Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 23. kapitola

A-Warriors-heart1


Vášeň - 23. kapitolaĎalšia kapitolka, táka na uvoľnenie, takže sa nič zvláštne nestane. Teda, až na konci. Bola by som rada, ak by ste dali nejaký komentár a pokojne aj vyjadrili svoj názor. Príjemné čítanie. :D

23. kapitola

 

Edward:

 

Bella ma už ťahala domov, ale akosi zabudla, že máme ešte jednu prednášku. Bola akási príliš nabudená, až vzrušená. Jej ruka párkrát nenápadne klesala z môjho pásu na zadok, alebo pod košeľu. Musel som sa jemne odťahovať, nechcel som byť znova nachytaný za nemravné správanie v školskom areáli.

Sadli sme si do učebne a čakali na učiteľa. Bella sa až príliš začala venovať mojím perám. Keď zazvonilo, s povzdychom sa odtiahla a hodila naštvaný pohľad po profesorke. Vyprskol som od smiechu, ale ten ma hneď prešiel.

„Ahoj, Edward,“ ozval sa za mnou príliš známy hlas. Tanya. Ale to nebolo všetko, vedľa nej totižto sedel Tyler. Prepaľoval ma pohľadom a jeho myšlienky neboli najpríjemnejšie.

To je debil. Nechápem, čo na ňom Bella vidí. A ešte k tomu sú manželia. Preboba, to sa v koľkých vydávala. Aj keď, mať ju za manželku nie je určite zlé. Ktovie, aká je v posteli. Ale podľa toho, čo tu stvára s tým debilom, musím byť skvelá. Tak na toto som musel zavrčať.

„Čo sa deje?“ šepla Bella.

„Vymyslela si už nejaký plán?“ spýtal som sa jej a neodpovedal na jej otázku.

„Áno.“ Šibalsky sa usmiala a otočila sa k našim „milým“ pozorovateľom.

„Tyler, čo keby si dnes prišiel o piatej, pozrieme sa na ten projekt,“ navrhla mu a ja som na ňu zmätene pozeral.

„A Tanya, pokojne príď aj ty. Môžeme sa učiť všetci spolu.“ Aha, tak tento plán sa mi veľmi páčil, ale Bella mala ešte niečo za lubom. Tyler s Tanyou sa na seba zvláštne pozreli, ale nakoniec prikývli. Tyler si predstavoval znova moju Bellu v nechutných myšlienkach. Zvieral som kus lavice a obával sa, aby som ju nezlomil pred všetkými.

Vyučovanie sa skončilo o štvrtej, takže mám len hodinu na to, aby som si ju dostatočne užil. A ešte k tomu som úplne zabudol na Carlisla. Čo som komu urobil? Preboha, stal sa zo mňa nadržaný upír.

Nasadli sme do auta a išli domov. Bella celú dobu pozerala z okna, nemohol som z nej odtrhnúť oči. Potreboval som ju, potreboval som vedieť, že chce len mňa, a nie toho Tylera.

Keď sme prišli domov, Bella išla do izby a začala si niečo čítať. Tak to teda nie, pomyslel som si. Mala na sebe len kratučkú sukňu a dlhé tričko. Ihneď som si k nej ľahol a naklonil sa k jej ušku.

„Túžim po tebe, Bella. Nevydržím to,“ šepol som a cítil som, že sa zachvela. Povzbudilo ma to ešte viac.

„Ja po tebe tiež, zlatko. Ale musím sa ešte učiť a o hodinu príde Tyler s Tanyou.“ Pohladila ma po líci a ďalej čítala. Potom sa otočila na brucho a ja som to nevydržal. Rukou som sa presunul k jej zadočku a začal jej dvíhať tričko. Sklonil som sa a perami jej prešiel po kúsku obnaženej pokožky chrbta. Bella natiahla ruku a začala ma od seba odtláčať. Veľmi dobre som vedel, čo to s ňou robí. Ale čo to robilo so mnou!

Tričko som jej vyhŕňal vyššie. Môj anjel sa mykal a pokúšal sa zabrániť v mojich úmysloch. Ale ja som sa nechcel tak ľahko vzdať. Nutne som ju potreboval, nevie, čo som mnou robí, keď ju len vidím.

Obkročmo som si sadol na jej nohy, ale tak, aby som ju netlačil a pokračoval vo vyzliekaní. Prstami som prešiel pod jej bruško a rozopol jej gombík na sukni. Potom som ju začal sťahovať dole. Keď som uvidel jej čipkované čierne nohavičky, musel som potichu zastonať. V mojej už dosť vyniknutej mužnosti začala pulzovať bolesť, ale chcel som tejto kráske spôsobiť neukojiteľnú rozkoš. Sklonil som sa a bozkával ju na obnažený zadoček a jemne ju doňho hryzkal. Stále sa podo mnou mykala, ale jej srdce hovorilo niečo úplne iné.

