Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úspěšná krása 2. kapitola

Jane


Bella je na večírku nervózní z přítomnosti Cullenových a snaží se nemyslet na minulost.

Tváří se jako hromada neštěstí, a přitom to byli oni, kdo si jen tak bez rozloučení odjel. Neměla bych být já ta pomyslná hromádka neštěstí? Dřív možná. Ale určitě ne dnes. Mám to, co jsem vždycky chtěla, ba dokonce něco navíc. Ale pozdě, drahoušci! Na lítost je pozdě a já už neumím odpouštět.

Jak říká Viky - pomsta je sladká a nejsladší za studena. Což v upířím světě tedy sedí. Edwarde Cullene, ještě budeš pykat za vše, co jsi mi způsobil. Ty i tvoje rodina.


Teda nevím, kdy se ze mě stala taková mrcha, ale líbí se mi to. A doufám, že Viki mi v
tomto směru pomůže. Vlastně bych jí měla pořádně děkovat. Díky ní jsem jistější, sebevědomější
- a řekla bych, že i odvážnější? Jo, přesně tak.
Nicméně pohledy Cullenovic klanu mě začínaly vytáčet. Měla bych přestat myslet na to, co bylo, a začít se věnovat tomu, proč jsem tady. Mám se potkat se spoustou důležitých lidí, předat šek místní nadaci, zapózovat fotografům, odpovědět na pár otázek a pak jít konečně domů. Nejraději bych šla hned, ale já nemám důvod utíkat. Proč taky. Zatím! Po - i na upíra dlouhých - dvou hodinách nesmyslné konverzace, potřásání rukama a obtěžování novináři jsem se konečně dostala k tomu, proč jsme přišli.

Předala jsem šek pro nadaci, která finančně podporuje léčbu a pobyt v nemocnicích pro děti ze sociálně slabých rodin, které vážně onemocněli. Jako upírka bych se měla zřejmě chovat jinak, víc zuřivě, ale já byla vždycky zvláštní až divná a upírství to ještě umocnilo.

Tato akce byla ovšem výborná hned z několika důvodů, převážně však k těm obchodním a reklamním. Daly se zde navázat nové obchodní známosti a novinářská část nám ještě přihodila reklamu zadarmo navrch. To ostatně zamýšlela i Viky. A já si myslím, že se jí tento plán velmi povedl.

Po několika hodinách neustálé konverzace jsem toho měla dost a začala sem se cítit nepohodlně mezi tolika lidmi. A pohledy, vrhané mým směrem od Cullenových, mi moc nepřidávaly. Rozhodla jsem se proto co nejdřív a nejrychleji odejít z plesu a zajít si na lov. Svou část jsem splnila, proto jsem mohla zkusit nepozorovaně zmizet. Bohužel jsem měla smůlu. Štěstěna si nejspíš hodila dovolenou a mě tu nechala napospas osudu.

Už jsem byla mezi dveřmi na chodbu, když se přede mě postavil Emmett se svým typickým rošťáckým úšklebkem. Akce zmiz rychle, dokud to jde byla právě ukončena.

„Ahoj, Bello!" pozdravil mě. Kývla jsem a pokoušela se protáhnout kolem něj. Bezvýsledně.

„Dovolíš? Docela spěchám," vyhrkla jsem a doufala, že mi uhne.

„Pospícháš?" Další pitomá otázka. Moje vnitřní obrana, kterou jsem si vybudovala, začínala ztrácet na síle, a to poměrně rychleji, než jsem si myslela.

„Bohužel. Měj se," odsekla jsem a pokusila se znova projít kolem něj. Tentokrát úspěšně.

K šatnám jsem se přihnala jak velká voda, vytáhla lísteček a během okamžiku
měla v ruce kabát a mířila jsem k východu. Jen co kolem mě ovanul chladný vzduch
příjemné noci, uvolnilo se ve mně napětí, které jsem doteď ani nezaznamenala. V hlavě mi
pořád víří obrazy z dnešního večera. Ještě teď na sobě cítím jejich pohledy plné úžasu, jako by mě snad v životě neviděli. Oni si snad myslí, že se na mě párkrát překvapeně podívají a mile se usmějí a já jim vše odpustím. Tak to se hluboce mýlí. Tohle je teprve začátek konce. Jejich konce.

Právě mě napadlo, jak bude vypadat naše příští jarní kolekce. Měla bych co nejrychleji sehnat Viki, okamžitě začít kreslit náčrty a promyslet kombinace látek. Ideální odreagování, které teď akutně potřebuju. Viki jsem dala vědět na mobil a dala se rovnou do práce.

Náčrty se mi pomalu vytvářely pod rukama samy od sebe. Čas jsem nevnímala, a tak pro mě bylo překvapením, když si najednou vedle mě Viktoria povzdechla. Lekla jsem se a omylem udělala čáru přes celý náčrt.

„Viki! Nemůžeš mě takhle děsit! Podívej se, co jsi udělala…“ vyčítala jsem jí naoko. A její
reakce? Samolibý úsměv, kterým mě obdařila, než se odešla do koupelny osprchovat.

