Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 4. kapitola

cccbc


Vášeň - 4. kapitolaĎakujem za všetky vaše komenty a dúfam, že budú ďalšie. Všetci pôjdu nakupovať kvôli sťahovaniu a na konci sa Bella s Emmettom stavia? O čo to bude?

4. kapitola

Bella:

Keď som sa zobudila, ležala som na mojom anjelovi, ktorý ma tuho objímal. Ešte stále som cítila trochu únavu z našej vášnivej noci. Bola som zakrytá saténovou prikrývkou, ale len tesne nad zadok. Jemne ma hladil po nahom chrbte. Pozrela som sa naňho, jeho sladký úsmev mi vyrazil dych. Viem, že mu to hovorím stále, ale som len človek.

„Dobré ránko,“ povedal potichu a pobozkal ma na čelo.

„Dobré.“

Započúvala som sa, či nebudem počuť Emmetta, ale nič.

„Počul nás v noci Emmett?“ zašepkala som s poriadne červenými lícami.

Zasmial sa. „Povedal by som, že by sme dnes nemali vychádzať vôbec z izby,“ šibalsky sa usmial.

„Ach, nie.“ Tvár som si zaborila do vankúšov. Ale dostala som skvelý nápad, celý deň ostanem v posteli.

„To ani neskúšaj, ide sa na nákupy. Za pár dní odchádzame do Dartmouthu, takže potrebujeme nové veci,“ zakričala Alice, Edward sa rozosmial.

„Niekedy mi tie jej vízie lezú na nervy,“ povedala som naschvál nahlas, aby to počula. Edward sa ešte viac rozosmial. S nechuťou som sa odlepila od Edwarda a išla do kúpeľne, ani som sa neobťažovala zobrať si veci.

Vošla som pod vlažnú sprchu, ktorá ma dokonale prebrala. Zrazu ma zozadu okolo pásu chytili ľadové ruky. Spokojne som si vzdychla a chrbtom som sa oprela o jeho hruď. Rukami mi pomaly prechádzal po bruchu, postupoval vyššie až sa dotkol mojich pŕs. Mojím telom prebehla vášeň a túžba. Otočila som sa k nemu. Môj anjel sa na mňa usmial. Jemne som mu prešla rukou po líci, pod mojim dotykom zatvoril oči a tváril sa spokojne. Bola som neuveriteľne šťastná a vášnivo zaľúbená. Ale obaja dobre vieme, že to nie je len obyčajná láska. Medzi nami je to silnejšie, že si ani ja nedokážem predstaviť. Jednoducho stvorený jeden pre druhého.

Chytila som ho okolo krku a jemnučko pobozkala na plné pery. Mal ich tak dokonalé ako všetky časti tela. Cítila som, ako sa usmial. Naraz sme pootvorili pery a vášnivo sa bozkávali. Svojimi saténovými prstami prechádzal nižšie po mojom chrbte, už sa skoro dotkol môjho zadočku, ale vtom stuhol. Zmätene som sa naňho pozrela.

„Alice mi práve poslala v myšlienkach, že ak neprestaneme do dvoch minút, tak nám sem vletí, a prinajhoršom pošle Emmetta,“ vysvetlil mi a zavrčal.

Rýchlo som sa od neho odtiahla, okolo tela som si omotala osušku a vbehla do izby. Na moje prekvapenie, na našej posteli sedel Emmett. V jednej ruke držal moju roztrhnutú čipkovanú podprsenku a v druhej takisto roztrhnuté nohavičky. Totálne som sa začervenala.

„Ahoj, divoška,“ pozdravil ma akoby nič.

„Vypadni, Emmett,“ zavrčal Edward, ktorý sa postavil predo mňa len v boxerkách. Emmett sa ešte viac rozrehotal.  Edwardove vrčanie získavalo na intenzite.

„Veď dobre, už idem. Ale v noci by ste mohli byť trochu potichšie. Musím priznať, že ma obaja prekvapujete,“ dodal a moja tvár sa ešte viac rozhorela.

„Rose, Emmett práve myslel na to, že asi ani vy ste nemali takú vášnivú noc,“ zakričal Edward, čím Emmett zamrzol a vyletel z izby. Nahlas som sa rozosmiala.

„Tak, to sa ti podarilo,“ pochválila som ho a pobozkala jemnučko na pery.

„Je mojou povinnosťou, aby som bránil svoju manželku, však pani Cullenová?“ spýtal sa s prízvukom minulého storočia.

„A vy máte nejakú manželku?“ opýtala som sa nevinne.

„Samozrejme, možno ju poznáte. Má dlhé, vlnité, gaštanové vlasy, tvár ako anjel, nádherné, hlboké, gaštanové oči, plné pery, ktorých sa nikdy nedokážem dostatočne nabažiť. Má štíhlu postavu s nádhernými krivkami a nedokážem sa vynadívať, keď ju vidím nahú,“ zašepkal a ja som sa začervenala.

„Och, a aby som nezabudol, je úžasná milenka,“ povedal o niečo hlasnejšie a vášnivo ma pobozkal. Celým telom mi prechádzal elektrizujúci pocit.

„Edward Cullen,“ znova zakričala Alice, ale o dosť hlasnejšie.

„Dobre, dobre,“ s povzdychom sa odtiahol. Na posteli som mala nachystané veci od Alice, opatrne som si ich prezrela. Boli to rifľové minikraťasy tesne pod zadok, tričko na ramienka, kockovaná košeľa a conversky.

„Vďaka, Alice,“ zakričala som.

