Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 16. kapitola


Vášeň - 16. kapitolaWow, naozaj ďakujem za komenty. Táto kapitola je o niečo kratšia, ale dúfam, že sa vám bude páčiť. :D

16. kapitola

 

Edward:

 

Opäť som bol neuveriteľne pyšný na svoju ženu, ktorá znova dokonale chránila naše manželstvo.

Bol som neuveriteľne rád, že Tanya konečne pochopila, že nemám o ňu záujem. Síce jej myšlienky prezrádzali, že mi už dá pokoj, obával som sa, že to tak nebude. No hneď som tieto myšlienky na ňu vymenil za moju manželku, pri ktorej som sa nedokázal udržať. Keď som ju videl ako po nej kričí, telom prešlo neuveriteľné vzrušenie a musel som sa udržať, aby som si ju nevzal rovno tam. Už v aute som sa ledva sústredil na jazdu a ešte k tomu, keď mi prechádzala rukou po stehne, tak som myslel, že zošaliem.

Len čo sme vošli dnu, ma natlačila na dvere a vrhla sa na mňa. Bol som z nej úplne mimo. Lačne sa prisávala na moje pery, jednou rukou ma držala na zátylku a druhou mi vyhrnula tričko a prechádzala mi po hrudi. Striasol som sa od vzrušenia, prešla mnou taká ohromná vášeň, že som ledva stál na nohách. No Bella ma doslova trápila a strašne pomaly mi vyzliekala tričko, až som ho zo seba musel strhnúť. Prstami sa jemnučko dotýkala mojej pokožky a každý kúsok pobozkala hodvábnymi perami.

„Niekto tu nemôže vydržať,“ zasmiala sa a hrýzla mi bradavku. Panebože, čo som komu urobil.

„Vieš ako sa hovorí takému upírovi?“ vydýchol som, keď sa jej malá rúčka dostávala pomalými pohybmi k mojim nohaviciam.

„Nadržaný?“ odpovedala mi na otázku, ktorú som si už ani nepamätal.

„Presne,“ súhlasil som. Vtom ruku tohto „nevinného“ anjela vkĺzla do mojich boxeriek. Nahlas som zastonal, takmer sa mi podlomili nohy.

„Miláčik, urobím pre teba čokoľvek budeš chcieť, ale ja ťa potrebujem hneď teraz,“ zavzdychal som, keď začala rukou prechádzať po mojom vzrušení. Druhou rukou ma chytila za bradu, otvoril som oči a pozrel sa na ňu. Provokojúco sa usmievala a jazykom mi prešla po spodnej pere.

„Budeš trpieť, Edward Cullen. To máš za to, že sa na teba všetky lepia a ja ťa tak utrápim, že sa nikdy na žiadnu inú nepozrieš a budeš mať pred očami len mňa,“ zašepkala zvodne a ja som jej všetko veril. V tejto chvíli mi nepomáhala ani moja sila, pokojne ju nechám, aby si robila s mojím telom, čo len bude chcieť.

Chytila ma za nohavice a ťahala hore do našej izby, absolútne som sa nebránil. Tam ma zvalila na posteľ a obkročmo si na mňa sadla. Šibalsky sa usmiala a otrela sa o môj značne vzrušený úd, ktorý sa hlásil k slovu.

„Bella,“ zavzdychal som. Sklonila sa ku mne a hrýzla mi ušný lalôčik. Znova som zastonal, týmto tempom budem prvý upír, ktorý príde o hlasivky, ak to bude takto pokračovať ďalej.

Tak veľmi som ju chcel prevaliť pod seba a ihneď si ju zobrať, ale nedokázal som sa ani len hýbať. Perami mi prešla od ucha až k perám, no nedotkla sa ich. Zmučene som vydýchol. Jej neposedná ruka prešla po mojej hrudi a zastavila sa pri nohaviciach. Strašne pomaly mi rozopla gombík a zips. Konečne mi ich stiahla a z boxeriek sa týčilo moje vzrušenie. Bella sa usmiala a prešla po ňom. Preboha.

