Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 29. kapitola

vlkodlak


Vášeň - 29. kapitolaV tejto kapitole bude prebiehať Edwardov a Bellin romantický večer. Je od 15, takže viete asi o čom je. Dúfam, že sa vám to bude páčiť, keďže je to mierne erotického zamerania. Budem rada za každý koment. Vďaka. Forevergirl

29. kapitola

 

Edward:

 

Štvrtá jahoda skončila v jej ústach a ja som zakaždým nasucho prehltol, bola tak sladká. Ale potom som dostal dokonalý nápad. Obaja sme si chceli dokonale užiť tento večer a ja chcem, aby zabudla na všetky starosti.

Sklonil som sa k jej anjelskej tvári. Oprela na mňa svoje čokoládové oči a ja som sa v nich roztápal. Moje oči preskakovali z jej očí na jej rúžovkasté pery, ktoré ma nesmierne priťahovali. Túžil som cítiť ich vlhkosť a jemnosť. Chcel som ochutnať ich chuť.

Naklonil som sa k nej ešte bližšie. Zatvoril som oči a dolnou perou sa obtrel o jej horúce pery. Bella nahlas vydýchla a jej srdce bilo ako malý motýlik. Pootvorila pery a mňa ovial jej sladký dych. Utápal som sa v jej bozkoch a nedokázal na nič myslieť. Špičkou jazyka som prešiel jemnučko po jej dolnej prekrvavenej pere. Zavzdychala mi do úst a mnou prešla vlna vzrušenia. Ochutnávali sme si navzájom pery, musel som sa držať, aby som si ju nevzal hneď. Pod tlakom mojich pier si Bella ľahla. Ľahol som si nad ňu, ale lakťom som sa podopieral, aby som ju netlačil. Znovu som sa dotkol jej pier. Naše pery sa do seba naraz zaklienili a horlivo sa o seba obtierali. Mojej láske dochádzal dych, tak som sa odtiahol, ale naše nosy sa dotýkali.

Bella ma privreté viečka a ja som ich obe pobozkal. Prstami som prechádzal po jej tvári, jej jemnosť bola neuveriteľná. Zastavil som sa na jej červených lícach a obe pobozkal.

Otvorila oči a sladko sa usmiala. Pohladila ma rukou po líci, čím mi dala najavo, aby som pokračoval. Veľmi rád som pokračoval.

Perami som obišiel tie jej a posúval som sa dolu. Po brade som skĺzol na jej krk, vedel som veľmi dobre, že jej to vždy spôsobuje slasť. Tepnu, ktorú som videl cez tenkú pokožku, som olízol a zanechával mokrú cestičku. Odmenou mi bolo hlboké zavzdychanie krásky podo mnou. Posúval som sa perami nižšie na jej dekolt a ďalej ochutnával božskú jemnosť jej pokožky. Hlavu som mal plnú jej sladkej vôňe, ktorá bola jej vzrušením silnejšia a silnejšia. Nedokázal som rozumne uvažovať. Jazykom som vošiel do priehlbinky medzi jej kľúčnymi kosťami a Bella znova slastne zavzdychala.

Keďže jej košieľka viac ukazovala ako skrývala, mal som dokonalý výhľad na tie dve dokonalé obliny. Jemne som ju pobozkal do výstrihu, ale ešte som nemal v pláne tam ostať. Posunul som sa až k jej nohám. Pobozkal som ju na obidva členky. Prechádzal som po jej nohách až som sa zastavil na stehnách. Bozkával som každý kúsok jej pokožky. Hladil som ju a zašiel na ich vnútornú stranu. Bella zastonala a trochu sa prehla. Usmial som sa a ruky hneď odtiahol. Nespokojne vzdychla.

Chytil som lem vínovej košieľky a veľmi pomalými pohybmi som ju vyhŕňal hore. Naskytol sa mi pohľad na jej nohavičky, ktoré boli rovnakej farby ako košieľka a boli čipkované. Bolo mi ešte horúcejšie, bol som vzrušený ako nikdy. Prstami som sa jemnučko dotýkal jej obnaženej pokožky na brušku. Čím som sa posúval vyššie, tým sa Bellin vzdych zrýchľoval zároveň s jej stonami. Bella natiahla ruky hore a ja som jej s radosťou vyzliekol košieľku.

Ach. Naskytol sa mi krásny pohľad na môjho anjela. Hypnotizovane som sledoval tie dve obliny, ktoré čakali len na moje dotyky. Nahol som sa nad ne a nad vrchol jednej z nich som fúkol. Vzrušená bradavka sa v momente vztýčila a ja som sa pousmial. Belline líca ešte viac sčerveneli. Bola tak sladká a zároveň mala v sebe skrytého diabla, ktorý zatiaľ poslušne držal.

