Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 28. kapitola

Mufin Team Edward <3 by katyloveEd =D


Úplněk 28. kapitolaDalší díl. Užijte si ho.

Jakmile jsme se objevili na příjezdové cestě, z domu se vyřítila Alice. Okamžitě jsem vystoupila z auta a utíkala za ní.
"Alice!!!!!!!" ječela jsem a objala ji. Asi bych brečela štěstím, kdybych mohla...
"Bello, tak strašně jsi mi chyběla!" pošeptala Alice a v tom se z domu vyhrnul zbytek rodiny a Edward s Eddiem a Lanou vystoupili z auta. Edward se okamžitě vrhl na Alici a Emmet na nás všechny, takže jsme se váleli po zemi... Byla jsem šťastná...
Ještě jsme leželi na zemi, když se na nás vrhl i Jasper a Rose. Překvapila mně, že jí nezáleželo na jejím mdokonalém vzhedu a klidně se s námi válela po zemi.
Eddie a Lana přešlapovali u auta. S Edwardem jsme zároveň vztali a utíkali obejmout Esme a Carlislea a mezitím se mi rodina pozbírala ze země. Jeden člověk tu ale chyběl...
"Kde je Ness?" zeptali jsme se s Edwardem zároveň.
"Je v La Push" řekla Alice a zatvářila se tajemně.
"Alice, to si děláš srandu?" vyštěkl na ni Edward. Trochu jsem to nechápala...
"Co je na tom špatného?" zeptala jsem se.
"Oni.. Oni se s Jacobem budou brát..." vydechl Edward ale já nevím proč byla šťastná...
"To je super... To se vyřádíš, Alice..." usmála jsem se.
"A víš, že to bude dvojtá svatba? Požádal jsem Bells v Londýně o ruku..." řekl Edward a Alici se rozzářily očička.
"Dvojktá svatba? No tak to je skvělý!!!" pištěla a začala poskakovat okolo. Pak se ozval Emmet.
"No.. Co kdyby to byla trojtá svatba?" řekl a klekl si před Rose.
"Rosalie Hale. Vezmeš si mně zase za muže?" řekl a rozhazoval u toho okolo sebe rukama.
"Tak dobře..." protočila očima a Emmet se jí vrhl kolem krku a začal ji líbat.
"Trojtá svatba" vřískala Alice a pak nás zase všechny objala.
Vzpomněla jsem si na Eddieho a Lanu. Vlastně jsem je ještě ani nepředstavila..
"Tohle je Eddie. Edwardův bratranec. A tohle jeho kamarádka Lana." ukázala jsem na ně a usmála se. Pak jsem představila svou rodinu. Tentokrát se Rose i usmívala!!! Jako nejzvědavější se projevil Carlisle. Požádal Eddieho, aby mu o sobě vyprávěl  azatáhl ho i s Lanou do své pracovny.
"Emmete? Půjdeme na rodinný lov?" zeptala jsem se a věděla jsem předem odpověď.
"Jasně!!" zařval a už si to hrnul ke svému Jeapu.Já se ještě otočila na Alici.
"Alice? Půjdeme jak nakupovat?" mrkla jsem na ni a ona vykulila oči.
"Bells, ty jsi nemocná?" přišla ke mně a dala mi ruku na čelo.
"Rose? Půjdeš s námi?" zeptala jsem se, ale bylo vidět, že nad ničím jiným ani neuvažuje..
"No jasně!" vypískla a objala mně a Alici. Strašně se změnila. K lepšímu...
"No taaaak" křičel Emmet z už nastartovaného Jeapu. Jenom jsem se usmála a s Edwadem jsme si osedlali naše milované Volvo a Jazz a Alice jeli jejím Porshem. Rose si sedla k Emmovi a vyrazili jsme.
Jeli jsme do Goat Rocks. Naše oblíbené místo. Bylo tady pro každého něco... Medvědi, pumy, srnky... Já jsem vyrazila s Edwardem na pumy. Alice a Rose šly na srnky a Emm s Jazzem šli na Grizlíky. Domluvili jsme se, že se za dvě hodiny sejdem u aut.
"Víš kolik se toho dá za dvě hodiny stihnout?" mrkla jsem na Edwarda a ruku v ruce jsme běželi za naší potravou. Mně stačila jedna a Edward si dal hned tři... Potřeboval si vykompenzovat ty srnky... Když jsme dolovili, tak jsme se svalili dio trávy a pozorovali nebe. Pak jsme se líbali... A pak jsme.. To si můžete domyslet... Sice jsme o hodinu přešvihli Emmův sraz, ale zdaleka jsme nepřišli poslední. Emm s Rose přišli až hodinu po nás a pořád po sobě házeli významné pohledy.
A pak jsme jeli domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 28. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!