodol som sa jej dnes spôsobiť také vzrušenie, aké ešte nikdy nezažila.

Jazykom som prešiel na jej krk, oblizol som jej tepnu, v ktorej sa valila krv, ale dokázal som odolať. Jemne som pohrýzol jej pokožku, aby som jej neublížil. Jednu ruku som vsunul pod jej chrbát a miernu ju nadvihol. Jedným pohybom som z nej strhol košieľku. Žiadostivo som si prezrel jej nahé telo a s chuťou som sa usmial. Nechtami sa mi silno zarývala do chrbta, no ja som to sotva cítil.

Posunul som sa nižšie. Najskôr som jej stisol pevné prsia, ešte som nič také nádherné nevidel, každé dievča jej môže závidieť. Jej vôňa ma neustále omamovala. Nahlas dýchala v mojom náručí a chvela sa vášňou a vzrušením. Jazykom som prešiel po jednom zo zmyselných kopčekov na jej hrudi. Prešiel som k jej bradavke a zobral ju medzi pery. Hneď sa slasťou prehla v panve pod mojím telom. Začal som dráždiť aj druhú, nemohol som sa nabažiť jej tela prehýbajúceho sa podo mnou. Keď narazila prsiami na moju hruď, už som to nemohol vydržať. Ústami som znova prešiel hore a vášnivo som ju bozkával.

„Edward, prosím,“ vzdychala omámene.

Prstami som prešiel po jej bruchu až dole k jej najcitlivejšiemu miestu. Dotkol som sa jej vlhkého miesta, vykríkla od slasti. Nemohol som si do vychutnať. Prešiel som prstami medzi dva najvzrušenejšie vlhké záhyby a ľahulinko vošiel prostredníkom do centra jej rozkoše. Dorazil som ešte hlbšie. Vykríkla a zaryla prsty do môjho pozadia. Vnikol som do nej aj druhým prstom a začal sa v nej hýbať. Panvou mi vychádzala naproti a divoko sa spínala.

„Ja to nevydržím,“ zastonala.

Vnikol som znova hlbšie, nahlas zastonala a ruka jej vyletela na moje vzrušenie. Pevne ho chytila sa začala hýbať dlaňou. Zaklonil som hlavu a nahlas zastonal. Nahlas sme vzdychali a naraz dráždili jeden druhého.

„Edward,“ vykríkla.

„Prosím, zober si ma. Už to nevydržím,“ zastonala.

Na nič som nečakal. Prsty som z nej vysunul a prudko do nej vnikol, až na doraz, do jej vnútra. Jej panva sa prudko dvihla a Bella vykríkla.

Ustrnul som a pozoroval som je tvár, či som je neublížil. Otvorila oči a čakala. Chytila ma za zadok a pritiahla ma  k sebe. Začal som a v nej rýchlo pohybovať, počul som jej hlasné vzdychy cez svoje. Ešte rýchlejšie som prirážal, pridal som ešte aj svoj prst a prechádzal ním po tom malom oriešku, čim som jej spôsoboval ešte väčšie vzrušenie.  Každý môj aj jej protichodný pohyb ma sťahoval. Z jej hlasného vzdychania som vedel, že nebude trvať dlho a dosiahne orgazmus, ako ja. Cítil som sťahy v jej vnútre.

„Edward,“ vykríkla moje meno, keď dosiahla mohutný orgazmus.

Ja som ešte dvakrát silno prirazil a vykríkol jej meno. Tak takýto výbuch svojich pocitov som ešte nezažil. Bola tak neuveriteľne sladká. Čakal som, že na mieste zaspí, ale ona sa zdvihla a obaja sme sedeli. Stále som bol v nej a užíval si jej končiace sťahy, ktoré obopínali môj úd.

Zaprela sa o moje ramená, naznačila mi, že si mám ľahnúť. Urobila to čo som absolútne nečakal. Prudko na mňa dosadla a začala sa na mne hýbať. Videl som, že je unavená, ale je poriadne vzrušená. Chytil som ju za zadoček a pomáhal jej v prírazoch. Poslednýkrát sa nadvihla a divoko na mňa dosadla. Obaja sme vykríkli od ešte silnejšieho vyvrcholenia. Zvalila sa na moju hruď.

Nič sme nehovorili, v mojom vzrušení stále pulzovali posledné pocity vyvrcholenia. Obaja sme sa snažili zmierniť dych. Nechcem si predstaviť Emmettove poznámky zajtra ráno, ale nie len jeho.

„Edward?“ zašepkala.

„Áno, láska?“

„Vieš, že nemám ani slov. Bolo to...“

„Nádherné, úžasné, nevedel som, že v tebe spí taký diabol.“

„Milujem ťa,“ zašepkal som, stále zadýchaný.

Potichu sa zasmiala a od vyčerpania mi zaspala v náručí.

 

5. kapitola - 7. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 6. kapitola:

 1
04.10.2011 [20:03]

kikuskaNo páni. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [10:52]

selena257 Emoticon dokonalé Emoticon tak ja sa vrhnem s radosťou na ďalšiu kapitolku Emoticon

24.09.2011 [9:01]

WhiteTieMusím jen souhlasit se Sir, popsalas to úžasně. Nijak vulgárně a přitom bylo řečeno vše!

31.08.2011 [3:10]

SiReeN1. Emoticon
2. Emoticon
3. Emoticon Emoticon Emoticon

Omlouvám se za smajlíky, ale slovy bych to nepopsala lépe. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!