S vrúcnosťou som bozkával jej ženskú oblinu, Bella sa podo mnou prehýbala od slasti a stonala. Vo mne to vyvolalo ešte väčšie vzrušenie. Jazykom som ochutnal jej bradavku a nežne ju stisol medzi perami.

„Ach, Edward,“ zastonala Bella a znova sa prehla v panve. Už som bol perami pri jej nohavičkách, keď si ma zrazu pritiahla za vlasy k sebe.

„Čo keby som si pohrala teraz ja?“ šepla vášnivým hlasom a mňa tým absolútne vyviedla z miery. Nechal som sa jej s radosťou poddať a stiahol ju na seba.

Sadla si na mňa a ja som mal výhľad na jej nahé telo, ktoré zakrývali len čipkované nohavičky. Nádhera.

Sklonila sa k mojej tvári, jej horúce telo som cítil aj cez košeľu a nesmierne ma to vzrušovalo. Lačnými perami ma bozkávala na celú tvár, ale pery neustále obchádzala. Jej pery sa dotkli špičky môjho nosa, letmý dotyk venovala aj mojim perám. Vedela veľmi dobre, ako rozvášniť upíra. Prstami mi hrabla do vlasov a očividne si to užívala. Chcel som sa jej strašne dotýkať, ale niečo mi prikazovalo, aby som ju nechal hrať sa so mnou. Posunula sa nižšie a začala obšťastňovať môj krk. Vtom mi zubami prešla po celej dĺžke krku, nahlas som zastonal a oči sa mi samovoľne privreli.

Cítil som ako sa zdvihla a sadla si mi do lona. Nie, toto nech mi nerobí. Prudko som otvoril oči, keď sa na mne zavrtela a vybulenina v mojich nohaviciach bola neprehliadnuteľná. Očividne ju ucítila, pretože zaklonila hlavu dozadu a zavzdychala. Bola neuveriteľne nemravná a ja som sa kochal svojim šťastím.

Rukami vošla pod moje tričko a vyzliekla mi ho. Chvíľu len sedela a pozerala na moje svaly. Vedel som, že sa rada nimi kochá a vzrušuje ju to. V tejto chvíli som bol rád, že som upír a mal vypracovanú postavu. Z premýšľania ma vytrhli horúce pery, ktoré bozkávali moje svaly. Presunula sa na moje prsia. Chcela mi spôsobiť rovnakú slasť ako jej, tak stisla medzi zubami moju bradavku a ja som sa prehol pod náporom slasti. Cítil som, ako sa usmiala nad mojou reakciou na ňu, a to isté urobila aj s druhou.

„Bella,“ zastonal som so zatvorenými očami. Stačilo málo a neudržal by som sa, ale ešte som mal v pláne veľa vecí. Bella sa znova sklonila nad moju tvár, v tej chvíli sa jej dotkli pery mojich a začali sa vášnivo obtierať o seba. Jazykom mi spôsobovala stále väčšiu a väčšiu slasť. Na hrudi som cítil jej prsia a nahlas som pod tými dotykmi vzdychal.

Znova sa posadila a otrela sa o moje vzrušenie. Zaklonil som hlavu a takmer vykríkol od vzrušenia. Ona ma raz zabije. Jej ruka sa nenápadne priblížila k mojím teplákom a pomaly potiahla za šnúrku. To už som nevydržal, potreboval som sa jej aspoň trochu dotýkať. Jednou rukou som sa dotkol jej zmyselného zadočku, stisol som ho a Bella s v tej chvíli prehla a zaklonila hlavu. Tým pohybom sa znova otrela o moje vzrušenie. Chcel som jej spôsobovať rovnakú slasť, ale Bella mi už pomaly sťahovala tepláky. Dlaňou som skĺzol z jej zadočku nižšie k jej najvzrušenejšiemu miestočku. A cez nohavičky som cítil tú vlhkosť a jej vzrušenie, ktoré sa dralo na povrch. Ani som si nestihol všimnúť, že už som bez teplákov. Zrazu sa skláňala k môjmu vzrušeniu, ale nenechal som ju a stiahol ju pod seba. Nespokojne si povzdychla.

„Aj ja chcem niekedy vyhrať,“ povedala mi a mračila sa.

Zachichotal som sa. „Dostal som skvelý nápad,“ šepol som jej do ucha a neodpovedal na jej sťažnosť. Skúsol som jej ušný lalôčik a Bella sa podo mnou prehla. Mala na sebe už len jediný kúsok oblečenia. Palcami som chytil nohavičky na bokoch a pomaly odkrýval jej vzrušené lono. Ach.

