Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » V srdci vrahyne - 3. kapitola

Jakesprej


V srdci vrahyne - 3. kapitola

Všetko je len hra. Hra napísaná bez citu. No hru hrajú herci, ktorí napriek scenáru svoje city neovládnu...

V tej chvíli som zabudol, kto som a kde som. Vnímal som len nekonečnú hĺbku jej modrých očí... Pohľadom som zablúdil k jej krvavočerveným, plným perám, od ktorých ma delilo iba pár centimetrov...

Ak sa vám táto poviedka zapáčila, nechajte komentík. Príjmem aj kritiku. Prajem príjemné čítanie. :D

3. kapitola

 

Rosalie:

Ležal tam s dýkou v srdci a v kaluži krvi. V ruke zvieral dokrčený, zakrvavený lístok, ktorý mu tam vrah násilne strčil... Nemohla som sa nadýchnuť. Môj svet sa zrúcal ako domček z karát. Moje srdce už neexistovalo. Ostala len veľká čierna diera a čosi, čo ma udržovalo pri živote. No to, čo kedysi vytváralo moje srdce, som dala Riccardovi. Navždy. A on si to vzal. Vzal si moju lásku do priepasti smrti.

„Nie!" vykríkla som zúfalo a zároveň som sa na posteli posadila.

Po lícach sa mi rinuli horúce slzy a celá som sa triasla. Šok, strach, zúfalstvo, žiaľ... Tieto a tisícky ďalších pocitov ma bodali do srdca ako žeravé dýky. Tú, čo bola zapichnutá v jeho srdci, som vytiahla a objala jeho bezvládne telo.

„Nie, nie, nie…” šepkala som v agónii. No krutá pravda sa ako čierny, život pohlcujúci, dym plazila do útrob môjho vedomia. Jeho život mi uniká pomedzi prsty tak, ako tma mizne v slnečnom svite... Prsty, ruka, papierik.

Môj mozog pracoval na najnižšie obrátky. Ak vôbec pracoval. Jemne, pomaličky som ho pohladila od zápästia po koniec zohnutého ukazováka a vzlykajúc som vytiahla lístok. Jedna z mojich sĺz pristála na jeho predlaktí. Ustrnula som. V jednom bláznivom okamihu som dúfala, že tá slza roztrhne závoj smrti a on sa s úsmevom posadí, chrbtom ruky mi zotrie slzy, pohladí mi tvár a vezme ma do náručia. No bol to len bláznivý okamih. Roztvorila som lístok. Kvapky Riccardovej krvi slúžili ako pečať pre odkaz napísaný rukou vraha...

Il vero amore per conscerne, una volta che si perde. Avete perso il vostro amore per sempre.

 

 „Nie!“ vykríkla som lapajúc po dychu.

Celá spotená a vystrašená som si sadla na posteľ. Nočnú košeľu som mala zmáčanú od sĺz. Srdce mi ešte stále divo tĺklo a ruky sa mi triasli.

„Nie,“ zašepkala som, pretože toto slovo bolo najbližšie k mojim pocitom, hoci tie sa nedali vyjadriť slovom.

„Mala som to byť ja. To ja som bola na vine. Prepáč, prepáč mi to, láska.“

 

Emmett:

„Do ri...“ vykríkol som a hneď nato si zahryzol do jazyka tak silno, že keby som bol človekom, už viac neprehovorím. Pred Amy sa musím krotiť. Vyskočil som z pohovky a nadľudskou rýchlosťou som šiel k schodisku. Pri zvuku jej spevavého hláska som ustrnul s jednou nohou na prvom schode.

„Čo sa deje, oci?“ opýtala sa zvedavo.

Svoje orieškovohnedé oči zavŕtala do mojich zlatých. Na dvojročné dieťa má priveľmi pevný a dospelý pohľad. No toto dieťa je výnimočné.

Ústa roztiahla do šibalského úsmevu a v očiach sa jej rozsvietili iskričky.

„Ty máš frajerku!“

„Nie. Ona je len moja priateľka,“ namietol som prekvapene.

Privrela tie svoje kukadlá a našpúlila pery.

„Nieže to pokašleš, oci. Už sa teším na svadbu.“

Uškrnul som sa a pokrútil hlavou nad fantáziou mojej dcérky. Ona sa zatiaľ vrátila k bábikám v miniatúrnom domčeku, no vedel som, že ešte stále jej na perách pohráva úsmev. Ten som mal na perách aj ja. Úprimnosť a detská nevinnosť v jej slovách ma len utvrdzovali v tom, že konám správne. Ja jej matku nemôžem nahradiť, ale Rosalie sčasti áno. Nemusím Rose milovať. Stačí ilúzia...

