Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 28. kapitola

Stephenie Meyer


Vášeň - 28. kapitolaV tejto kapitolke sa dej odohráva týždeň po tom incidente. Všetko sa pomaly vracia do normálu a dej bude znova romantickejší, a dúfam, že vám to vadiť nebude. Je o niečo kratšia, ale sľubujem, že ďalšia bude dlhšia. Príjemné čítanie. Forevergirl

28. kapitola

 

Edward:

 

Po týždni

Bellin stav sa konečne zlepšil. Na to, že mala dosť závažné zranenia, zahojili sa dosť rýchlo. Jej fyzický stav bol síce v poriadku, ale psychicky to nezvládala. Stále sa považovala za vrahyňu, ale ja som ju každú sekundu uisťoval, že sa len bránila v sebeobrane. Zachránila si život, ale to mám robiť ja, to ja mám dávať na ňu pozor a ochraňovať ju. Emmett s Jasperom sa ju snažili veľakrát rozveseľovať, ale podarilo sa im to len málokrát. Nakoniec sme jej povedali celú pravdu a zobrala to celkom dobre, aj keď bola sprvu trochu zarazená.

Tanyu v ted deň Carlisle s Emmettom preniesli do toho domu, kde býval Danny. Našla ju tam polícia a verdikt bol jasný - samovražda. Konečne sme mali pokoj a všetci sme sa venovali mojej láske, ktorá bola prvé dni dosť na dne. Ale posledné dva dni som si všimol, že sa snaží usmievať a nemyslieť na to. Bolo jej naozaj lepšie. Trávil som s ňou doslova každú minútu. Dokonca ma chcela pri sebe, aj keď sa sprchovala, ale na mňa to vplývalo úplne iným spôsobom. Ale hneď som takéto myšlienky zatrhol, nebolo to teraz absolútne vhodné.

Bohužiaľ sa týmto zmenil aj môj termín požiadania ju o ruku, ale to má čas. Zo školy sme radšej odišli a Bella by to určite nezvládala a my sme s ňou stále, takže to bolo zbytočné.

Môj anjel bol práve na nákupoch s Alice, chcel som ísť pôvodne s nimi, ale ten malý škriatok mi to nedovolil a Bella s tým z nejakého dôvodu súhlasila. O tom, čo sa stalo pred týždňom, sme už vôbec nehovorili a Bella na to vôbec nemyslela.

„Edward, nepremýšľaj toľko, začne sa ti z hlavy pariť,“ rehotal sa Emmett, ktorý pozeral zápas. Boli sme doma len mi dvaja a ja som neustále hypnotizoval dvere.

„Góóól,“ zakričal Emmett a ja som sa tak zľakol, že som nadskočil na kresle. Emmett sa ešte viac rozosmial, že sa domom šírili vibrácie.

„Ty debil, musíš kričať tak nahlas?!“ zhúkol som po ňom.

„Za toto by som sa aj mohol uraziť, ale keďže spíš s mojou malou sestričkou, tak som to akože nepočul. Počkať... ty s ňou už vlastne nespíš, čo? Musí to byť pre teba strašné.“ Ďalej sa rehotal, ja som ho vôbec nechápal, dokáže on vôbec niečo iné ako rehotať sa alebo tráviť všetok čas s Rose v posteli?

„Poviem Rose, že si myslel na nejakú druhú blondínku,“ vyhrážal som sa mu. Zamrzol mu úsmev na perách a privrel oči.

„Robíš si srandu, však?“ spýtal sa opatrne. Tak ten jeho výraz nemal chybu, chudáčik maličký. Postavil som sa a bez odpovede išiel do svojej izby. Pustil som si klavírnu hudbu a čakal až príde moja láska.

A tak sa aj onedlho stalo, začul som auto, ktoré zaparkovalo v garáži a následné srdce môjho anjelika. Chcel som sa hneď rozbehnúť za ňou, ale mal by som jej dať aspoň chvíľu. Netrpezlivo som prilepil oči k dverám a čakal. Jej zrýchlené srdce sa približovalo k izbe a ja som sa zoširoka usmial.

Moja nádherná láska otvorila oči a usmiala. „Chýbala som ti?“ spýtala sa sladko.

„Ani nevieš ako veľmi.“ Natiahol som k nej ruky, aby som si ju mohol k sebe pritúliť. S radosťou ku mne podišla, sadla si ku mne a hlavu si položila na moje rameno.

„Aké bolo nakupovanie?“

Zasmiala sa. „Okrem toho, že ma tvoja sestrička takmer prizabila skúšaním milónov vecí naraz, tak bolo super. Ale som príšerne unavená,“ zívla si a ja som sa zachichotal.

„A ty si sa ako mal?“

„Skvele.“ Tak teraz som pekne klamal. Vtom vletel do našej izby, až sme obaja nadskočili. Úplne v pohode si k nám sadol.

„Klame,“ povedal Belle ja som naňho zavrčal. Bella nadvihla obočie a pozerala sa mi priamo do očí. Len som sa usmial, tak sa otočila na Emmett. Ja ho raz naozaj prizabijem.

Emmett sa zoširoka usmial. „Celú dobu hypnotizoval dvere, mám pocit, že si našiel za teba náhradu, lebo takto vždy hypnotizuje len teba,“ rehotal sa a ja som mal strašnú chuť prehodiť ho cez okno. Výhražne som sa pozrel na Emmetta a už bol preč.

