Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 19. kapitola

4.simisek -SKnihou


Vášeň - 19. kapitolaBella sa vracia do školy. Ako budú reagovať spolužiaci, po jej výstupe na Tanyinom večierku? A čo Tanya? Veľmi vám ďakujem za komenty. ;)

19. kapitola

 

Bella:

 

„Mala by som sa ešte doučiť pár učív,“ zašepkala som. Práve som ležala na Edwardovej hrudi po ďalšom neuveriteľnom zážitku plnom vášne a túžby po tom druhom. Po zadok som bola zakrytá dekou, aby som dala lepší prístup Edwardovej ruke, ktorá ma hladila po celom chrbte, a mojím telom prechádzala ďalšia túžba. Ale myslím, že pre dnešok toho absolútne stačilo. Takéto dni som milovala najviac, celý deň stráviť v posteli milovaním, či maznaním sa s mojím anjelom.

„Nemusíš, keby niečo, pomôžem ti,“ zašepkal a na chrbte mi robil uvoľňujúce krúžky.

„Chceš podvádzať. To sa na vás nehodí, Edward Cullen. Taký slušný muž a pravý gentleman,“ žartovala som.

„Myslím, že ti to lezie na mozog,“ bavil sa zasa on.

„Čo mi lezie na mozog?“ nechápala som.

„Dni  a noci plné vášne a uspokojovania vzájomných túžob,“ povedal to tak nežne a vzrušene, že som sa takmer rozplynula.

„To hovorí ten pravý.“

Pobozkala som ho na hruď a prechádzala mu po krásnych svaloch. Nikdy si nezvyknem na jeho dokonalé telo, ktoré patrí len a len mne.

„Chceš tým snáď niečo naznačiť?“ spýtal sa a prepaľoval ma pohľadom. Namiesto odpovede som sa posunula vyššie, aby som na ňom ležala a obtrela sa o jeho mramorové pery. Cítila som ako sa mu nadvihli kútiky. Nežne sme sa bozkávali a on mi rukami prechádzal po celej dĺžke chrbta. Jeho ruky vtom vošli pod moju deku a keď mi prstami prešiel po zadočku, musela som zastonať. Jemne ho stisol a ja som znova reagovala. On to robil snáď naschvál.

„Nejako si sa nám rozpálila,“ konštatoval a ja som si nemohla nevšimnúť jeho pery, ktoré zadržiavali smiech.

„Som hladná,“ šepla som.

„Prepáč, úplne som zabudol. Počkaj tu, hneď sa vrátim,“ obliekol si nohavice a ja som nesúhlasne zastonala. Nemal by skrývať také dokonalé telo, ale na druhej strany ho nemôže ukazovať nikomu, len mne.

Išla som zatiaľ do sprchy. Vonku som už začalo stmievať, naozaj sme strávili celý deň v posteli. Och, ako sa mi do tej  školy nechcem ísť. A znova stretnúť Tanyu, úžasné. Tipujem, že si ma budú všetci pamätať z toho večera, ale čo už.

Ovlažila som sa príjemnou sprchou a len v uteráku som išla do izby, kde ma čakal Edward s jedlom. Hneď som videla ako mu sčerneli oči a zatínal pästi.

„Bella, ak nechceš, aby som sa na teba práve teraz vrhol, tak sa radšej obleč,“ hovoril takmer zúfalým tónom. Zasmiala som sa, ale radšej sa hneď obliekla do pyžama s medvedíkmi. Pobavene sa na mňa pozrel.

„To pyžamo je naozaj sexy,“ povedal a nahol sa ku mne. Poťahal ma za nohavice, aby som si k nemu sadla.

„Naozaj, veľmi  sexy,“ pokračoval a prezeral si ma. Nechala som ho radšej tak a venovala sa jedlu. To jedenie ma tak zmohlo, že som nakoniec zaspala, že si to ani nepamätám. Maximálne tak Edwardov pobavený výraz a jemný bozk na pery.

„Miláčik, vstávaj, škola volá,“ šepkal nežný hlas.

„Túto vetu neznášam,“ zašomrala som a otočila sa na druhú stranu. Začula som tichý smiech, vtom som pocítila studenú ruku pod svojím „sexy“ pyžamom. Hladil mi bruško a pomaly rozopínal vrch.

„Fajn, už idem,“ prudko som sa postavila až sa mi zatočila hlava.

„Počkám ťa dole,“ povedal mi a pobozkal ma na čelo. Rýchlo som zašla do sprchy, kde som sa prebrala. Na posteli som už mala nachystané oblečenie. Ja tú Alice raz zabijem. Ten malý škriatok mi nachystal čiernu minisukňu, dlhé biele tričko s veľkým výstrihom a aspoň normálny čierny kabátik. S povzdychom si to obliekla zišla dolu. Našťastie mi nedala vysoký opätok, aby som potešila Emmetta svojím rozplesknutím sa na zem.

