Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 32. kapitola


Vášeň - 32. kapitolaTáto kapitolka je oddychová a je o Bellinom prekvapení pre Edwarda, ktoré ste všetci uhádli. Ďakujem vám všetkým za komenty a dúfam, že sa vám bude páčiť aj táto kapitolka. Príjemné čítanie. Forevergirl

32. kapitola

 

Edward:

„Teraz moje prekvapenie,“ šepla nežne a ja som na ňu zmätene pozeral. Nechcel som od nej nič, dala mi ten najkrajší darček, súhlasila, že si ma znova vezme. Nevedel som o ničom, čo by ma v tejto chvíli urobilo ešte šťastnejším.

Ale Bella sa postavila, zo zeme si zobrala kabelku, z ktorej vytiahla nejakú obálku. Sadla si na posteľ a hypnotizovala ma pohľadom, čím mi hovorila, že si mám ísť k nej sadnúť. Podišiel som k nej a pozeral na ňu. Očami kmitala z obálky na mňa a hlboko nad niečím premýšľala.

„Bella?“

Pozrela sa na mňa a nepatrne sa usmiala. „Edward, ešte predtým, než ti to poviem, chcem, aby si sa uistil o pár veciach. Stala sa neuveriteľná vec. To, čo ti poviem, je pravda, potvrdil mi to aj Carslile. Chcem, aby si vedel, že som ťa s nikým nepodviedla a hlavne mi musíš veriť,“ hovorila a ja som na ňu zmätene pozeral. Prečo mi hovorí, že ma s nikým nepodviedla? Očividne som sa nezbláznil, keď som si všimol zvláštne správanie mojej rodiny, naozaj niečo tajili.

Trpezlivo som čakal a chytil som ju za ruku, aby vedela, že jej verím. Viem, že by ma nikdy nepodviedla.

„Čo sa deje?“ spýtal som sa jej.

Bez slova mi podala veľkú bielu obálku a anjelsky sa na mňa usmiala. Zobral som si ju. Bella si mi sadla do lona a chrbom sa oprela o moju hruď. Bradu som si položil na jej rameno, objal som ju okolo pása a začal otvárať obálku. Vytiahol som z nej nejaké čierno-biele snímky.

Zmätene som na to pozeral. Bella ku mne natočila hlavu a stále sa nádherne usmievala. Znova som uprel oči na ten snímok a vtedy mi to doplo. Veď to sú snímky ultrazvuku. Počkať! Nerobí sa to tehotným ženám? Tehotným?

Vtom mi Bella chytila jednu ruku, položila mi ju na svoje bruško a prikryla ju svojou. Ostal som omámene sedieť. Spojil som si všetkým slová, čo mi hovorila predtým. Bellinka mala otočenú tvár ku mne a sledovala ma. Na tvári sa mi začal pomaly rozťahovať úsmev, čím sa menil aj vystrašený výraz môjho anjela na sladký.

„Budeme mať bábätko?“ šepol som s úžasom v hlase. Nemohol som tomu uveriť.

„Áno,“ šepla mi naspäť moja manželka.

Ja som na nič nečakal, mojím telom prešla neuveriteľná radosť a vrhol som sa na svoju manželku. Uväznil som ju pod sebou a bozkával jej každý kúsok tela.

„Ďakujem, ďakujem, ďakujem,“ opakoval som stále dookola. Bella sa podo mnou šťastne smiala a ja som sa jej nemohol nabažiť.

A vtom som si uvedomil, že na nej ležím. Prudko som si sadol a vyhŕňal jej šaty, aby som sa uistil, že jej nič nie je.

„Čo sa deje, Edward?“ spýtala sa ma Bella.

„Prepáč, neuvedomil som si, že na tebe ležím. Nechcel som tomu malému ublížiť,“ dostal som zo seba rýchlo, panikáril som.

Bella sa nežne zasmiala. „Zlatko, nič si mu neurobil. Je síce pravda, že rastie rýchlejšie, ale ešte je maličké, určite si mu neublížil,“ uisťovala ma so šťastným úsmevom.

Chvíľu som nič nehovoril, tak ma Bella pohladila po líci. „Ja budem ocko?“ šepol som so zbožným tónom v hlase.

„Áno, budeš ten najlepší otecko na svete.“ Krásne sa smiala a hladila ma ďalej po líci.

„Kedy si sa to dozvedela?“ spýtal som sa s úžasom.

„Ešte len včera. Ráno som vracala a bolo mi strašne zle. Carlisle ma presvedčil, aby som s ním išla do nemocnice. Tam mi urobil nejaké testy a ultrazvuk. Zistil, že vo mne niečo rastie, ale nebolo to veľmi dobre vidieť. Som ešte len v prvom mesiaci, ale Carlisle povedal, že by mal byť rast dieťatka zrýchlený.“

Bol som fascinovaný. „Nikdy som neveril, že budem ockom,“ šepol som do ticha a blažene sa usmial na ženu, ktorá splnila každé moje tajné prianie a urobila ma dokonale šťastným.