Otočila som sa na Edwarda, mal na sebe čierne rifle a takisto čierne priliehavé tričko. Ach. Rýchlo ma pritiahol k sebe, jeho oči boli totálne čierne od túžby.

„Mali by sme ísť dole.“ Poslednýkrát som ho pobozkala, preplietli sme si prsty a išli dole. Jasper a Carlisle si zaujato prezerali nejakú knihu, ostatných som nevidela.

„Ahojte,“ pozdravila som ich. „Kde sú všetci?“

Jasper sa zasmial. „Emmett sa snaží udobriť s Rosalie, veľmi sa mu nedarí. Esme s Alice sa pripravujú na nákupy.“

Edward mi pripravil na raňajky dva rožky so šunkou. Práve, keď som sa chcela najesť, ma zrazu Alice chytila za košeľu a ťahala ma von.

„Ide sa nakupovať,“ zakričala na dom a ďalej ma ťahala do garáže.

„Alice, ani som sa nenaraňajkovala,“ sťažovala som si s rožkom v ruke.

„Naješ sa v aute,“ odvrkla mi.

„Takže, Emmett, ja, Jasper a Bella ideme Mercedesom a ostatní choďte Edwardovým Volvom,“ zavelila.

„Prečo nejdem s Edwardom v jednom aute?“ sťažovala som si a stála pred autom, nemienim tam nastúpiť bez Edwarda.

„Kvôli vášmu správaniu, Bella,“ odvrkla mi a nastúpila. Zrazu ma Edward objal okolo pásu a pred všetkými vášnivo pobozkal, lapala som po dychu.

„Za polhodinu sa uvidíme,“ sľúbil mi.

„Fajn.“

Sadla som si dozadu vedľa Emmetta. Skvelé.

„Ahoj, Bella,“ povedal akoby nič.

„Ahoj, ako to ide s Rose?“ provokovala som.

„Toto Edwardovi ešte oplatím,“ zavrčal. Alice s Jasperom sa nahlas zasmiali.

O chvíľu sme boli v Port Angeles. Rýchlo som vystúpila z auta, aby som bola zo svojím anjelom, ale bol rýchlejší. Zasa ma pobozkal a preplietol si so mnou prsty. Alice sa na všetkých otočila.

„Takže, najskôr ideme kupovať spodnú bielizeň, šaty, topánky, bižutériu a nakoniec si môžete skočil kam budete chcieť,“ zavelila a nikto sa jej neodvážil odporovať.

Keď sme vošli do obchodu so spodnou bielizňou, len som prevrátila očami. Zdalo sa mi, že sa tu najviac páči chlapom. Edward ma hneď ťahal k regálu s košieľkami, ktoré boli až príliš odvážne. S chuťou mi ich dal rúk asi dvadsať a prinútil ma si ich vyskúšať. Najskôr som si skúšala tie, čo zakrývali dôležité časti, ale potom mi Edward podával len kusy látky. Práve som si obliekala jednu čiernu s hlbokým výstrihom, siahali mi presne na zadok. Vystrčila som ruku s kabínky a Edwarda som zatiahla dovnútra. Len čo ma uvidel, vypleštil oči a ihneď mu sčerneli.

„Vybral som ti ešte jednu,“ povedal zrazu s úsmevom a ukázal mi bielu priesvitnú košieľku. Anjelsky sa usmial a ja som mu, samozrejme, neodolala.

V tomto obchode sme strávili asi najviac času. Ďalej sme si boli kúpiť rifle, šaty, sukne, tričká. Už teraz sme mali asi sto tašiek. V obchode s obuvou ma Alice prinútila kúpiť si topánky na vysokých podpätkoch, ale dovolila mi aj tenisky. V zlatníctve mi Edward kúpil nádhernú zlatú retiazku s veľkým srdcom. Po dvanásť-hodinovom nákupe sme boli dokonale vybavení na sťahovanie do nového domu.

Totálne zničená som prišla domov. Emmett si zo mňa stále uťahoval, ale Rose ho vždy usmernila.

„Bella, mal by som taký malý návrh. Všetci vieme, čo vy dvaja robíte po nociach, vlastne nielen vtedy, a ja ťa dobre chápem. Tak ma napadlo, že by sme sa mohli staviť, kto dlhšie vydrží bez sexu,“ navrhol mi, keď sme všetci sedeli v obývačke. Všetci čakali čo poviem.

Pozrela som sa na Edwarda, mal takmer zúfalý pohľad, ale Emmett sa na mňa pozeral tak arogantne, že som nemohla odolať.

„Prepáč,“ zašepkala som Edwardovi.

„Fajn, beriem to,“ súhlasila som.

Emmett mi podal ruku. „A keď prehráš, nebudete spolu spať ďalší mesiac.“

Edward zavrčal.

„Fajn, beriem to. Ale keď ja vyhrám, budeš sa od Rose držať celý týždeň. Žiadne dotyky, bozky, sex, absolútne nič.“

Zamračil sa, ale stisol mi ruku. „Dohodnuté.“

 

3. kapitola - 5. kapitola

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 4. kapitola:

 1
04.10.2011 [19:42]

kikuskaTen koniec bol neuveriteľne úžasný. Emoticon Emoticon Skvelé. Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [10:20]

selena257Super! ja som sa nemohla prestať smiať!! Emoticon užastné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [8:42]

WhiteTieJéé, tak to jsem zvědavá, kdo vyhraje sázku. Emoticon

31.08.2011 [3:00]

SiReeNJejda, z toho nevzejde nic dobrého. Emoticon Nemyslím si, že to vydrží, ani jednomu páru nevěřím. Ale třeba mě mile překvapí. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!