Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Válka je tu! Prolog


Válka je tu! PrologTak tady je nová povídka o Belle a Alice. Co se stane s jejich rodiči, kdo vůbec jsou? Proč musí najít Cullenovi? Prosím o hodně komentářů, jestli má cenu to psát dál.

Viděla jsem, jak je trhají na kusy. Nemohla jsem nic dělat. Tolik jsem chtěla, ale nepomohla bych jim. Aspoň musím zůstat na živu, abych je mohla pomstít.

Moji rodiče jsou mezi nimi. Já jediná přežiji a rozhodnu o naší budoucnosti. Mám se skrýt a nikomu nic neříct? Ne, to nejde. Rodiče by chtěli, abych to všem řekla. Udělám to pro ně, aby na mě byli hrdí. Nezklamu je.

Zavřela jsem oči, abych nemusela vidět celou tu spoušť. Ale i tak jsem slyšela zvuky utrpení. Rvalo mi to srdce. Měla jsem co dělat, abych nezačala vzlykat. Proč jen musí být svět tak nespravedlivý a dopustit něco takového? Copak neexistuje spravedlnost? Myslela jsem, že jsme nic špatného neudělali, ale asi jsem se zmýlila. Neměla jsem jim dovolit, aby to udělali. Měla jsem tomu včas zabránit a ne tomu jen přihlížet.

A najednou zvuky ustaly a já slyšela, jak útočníci odjíždějí na koních pryč. Když jsem si byla jistá, že už jsou pryč, vylezla jsem a ihned přiběhla k ohni. Viděla jsem tam kusy těl. Byly mých rodičů, kamarádů, celé mé rodiny. Neměla jsem nikoho, kromě mé malé sestry Alice, které jsem pomohla utéct dřív, než přišli. Aspoň, že ona se zachránila. Snad se Alice zachránila a počká na mě tam, kde jsme se dohodly.

Cítila jsem se hrozně sama a tak jsem si jen sedla k ohni a koukala se na hořící těla, která se postupně rozpadala v popel. To jediné mi po nich zbude. Pouhopouhý popel, nic víc.

Sklonila jsem hlavu a začala hlasitě vzlykat. Bylo mi jedno, jestli mě někdo uslyší, nebo ne. Jediné, na čem mi záleželo, byla pomsta a moje sestra Alice.

Nechápala jsem, co se děje, když mi matka přikázala, abych se schovala se sestrou do úkrytu a nevylézala odtud, dokud se to všechno neutiší. Neměla jsem ji poslechnout a bojovat s ní. Rodiče mohli být ještě naživu, kdybych tomu všemu zabránila. Jenže jsem sobecká, a tak jsem si raději zachránila vlastní kůži.

Cítila jsem, že s nimi všechno dobré odešlo. Teď nás všechny čekaly zlé časy. Všichni teď budou kvůli mně trpět. Jen kvůli mojí hlouposti. Kdybych ho k nám nepřivedla, nic by se nestalo. Měla bych se někde ukrýt, nebo jít za nimi a nechat se zabít. Konečně bych se shledala se svými rodiči. Už je nikdy neuvidím.

Potom jsem si ale vzpomněla na Alice a hned mi bylo lépe. Slíbila jsem jí přece, že přijdu. Dala jsem jí slib a ten nesmím porušit. Mohli by ji taky najít a zabít, jako všechny ostatní. Musím zachránit všechny zbylé upíry.

Udělám to pro Alice a pro rodiče. Musíme společně najít Culleny a říct jim to. Jedině oni nám můžou pomoct. Snad mě pochopí a pomůžou nám. Hlavně se o tom nesmí dozvědět on a jeho pomocníci. To by bylo potom všechno ztracené.

Ale jak to mám před ním utajit? Musím si dávat dobrý pozor, jestli mě někdo z nich nesleduje. Jsou ve sledování nezkušení, takže by to nemuselo být tak těžké. Hlavně se musím soustředit a všechno bude dobré.

Začalo svítat, a tak jsem vstala a naposledy se koukla na dohořívající oheň, než jsem se rozběhla lesem.

Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Válka je tu! Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!