Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Útěk - 1. kapitola

bella_edward


Útěk - 1. kapitolaPrvní kapitola nové-staré povídky. Je to přepracování staré povídky na novou. A já doufám, že lepší. Těšte se - je tam Alice, Bella i Edward, jen trošku zamotaní. Neděste se, ale čtěte, pak pochopíte.

„Tak co, Zoe, jak se ti líbily narozeniny?“ otočila se na mě maminka.

„Bylo to fantastické! Tobogány, vířivky a dokonce i trychtýř,“ usmála jsem se. Já vím, měla bych být dospělejší, ale mám prostě vodu ráda.

„To jsme rádi, že se ti to líbilo,“ mrkl na mě taťka ze zpětného zrcátka. Občas se chová, jako by mu bylo dvacet a ne pětatřicet.

„Zouíí?“ otočila se na mě Madeline a upřela na mě ten její dětský pohled.

„Ano?“

„Nebe dělá prší!“ zatleskala, až se jí zlaté lokýnky rozvlnily. Prý jsem jako dítě měla taky zlaté prstýnky, ale už je to dávno, a teď mám krásné, tmavě hnědé, vlnité kadeře vlasů až do pasu, ale nejraději je nosím v drdolu. Problém je v tom, že jsou tak agresivní, ano, agresivní, jiné slovo pro moje vlasy není, že tu gumičku, nebo stuhu vždycky roztrhnou.

Koukala jsem z okna našeho auta. Pršelo a byla tma, což je moje nejneoblíbenější kombinace. Je to, jako by svět najednou zemřel a zbyla jen nicota a nebe plakalo. Občas mívám tak pochmurné myšlenky, až mě to děsí.

Myslím, že jsme jeli už něco přes hodinu a přes mokré sklo nebylo vidět nic.

Sepnula jsem si vlasy do gumičky a položila si hlavu na opěradlo. Z toho plavání mě bolí za krkem, asi jsem to přehnala. Vodu mám ráda odmalička, doma mám velkou, starodávnou vanu na nožičkách, když se napustí celá, což maminku nesmírně irituje, dá se tam plavat i potápět, v koupelně trávím většinu večera, pak si většinou čtu, nebo už spím -  vážně totiž nestojím o kruhy pod očima.

Najednou auto cuklo, a pak už si to nepamatuji.

 

To bylo před rokem. Teď bydlíme u babičky. Obě ji máme moc rády. Jmenuje se Isabella, i když má mnohem radši, když jí říkáme Bello, nebo jenom babičko. Když ji oslovím Bello, začervená se a zakouká se z okna, jako by vzpomínala. Vypadá přitom mnohem mladší, jako by se při vzpomínkách přenesla v čase do jejího mládí.

Madeline nesla a stále nese smrt našich rodičů těžce, od toho dne s nikým nepromluvila ani slovo. Pořád s sebou nosí malého plyšáčka – medvídka. Jsou jí už čtyři roky, umí si číst, kreslí si podivné obrázky bledých lidí, ale jedna postava se tam objevuje nejčastěji, a to postava vysokého, mohutného muže, tedy spíš ještě dospívajícího chlapce. Viděla jsem jeden obrázek a docela mě vyděsil. Byl na něm ten muž, tváří v tvář rozzuřenému medvědovi. Bylo tam jméno, Emmett.

Madeline je v úplně jiném světě, když si kreslí, někdy se i usmívá.

Teď jsem si dočetla zajímavou knihu o cestování v čase, dokonce ji mám i zapsanou ve čtenářském deníku, aby se naše češtinářka nezvencla. Zvedla jsem se z velké postele a šla si do kuchyně pro sklenici mléka, tak to dělám vždy, když dočtu knihu. Je to jeden z mých ujetých zvyků.

Ale jak jsem procházela kolem pokoje babičky, slyšela jsem, jako by si s někým povídala. Byl slyšet její melodický hlas, kterým krásně vyprávěla pohádky. Ale taky jsem slyšela jiný hlas, ten byl mnohem melodičtější, sametovější a bylo v něm tolik něhy, až se mi málem rozpustily uši.

„Bello, lásko, prosím…,“ Skoro jsem ten druhý hlas neslyšela, na konci se úplně ztrácel. Ten, kdo si s babičkou povídal, ji musel nesmírně milovat, nikdy jsem tak sametový hlas neslyšela. Popravdě mě docela děsilo, že je někdo s babičkou v pokoji.

„Edwarde, nemůžu je tady nechat. Zoe je sice už patnáct, ale Madeline teprve čtyři roky. Navíc nesou smrt rodičů těžce, a kdyby ztratily i mě...“

„Bello, můžeme to nějak vymyslet. Teď už nám nic nehrozí. Ale tobě zbývá tak málo času…“ Hlas se opět ztratil v bolesti. Vůbec tomu nerozumím. Ale chci vědět víc, já jsem totiž nesmírně zvědavá. Ale teď už jsem slyšela jenom slabounký šepot a poté babiččiny kroky, tak jsem rychle pokračovala pro mléko.

„Zoe?“ vynořila se náhle babička za dveřmi lednice. Samozřejmě jsem se lekla a upustila sklenici s mlékem. Ta se roztříštila na milióny malinkých střepů a mléko se rozprsklo po podlaze.

„Promiň, babičko, hned to uklidím.“ Rychle jsem hledala utěrku nebo alespoň malé košťátko. Ale jak jsem se otočila, už byla před mnou něčí bledá ruka a nabízela mi modrou utěrku. Ruka byla opravdu bílá jako porcelán, malá, asi jako moje, na nehtech měla oranžový lak a na zápěstí náramek s mušlemi.

Rychle jsem vzhlédla k obličeji té postavy a na chvilku ztratila dech.

Ta osůbka, ano, říkám osůbka, protože byla stejně vysoká jako já, a to mám mizerných sto čtyřicet osm centimetrů, byla nesmírně půvabná. Vypadala jako malá elfí princezna. Vlasy měla černé a rozježené do stran, oči jako karamel a oblečená byla jako modelka. Usmívala se na mě a stále držela před sebou tu utěrku. Cukla jsem hlavou a váhavě si od ní vzala ten kus látky a opatrně stírala mléko z podlahy.

Později si budu muset něco zjistit.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Útěk - 1. kapitola:

 1
05.06.2012 [19:45]

monokl009začíná to zajímavě..:)

4. TSD
05.06.2012 [15:39]

TSDwow tak to je něco... moc se mi to líbí.. zajímalo by mě co chtěl edward po Belle?? Emoticon Emoticon ( ano opravdu jsem tak blbá Emoticon )
No jinak se ti to moc povedlo a já jdu na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Leník
04.06.2012 [16:22]

vypada to slibně Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sal333
03.06.2012 [18:41]

krása! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
03.06.2012 [18:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!