Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 9.kapitola

Strom - ukázka


Úplněk 9.kapitolaTady je 9. kapitola mojí povídky. Užijte si to a pište komenty... PS: kdyby někdo nevěděl co je to busta tak si to najděte na netu:-P

9. kapitola: Busta

 

Edward na to jen nechápavě čučel a asi po pěti minutách se na Emmeta zeptal co to je. To se ho ale hluboce dotklo. Nakrabatil čelo a oči se mu stáhly do úzkých škvírek.

"Ty to nepoznáváš?" zeptal se ho ukřivděně.

"No, ani ne..." usmál se na něj omluvně Edward. Emmet mu to vyrval z ruky a podržel to vedle mojí hlavy. Edward jen zamrkal, aby zjistil, jestli se mu to jen nezdá. Pak mu to došlo a začal se dusit smíchy.

"Bellina busta? No to si ze mě děláš srandu brácho..." smál se dál Edward. Emmet mi strčil třísky před obličej a zeptal se.

"Ty se nepoznáváš?" díval se na mě Emmet jak na blba.

"Chceš slyšet pravdu, nebo milosrdnou lež?" zeptala jsem se ho přímo.

"Milosrdnou lež." mrkl na mě.

"Ohromně se ti to povedlo Emmetku." pohladila jsem ho po hlavě a jemu jen zářily očička.

"Vidíš Edwo? Aji Belle se to líbí." řekl vítězoslavně.

"Dobře je to krása. Co po mě chceš Emmete?" řekl oddaně Edward.

"Dáš si to na noční stolek, viď?" řekl Emmet s nadějí v hlase.

"Dobře, ale přestaneš mi dělat z věčnosti peklo?"

"Slibuju. Čestný upírský." oblízl si Emmet prsty, jako že přísahá.

"Tak, a teď to prosím někam polož." poprosila jsem ho. Strčil mi tu jeho slavnou bustu do klína a spokojeně kráčel pryč.

"Emmete, už nic nevymýšlej!!!" řekla přísně Rose."Nebo budeš mít večer utrum!!!" vyhrožovala mu. Emmete se na ni sklíčeně podíval a nahodil psí oči.

"Ne, Emmete." utla Rose jeho snažení.

"A já ještě plánoval striptýz." brblal si Emmet pod fousy když odcházel, ale to už jsme se zase všichni váleli smíchy.

To mě donutilo přemýšlet o programu naší dnešní noci. Že bych udělal Edwardovi radost? Sama pro sebe jsem se potutelně usmála a podívala se na něj. Edward se usmíval stejně jako já. Myslel na to stejné. Když se na mě podíval, tak na mě zamrkal a já ho prostě musela políbit.

Emmet se námi nechal inspirovat a už se Rose neptal a začal ji taky líbat. Nevypadala, že by byla proti. Viděla jsem Jaspera, jak se chvíli dívá na Alici, jakoby přemýšlel, jestli ji má taky políbit, nebo ne, ale Alice se chopila iniciativy a políbila ho první, takže na rozmýšlení neměl moc času.

Koutkem oka jsem jen viděla Esme, jak se usmála a mrkla na Carlislea. Poté opustili naši partu líbajících se upírů a šli si do kuchyně "povídat". Ještě stála mezi dveřmi, když jsem slyšela jak Carlisleovi říká:

"Alespoň, že jsou šťastní." chytla Carlislea za ruku a zmizeli za zavřenými dveřmi.

Teprve teď jsem si uvědomila, že tu někdo chybí. Na chvilku jsem se od Edwarda odtáhla.

"Nevíš, kde je Renesmee?" zašeptala jsem.

"Šla se projít." šeptl mi nazpátek.

"Co kdybychom si šli poslechnout nějakou hudbu?" řekl už o poznání hlasitěji a mrkl na mě. Věděla jsem, co tím myslí. Myslela jsem totiž na to samé.

Pomalu jsem se zvedla a ruku v ruce jsme kráčeli směr náš pokoj.

Jenže nám to trvalo celkem dlouho. Každou chvilku jsme se totiž zastavili a líbali se.

"Abyste tam vůbec došli, na schodech by to asi bylo celkem nepohodlný. Ale kdo ví... Co kdybychom to někdy zkusili Rose?" mrkl na ni Emmete, který s Rose právě profrčel kolem nás do jejich pokoje.

Konečně jsme se tam s Edwardem taky dostali.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 9.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!