„Aj ty si mi veľmi chýbal, miláčik,“ šepla a obkročmo si na mňa sadla. Toto by nemala robiť.

„Miláčik? To je pekné,“ usmial som sa a pritiahol si ju ešte viac na seba. Naše pery sa o seba len jemnulinko otreli. Ale hneď ako som pocítil tie sladké teplé pery, nemohol som sa odtiahnuť. Pootvorili sme obaja naraz pery a ako dve skladačky do seba zapadli. Bella ma chytila za zátylok a bozkávala ma náruživejšie. Nechcel som na ňu tlačiť, ale bozky som jej s ohromnou radosťou oplácal. Potom sa celá zadýchaná odtiahla, ale stále ostávala v tej polohe, ktorá mi robila až príliš dobre.

Pohladila ma po líci, chytil som ju za tú ruku a nechaj si ju tam. Videl som, že mi chce niečo povedať, ale nevyrušoval som ju, len si užíval jej horúci nežný dotyk.

„Edward, posledné dva dni som premýšľala nad tým, čo sa stalo pred týždňom, a bola by som rada, keby sme na to absolútne zabudli. Nechcem sa tým trápiť, už som si to usporiadala v hlave a nechcem to už riešiť, dobre?“ Smutnými očami ma prepaľovala a ja som bol mimoriadne šťastný za jej slová.

„Samozrejme, že s tým súhlasím. Čo bolo, to bolo, a už je všetko v poriadku.“ Znova som si ju pritiahol k perám, nemohol som sa jej dostatočne nabažiť. Strašne mi chýbali jej horúce pery, ktoré sa vášnivo obtierali o tie moje.

„Musím ísť do sprchy,“ povedala náhle a ja som ju zmätene pozoroval ako si berie nejakú vec z jednej tašiek, čo si dnes priniesla.

„Mám ísť s tebou?“ Potešil som sa a už bol pri nej.

„Edward, prepáč, ale dnes by som išla radšej sama, dobre?“

„Jasné, jasné,“ pousmial som sa a rukou jej pokynul, aby tam išla, nech ju mám čo najskôr pri sebe.

Išiel som medzitým do kuchyne zobrať jej niečo na jedlo. Zastavila ma Alice s jahodami a šľahačkou.

„Načo mi to bude?“ spýtal som sa jej.

Ten malý elf sa len usmial. „To ti povie Bella.“ A odišla. Pokrútil som hlavou, ale išiel som s tým do izby. Na schodoch som stretol Emmetta, ktorý sa pozrel na jahody so šľahačkou a potom na mňa.

„Teda, braček, ty sa nezdáš.“ A išiel dole. Jeho myšlienky boli znova plné nahej Rose, radšej som myslel na niečo iné, aby mi neprišlo zle. Vošiel som do izby a ostal prekvapene stáť s vypleštenými očami. Všade po izbe boli sviečky, ktoré pôsobili dokonale intímne, až eroticky. Ale to nebolo nič proti tomu anjelovi, ktorý sedel na posteli vo vínovej košieľke, ktorá bola neuveriteľne sexi. Nahlas som vydýchol a nemohol sa nabažiť pohľadom na ňu.

„Chcela som, aby sme si urobili pekný romantický večer,“ prehovorila zvodne. Aha, už som pochopil tie jahody so šľahačkou. Pre istotu som zamkol dvere, na čo som počul Emmettov rehot, ale nedokázal som sa na to sústrediť. Podišiel som k tej kráske, ktorá čakala len na mňa a sadol si na kraj postele. Bella ma potiahla za tričko k sebe. Takto sme sedeli oproti sebe a hypnotizovali sa.

„Už je to dlho,“ šepla a ja som videl ako sa jemne začervenala, aj keď bola tma.

„Nechcem ťa do ničoho nútiť,“ šepol som k nej naspäť.

„Edward, máš pocit, že teraz túžim po niečom inom ako po tebe?“ Tak po tejto vete som sa išiel rozplynúť od blaha. Ach.

Usmial som sa a pohladil ju po červenom líci. Vyzerala nedočkavo a srdce jej neuveriteľne rýchlo tĺklo. Ale ja som si chcel dnešný večer veľmi dlho užiť, takže sa nebudeme nikam ponáhľať.

Zobral som zo stola tie jahody a na vrch dal šľahačku. Prisunul som sa k mojej kráske ešte bližšie a priložil jahodu k jej ústam. Pootvorila ich a zahryzla sa do nej. Vzrušovalo ma to viac, ako by malo.

27. kapitola - 29. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 28. kapitola:

 1
6. Zuzka
15.04.2014 [16:25]

mimochodom, kde sú tie zvukotesné steny? :D :D :D tak sa rozhodni, či tam sú, alebo nie :D

07.10.2011 [21:25]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [19:24]

selena257kráááááááása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon citam dalej Emoticon

24.09.2011 [13:44]

WhiteTie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.09.2011 [20:28]

SiReeNSmířila se s tím rychle, ale jo, proč ne, alespoň se nebude dlouho trápit. Emoticon
Jahůdky? Emoticon Emoticon Jáj. Emoticon

1. míša
30.08.2011 [22:20]

romantiku miluju!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!