Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 18. kapitola

Pitomost č. 2


Vášeň - 18. kapitolaĎalšia kapitolka. Najprv vás chcem všetkých uistiť, že Bella ešte nie je tehotná, musela som vás trochu zmiasť. :D Ešte plánujem veľmi veľa kapitol tejto poviedky. V tejto časti sa dozviete, prečo sa Alice tak tešila. Príjemné čítanie a všetkým vám ďakujem za komenty. :D

18. kapitola

 

Edward:

 

Rozhodol som sa skočiť na lov až do Kanady, kde majú premnožené pumy. Chcel som toho uloviť čo najviac, aby som nemusel odchádzať od Belly. Kto vie, čo robí? Dúfam, že spí, mala by si poriadne oddýchnuť, keďže v poslednej dobe veľa nenaspala. Vlastne, poriadne nespala od našich medových týždňov. Radšej som zavrtel hlavou a sústredil sa na okolie. Za dve hodiny som bol v Kanade.

Už som išiel loviť, keď mi zrazu zazvonil mobil. Alice.

„Stalo sa niečo s Bellou?“ mal som obavy.

„Nie, Edward, Edward, však vám ju môžem zorganizovať?“ kričala na mňa do telefónu, nemohol som si nevšimnúť jej radosť. Samozrejme, že už vedela o mojich plánoch.

„Alice, ešte nesúhlasila,“ pripomenul som jej.

„Ty si myslíš, že by nesúhlasila? Nepoviem ti, ako bude reagovať, ale veď už ste manželia, takže môžem, prosím, prosím?“ Už som si predstavoval, ako skáče od radosti, elf jeden.

„S tým bude musieť súhlasiť Bella. A keď už sme u toho, čo robí?“

„Pred chvíľou jej bolo zle, tak si išla ľahnúť,“ oznámila úplne normálnym tónom.

„Čo sa stalo? Z čoho jej bolo zle? Okamžite letím naspäť,“ takmer histericky som kričal.

„Upokoj sa, nič strašné to nie je, len vracala a je unavená. Nemáte v noci tak vyvádzať.“ Smiala sa. Super, moja manželka bezdôvodne vracia a ona sa smeje.

„Vraciam sa späť, Alice. Povedz Belle, že v noci budem doma,“ oznámil som jej a zaklapol mobil. Skolil som tri pumy a jedného jeleňa a letel som domov. Mohol som si myslieť, že sa jej niečo stane, keď odídem.

A Alice sa ešte k tomu bude smiať. Tipujem, že jediné, čo má teraz v hlave, je naša ďalšia svadba. To bol totižto môj plán. Blíži sa termín Bellinej premeny a ja chcem, aby si užila svoj ľudský život. Chcel som ju znova požiadať o ruku, mali by sme malú súkromnú svadbu, a potom by sme išli na ostrov Esme ako na medové týždne. Obidvom nám to tam prirástlo k srdcu, viem, že to Bellu veľmi poteší. Potom by sme mohli cestovať po svete. Plánoval som to presne mesiac pred Vianocami, ale o ruku ju znova požiadam už tento týždeň.

Už bola tma a ja som stále rýchlejšie bežal za svojou láskou. Strachoval som sa o ňu, dúfam, že to nie je také zlé. Ihneď poprosím Carlisla, aby ju vyšetril. Viem, že bude odmietať kvôli jej tvrdohlavosti, ale má smolu. Má totiž veľmi starostlivého manžela. A ona je stále krehký a jemný človek, ktorý je na všetko náchylný.

Len čo som uvidel náš dom, takmer som preletel aj cez dvere. Vletel som dnu, ale zastavila ma Esme.

„Je v poriadku, Edward. Ešte stále spí,“ uisťovala ma, ale ja som ju musel najprv vidieť. Z jej myšlienok som uvidel, ako jej bolo zle, bola príliš bledá.

Opatrne som vošiel do našej izby. Bella pokojne spinkala, očami som prebehol po jej tele, aby som uvidel len tú najmenšiu zmenu. V tvári už nebola taká bledá ako v Esminých myšlienkach, šťastne som vydýchol a ľahol si k nej.

Automaticky ma vycítila a pritúlila sa ku mne. Usmial som sa a pobozkal ju do vlasov. Spokojne na mne spinkala a ja som premýšľal nad mojím plánom. Urobím to v piatok, aby sme stihli všetko zariadiť. Chcem, aby mala na svoj ľudský život len tie najkrajšie spomienky.

