Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 15. kapitola

fanposter1


Vášeň - 15. kapitolaV tejto kapitolke sa konečne dorieši všetko s Tanyou. Všetkým Vám ďakujem za komentíky a nebolo by zlé, keby ich bolo trochu viac. Vdaka

15. kapitola

 

Edward:

Bol som tak pyšný na svoju manželku, že by som najradšej skákal od radosti neviem kam. Bola úžasná, keď sa snažila chrániť naše manželstvo. Ale na druhej strane mi robila starosť Tanya. Tá krava je úplne zaslepená. Snáď si dnes konečne uvedomí, že o ňu nikdy nebudem mať záujem. Nikdy by som si nedovolil ublížiť žene, či len slovne, ale čo je veľa, to je veľa.

Bella bola práve u Alice v izbe, ktorá ju chystala na večer. Ja som sedel s Jasperom a Emmettom pri telke. Alice nás už obliekla, tak sme museli čakať na naše polovičky. Chudáka Emmetta presvedčila, aby si dal červenú košeľu, lebo Rose bude mať červené šaty.

Kde ste tak dlho?“ Emmett bol strašne nedočkavý, už ho ani zápas nebavil. Jeho myšlienky boli, ako vždy, o Rose.

Veď už ideme,“ ozvala sa Alice na schodoch. Mala zelené šaty, ale ja som sa nedokázal na ňu pozerať. Za ňou totižto išiel najdokonalejší anjel na svete. Bella mala na sebe čierne minišaty bez ramienok, pod prsiami mala veľkú čiernu mašľu. Odokrývali viac, než by mali. Ako omámený som podišiel k nej, ani by som sa nečudoval, keby som zakopol. Nasuchol som preglgol a konečne sa jej pozrel aj do očí.

Vyzeráš dokonalo,“ povedal som jej nežne.

Jemne sa začervenala a sklopila oči. „Ďakujem.“

Palcom som jej nadvihol bradu, aby sa na mňa pozrela. „Dnes mi budú všetci závidieť.“ Sklonil som sa k nej a chcel ju pobozkať, keby ma moja malá otravná sestrička neodtiahla od tej krásnej bytosti, ktorá bola stvorená len a len pre mňa.

Opováž sa, zmaž jej ten rúž a uvidíš čo s tebou urobím, Edward Cullen!“ zavrčal na mňa ten škriatok. To chce ako povedať, že ju nesmiem pobozkať ani raz za celý dnešný večer? Môže snívať.

Chytil som Bellu okolo pásu a nastúpili sme do môjho Ashtona.

Bella sa na mňa hneď otočila a vášnivo ma pobozkala. Zdvihli sa mi kútiky, nedokázal som jej odolať, aj keby sa mi Alice neviem ako vyhrážala. Vtom som začul myšlienky toho škriatka, tak som sa od toho anjela odtiahol a rýchlo som naštartoval, než by mi niečo urobila s autíčkom.

Takže, aký je plán?“ spýtal som sa po ceste. Celú dobu som ju sledoval a nemohol z nej odtrhnúť oči. Čím som si zaslúžil takého anjela.

Budeme si celý večer dokazovať lásku tak dlho, pokiaľ to Tanya konečne nepochopí. Aj keby sme tam mali spať,“ povedala rozhodne. Zasmial som sa jej výrazu.

Tak toto bude veľmi pekný večer,“ zašepkal som vzrušene.

Zabudla som ti ešte povedať, že aj ty vyzeráš úžasne,“ dodala a premeriavala si ma. Veľmi dobre som vedel, ako ju priťahuje, keď mám na sebe to čierne priliehavé tričko. Alice bola síce proti, ale som predsa svojprávny a môžem si snáď vyberať, čo chcem.

O chvíľu sme už boli pri tom bare, išiel odtiaľ hluk a myšlienky snáď tisíc ľudí. Asi je veľmi obľúbená, ako som zistil, a rada sa vtom vyžíva. Otvoril som dvere svojej láske a zmučene sa na ňu znova pozrel.

Obávam sa toho, že sa do piatich minút asi neudržím,“ zavrčal som.

Bella sa rozosmiala. Ach, nádhera. Vrhol som sa na jej prekvapené pery a nemohol som sa jej dostatočne nabažiť. O pár minút prišli aj ostatní, Alice sa na mňa mračila a jej myšlienky boli plné nadávok. Je to vlastne aj jej vina, ona jej obliekla také šaty.

Pobavene som sledoval Bellin výraz, zastavila sa pred dverami baru a nadýchla sa. Pevne som ju chytil okolo pásu. Jej ruka nenápadne vkĺzla do zadného vrecka mojich nohavíc. Nasucho som preglgol, Bella sa na mňa šibalsky usmiala a vošli sme dovnútra. Hneď nad našimi hlavami bol obrovský nápis: „Všetko najlepšie Tanya“.

Bolo tu naozaj veľa ľudí a všetci sa prekrikovali cez hudbu. Nevyzeralo to tu celkom zle.

Chceš niečo na pitie?“ opýtal som sa Belly, ktorá sa žiarivo usmievala. Prikývla a ja som ju ťahal k baru.

