Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » V Srdci Čarodejnice - Prológ

5774


V Srdci Čarodejnice - PrológZdravím. :) Prichádzam s novou poviedkou. :D

O čom bude? Bella žije so svojou mamou na hrade. V deň, ked dovŕši 18 rokov, dozvie sa, že je čarodejnica. Len čo odíde na krátky výlet, stane sa doma na hrade niečo, čo ju donúti odísť do sveta... Dostane sa až na Čierny hrad, kde bude bude zajatá. Ale potom si uvedomí...

Prológ je z budúcnosti. Dúfam, že sa vám poviedka zapáčila. :)

Príjemné čítanie praje Elanor. )

Prológ (Budúcnosť)

S nepríjemným tušením som koňa poháňala stále rýchlejšie a rýchlejšie. Bola som ešte ďaleko od domu, no aj tak som cítila, že čosi nie je v poriadku.

Kôň nespokojne fŕkal, ale nezradil ma. Poslušne ma niesol na svojom chrbte k hroziacemu nebezpečenstvu.

 

Čím bližšie sme boli, tým viac som to cítila. Tú hrozivú auru, ktorú som si nemohla s ničím pomýliť. Upír. A nie len jeden. Bolo ich veľa, povedala by som, že až príliš.

Tesne pred hradbami som koňa zastavila a dala som mu slobodu. K tým monštrám dobrovoľne nepôjde.

Rýchlo som si vzala svoj meč i amulet, ktorý som dostala od svojej mami na narodeniny, a hnala som sa na pomoc svojej rodine.

 

Jedným skokom som vyskočila na hradby a okamžite som si všimla spúšť, čo za sebou upíry zanechali. Zoskočila som dole, vrhla som sa na prvého upíra a s neochvejnou presnosťou som mu stočila meč po krku.

Samozrejme, meč sám o sebe by mu nič neurobil, ale pre mňa to bola jedna z možností, ako ho zabiť. A pretože som do meča pustila svoju silu presne vo chvíli, keď sa dotkol jeho pokožky, meč úder vydržal, no upír nie. Hlava sa mu oddelila od zvyšku tela a tak už nemohol riadiť svoje pohyby. Rýchlo som pozbierala časti jeho tela a hodila som ich do neďalekého ohňa, ktorý, pravdepodobne, založil niekto z mojej rodiny.

 

Podobným spôsobom som sa zabavila všetkých, ktorý sa proti mne vrhli, no ani ja som nezostala bez škrabanca či iného zranenie. Cítila som bodavú bolesť v boku a tiež na pravom stehne. Zo všetkých síl som túto ochabujúcu slabosť potlačila a zamerala som sa na nepriateľov.

 

Zrazu sa však upíry zvrtli a dali sa na ústup. Bolo to nečakané a na chvíľu ma zalial pocit šťastia a nádeje. Avšak... len na chvíľu.

Nevzdali sa, len ich vodca zmenil stratégiu a proti nám sa vrhla skupina duchov. Sledovala som, ako sa tie čierne stvorenia presúvajú k mojej rodine, ktorá sa snažila ostať po kope.

Avšak oni neboli to, čo chceli. Duchovia nás chceli hlavne oslabiť a preto ničili všetky stromy v dosahu.

 

Pozbierala som silu, ktorá mi ešte ostala a vrhla som sa k Najstaršiemu stromu. Bol to najmocnejší strom na záhrade, no našťastie ho oni nespoznali. A keď spoznali, tak už neskoro.

Priložila som si obe dlane k jeho kôre a spojila som svoju energiu s jeho ohromujúcou a nekonečnou. Poznal ma a dovolil mu to.

Teraz bolo dôležité sústredenie. Celú moju bytosť som donútila, aby sa sústredila na vyhnanie nepriateľov, na vytvorenie štítu, ktorý chránil najsamprv strom a mňa. Potom sa postupne začal naťahovať a zväčšovať. Jeho rast bol rýchly. Moju rodinu zakryl, nepriateľov vyhnal preč – alebo skôr odrazil.

To bola moja sila ako dediča a jediného potomka mojich rodičov.

 

Poobzerala som sa okolo seba a keď som pohľadom našla svoju rodinu, dala som sa do behu. Pohľadom som tekala po všetkých členoch rodiny. V tom som si všimla nejaký tieň, preto som ešte viac zrýchlila. Videla som totiž niečo, čo sa mi vôbec nepáčilo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V Srdci Čarodejnice - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!