Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 6.kapitola

svatba


Úplněk 6.kapitolaTaaak, tady je konečně pokračování mojí povídky. doufám že mě neukamenujete za tu dobu;-) Já teď totálně nemám čásek... Sice už mám napsaný skoro 3 kapitolky, ale nemám čas na přepisování do PC. užijte si čtení a pište komenty jestli mám ještě pokračovat;-)

 

6. kapitola-Piáno

Ani jsem si nevšimla ze Emmet někam odešel. Celou dobu jsem se totiž líbala s mým Edwardem. Zpozorněla jsem, až jsme uslyšeli podivné skřípaní. Edward se ode mě asi na 10 cm. odtáhl, protočil očima.

Chtěla jsem Edwarda znovu políbit, ale začalo to zase. Hodila jsem oček po směru toho strašného zvuku a zjistila, že to jde od piána. Zděšeně jsme se podívali prvně na sebe a potom opět za těmy zvuky.

Edward zděšeně zamrkal aby poznal jestli se mu to náhodou nezdá. Nezdálo. Emmet se právě pokoušel přestěhovat Edwardovo piáno. Nějak mu to ale nešlo posunout. „Emmete nedělej to!!! Já tě varuju!!" zasyčel na něj Edward. Já jen čekala, co se bude dít.

Všimla jsem si, že Alice hledí do prázdna. Vize. Už? Vždyť to má být až zítra v noci... Bože něco je špatně. Ale co? Provedla jsem něco, co to změnilo?

Alice se najednou probrala z tranzu a začala se smát. To mě zmátlo.

„Alice co jsi viděla?" Neodpověděla. Jen se dál smála. Edward nahodil naštvaný výraz.

Najednou místností zaznělo hlasité „křup" a pak ještě rána.

Edward vrhl na Emmeta nepříčetný pohled. A nastalo ticho, že by se dalo krájet.

Dívala jsem se na nešťastného Emmeta jak sedí nešťastně na schodečku a vyděšeně se dívá na Edwarda. Jenže byl vyděšený tím stylem, že by se jeden potrhal smíchy... a ne jeden... za Emmetem leží piáno. Ano, opravdu leží. Emmet totiž jaksi „zapomněl", že je přišroubované k podlaze a jaksi se mu podařilo ulomit mu všechny čtyři nožičky, takže teď bylo milé piánko pěkně na třísečky...

Ticho protnul až Edward. „Já tě přetrhnu" řekl takovým tónem, že bych mu to i věřila.

„A já rozdělám oheň" řekla pomstychtivě Rose. Přece jen to piáno měla taky celkem ráda.

„A já tě tam vlastnoručně nahážu..." musela jsem si ze srandy přisadit. Milovala jsem, když mi na něj Edward hrál.

„Ale notak!!! Není slušné vyhrožovat sourozenci smrtí!!!" zastala se ho Esme.

„Můžeme si opéct špekáčky!!!" prohlásil radostně Emmet. „Dřevo už máme..."

„Emmete ty se zdrž komentáře!!!" zařvali na něj Rose a Edward zároveň.

To už jsem to nevydržela a musela jsem se začít smát.

Potom jsem nahodila vážnou tvář a pronesla jsem: „Emmete, teď budeš pro výstrahu upálen. Těšíš se?"

Emmet se zatvářil teatrálně, dal ruce před sebe a prohlásil: „Chopte se mě pochopové!" a sklopil kajícně hlavu.

To už jsme nevydrželi a začali jsme se smát úplně všichni. Emmet se chvíli ublíženě koukal, ale potom se musel smát taky.

„emmete co tě to, prosímťe, napadlo?" škytala jsem smíchy.

„Já sem si chtěl udělat pódium..." udělal na nás psí oči.

„Ježiši a proč?" pořád jsem to nechápala.

„No... já jsem vás chtěl to... no... obveselit..." podrbal se na bradě.

Musela jsem se zase začít smát.

„No... Emmete to se ti dokonale povedlo..." podotkla Alice.

„Mimochodem, co jsi to teda viděla Alice?" zeptala jsem se zvědavě. Všichni ztichli. Chtěli to taky vědět. Jen Edward se začal smát.

„Právě tohle Bello." řekla a začala se zase smát a všichni s ní.

Předtím jsem seděla Edwardovi na klíně, ale kvůli záchvatům jsem sjela dozadu., takže jsem na něm měla jen nohy a ležela jsem na sedačce.

Až mě konečně záchvat přešel, tak jsem se zvedla do sedu.  Chtěla jsem se přesunout zpátky na Edwardův klín, ale když jsem se na něj podívala a zjistila, že se na mě dívá taky tak jsem se v jeho pohledu úplně ztratila.

Prvně jsem se na něj jen tak dívala, ale potom jsem to nevydržela a musela jsem ho políbit.

Jen hodně vzdáleně jsem slyšela, že spolu Rose a Emmet mluví.

„Rose já chci taky." žadonil Emmet. Nevěděla jsem, co chce, ale Edward se jen pousmál, ale neodtáhl se ode mě. Pořád jsme spolu proplétali jazyky.

„Zapomeň na to." odpálkovala ho Rose.

„Ale proč on může a já ne?" pořád to zkoušel.

„Protože ON si nerozbil klavír, miláčku..." řekla mu líbezně, poslala mu vzdušný polibek a mile mu zamávala...

Já a Edward jsme se začali smát.

Emmet se zatvářil ublíženě, naštval se a odebral se do svých „komnat".



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!