Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vášeň - 1. kapitola

Eclipse


Vášeň - 1. kapitolaTáto poviedka nadväzuje na Breaking dawn, len s tým, že Bella nebude čakať dieťa. Čaká vás veľa romantiky, či erotiky. Dej sa začína v období, keď je Edward s Bella na ostrove Esme. Bella s Edwardom ešte stále nie je dohodnutá na premene, ale to budem riešiť neskôr, teraz si užívajú medové týždne. Prosím o komenty. Vďaka.

1. kapitola

Bella:

Otvorila som si okná v obývačke a ľahla si na sedačku. Zapla som si ten film, čo sme pozerali včera, už cez úvodné titulky som zaspala. Vietor ma jemne chladil na obnaženú pokožku, mala som na sebe len Edwardovu košeľu. Ráno som sa zobudila v príjemne ľadovom objatí.

„Prepáč, zabudol som, že ti bude bezo mňa tak horúco. Nabudúce nainštalujem ventiláciu, než odídem,“ uistil ma a pritisol k sebe ešte viac. Spokojne som si vzdychla, keď mi zaškvŕkalo v žalúdku. Edward sa zasmial.

„Tak toto mi bude chýbať,“ povzdychol si a postavil sa.

„Kam ideš?“ zašomrala som smutne.

„Idem ti urobiť niečo na raňajky a ty tu pekne lež,“ povedal a zmizol v kuchyni.

Aj tak som sa postavila a išla za ním. Už, už mi išiel niečo povedať. Ale keď ma uvidel, že mám oblečenú košeľu, ktorá mi siahala tesne nad zadok. Oči mu sčerneli túžbou. Musela som niečo vyskúšať. Prešla som okolo neho a vášnivo sa naňho pozrela. Sadla som si na linku, košeľa sa mi ešte viac vyhrnula. Z dresu som si zobrala jahodu, pozrela som sa mu do očí, a jemne oblizla ten kus ovocia, ktorý som mala zrazu nahradený Edwardovými perami.  Nohy, ktoré mi viseli z linky, jemne roztiahol, aby som dostal ku mne bližšie. Perami mi prechádzal po sánke dolu po krku. Slastne som zavzdychala. To ho rozprúdilo ešte viac a už som bola bez košele.

Zamračila som sa naňho. Ja som bola nahá, ale on mal ešte stále nohavice. Jedným ťahom som mu ich rozopla. Spadli na zem. Prstami som mu pomaly prechádzala po hrudi, dokonalých svaloch. Pobozkala som ho na prsia, slastne vzdychol. Pomaly som prechádzala dole až som sa dostala k lemu jeho boxeriek. Rukou som prešla po jeho dosť vzrušene napätej časti. Vtom som ležala v obývačke na gauči. Edward mi jazykom dráždil bradavky, hneď som sa prehla v chrbte.

„Edward,“ vzdychla som.

Pritiahla som si jeho pery na svoje. Jazykom mi prešiel po spodnej pere, pootvorila som ústa a začala ho hladovo bozkávať. Naše jazyky sa divoko preplietali. Už som to nemohla vydržať, srdce sa išlo zblázniť, rovnako ako moja rozpálená pokožka.

Rukou som mu prešla k poslednej časti oblečenia a ihneď som ju stiahla. Ešte viac som roztiahla nohy, aby pokračoval ďalej. Bozkával ma na krku, keď do mňa vnikol. Prehla som sa chrbte a neodpustila som si hlasitý ston.  Panvou som mu išla oproti, čím sa prehĺbilo vniknutie. Obaja sme nahlas stonali. Začal prirážať silnejšie a ja som začala pociťovať ten neuveriteľný pocit v podbrušku. Vtom prirazil ešte viac a obaja sme vykríkli silným orgazmom.

Nahlas sme oddychovali. Edward sa ku mne znova sklonil a jemne si položil tvár na moju hruď. Jeho vlasy ma jemne pošteklili. Keď doznievali posledné slasti spôsobené týmto neuveriteľným pocitom, vyšiel zo mňa pritisol sa ku mne na ten malý gauč. Hlavu som si položila na jeho prsia.