 

Bella:

Presne takto som si predstavoval oslavu tej kravy: veľa ľudí, aby mohla byť centrom pozornosti. S Edwardom sme si sadli k baru, dala som si radšej len džús, alkohol už nechcem nikdy v živote vidieť. Obzerala som sa okolo, či niekde neuvidím Tanyu, keď sa zrazu ozvala ta krava z opačnej strany.

„Edward,“ zakričala na môjho manžela.

„Ahoj,“ povedal jej, ale pozeral sa na mňa.

„To mi ani nezagratuluješ?“ Nahodila smutný výraz, ale taký falošný, až mi bolo z nej zle.

Edward sa postavil a natiahol k nej ruku. Ale tá krava sa mu hodila okolo krku. Tak toto bolo už priveľa. Chytla som ju za rameno a odtiahla od svojho manžela.

„Och, ahoj, Bella.“ Super, ona si ma aj všimla. Musím si pogratulovať.

„Edward, chceli by som ti niekoho predstaviť,“ zapišťala Tanya a už k nám ťahala nejaký starší pár, asi jej rodičia. Nie, to snáď nemyslí vážne.

„Mami, oci, toto je Edward Cullen.“ Zastavil sa mi dych. Ona predstavovala môjho manžela svojim rodičom, akoby niečo spolu mali. Edward na ňu zazeral, čo mi trochu zlepšilo náladu, ale ona si to vôbec nevšimla.

„Teší ma,“ povedal Edward jej rodičom.

„Zatancujeme si?“ Tanya nahodila znova ten smutný výraz a ešte k tomu jej rodičia čakali, čo jej odpovie. Veď to je vydieranie.

„Samozrejme,“ odpovedal Edward a ospravedlňujúco sa na mňa pozrel. Tanya ho ťahala medzi ostatných tancujúcich a chytila ho okolo krku. Tak toto jej neprejde. Otočila som sa na čašníka.

„Jednu vodku, prosím,“ poprosila som ho a naliala do seba ešte ďalšie dve. Našťastie som necítila, že by to malo nejaké účinky. Vystrelila som zo stoličky, zachrániť svojho manžela, ktorý mal pozoruhodný výraz, musela som sa zasmiať.

Podišla som k nim a odtiahla ju od neho.

„Hej, čo robíš!“ kričala na mňa.

„Tak ja čo robím!“ zvrieskla som zasa ja na ňu. Vtom nastalo ticho a všetci sa na nás pozreli, normálne by som sa cítila trápne, ale trochu alkoholu robí divy.

„Tak teraz ma dobre počúvaj, ty krava. Vidíš to čo mám na prste? Tomu sa hovorí prsteň a keby si si nevšimla, tak Edward má taký podobný. Tomu sa hovorí, že sme manželia,“ kričala som na ňu až ma boleli hlasivky. Musela som jej to vysvetliť primitívne, aby to vôbec pochopila.

Zarazene na mňa pozerala, žeby jej to konečne došlo? Edward sa na mňa nádherne usmial, nemohla som mu odolať. Vrhla som sa mu do náruče a vášnivo ho pred všetkými pobozkala. Zdvihli sa mu kútiky a začal ma bozkávať ešte naliehavejšie. Keď som nemohla dýchať, odtiahol sa. Tanya tam stále stála a vyzerala, že bude plakať.

„A ja som si myslela, že ma máš rád,“ fňukala a pozerala sa na Edwarda.

„A na to si ako prišla. Dával som ti to snáď niekedy najavo? Pre mňa existuje len Bella, nikto iný okrem nej to nikdy nebude,“ vysvetľoval jej Edward. Tanya dupla opätkom do zeme, vyzerala ako malé nahnevané dievčatko. Väčšina pozorujúcich sa uchichtla.

„Poďme domov, potrebujem sa ťa dostatočne nabažiť,“ zašepkal mi Edward do ucha. Striasla som sa od vzrušenia. Na nič som nečakala a nechala sa ťahať domov.

14. kapitola - 16. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 15. kapitola:

 1
05.10.2011 [20:41]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [14:01]

selena257Ach Tanya spatätaj sa konečne! Emoticon ale súhlasím z SIReeN ona to nevzdá Emoticon Emoticon

24.09.2011 [11:31]

WhiteTieTanya je pěkná kráva, fakt. To je asi slepá, blbá, nebo co já vím, když si ještě "nevšimla", že Edward je ženatý...?
Ale Bella jí to pěkně natřela. Emoticon

31.08.2011 [3:46]

SiReeNTanya je pěkná mrcha, představí ho rodičům, aby neměl na výběr a na parket s ní jí musel. Emoticon Bella to zvládla, posilnila se vodkou ( Emoticon Emoticon) a obhájila si své teritorium. Něco mi ale říká, že Tanya to nevzdá. Emoticon Emoticon -> Problémy! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. míša
30.08.2011 [16:27]

bella drsnacka-SUPER

30.07.2011 [13:01]

BELWARDKAúžasný pěkně jí to nandala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!