Vtom sa postavila a nechala ma tak. Stála nado mnou a začala si vyzliekať šaty. Ach, pomaly som sa začal báť, čo chce ešte dnes v noci so mnou robiť. Načiahla sa dozadu a ja som začul rozopínanie šiat. Stiahla si ich a mne sa naskytol pohľad na jej božské telo čakajúce len na mňa. Ale to nebolo ešte všetko, ona nemala totiž podprsenku. Očami som doslova hypnotizoval jej krásne krivky, ktoré jej môže závidieť každá žena. Pokračoval som dolu po jej plochom brušku, čipkované nohavičky toho príliš nezakrývali.

Znova mnou prešla vlna vzrušenia, ale oveľa silnejšia. Moja sladká Bella bola ako anjel, v ktorom sa ukrýval diabol. Keď vyšiel na povrch, ostal som som ako zhypnotizovaný a omamený.

Sadla si naspäť na mňa, sklonila sa nado mnou a vášnivo ma pobozkala. Keď sa jej vzrušené bradavky dotkli môjho tela, vedel som, že už to nevydržim. Rukami som jej prešiel po chrbte až po zadok. Stiahol som jej nohavičky a stisol nádherný zadoček. Bella nahlas zastonala, vtom mi doslova strhla boxerky. Nasadla na moje nedočkavé vzrušenie a začala sa rýchlo pohybovať.

O môj bože. No vtom prestala a začala sa pohybovať pomaly, ale intenzívnejšie, až som ucítil jej samú hĺbku. Prudko sa prehla v panve a vzdychala. V živote som nepočul krajší zvuk. Intenzívne sa na mne pohupovala a ja som cítil, že prídem k neuveriteľnému orgazmu, aký som ešte asi nezažil. Chytil som Bellu znova za zadoček a pomáhal jej. A vtom som to ucítil, stačil už len jeden príraz a zažijeme to, čo ešte nikdy.

Môj anjel sa mi pozrel do oči. Nadvihla sa a prudko na mňa dosadla. Obaja sme naraz vykríkli, tak toto som ešte nezažil. Bella na mňa unavene dopadla a nahlas oddychovala ako ja.

„Zlatko, ďakujem,“ vzdychol som. Moje telo bolo stále v tranze, v mozgu sa mi prelievalo vzrušenie a následky neuveriteľného orgazmu.

Bella sa zoširoka usmiala. Nadvihla sa a zvalila sa vedľa mňa. Videl som, že je úplne zmorená. Vlasy mala mokré od potu, rovnako aj telo. Ale po takom výkone som sa jej ani nečudoval.

Zakryl som ju, aby mi neprechladla a položil si ju na hruď. V momente som počul jej pravidelné oddychovanie.

Po polhodine som konečne nadobudol normálny stav z toho silného zážitku. Hladil som môjho spiaceho anjela po hodvábnej pokožke. Jemne som prstami prechádzal po chrbte, až cez jej krásny zadoček po stehná. Vždy ma odmenila jemným vzdychom, či pradením ako mačka, napriek tomu, že spinkala.

Tak veľmi som ju miloval, že som to nedokázal ani opísať. Zoslalo mi ju samotné nebo. Musím si to priznať, že sa neuveriteľne teším, až bude ako ja. Zažívať s ňou to čo teraz, ale oveľa viac intenzívnejšie. Čo sa mi lepšie môže stať, než byť nekonečne dlho s touto nádhernou kráskou, ktorá mi darovala svoje srdce.

15. kapitola - 17. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 16. kapitola:

 1
06.10.2011 [19:41]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [14:12]

selena257Táto kapitolka sa mi páčila trošku menej lebo stále tu išlo iba o.... veď ty veľmi dobre vieš o čom hovorím Emoticon

24.09.2011 [11:36]

WhiteTie Emoticon Skvělá kapitolka, ostatně jako všechny předešlé! Emoticon

31.08.2011 [3:48]

SiReeN Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!