Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » V dobrom aj zlom - 18. kapitola


V dobrom aj zlom - 18. kapitolaPovídka se umístila na 2. místě v Nej povídce listopadu, a tak ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme. :)

Ako dopadne stretnutie Edwarda a Jacoba? Niekedy si musia dať chlapi do zubov. Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Bella prišla dole a umorene si sadla na pohovku. Ani sa na mňa nepozrela. Presviedčam ju na potrat a ona to dieťa tak miluje. V diaľke som začul rinčanie motorky. Spozorneli aj ostatní členovia rodiny.

„To je v poriadku. Bella bude mať návštevu,“ šepol som. Bella sa so záujmom postavila a prešla ku mne. Dívala sa cez sklenenú stenu a po chvíli sa objavil Jacob na svojom Harley. Zastavil vedľa môjho Volva a uprene sa zadíval ku vchodu. Ostražito sledoval veľké sklenené okno a vstupné dvere. Bella si ťažko vzdychla. Očividne nečakala Jaka. Možno si myslela, že prichádza Charlie.

„Pošlem ho preč,“ povedala rýchlo a už bola pri dverách. Rose chcela ísť okamžite s ňou, no prudko som sa otočil a zavrčal. Moja sestra sa nechápavo presunula bližšie ku mne a s otázkou v očiach mykla ramenami smerom hore.

„Nehovor, že si ho volal ty,“ prskla Rosalie.

„Áno, volal som ho ja. Ty azda nevidíš, že ju to decko zabíja? Si tak zaslepená tým, čo chceš ty, že nevidíš, že to z Belly postupne vysáva život.“ Rose sa na mňa kamenne pozrela.

„A ty azda nevidíš, že tvoja žena to dieťa miluje? Ver mi, že Belle je absolútne jedno, či ju to dieťa pripraví o zdravie alebo dokonca o život. Je jej to jedno, ako každej matke, ktorá miluje svojho potomka. Matky pre svoje deti mnohokrát položia aj život. Hovorí sa tomu materská láska a je silnejšia než čokoľvek na svete. Vezmi si hoc aj Esme, alebo len svoju biologickú matku, Edward!“ Rose mi vyrazila dych. Prešla popri stene k druhému oknu a dívala sa, čo sa deje vonku. Tiež som sa otočil. Bella sa nervózne zaknísala a čakala, až k nej Jacob pristúpi.

„Jacob, ty si fakt cvok. Čo tu robíš?“ opýtala sa s miernou naliehavosťou v hlase.

„Chcem s tebou len hovoriť.“ Jacob sa pozrel smerom k nám do okien a potom na Bellu. „Už som počul ako dopadli výsledky,“ šepol. Bella sa prudko otočila a ja som zahanbene sklopil oči a poodstúpil od steny, akoby ma mohla vidieť cez zrkadlové sklo.

„Od koho tak asi,“ zašomrala si moja žena popod nos.

„Bella, v žiadnom prípade by si nemala riskovať svoje zdravie a svoj život. To dieťa mám rád, ale teba viac. Pôjdem s tebou do nemocnice a necháme urobiť všetky ďalšie potrebné vyšetrenia. Nemala by si sa vystavovať riziku,“ povedal Jacob a natiahol ruku k Belle. Keď sa jej končekmi prstov dotkol, myklo mnou a z hrude sa mi vydralo zavrčanie. Nechcel som, aby sa jej dotýkal. Bella odstúpila.

„Jacob, ja nemienim počúvať ani jedného z vás. Prestaňte na mňa obaja tlačiť,“ prskla Bella. Vedela, že ju dobre počujem.

„Bella, nikto na teba netlačí, len som ti chcel povedať, že v tomto plne súhlasím s Edwardom.“ Jacob prikývol hlavou a tým dodal dôraz svojim slovám.

