Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úplněk 22.kapitola


Úplněk 22.kapitolaFamfáry!!! Hurá!! KOnečně jsem dopasala další díl mojí povídky. Je to minulá kapitola, ale z pohledu Edwarda. Hádejte kterého:-D Doufám, že se vám bude líbit...

Pohled Edwarda

Někdo zvonil. Tak jsem šel otevřít. I přes tlouštku dveří jsem ucítil upíry. Musel jsem si znechuceně odfrknout. Oni si snad nedají pokoj. Myšlenkami jsem zamířil rovnou do jejich hlavy. Byli dva. Muž a žena. Muž uměl číst myšlenky a žena byla štít. Zajímavé schopnosti. Ale před ním si budu muset dávat pozor na myšlenky. Ostatní věci o jejich rodině mně nezajímaly. Akorát mně trochu štvalo, že se nic bližšího nedozvím o té ženě. Otevřel jsem s poněkud zamyšleným výrazem a to co jsem uviděl mi přímo vyrazilo dech. Asi jsem i otevřel pusu. Ale nebyl jsem jediný. I ta holka vypadala, že asi dostane infarkt.
První se vzapamatoval ten kluk. Jmenuje se... Edward!!! Stejně jako já!! I tak vypadá!!!
"Ehm... No... Ahoj?" řekl nejistě.
Dolehla na mně vážnost získaných informací rychle jsem se napřímil a vrhl na něj naštvaný pohled. A to jsem si vždycky myslel, že jsem originál.Tohle musím říct Lin. Jsem zvědavý, co na to řekne... Otočil jsem se na podpatku a šel rychlým krokem do obýváku. Uslyčel jsem, jak se ta holka prudce nadechla a pka ta věc, co mi bránila se o ní něco dozvědět zmyzela. Jmenuje se Isabella. Pěkné jméno. A je vdaná za Edwarda. To už jí trochu ubírá na zajímavosti.
Lin seděla ve svém houpacím křesle a dívala se na televizi. Jakmile zaregistrovala můj příchod, tak se na mně pomalu otočila a upřela na mně zvědavý pohled. Moje sestra je zvědavá odjakživa.
"Upíři" vysvětlil jsem jí jednoduše.
"Já nevím, Bells. Ale řekl bych, že je poloupír." ozvalo se venku. Ona odstranila svůj štít, aby mu mohla poslat myšlenky? Nebo jsem ji jern neslyšel... No to je jedno. Zaujal mmně Linin naštvaný výraz. Vypadala jak bohyně pomsty po šedesáti letech. Moc nechybělo a začal jsem se smát.
"Přiveď je sem. Musím jim něco vysvětlit." řekla a jejím hlasem prosakovala nenávist. Chtěl jsem jí vysvětlit, že to nejsou ti co obvykle, ale ona mně nenechala.
"Jsem tvá straší sestra a ty mně budeš poslouchat!" sykla na mně a já jsem jí neodporoval. Čel jsem zpátky za naší "návštěvou". Bella se pořád tvářila nějak přiškrceně.
"Pojďte dál. Moje babička by si s vámi ráda promluvila." řekl jsem, ale jen já a Lin jsme věděli, kdo je doopravdy zač. Že není moje babička. Ale většina lidí by mi asi o osmdesát let starší sestru nevěřili. On avlastě není o osmdesát let starší. Jen tak vypadá...
Zavedl jsem je do obyváku, ze kterého se šklebila Lin.
"Dobrý den." řekli Isabella a Edward svorně.
"Posaďte se u nás." řekla jim jedovatě Lin.
"Děkujeme, mi postojíme." řekla Isabella.
"No jasně.. Já jsem zapomněla, že vás stání neunaví." začala na ně prskat Lin.
"Takže k věci. Co tady chcete? Poslali vás, aby jste mého vnuka zase otravovali? On s vámi nepůjde!!!" řvala na ně v rámci možností. Ono s protézou moc dobře řvát taky nejde...
"O čem to..." zařala Isabella, ale její manžel ji hned přerušil.
"Mi nejsme od Vollturiových." Lin jim ale nevěřila. Poslední dobou byla hodně nedůvěřivá. Zvlášť k upírům.
"Bells, poslechneme si, jak to je... Teď už mně to až moc zajímá." řekl potom Isabelle. Asi mu zase posílala myšlenky. To bych ale cítil. Asi nejsem tak vnímavý k mému okolí...
"A to vám máme jako věřit?" řekla Lin to co jsem už dávno věděl.
"Babi, oni mluví pravdu." zastal jsem se jich. Lin už na babičku i slyšela,takže věděla, že mluvím na ni. "Jsou to vegetariáni a nepřichází za žádnou záminkou. Opravdu nejsou od Vollturiových." pokračoval jsem. Bylo vidět, že se Lin trochu uklidnila, ale pořád se tvářila nedůvěřivě. Nedivím se jí.
"Máš zajímavý dar." řekl Edward. Asi mu to došlo...
"Ty i tvá žena taky." opáčil jsem klidně. Isabella se ale čím dál tím víc mračila.
"Ehm ehm... Mohli by jste mi vysvětlit o co go?" řekla a já jsem málem vybuchl smíchy. Byla fakt roztomilá, když byla naštvaná.
"Je to na tobě, Edwarde." řekl Edward a Isabella vykulila oči, že jí málem vypadly. Byla by to škoda. Jejímu výrazu jsem se musel smát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úplněk 22.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!