„Edward,“ zašomrala, ale neotvorila oči. Ach, vždy ma týmto vyvedie z miery! Je príjemné vedieť, že sa jej o mne sníva ešte po toľkých rokoch. Musel som ju jemne pobozkať na čelo, usmiala sa, ale ďalej spinkala v mojom náručí.

Ráno som ju nechal v posteli a išiel jej urobiť raňajky. Carlisle práve prišiel z nočnej smeny.

„Čo to robíš tak skoro?“ pýtal sa a načúval, či sa niečo nestane.

„Alice mi volala, že Bella vracala, tak som hneď prišiel domov. A mohol by si sa na ňu potom pozrieť, nevyzerá síce, že je jej zle, ale pre istotu,“ poprosil som ho.

„Samozrejme.“

„Ahoj, zlatko!“ Esme podišla ku Carlislovi a vášnivo ho pobozkala. Radšej som išiel do kuchyne a nechal im súkromie. Na nechutné myšlienky tu bol vždy Emmett, ale keď si začal podrobne predstavovať, čo bude robiť s Esme, tak som si musel začať spievať.

Pripravil som jej lievance a urobil na ne srdiečka zo šľahačky.

„Edward?“ vtom sa ozval môj anjel na schodoch prekvapeným hlasom. Priletel som k nej a zovrel ju v náručí. Zasmiala sa, pobozkala ma na krk, keďže vyššie nedočiahla.

„Alice volala, že ti bolo zle, tak som prišiel skôr,“ objasnil som jej.

„Som veľmi rada, že si tu,“ zašepkala.

„Cítiš sa dobre?“ strachoval som sa.

„Som naozaj v poriadku, neviem čo to včera bolo,“ uisťovala ma.

„Urobil som ti raňajky, musíš mať silu na večer,“ zašepkal som jej do ucha a rukou zašiel pod jej tričko. Zavzdychala a vrhla sa na moje pery. Keď moje telo začalo reagovať na jej vrúcne bozky, radšej som ju odtiahol a pobozkal na líce.

Bella si nespokojne vzdychla, zasmial som sa.

Vyhodil som si ju do náručia.

„Hej!“ vypískla.

Posadil som ju na stoličku a dal pred ňu tanier s raňajkami.

„Sladké raňajky pre moju sladkú manželku,“ zašepkal som jej zozadu do ucha a jemne jej skúsol lalôčik. Striasla sa.

„Edward, nie si jediný, ktorý sa musí ovládať a ak chceš, aby som sa naraňajkovala, tak si sadni na druhú stranu do kúta a môžeš sa tak na mňa pozerať, dobre?“ navrhla mi.

Vtom sa k nám dorútil Emmett a od smiechu sa chytal za brucho.

„Emmett, nehovorila ti Rose, že predvčerom na nákupoch stretla nejakého pekného chlapa, ktorý ju dosť okato balil,“ povedala mu Bella a ja som sa neudržal a vybuchol od smiechu.

Emmett zrazu zmizol v obývačke, kde sedela Rosalie.

„Rose, zlatko, kde býva ten chlap? Chcel by som ho navštíviť,“ pýtal sa jej a ja som sa ešte viac rozrehotal. Otočil som sa na Bellu, na jej tanieri už nič nebolo, nechápal som, kde sa to v nej stratilo.

„Ďakujem, miláčik. Bolo to skvelé a teraz by si mal ísť plniť svoje manželské povinností, lebo tvoja manželka dostala strašnú chuť na svojho manžela a ak jej nevyhovieš, nebude sa s tebou rozprávať najbližších päť rokov,“ zašepkala mi do ucha. Striasol som sa od vzrušenia, vyhodil som si ju do náručia a letel s ňou do našej izby, kde som, ako povedala Bella, plnil svoje povinnosti.

 

17. kapitola - 19. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 18. kapitola:

 1
06.10.2011 [20:21]

kikuskaTrošičku ma sklamalo, že ešte nebude bábo, ale snáď sa dočkám. Krásna kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [14:48]

selena257 Emoticon poviedka v plnej kráse Emoticon Emoticon

24.09.2011 [11:46]

WhiteTieJéé, mimi nebude. Emoticon No mít takovýho manžela, co může pořád, vůbec bych se nezlobila. Emoticon Emoticon

31.08.2011 [3:52]

SiReeNTak snad jindy. Emoticon I tak Belle věřím, že se jen tak nedá. Emoticon Emoticon

1. míša
30.08.2011 [17:25]

je to romanticke a vtipne a vasnive-senzacni

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!