„Odrazu spolu súhlasíte. Svet sa zbláznil či čo?“ Bella strelila pohľadom na dom a potom späť na Jacoba. „Mala by som si pobaliť veci a odísť za mamou. Tam by som hádam mala pokoj. Potrebujem teraz podporu. Teba momentálne zaujíma jedine April a Edward je na mňa naštvaný. Všetko chápem, ale vy nechápete mňa. Ja som zostala sama. Nemám nikoho, o koho by som sa mohla oprieť. Charlie je rád, že som zmizla z domu. Rose sa o mňa zaujíma len kvôli dieťaťu. Alice ma jednoducho trpí. Cítim sa tu ako votrelec. Mám neustály strach o to maličké a neustále ho musím brániť pred vami všetkými. Už nevládzem. To vy ma zabíjate, nie to dieťa.“ Bella nahnevane rozhodila rukami.

Jacob párkrát otvoril ústa na prázdno ako kapor. Rose a Alice zahanbene sklonili hlavy. Bella bola nahnevaná a nebrala si servítky. Moja manželka vbehla do domu a vyšla do izby. Ja som šiel pred dom a pozrel na Jacoba.

„Tak toto nevyšlo,“ šepol. Pri pohľade na neho ma zachvacovala zlosť, ale bol som rád, že to aspoň skúsil.

„Ak jej to dieťa ublíži, tak ťa zabijem, ty pes,“ povedal som polohlasom. Jacob na mňa vyvalil oči.

„Ty radšej dávaj pozor, aby sa vážne nepobalila a nezdúchla za mamou,“ prskol Jacob nahnevane.

„Nebudeš mi diktovať, čo mám robiť. Už si toho spravil dosť. Najradšej by som ťa prerazil. Všetkému si na vine ty,“ zašomral som. Bol som neskutočne vytočený a celý som sa chvel.

„Ty si za to môžeš, pijavica. Čo si jej nedal si hľadala inde.“ Keď to Jacob povedal, neovládol som sa. Myseľ sa mi zatemnila. Od samého začiatku som ho túžil zabiť. Žiarlivosť a pocit ukrivdenia ma zožieral. On mal moju ženu. Zviedol ju, videl ju nahú, miloval sa s ňou. Dvihol sa mi žalúdok a zaplavil ma pocit neskutočného tepla, až páľavy. Vyrútil som sa oproti Jacobovi a odhodil som ho k jeho motorke. Ten sa ešte vo vzduchu zmenil a okolo začali poletovať kúsky oblečenia. Tak neskutočne som si chcel udrieť, tak neskutočne som chcel udrieť jeho.

Bella:

Vybehla som do izby a celú cestu po schodoch som si nahnevane šomrala, že radšej vážne pôjdem k mame. Z vonku sa zrazu ozval trhavý a dunivý zvuk. Prebehla som k oknu a stratila reč. Obrovský vlk sa váľal na prednej kapote Volva a Edward bol natisnutý na ňom. Vlkovi sa podarilo oslobodiť a schmatol Edwarda za nohu a odhodil ho do vysokého stromu na kraji cesty. Ten sa poriadne zatriasol a opadali z neho listy a pár suchších konárov. Vypískla som a rýchlo som bežala dole schodmi. Takmer pred dverami ma schmatol Emmett za ramená a otočil ma k sebe.

„Nechaj ich. Niekedy si to musia chlapi vybaviť aj takto,“ povedal úplne pokojne. Jasper to sledoval spoza steny.

„Iste a hlavne, keď sme sa stavili. Ja hovorím, že vyhrá Edward. Je pekne napálený.“ V tej sekunde som na Jaspera vyvalila oči. Rose Emmetta buchla po ruke a on ma pustil. Vybehla som pred dom. Jacob mal zatlačenú hlavu v štrku pred garážou a zaskučal. Vykríkla som a Edward ku mne otočil hlavu. Jeho nepozornosť využil Jacob a Edward letel takmer až k mojím nohám. Jacob sa k nemu s vrčaním rozbehol, no to už Edward reval na Rose: „Vezmi ju odtiaľ!“

„Prestaňte,“ zjačala som hystericky. Jacob to takmer neubrzdil. Predné laby sa mi zaborili do štrku a zadok pritlačil k zemi. Edward ma skryl za seba, no ja som ho nekompromisne udrela po ruke a postavila sa medzi oboch.