„Milujem ťa,“ vzdychla som.

„Ja teba viac.“

Chvíľu sme potichu ležali a užívali si všetky silné pocity, keď mi zasa zaškvŕkalo v žalúdku.

Zasmial sa.

„Pokiaľ si pamätám, tak som ti robil pred chvíľou raňajky.“

Postavil sa a obliekol si len kraťase, ja som si zase dala jeho košeľu. Sadla som si za stôl a on dal predo mňa palacinky zo šľahačkou.

„Mňam.“

Zozadu sa ku mne sklonil a zašepkal mi do ucha: „To máš za to dokonalé ráno.“

Pobozkal ma krk a ja som sa začervenala. „Pokiaľ viem, tak aj ty máš na ňom dosť veľký podiel.“

„To hej, ale ja som si neobliekol na seba košeľu, ktorá viac ukazovala než skrývala, a ešte k tomu odhaľovala také nádherné telo,“ šepkal ďalej.

Ešte viac som sa začervenala.

Posadil sa oproti mne a pozoroval ma ako jem. „Čo budeme dnes robiť?“ opýtala som sa.

„Pôjdeme konečne na pláž, ani si nepamätám, kedy sme boli vonku. Stále sme len v posteli,“ no nehovoril to tak, že by mu to dajako vadilo.

„Tak fajn,“ súhlasila som a vybehla som si hore pre plavky. Otvorila som veľký kufor s plavkami a spodným prádlom. Z nočných košieľok mi zostalo len pár, lebo Edwardova schopnosť strhať ich zo mňa za pár sekúnd je vynikajúca. Ešte doteraz si spomínam, ako sa Edward strašne bál, aby mi neublížil. Ale teraz, po svadbe, sa z neho stal ten najlepší manžel, ktorý splní všetky moje priania, ale ja mám väčšinou len to jedno.

Vytiahla som si jedny čierne plavky, teda ak sa to dá nazvať plavkami, skôr by som povedal kusy látky, ktoré majú zakryť len určité miesta. Dala som si malé trojuholníčky a dosť vyzývavý spodok. Radšej som sa ani nepozrela do zrkadla, už bez toho som sa červenala ako rajčina.

Zbehla som do kuchyne, ale Edward tam nebol.

 

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášeň - 1. kapitola:

 1
04.10.2011 [19:13]

kikuskaJa sa momentálne strašne nudím, tak som si povedala, že sa vrhnem na nejakú poviedku a prvá osoba, od ktorej by som si niečo mohla prečítať si bola ty. Emoticon Veľmi pekná kapitola. Idem sa mrknúť na ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon

02.10.2011 [9:45]

selena257krása..no proste nádhera Emoticon ľutujem že som túto kapitolu nanašla už skôr Emoticon a ešťe som si k tomu pustila pieseň ktorú Edward hral vo filme na piáne a bolo to ešťe lepšie Emoticon idem čítať a komentovať všetky ďalšie kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [7:54]

WhiteTieMoni, super, krása. Moc mě první kapitolka zaujala a jsem zvědavá i na ty další. A z komentářů některých zde si nedělej hlavu, povídka je skvělá a první kapitola se mi moc líbila. Emoticon

31.08.2011 [2:46]

SiReeNTak jsem se k tomu konečně dostala. A až teď, po přečtení, mi plně došlo, proč se to tak jmenuje. Emoticon (No jo, někdy mi to myslí kapku pomaleji, co se dá dělat. Emoticon)
Líbilo se mi to, tedy až na jednu věc - palačinky? Emoticon Ble, ble, ble. Stačí mi to slovo vidět a trnou mi zuby. Emoticon
Kdybych to četla v době, kdy jsi s povídkou teprve začínala, napsala bych, že to mohlo být delší, ale takhle, s vidinou dalších 39 kapitol, mi délka plně vyhovuje. Emoticon
Docela by mě zajímalo, jak dlouho na té pláži vydrží. Emoticon Jeden nad... nedočkavější než druhý, co? Emoticon

A nedá mi to - spysovatelka? Obdobý? Emoticon Emoticon To se někomu povedlo. Když kritizovat, tak na úrovni. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!