Edward stál v kuchyni a robil mi raňajky. Mal na sebe to úžasné čierne tričko, ktoré mu zvýrazňovalo svaly. Otočil sa na mňa a nádherne usmial.

„Vyzeráš nádherne,“ povedal mi a ja som sa trochu začervenala. „Tak toto je ešte krajšie.“

Podišiel ku mne a pohladil ma po rozpálenom líci. Jeho oči ma spaľovali, nemohla som mu odolať a pobozkala som  ho na pery.

Najedli sme sa a vyrazili do školy. Samozrejme, že som sa nemohla vyhnúť Emmettovým poznámkam. Ešte k tomu sa ma pýtal, či nechcem Tanyu biť, vraj by rád videl babskú bitku. Či by som bola taká, ako v noci s Edwardom. Len som prevrátila oči a Edward naňho zavrčal.

„Zvládneš to?“ spýtal sa ma na parkovisku.

„Samozrejme, ale keď si nedá pokoj, tak ju asi naozaj nakopem do zadku,“ mračila som sa  a už som si to predstavila.

Edward sa bez hanby zasmial a pritiahol si ma k sebe. Omotala som si ruky okolo jeho krku a ešte viac sa pritisla na jeho nenásytné pery, ktoré ma vášnivo bozkávali. Po chvíli som lapala po dychu, tak sa odtiahol. Vystúpil z auta a otvoril mi dvere.

A vtom sa na nás otočilo celé parkovisko, super.

Edward ma chytil okolo pásu a ťahal do školy. Ostatní sa k nám pridali.

„Edward, tuším máš konkurenciu, ale takú veľkú som ešte nevidel,“ rehotal sa Emmett. Rose mu jedno strelila po hlave a mne sa hneď zlepšila nálada.

„A to bolo za čo?“ pýtal sa ublížene.

Len sme všetci pokrútili hlavami. Ja, Edward a Emmett sme išli spoločne na prednášku, ktorú sme mali aj s Tanyou. Vošli sme do miestnosti a ja som si nemohla nevšimnúť jeden nenávistný pohľad mierený na mňa. Takže si nedala pokoj.

„Čo si myslí?“ spýtala som sa Edwarda.

„Konečne pochopila, že sme manželia, ale vraj sa bude snažiť, keď so mnou nebudeš,“ zasmial sa.

„Tak to má smolu, lebo máme všetky hodiny spolu.“ Zoširoka som sa usmiala a Emmett sa hneď začal rehotať. Raz mi z toho jeho smiechu asi preskočí.

„Ahoj, Edward.“ Tá krava ho pozdravila cez celú miestnosť, ale Edward si ju nevšímal, tak som sa na ňu len zamračila a nevšímala si ju.

Zrazu Edwardova ruka skončila na mojom stehne a ja som sa v duchu modlila, aby som sa ovládala. Upokojujúco mi po ňom prechádzal, no po chvíli som začala pociťovať vzrušenie z jeho dotykov.

„Nemôžeš si to nechať na doma?“ sykla som naňho potichu, aby ma nepočul profesor.

„Nie, príliš ma priťahuješ,“ usmial sa a jeho ruka sa posúvala vyššie a vražedne pomaly.

„Edward!“

Emmett sa zasmial, ale Edward neprestával. Keď sa profesor otočil, Edward ma pobozkal na krk a mnou prešla vášeň a vzrušenie, ktoré sa nedalo zastaviť. Pokračoval v tom do konca hodiny, keď zazvonilo, chytila som ho za tričko a ťahala do nejakej prázdnej miestnosti. Nakoniec sme skončili na dievčenských záchodoch. Zamkla som a pritiahla si ho k sebe. Jeho oči boli už čierne, čo mi dávalo znamenie, že aj on ma tak veľmi chce. Bozkával ma na krk a ja som spokojne vrnela.

„Neprestávaj,“ šepla som.

„S čím?“ šibalsky sa usmial.

„S bozkávaním, hladením, milovaním,“ šepla som znova a nechala sa unášať jeho bozkami.

18. kapitola - 20. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 19. kapitola:

 1
06.10.2011 [20:36]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [14:56]

selena257ale nachytať ich (jak naschvál) môže len Tanya Emoticon

24.09.2011 [12:00]

WhiteTieOni jsou fakt nenasytní. Na záchodcích ve škole. Já bych měla strach, že mě tam někdo nachytá. Emoticon Emoticon

31.08.2011 [3:56]

SiReeNS tímhle přístupem (nedokážou se od sebe držet ani ve škole) vážně bude muset Edward začít podvádět, vždyť si Bella z celého dne nemůže pamatovat ani datum. Emoticon Emoticon
Pěkná kapitola. Emoticon Metoda nevšímavost asi dlouho fungovat nebude, ale pro dnešek to stačilo. Emoticon

1. míša
30.08.2011 [17:37]

Áááááách

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!