„Svadobná cesta asi nebude a premena sa tiež presunie,“ povedala Bella tíško.

„To nevadí, teraz budeme dávať pozor na naše dieťatko v tvojom brušku. Ďakujem ti, zlatko. Splnila si mi všetky želanie, u ktorých som ani len nedúfal, že sa mi splnia. Som ti za to neskonale vďačný, moja láska jediná.“ Perami som jej prešiel po líci a venoval mu malý božtek.

„Mal by si sa pripraviť na najhoršie,“ upozornila ma.

„Prečo?“ Bol som znova zmätený.

Usmiala sa. „Priprav sa na moje pobúrené hormóny, zvláštne chute a hlavne zmeny nálad a...“ nedopovedala a nahla sa nado mňa. Mal som tak otupené zmysly, že som sa zvalil na posteľ a Bella už na mne ležala. Objal som ju okolo pásu a pritisol si ju k sebe.

„A?“ Čakal som.

Sklonila sa nižšie a pery priložila k moju uchu. „A budem strašne nadržaná,“ šepla a ja som sa striasol od vzrušenia. Bola tak sexy.

„Naozaj?“ Musel som si to overiť.

„Naozaj,“ šepla mi znova do ucha a pohrýzla mi ušný lalôčik. Znova mnou prešla vlna vzrušenia.

„Mám sa na čo tešiť.“ Blažene som sa usmial a rukami postupoval pod jej šaty. Bella nadvihla obočie a usmievala sa.

„Musím si ťa užiť pokiaľ ma nevymeníš za nášho budúceho zlodeja mojej manželky." Obaja sme sa zasmiali a vášnivo pobozkali. Prežili sme dokonalé vzplanutie našich túžob. Tentokrát to bolo iné, bolo som veľmi nežný, aby som nijako neublížil nášmu dieťatku. Mal som chuť sa stále smiať, nemohol som stále uveriť svojmu šťastiu. Predstavoval som si malého anjelika, ktorý vznikol tou najväčšou láskou, akú svet kedy videl. Už som videl, aké bude nádherné po Belle. Ďalší nádherný anjelik, ktorý mi do života vnesie šťastie, radosť a lásku.

Bolo už jedenásť hodín a my sme ležali vo vzájomnou objatí. Naše nahé telá sa na seba lepili, bolo mi veľmi príjemne. Ľahol som si nabok a jemnučko hladil bruško svojej vyčerpanej manželky.

„Je to veľmi, naozaj veľmi príjemné,“ šepla zbožne a usmievala sa.

„Si si istá, že som mu neublížil?“ uisťoval som sa.

Bella ma pohladila po líci, pri jej horúcom dotyku som privrel oči. „Nie, zlatko. Pýtala som sa Carlisla a povedal, že môžeme viesť normálny sexuálny život.“

„Tak dobre.“ Ale aj tak si budem dávať obrovský pozor.

„Ľúbim ťa,“ šepla vyčerpane.

„Aj ja teba, miláčik. Ďakujem.“ Pobozkal som ju na čelo a hneď na to začul pravidelný dych môjho anjela, ktorý čakal pod srdcom nášho maličkého anjelika. Prikryl som ju teplou dekou a doslova priblblo sa usmieval na jej tvár. Celú noc som pokračoval vo svojej činnosti, nakoniec som ju odkryl a kochal sa jej bruškom. Prechádzal som po ňom nežne rukou, každú chvíľu som ho pusinkoval a potichu sa chichúňal. Už som sa tešil na to, až jej vyrastie a bude kopať. Myslím, že potom sa absolútne od jej bruška neodtrhnem. Predstavoval som si, ako sa Belle ešte viac skrášlia všetky krivky a ja sa budem kochať pohľadom na svoju krásnu manželku.

Nad ránom som išiel rýchlo do sprchy. Obliekol som si len boxerky a sadol si k Belle, ktorá bola roztiahnutá na celej posteli. Sklonil som tvár k jej brušku.

„Ahoj, dieťaťko. Ja som tvoj otecko,“ šepkal som brušku a prechádzal po ňom prstami.

„Dúfam, že ti tam je dobre. U maminy ti je určite teplúčko, že?“ pýtal som sa ho potichu akoby som čakal nejakú odpoveď.

A vtom sa Belle prudko rozbúchalo srdce. Zamrkala, zobúdzala sa, ale ja som aj tak ostal vo svojej polohe.

„Dobré ránko, miláčik,“ šepol som svojej manželke a jej brušku venoval ďalší božtek.

„Dobré, čo robíš?“ pýtala sa, keď ma uvidela.