Nakoniec som jej vyzliekol nohavičky a zasunul prst do jej najcitlivejšieho miestečka, ktoré na mňa už vrúcne čakalo. Na prstoch som cítil, že je vzrušenie a mňa to ešte viac vyburcovalo. Začal som ju jemne dráždiť. Videl som ako jej telom prechádza vzrušenie a mne robilo problém si ju zobrať hneď, zozadu. Slastne sa podo mnou prehýbala a prsty zarývala do vankúšov. Keď som začal pociťovať ako sa jej vnútro vzťahuje okolo môjho prsta, prestal som a čakal na jej reakciu. Znova sa podo mnou mykala, ale už inak. Až potom som pochopil, že sa chce otočiť.

Nechal som ju, ale stále na nej ležal. Vyzliekol som si tričko a medzitým pozeral na privreté oči mojej manželky. Ach, ona čakala, až si ju vezmem. Ale ja som ešte neskončil z jej mučením. Nadvihol som sa a Bella sama roztiahla nohy. Sklonil som sa k jej miestečku a jazykom jej spôsoboval ešte väčšiu slasť. Vzrušene sa podo mnou prehýbala, jej tiché stony prešli do hlbokých vzdychov. Poslednýkrát som zasunul prsty čo najhlbšie a Bella zakričala. Očividne som našiel jej bod G. Nahlas oddychovala a prsty zatínala do malých pästičiek. S úsmevom som pozeral na jej tvár a užíval si pohľad na jej telo, ktoré bolo očividne stále v extáze.

Vtom sa jej telo prudko zdvihlo a vrhla sa na mňa. Chcela mi spôsobiť rovnakú rozkoš, ako ja jej, a ja som ju nechal. Stiahla mi nohavice a začala prechádzať rukou po mojom mieste, ktoré bolo nekonečne netrpezlivé. Ostal som omámený, nedokázal som sa vôbec pohnúť. Mal som pocit, že mi exploduje hlava, že už nedokážem cítiť väčšie vzrušenie, ale opak bol pravdou. Viac a viac sa to vo mne stupňovalo. Už sa išla skláňať k môjmu vzrušeniu, aby ma mohla dráždiť aj perami, ale ja som si ju pritiahol k sebe. Zhodil som z nej tričko aj podprsenku a venoval sa tým úžasným výtvorom prírody, ktoré boli určené len mne.

Vtom si ľahla na posteľ a doširoka roztiahla nohy. Ach. Ale to ešte nebolo všetko, rukou si začala prechádzať po tele. Paralyzovane som na to pozeral, prestal som fungovať.

Zober si ma,“ šepla. To mi úplne stačilo. Jemnučko som do nej vošiel a začal pomaly prirážať. Hýbal som sa pomaly, aby mohla znova zažiť ten krásny zážitok, ale oveľa intenzívnejší. Bol som tak vzrušený, že som po pár prírazoch dosiahol mohutný orgazmus. Ale ten krehký anjel podo mnou sa ešte nedočkal. Chytila ma za zadok a zatlačil naň. Okamžite som pochopil a prirážal oveľa rýchlejšie a hlbšie. Vtom slastne vykríkla zaryla mi nechty do chrbta. Ešte raz som hlboko prirazil a dosiahol druhý orgazmus, mohutnejší.

Ležal som na nej, ale neťažil som ju. Prstami mi prechádzala po chrbte a oči mala slastne privreté.

Pohladil som ju po tvári.

„Ďakujem,“ šepla unaveným hlasom. Potichu som sa zasmial, keď som si zrazu všimol budík na stolíku, bolo už pol šiestej. Preboha.

A vtom som začul myšlienky dvoch osôb. Nie! Ako som si to nemohol nevšimnúť, vlastne sa ani nečudujem.

„Bella, Tyler s Tanyou stoja za dverami, myslím, že už dosť dlho,“ šepol som jej do ucha, aby to nepočuli.

Bella sa zatvárila zhrozene, ale vtom sa šibalsky usmiala. Zmätene som sa na ňu pozeral. Zrazu ma odtiahla a zliezla z postele. Zobrala si prikrývku a omotala si ju okolo krásneho nahého tela. Sledoval som ju ako ide k dverám, otvorila ich a presne pred ňou stáli Tanya s Tylerom s vypleštenými očami a otvorenými ústami. Počuli všetko, čo sa tu udialo.

„Prepáčte, ale teraz nemáme akosi čas, takže radšej zajtra,“ povedala im a zatvorila im pred nosmi. Otočila sa na mňa a žiarivo sa usmiala.

Vtom natiahla ruky a prikrývka jej spadla k nohám. Dokázal som len nasucho prehltnúť.

Zrazu ma z extázy z jej tela, prerušili nahnevané myšlienky. „Edward!“ skríkol Carlisle, ale ja som ďalej hypnotizovane sledoval jej telo.

22. kapitola - 24. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 23. kapitola:

 1
07.10.2011 [19:35]

kikuskaTen koniec bol bohovský. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [16:01]

selena257krása Emoticon

24.09.2011 [13:09]

WhiteTie Emoticon Emoticon Emoticon To se ti povedlo. Emoticon

03.09.2011 [17:35]

SiReeNTylerovy myšlenky, horká chvilka mezi Edwardem a Bellou, ti dva za dveřmi, radši zítra a úplně nakonec Carlisleovo "Edward!" - dokonalé. Emoticon Emoticon Emoticon
Věděla jsem, že to nevydrží. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!