Keď bola podo mnou v Evinom rúchu, zobral som si šľahačku zo stola. Bella na mňa vykulene pozerala a čakala, čo idem urobiť. Sladko som sa na ňu usmial. Otvoril som šľahačku a začal ju striekať na telo mojej bohyne. Trochu na krásne prsia a bradavku, na pupok a urobil cestičku od jej krku až k jej lonu.

Bella podo mnou nehybne ležala a poslušne čakala. Najskôr som sa sklonil k tým oblinám, ktoré boli úžasne obdarované prírodou a stvorené len pre mňa. Jazykom som olízol šľahačku, ale nechal som si ju tam. Bella sa ešte viac prehla v panve a ja som sa sklonil k jej tvári. Vášnivo som ju pobozkal a šľahačku, ktorú som mal na jazyku, som jej dal do úsť. Pocítil som ako sa usmiala a zastonala mi do úst. To isté som zopakoval ešte párkrát a ostala mi len cestička šľahačky, ktorá ma viedla k jej vzrušenému miestočku. Postupne som ju celú oblizoval, Bella sa po každom mojom dotyku prehla a takmer kričala vzrušením.

„Edward, už to nevydržím.“ Zatínala zuby a sladko ma prosila. Vtom sa jej ruka dotkla môjho vzrušenia a moje ovládanie padlo. Nutne som ju potreboval, potreboval som si užívať tú nekonečnú slasť, počúvať jej vzdychy slasti a moje meno, ktoré kričí pri samom vrchole jej vzrušenia.

Nahol som sa znova nad jej tvár a vášnivo ju bozkával. Medzitým som nenápadne rukou skĺzol po siluete jej krásneho tela a prstom sa dotkol jej pahorku vzrušenia. Prechádzal som po ňom, Bella kričala a divoko sa podo mnou prehýbala. Cítil som rovnaké vzrušenie ako ona a potreboval sa zbaviť tých motýlikov v podbrušku.

Prudko som do nej vnikol, bez upozornenia. Jej dokonale vlhké lono bolo na mňa pripravené. Jej teplo ma privádzalo do nevedomosti a neskonalej túžby po nej, po kráske, anjelovi, ktorý nahlas vzdychal a stonal. Jej výkriky vášne ma rozpaľovali, jej stony sa stávali intenzívnejšími a hlbšími. Rýchlo som prirážal, obaja sme mali privreté viečka, bolo tak intenzívne ako nikdy. Myslel som, že toho už neznesiem, že už nebudem vládať, ale posledným prírazom na samý koniec jej lona sme obaja skríkli od mohutného vrcholu. Otupene som vnímal okolie a snažil sa upokojiť dych - nešlo to. Zvalil som sa opatrne na Bellu, ktorá ma hladila po chrbte. Doznievanie nášho úžasného konca spojenia tiel doznievalo ešte hodnú chvíľu. Stále som bol v jej lone, ktoré sa sťahovalo okolo môjho vzrušenia. Stále sme sa nemohli prebudiť z toho opojenia. Otvoril som oči, na tvári môjho anjela bol unavený úsmev.

„Cítim sa strašne unavený,“ šepol som a pobozkal ju na spotené čelo.

„Tak to sme dvaja, ďakujem, bol si úžasný,“ šepla naspäť a ja som sa išiel rozplynúť šťastím.

„Milujem ťa, Bella, nekonečne a navždy.“

Unavene sa usmiala. „Aj ja teba, Edward Cullen.“

Blažene som sa usmieval a stále sa snažil upokojiť z toho silného zážitku. Bella nevyzerala, že by chcela zaspať. Len tak sme ležali a dotýkali sme sa jeden druhého, keď mi prišlo na um, že som jej ešte nepovedal svoj nápad, ktorý mi skrsol v hlave ešte pred týždňom.

28. kapitola - 30. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 29. kapitola:

 1
07.10.2011 [21:37]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [19:42]

selena257krása Emoticon ja neprestanem dnes čítať kým túto poviedku nedočítam! Emoticon začala som dnes od prvého dielu a dnes aj na poseldnom diele skončím Emoticon Emoticon

24.09.2011 [13:54]

WhiteTieJá prostě nechápu, kam ty na ty slova chodíš. umíš to tak dokonale a jemně popsat, slovenština je úžasný jazyk...

03.09.2011 [20:32]

SiReeNHned mi bylo jasný, na co bude ta šlehačka. Emoticon Emoticon Měli dlouhou pauzu, tak to musí hodnat. Emoticon
Pěkná kapitolka, povedla se ti. Emoticon Emoticon

1. míša
30.08.2011 [22:56]

ta slehacka-jak sladke

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!