Zůstala tam přes půl hodiny a já si mezitím uvařila silnou kávu, trochu navíc i pro případ, kdyby chtěla i moje drahá sestra.

„Tak jak bylo na večírku?“ položila jsem jí otázku, jen co vylezla z koupelny. Jako vždy se jí v
zádech držel oblak páry.

„Šílená nuda… Ale škoda, že jsi nevydržela dýl. Bylo pořádný vzrůšo,“ odpověděla mi.

„Co se tam stalo?“ Moje zvědavost byla silnější než sebeovládání.

„Hádej, kdo se nabídl jako náš nový sponzor?“ mrkla na mě. Na mysl mi okamžitě vyvstali všichni ti nepříjemní zazobanci, se kterými jsem se musela dneska večer seznámit. Už jenom při pomyšlení na ně jsem se otřásla naprostým nechutenstvím.

„Tvoje myšlenky míří špatným směrem,“ uslyšela jsem Viki jakoby z dálky, čímž přerušila moje myšlenky.

„Jak to myslíš?“ nechápala jsem ji. Byla jsem příliš líná přimět mozek k nějaké
činnosti. Opravdu sem nebyla schopná začít přemýšlet a Viki se tím evidentně bavila.

Jediné, na co sem myslela, byla snaha přimět se myslet. Což nebylo úplně jednoduché. Dneska prostě nebyl můj den. Viki se zřejmě nemohla dočkat, až mi vyklopí, kdo že bude ten náš nový sponzor.

Přestala jsem týrat můj mozek a raději se jí zeptala: „Tak kdo že je náš nový sponzor?"

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úspěšná krása 2. kapitola:

 1
10. lucka2010
14.12.2011 [19:50]

Cullenovi, :D nááádhera :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.12.2011 [19:39]

zuzinecckaaTak jinak bych to měla brát? Já se omlouvám, že jsem toho tolik přehlédla, prostě... Stane se, no. Mně jen mrzí, že ten komentář tu musel být. Příště se na to ještě více zaměřím, asi jsem to moc rychle přelétla, takže vím, že příště se musím snažit více. Já si to zkusím ještě u sebe zkouknout, ještě jsem to nesmázla, takže uvidím, no Emoticon .
Ale stejně, možná proto, žes tam i sama o sobě měla spoustu překlepů a jiné fatální chyby, to bylo asi proto, no.
Takže až to příště napíšeš, tak si to ještě po sobě zkontroluj, co ve Wordu budeš mít červeně, tak to oprav, ju? Já pak budu mít míň práce a budu se zaměřovat na to důležité - gramatiku. Tak už se těším na další mail Emoticon

14.12.2011 [19:28]

twilightkatheizuzinecckaa : Komentář od admin je až po tvé opravě, a jsem ráda, že to bereš takhle. :) Původně jsem tedy chtěla aby Bella byla drsnější, ale nakonec to dopadlo takhle. :) Budu se snažit napsat další kapitolku co nejdřív, chci uveřejnit do Vánoc alespoň ještě jednu. :)

14.12.2011 [16:57]

zuzinecckaaJak jsem slíbila, píšu ti koment. Když jsem to četla s odstupem, nejen kvůli opravě, trochu bych to sama za sebe ještě více rozepsala, ale ta kapitola se mi zdá opravdu oproti minulé fajn.
Jen se zeptám... Ten komentář od admina tu máš po mé opravě nebo před ní? Já jen, abych věděla, jestli to je i díky mně, protože se ti za to jinak omlouvám. Ať vím do příště, na co si mám já dávat také pozora...
Samozřejmě jsem nečekala, že se Bella z nich sesype. Ale to odhodlání padá... To chápu, vždyť ve skrytu duše je stále miluje.
Ale nechám dohadů a těším se na další kapitolu. Tak snad se nebudeš bát mi to poslat zase na maila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [23:38]

twilightkatheiNemužu nic slíbit, ale pokusím se brzy přidat pokračování. Mám ted trochu ptoblémy, ale snad mi psaní pomůže. JInak děkuji všem za komenty.

13.12.2011 [19:51]

Sanasamipokračko pokračko a to hneď prosíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [18:45]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
13.12.2011 [18:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. ZuzunQa
13.12.2011 [18:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
je to dobra poviedky, ale uvítala by som aj dlhšie kapitolky.
ps.: a myslím že nebudem sama

13.12.2011 [17:45]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, příště si však dej větší pozor na tyto chyby:
- Řadové číslovky (2. kapitola, ne 2.kapitola),
- Čárky,
- Překlepy,
- Přímou řeč,
- Ji/jí,
- S/Z,
- Slovosled,
- Dělení slov,
- Zdvojené mezery,
- Jsi/si,
- Malá/velká písmena,
- Krátké/dlouhé hlásky,
- Oddělování oslovení.
Nedávej text černou barvu, nejde to pak číst. Stejně tak nevkládej pod text pozadí, v tvém případě žluté.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!