                                                        ***

Bezradne som sa díval na hory oblečenia v mojom šatníku. Na toto potrebujem Alice. Ešteže sa ako upír nemusím pozerať do zrkadla, inak by ma asi trafilo.

„Alice, čaká ťa tu upírska figurína, ktorá potrebuje teba a tvoj úžasný módny vkus,“ poviem, ako keby stála na konci tejto miestnosti.

Viem, že ma počula, ale očividne je ešte urazená preto, čo som vyviedol na jej poslednom zoznamovacom večierku. Inak by tu bola.

„Alice, prosím! Toto je pohotovosť!“ zakričal som pokorne.

Vzduch okolo mňa sa zvíril a už na mňa útočili veci z útrob môjho šatníka. Uškrnul som sa a zachytil bielu košeľu a jeansy značiek, ktoré pozná iba moja podarená sestrička. Znovu preletela popri mne, ale tentoraz ma stihla šľahnúť opaskom z môjho šatníka. Zachytil som ho a ďalej sa prihlúplo usmieval. Vedel som, že čo sa tohto týka, nenechá ma v štichu.

„A nie, že to pokašleš! To oblečenie ťa nezachráni pred tvojím tupým mozgom!“ ozvalo sa z izby na konci chodby. Zachmúril som sa. Aspoň tá veštica by mi mohla dôverovať. Veď ona vie, čo sa stane. Ale čo keď to naozaj pokašlem...

Vzchop sa, chlape! Dôveruj si!“ povedal som si v duchu, nahodil sa a vyštartoval.

                                                         ***

Zaparkoval som na preplnenom parkovisku, vystúpil som a zamkol auto. Snažiac behať ľudskou rýchlosťou – pre mňa rýchlosťou roztrasenej babičky -, som sa blížil k vchodu do zábavného parku. Na chvíľu som zmeravel. Stála vedľa prúdu návštevníkov, tlačiacich sa dovnútra. Nedočkavo prešľapujúc, prechádzala pohľadom po jednotlivých mužoch kráčajúcich jej smerom. Keď ma zbadala, natešene sa ku mne rozbehla. Bola nádherná. Zlatisté kučery jej viali vo vetre. Ľahké, letné, biele šaty jej obopínali dokonalé krivky tela. Oči jej iskrili a ústa sa smiali.

„Som rada, že si tu,“ vydýchla. „Poď!“ chytila ma za ruku a ťahala ma do prúdu návštevníkov.

„Prepáč...“ začal som náhlivo.

„Tie kecy si nechaj pre seba,“ povedala, predierajúc sa davom.

„Musíme ešte stihnúť aspoň polovicu atrakcií, kým sa začne tanečná show.“

Uškrnul som sa. Tá je ale akčná. Toto by sa Amy páčilo. Som si istý, že by sa v jej očiach odzrkadlila toľká dychtivosť ako v Rosaliiných.

                                                        ***

„Pekný kúsok to s tou peňaženkou,“ nadhodil som, zatiaľ čo sme stáli v rade na horskú dráhu.

Uškrnula sa. „To vieš, skúsenosti.“

„Ale nemohla si vedieť, či prídem.“

„Nie, to nie. Ale niečo mi navrávalo, že prídeš,“ povedala s úsmevom.

„A prečo práve toto miesto?“

„Myslím, že nám trocha zábavy neuškodí,“ odpovedala a vtiahla ma na sedadlá.

„Na čo som sa to dal nahovoriť...“ povzdychol som si a nechal mladíka s dredmi a piercingom v nose zaklapnúť poistku.

„O chvíľu uvidíš,“ uškrnula sa.

Mala pravdu. Hoci som nevidel nič zaujímavé na tom, že sa rútime v podstate slušnou rýchlosťou nadol, a potom nás to asi hodinu ťahá naspäť hore, smial som sa a kričal s ostatnými. Videl som, že ju to teší. V prudkej zákrute, po ktorej nasledoval strmý spád, ma s piskotom chytila za ruku. Usmial som sa. Vychádza to...

Asi takýmto štýlom sme prešli ešte asi desať rôznych atrakcií ako tunel hrôzy a autíčka, po ktorých sme sa tak rehotali, až sa niektorí spoluidúci znechutene odtiahli.