„Ste blázni!“ vykríkla som. Jacob hlasno dýchal a na boku mu chýbal kusisko srsti a očividne mal niečo s nohou. Edward bol zas celý dotrhaný a pozdĺž krku sa mu tiahol dlhý škrabanec, ktorý sa však zázračne rýchlo tratil. Potom som pozrela na manželovo Volvo. Otvorila som ústa a urobila krok dopredu. Predná kapota bola zlisovaná. Vedľa na zemi sa váľal kus plechu, čo bola pred tým asi motorka. Jacob pobehol k motorke a zakňučal. Môjmu manželovi mykli kútiky pier, no udržal si chladný výraz. Ja som bola totálne mimo. Jacob si k tomu šrotu ľahol a ja som pristúpila bližšie. Spoza môjho chrbta k Jacobovmu telu doletela nejaká látka. Obzrela som sa. Edward stál na schodoch a zarazene sa na mňa pozeral. Jacob vzal kus látky do papule a zmizol za garážou.

„Dúfam, že vám ta bitka pomohla, lebo mne vôbec,“ šepla som skľúčene. To už vybehol Jacob, predpokladám, že v Jasperových rifliach.

„Som zvedavý, ako sa teraz dostanem domov,“ prskol Jacob a pozrel na pozostatky svojej motorky.

„Odveziem ťa,“ šepol Edward a ja som na neho vyvalila oči. Jacob sa obzrel na auto.

„Na tomto asi nie...“

17. kapitola - 19. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V dobrom aj zlom - 18. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
05.08.2014 [22:57]

KateDenali11Tahle kapitola mě dost pobavila. Emoticon Takové vážně věci a já se směju... Každopádně jsi to krásně napsala a já jdu okamžitě na další! Emoticon Emoticon
K.D.11

31.07.2012 [19:14]

BadLovelyLucy Emoticon Emoticon Krása! Bylo super, že jim to řekla Bella od plic! A pak jak dal Edward Jacobovi po hubě, bylo nejlepší! Jo!!! Jen škoda volvátka Emoticon Emoticon Emoticon

18.01.2012 [22:31]

starlightnáhodou to je celkom dobrý vynález táto zlisovaná motorka, fúkneš a je z nej motorka a zmestí sa všade ... neuvažovali tí dvaja nad teleshopingom? Emoticon Emoticon pekná kapitola

16.12.2011 [22:39]

Lenka326Wow, nejdřív Edward sám pozve Jacoba, grrrrrrrrrr, nesnáším, že to dělá, i když pro to má "dobrý důvod", zachránit Belle život a pak se s ním porve. No, připadalo mi to přirozené. Zas nemůže být Edward takový svatoušek, aby Bellinu nevěru jen tak přešel. Skvělé!!! Emoticon Emoticon Emoticon

53. Scherry
10.12.2011 [23:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

52. kikuska
10.12.2011 [21:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

51. vesper
10.12.2011 [11:56]

vespera už se perou! už se perou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a asi jim to pomohlo, protože na konci z nich už byli kamarádi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon že Edward dokonce nabízí odvoz... ale nechápu proč nabízí něco na co "už" nemá prostředky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

No a ten potrat... ách jo, to je pako ten Edward, on se furt nevzdá, že? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ale bude muset... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
doufám, že ale Bella nezdrhne k máti, to by byl průser...

Možná ta rvačka pomůže i v tom, že se Eda bude k Belle chovat líp... když se konečně uvolnil a vybil si svou zlost... že?
No a Emm s Jazzem - to mě nepřekvapuje Emoticon Emoticon Emoticon , jediné, co mě překvapuje je to, že dokážou být tak klidní, já bych asi zešílela, kdych to viděla na valstní oči... Emoticon
Bella bude potřebovat silné nervy Emoticon

50. Eve
09.12.2011 [19:15]

Úžasná povídka, nedivím se, že vyhrála 2. místo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. lustenina
09.12.2011 [15:44]

Nevím jak vám ,ale mně přijde ta Jacobova April jako hrozná kráva a jacoba nutí k dítěti jenom aby se vyrovnala Belle aurčitě chce i smrt jejího dítěte..takže teď je tou nejhrší postavou..a to že si chlapci dali trošku do držky mně zakočilo,ale dopadlo to celkem dost dobře Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.12.2011 [15:39]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!