„Rozprávam sa s naším bábätkom,“ povedal som jej nežne, vytiahol som sa hore. Bella sa žiarivo usmievala nad mojou odpoveďou a pritiahla si ma k sebe. Išla ma pobozkať, keď zrazu nahlas vydýchla a snažila sa dostať z postele. Okamžite som ju pustil a v sekunde jej otváral dvere od kúpeľne. Ruku si držala na ústach a už sa skláňala nad záchodom. Nežne som jej držal vlasy a chladil jej tvár svojou rukou. Potom si umyla tvár a vyčistila zuby.

Automaticky som ju chytil do náručia a odniesol do postele.

„Nič mi nie je, Edward. Toto je v tehotenstve normálne,“ ubezpečovala ma, ale ja som mal aj tak o ňu strach.

Znova som sa sklonil k jej brušku a priložil naň svoje pery. „Toto sa nerobí mamičke, miláčik,“ hovoril som s perami na jej brušku. Bella sa nežne zachichúňala a pohladila ma po vlasoch.

„Ocko, urobíš mi raňajky?“ spýtala sa ma so smiechom a zdôraznila slovo ocko.

„Ja som tvoj ocko?“ spýtal som sa jej laškovne a približoval sa k jej tvári. Zasmiala sa a ja som si s plnými dúškami užíval jej krásny smiech.

„Nie, ale si ocko toho maličkého, vďaka ktorému som teraz absolútne hladná, lebo mám prázdny žalúdok.“

Usmial som sa a znova venoval božtek brušku. Chcel som sa od nej odtrhnúť, ale príliš ma zamestnali Belline ruky, ktoré prechádzali po mojej hlave a hladili mi vlasy. Naklonil som sa nad ňu a lačne sa prisal na jej sladké pery.

„Idem urobiť tie raňajky,“ pripomenul som si to, aby som sa mohol odtrhnúť od jej božských pier.

„Dobre, ja idem do sprchy.“

„Dávaj pozor,“ upozornil som ju.

Len pokrútila hlavou a išla do kúpeľne. Ja som zišiel do kuchyne a pripravil jej lievance so šľahačkou. Určite bude teraz oveľa hladnejšia, keď je tehotná. Čakal som sa ňu, ale dlho nechodila, tak som šiel za ňou.

To čo som uvidel som fakt nečakal. Moja Bellinka stále proti zrkadlu len v čiernej krajkovej podprsenke a nohavičkách. Stála bokom a prezerala si bruško. Bola tak sladká.

„Anjelik?“

Otočila sa na mňa. „Budem tlstá a nebudem sa ti páčiť,“ sťažovala si a našpúlila spodnú peru. Ihneď som k nej podišiel a zozadu som ju objal okolo bruška a pozeral s ňou do zrkadla.

„Nehovor nezmysly, Bella. Budeš ešte krásnejšia, aj keď neviem, či to bude možná. Budeš mať krásne bruško, v ktorom bude naše dieťatko a ja si budem naplno užívať tvoje sexi krivky,“ šepol som jej do uška a pozeral na ňu v zrkadle. Automaticky sa rozkošne začervenala.

„Milujem ťa, Edward. Som rada, že si to takto zobral a si rovnako šťastný ako ja,“ šepla a z jedného oka jej stiekla maličká slza.

Otočil som sa k nej a zotrel ju. Chytil som jej tvár do dlaní a s vážnou tvárou k nej prehovoril:

„Milujem ťa, zlatko. Stále nemôžem uveriť, že mi dáš dieťa. Nikdy som o ničom takom ani len nesníval a ty si mi splnila každé tajné prianie.“

Nežne sa usmiala a prisala sa na moje pery.

 

31. kapitola - 33. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 32. kapitola:

 1
07.10.2011 [22:05]

kikuskaBože, toto bolo také krásne, že mi normálne uletelo pár slzičiek. Krásne, krásne, krásne. Nemám slov. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [20:19]

selena257 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prepáč ale nič iné tu dať nemôžem pretože som dojatá Emoticon

24.09.2011 [16:55]

WhiteTieMoc hezká kapitola. Jsem zvědavá, jestli nám popíšeš i porod, nebo zůstane jen u těhotenství...

07.09.2011 [16:15]

SiReeN"Chci, abys věděl, že jsem tě s nikým nepodvedla..." Emoticon Emoticon Emoticon Mazec. Emoticon
Suprová kapitola, zasmála jsem se u ní. V jednu chvilku jsem si musela říct - a kdy Bella není nadržená? Emoticon Emoticon

2. míša
31.08.2011 [0:10]

doufam,ze bude popsano cele belino tehotenstvi a ne,ze tedka bude velkej skok a ona uz bude rodit! jinak super!

1. iva
13.06.2011 [20:02]

katherin18 máš pravdu je to lepšie ako kniha toto je ako prava kniha!! :D
Toto kto to písal ma väčší talent ako stephenie meyer maš viacej nápadov a v knihe sa ani edward milovat nechce a tu sa ma az roztrhat mas skvele clánky - neviem kto si ale blahozelam a len takk dalej pis :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!