Práve som kupoval colu, keď sa z neďalekého pódia ozval hlas uvádzača:

„Dámy a páni! Nehanbite sa a príďte k nám. Ide sa tancovať!“

„Konečne!“ zvolala Rose usmievajúc sa od ucha k uchu.

„Ale...“ protestoval som, podávajúc jej colu.

„Žiadne ale. Ide sa! Na toto som čakala celý večer. Milujem tanec. Poď! Bude to zábava!“

Napila sa a ponúkla ma.

„Nie, ďakujem,“ odmietol som.

„Ako chceš,“ odpovedala a zvyšok odhodila do odpadkového koša. Chytila ma za ruku a ťahala na parket pod pódiom, kde už hrala kapela. Pozoroval som, ako sa ladne vlní do rytmu hudby. Bolo z nej doslova cítiť, ako tanec miluje. Napĺňal ju šťastím... Pokúsil som sa o pár pohybov a spoliehal sa na upírsku ladnosť. Tanec nebol mojou silnou stránkou... Keď si všimla moju snahu, usmiala sa a ovinula mi ruky okolo krku.

„No tak vidíš! Ide ti to výborne!“

„Ja som nevravel, že neviem tancovať,“ povedal som víťazoslávne.

Začervenala sa. „Prepáč,“ povedala ospravedlňujúco.

„Nechaj to tak. Aj tak som drevo.“

„Nie, nie si!“ protestovala, ale to už kapela začala hrať slaďák.

Vycítil som príležitosť. Pritia hol som si ju tak, aby sa naše telá dotýkali a ovinul som si ruky okolo jej pásu.

„Emmett...“ zašepkala prekvapene.

Uškrnul som sa. „Teraz vediem ja.“

Usmiala sa a zadívala sa mi do očí. Chcel som tomu zabrániť, no úplne som podľahol čaru jej pohľadu. V tej chvíli som zabudol, kto som a kde som. Vnímal som len nekonečnú hĺbku jej modrých očí. Rukou som jej odhrnul pramienok z tváre a založil ho za ucho. Chrbtom ruky som jej jemne pohladil hebké líce. Pohľadom som zablúdil k jej krvavočerveným, plným perám, od ktorých ma delilo iba pár centimetrov...


                                                   4.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V srdci vrahyne - 3. kapitola:

 1
08.08.2011 [23:42]

nicolecullenhaleDlouho jsem váhala jetli si mám tu povídku přečíst, ale až ted jsme se k tomu donutila a musím říct že nelituju. Máš to úžasně napsaný! Určitě hned pokračuj. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2011 [16:12]

MIROSeLAVAJa ani slov nemám Emoticon Emoticon Emoticon toto je dokonalosť. Začiatok taký neskutočne temný... chúďa Rose Emoticon A neskôr titen zábavný párk Emoticon krásne si to opísala Emoticon dúfam že im to vyjde... som neskutočne zvedavá čo bude nasledovať Emoticon teším sa na ďalšiu kapitolku Emoticon

27.06.2011 [14:50]

aLcA0bOrDeRsOch... Uch!!! Ten koniec bol krásny!!!!! Ale... Čo znamená to po taliansky či jakú riť??? Emoticon Emoticon Emoticon
Ale si zabila!!! Chudák Rose!!! Emoticon na jej mieste by som sa tou dýkou prepichla... A bol by pokoj!!! Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon

4. deedee
26.06.2011 [20:36]

Je to vážně skvělá povídka. Líbí se mi, jak je temná a přitom se toho v ník tolik děje. Emmett má opravdu skvělou holčičku:D doufám, že se dají dohromady Emoticon Emoticon

22.06.2011 [16:34]

MatikEsmeCullenNO tak to je krásne ... Len v tom pokračuj a ja sa teším na pokračovanie .... Nemá to chybu .... Dúfam, že nakoniec budú spolu .... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [16:14]

N1I1K1O1Lkrása ! krása ! krása ! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ta Emmova dcera je hrozně roztomilá Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [20:43]

TeenStarSkvelá kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Len ma napadlo, že po tom, čo Emmík zabil svoju ľudskú ženu, si trúfa začať si s ďalšou ľudskou ženskou. Vieš, či sa nebojí. Emoticon Emoticon Ale to je detail, ja si jednoducho musím rypnúť, ak mám príležitosť. Emoticon Emoticon Emoticon
Bolo to úžasné, vážne. Kolotočéééé, áááá... I like it! Emoticon Emoticon Si jednoducho perfektná, Kušinka! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!